BLOG

środa, 24 czerwca 2015

Dzień Dobry :-)

Nie marzę, w ogóle nie marzę. Nigdy bym zresztą sobie nie wymarzyła tego co robię i kim jestem. Nie wymyśliłabym sobie takiego życia, jakie mam. Nie miałabym aż takiej wyobraźni. :)

Jeżeli obserwujecie moje konta na FB oraz INSTAGRAM, to na pewno widzieliście już zdjęcia z miasta w którym już od jakiegoś czasu przebywam razem z moim narzeczonym i realizujemy swój "American Dream" :-) Im dłużej tutaj mieszkam, tym bardziej widzę jak jest kolorowo, bajecznie, radośnie i smacznie! Już jestem zakochana w tym mieście i najszczęśliwsza na świecie. Marzenia się spełniają! Emotikon heartEmotikon heart mała mieszanka zdjęć z NURNBERG Emotikon kissNURNBERG Emotikon hea


Zapraszam Was do obserwowania mojej strony na Facebooku, na której jest już Was ponad 100 tysięcy, wow! :-) oraz na instagram i prywatny profil na FB :-)




Zapraszam do obserwowania! :-)

15 komentarzy:

  1. Jesteś tak piękną osobą, a w dodatku utalentowaną. Naprawdę! Nie mogę się napatrzeć na Ciebie :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Już pęęędzę obserwować FB :) Ale Ty jesteś prześliczna! :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że podoba Ci się w nowym miejscu, życzę dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że spełniasz marzenia! :) A makijaże robisz najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno cię tu nie bylo, ale jak zawsze mnóstwo pozytywnych zdjęć! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam do Ciebie zaglądać ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiamy tu zaglądać! Jesteś niesamowita ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz ogromny talent do makijażu! Chciałabym umieć się tak malować!/a

    zapraszam do nas: www.blvckvvhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny talent ;)
    Zapraszam do mnie : http://mysecretlife157.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Droga Dominiko, przepiękną masz pasję... :) Można by rzec, że modną w ostatnich czasach, ale kiedy przeglądam inne blogi z makijażami, stylizacjami, to jednak Twoje prace jako jedyne zachwycają mnie tak bardzo, że zapiera mi dech w piersiach. To niesamowite, jak potrafisz wychwycić piękno każdej twarzy i dodać całości swój niepowtarzalny charakter :) Wiele bym dała byś i na mojej buzi stworzyła coś podobnie wspaniałego.
    Całusy ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń