BLOG

środa, 1 czerwca 2016

Spraw sobie prezent na dzień dziecka z Kosmetyki z Ameryki :)


Moja ulubiona drogeria internetowa niedawno wprowadziła do sprzedaży piękne sztuczne paznokcie. Nie przepadam za tipsami, wydaje mi się, że każde wyglądają bardzo sztucznie. Na Kosmetyki z Ameryki znalazłam idealne, piękny kształt, ciekawy wzór, mocny klej, dla mnie są fantastyczne! Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia jak prezentują się u mnie. A tutaj link do paznokci:  klik.

Każdy powód jest dobry, aby o siebie zadbać... Kosmetyki z Ameryki sprawiły mi niesamowity prezent na Dzień Dziecka! :) Zestaw ulubionych kosmetyków,  nie mogło zabraknąć ulubionych rzęs Ardell, cieni do oczu, których zużywam już drugie opakowanie, piękny, zimny brąz i jasny ecru, dzięki którym można wykonać codzienny jak i wieczorowy makijaż - cienie są marki Maybelline.

Nie zabrakło ukochanego podkładu - Revlon, mojego niedawnego odkrycia - korektor Loreal oraz ukochanych demakijaży - Marion dwufazowy i Marion Płyn do demakijażu.

Jak zwykle zapraszam Was na facebooka i instagram, tam jestem stale i wciąż publikuję nowości. A niebawem będzie ich jeszcze więcej :-)




4 komentarze:

  1. Ale czad! Poza tipsami i rzesami przygarnelabym wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudnie:) Oczywiście obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tipsy to jednak nie moja bajka ;) Ale rzęsy jak najbardziej tak :) Na co dzień noszę okulary (zwłaszcza gdy się nie wyśpię) i robienie pod nie makijażu często trwa bardzo długo, bo musi być dużo wyraźniejszy, niż u osób, które okularów nie noszą. Inaczej ginie pod szkłem. A gdy użyję nie tego tuszu, którego powinnam, to często brudzę wewnętrzną część szkieł :) Dlatego sztuczne rzęsy to poniekąd moje wybawienie ;)

    OdpowiedzUsuń