BLOG

wtorek, 27 października 2015

MakeUp

Dzień Dobry!  

Co chwilę pytacie mnie, Drogie Panie jakiego podkładu używam, czym maluję brwi i czym podkreślam kości policzkowe. Oprócz wypisanych kosmetyków użytych w pierwszym makijażu, znajdziecie również odnośniki do kosmetyków, których używam zawsze. W swojej kosmetyczce mam kosmetyki w różnych cenach, te za kilkaset złotych, ale również te za kilka złotych, które czasami potrafią pozytywnie zaskoczyć. W pierwszym makijażu użyłam rzęsy za.... 2,49 PLN! Warto spróbować, jestem zaskoczona efektem, który jest naturalny i delikatny (rzęsy na pierwszym zdjęciu to właśnie rzęsy Magic Girl), polecam np. do sesji zdjęciowych lub do prezentacji makijażu, lub wtedy kiedy po prostu nie chcecie kupować drogich rzęs. Efekt oceńcie sami na zdjęciu poniżej. Do tego neonowy akcent, który w połączeniu ze srebrnym cieniem Loreal dodał trochę świeżości. Podkład, bronzer, rozświetlacz i brwi pomalowane tymi kosmetykami co zwykle (na każdym zdjęciu), poniżej lista kosmetyków i odnośniki do sklepu.

oraz kosmetyki, które używam zawsze, przy każdym (lub większości) makijaży: 





12 komentarzy:

  1. Pięknie malujesz! Będzie jakaś propozycja na Halloween?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, piękne makijaże, opowiesz coś więcej o tym co używasz żeby makijaż trzymał się cały dzień? Mam ogólem cere przesuszoną która wydziela mega sebum i wszelkiego rodzaju fluidy się nie utrzymują cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne makijaże :) Wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko Ci w granacie, makijaż jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz fantastycznie i widać, ze masz talent do tego co robisz. Ja zajmuję się bardziej zabiegami kosmetycznymi i upiększającymi na twarz i ciało ale nad makijażem też się kiedyś zastanawiałam. Nie wiem czy mam tyle talentu co Ty ale to co robisz dopinguje mnie do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam za takie umiejętności. Żebym potrafiła chociaż pomalować sobie usta :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny kolor włosów, można wiedzieć czym farbujesz i jaki to odcień? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używasz kosmetyków? Jeśli tak, prawda, że fajnie byłoby kupować je taniej lub za darmo? Pomyśl, w którym sklepie dostaniesz dodatkowy kosmetyk gratis, za zrobione zakupy lub w nagrodę? A może lubisz robić zakupy on line? Jeśli tak, to skontaktuj się ze mną poprzez stronę , mam dla Ciebie ciekawą ofertę, którą chętnie Ci przedstawię. Nie obawiaj się, że będziesz musiała coś sprzedawać, nie chcę także abyś coś kupiła ode mnie. Jeśli Cię zainteresowała moja oferta, zapraszam www.kasiawarmojeori.turio.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładniutka jesteś ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń