BLOG

wtorek, 9 grudnia 2014

BaByliss Pro Perfect Curling - lokówka która sama kręci włosy!

Loki to moja ulubiona fryzura, mogą być grube lub małe, podobają mi się bardzo w dowolnej postaci. Kilka dni temu otrzymałam lokówkę od HAIRSTORE jestem posiadaczką lokówki - która sama robi loki! Nie mogłam się doczekać aż zobaczę jak prezentują się włosy po jej użyciu. Zazwyczaj loki robi mi moja przyjaciółka, zwykłą lokówką, czas kręcenia to od 3 do nawet 4 godzin, jest w tym mistrzynią i zawsze fajnie się przy tym bawimy, jednak przy użyciu lokówki BaByliss Pro Perfect Curling, czas kręcenia moich baaaardzo długich włosów skraca się do...30 minut! Jestem bardzo szczęśliwa, bo w końcu w kilka minut mogę mieć wymarzoną burzę loków! :)
Używanie lokówki jest banalnie proste! Bierzemy włosa, wkładamy w lokówkę i ściskamy, po chwili nasza lokówka sygnalizuję, że nasz włos gotowy, puszczamy i... wyciągamy pięknego loka! :-)
Na zdjęciu po lewej możecie zobaczyć jak prezentują się moje loki od razu po pokręceniu, bez rozczesywania lub nawet "przeczesywania" włosów palcami. Są pokręcone na całej długości moich włosów od nasady. Natomiast na zdjęciu po prawej możecie zobaczyć delikatne ułożenie włosów (szczególnie grzywki) palcami i delikatne przeczesanie szczotką. To od Was zależy czy pozostawicie włosy skręcone w rurki, czy tylko delikatnie rozdzielicie palcami, czy mocno przeczeszecie - wszystko zależy od tego jaki chcesz uzyskać efekt! :) 

31 komentarzy:

  1. Zazdroszczę możliwości robienia loków! Moje włosy są w ogóle nie podatne na kręcenie czy prostowanie i wytrzymują max. 2 godziny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wind Rose -> Moje też ale dostałam tą lokówkę w sobotę na mikołajki i są zabójcze ! Trzymają się cały dzień a jak chodziłam do fryzjera to tylko chwilę się trzymały kilka godzin i się prostowały ;))

    Daję na mokre włosy piankę, suszę i później się bawię i są super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, wspaniałe urządzenie! :) Sama chciałabym mieć takie w posiadaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne loczki ! Marzy mi się lokówka BaByliss, oj marzy...:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna ta lokówka! Idealny prezent na święta. ;)
    W sumie, to przypomniałaś mi, iż dawno nie miałam loków na głowie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wygodne i loczki piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. marzenie <3 zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne włosy :) Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wychodzą :)
    Swoją drogą, masz przepiękne włosy. Jak je pielęgnujesz?


    http://littlecupofart.pl/ - blog o sztuce, modzie i kulturze. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie wyglądają Twoje loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy tylko takie mocne loki można uzyskać? Czy da się też lekkie, mniej skręcone, bardziej naturalne? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudo <3 zapragnęłam, bo włosy mam podobnej długości do Twoich ale wydaje mi się że jest ich sporo więcej :x

    OdpowiedzUsuń
  13. Znalazłam Twojego bloga przypadkiem, szukając informacji o lokówce Miracurl. Wiem że wszyscy Ci to mówią, ale naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem. Jesteś niesamowita jak niebo w bezchmurną noc. Cieszę się ze tu trafiłam. Pozdrawiam Cię i życzę ci aby każdy dzień był twoim wymarzonym. CortinaT

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne! I piękne włosy! :)
    pajapaulina.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. widziałam opis tej lokówki na Jemerced i moim zdaniem jest to rzeczywiście coś godnego uwagi. ślicznie Ci w lokach!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie Ci to wyszło naprawdę :)

    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. teraz jestem w 100% przekonana do tej lokówki, wcześniej myślałam że wszystko wygląda tylko tak pięknie na zdjęciach, filmach youtube.. ale w rzeczywistości naprawdę świetny efekt końcowy! :)
    firma też jedna z lepszych, miałam od nich prostownicę i służyła mi baardzo długo bez żadnych problemów.

    dodaję do obserwowanych, jeśli chcesz to też możesz mnie dodac tutaj:
    http://xnataliie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super sprawa z taka lokówka :) a efekt rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz wielki talent! Niesamowita precyzja i kreatywność w Tobie drzemie. Loczki cudowne!

    Jeśli moge mieć pytanie, jakim aparatem wykonujesz zdjęcia ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. "Kobiety nie powinny mieć prawa głosu, gdyż mają o kilka punktów niższą inteligencję niż mężczyźni" (TVN 24);

    "Kobieta przesiąka poglądami człowieka, z którym sypia. Ostatecznie nie po to Natura tak skonstruowała mężczyzn, by setki tysięcy plemników się marnowały. Wnikają one w ciało kobiety i przerabiają ją na obraz i podobieństwo mężczyzny, do którego ona należy" (korwin-mikke.blog);

    "Kobiety nie mogą być zbyt inteligentne - dba o to mechanizm Ewolucji Naturalnej. Inteligentna istota nie wytrzymałaby przebywania przez dłużej niż godzinę dziennie z paplającym dzieckiem! Dlatego właśnie (i nie tylko dlatego) mężczyźni nie lubią wiązać się z kobietami inteligentnymi: instynktownie chcą, by ich dzieci miały dobrą opiekę" (korwin-mikke.blog).

    "Gratuluję" Ci wyborów politycznych, co prawda z Tobą by się nie przespał bo chronicznie nie trawi niepełnosprawnych - nawet uroda by Ci nie pomogła...

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna Ty i piękne loki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam naturalnie kręcone włosy i są tak uparte ze nawet lokówki nie słuchają gdy probuje je nią nakierować na odpowiednie tory :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje ulbione loki robię prostownicą, lubię kiedy są połamane;) jednak twoje są śliczne i wygladasz w nich naprawdę świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Potanko : Mam długie włosy, na pewno dłuższe od Twoich i trochę mi się plączą podczas czesania . Myślisz, że jest ryzyko, by się wplątały w to urządzenie? Czy lokówka sobie poradzi ? Kiedyś przy czesaniu przypadkiem zawinęłam sobie włosy o grzebień ( nie pytaj jak- zdolna jestem :P ) i myślałam ,że pozostało mi już tylko obcięcie ich tuż za uchem. Na szczęście po jakimś czasie udało się odplątać xD Ale teraz wolę być ostrożniejsza , a ta lokówka mnie bardzo zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ pięknie Ci to wyszło :) W sumie na takich włosach to się nie dziwie, naprawdę bardzo mi się podoba :). Osobiście lubię zmieniać fryzury - raz loki, raz prostowane. Niestety ostatnio spaliła mi się prostownica... i teraz szukam takiej, która będzie mi służyła już dłużej. Mogłabyś mi doradzić, skoro znasz się na sprzęcie, która z tych prostownic Twoim zdaniem byłaby najlepsza https://www.maxelektro.pl/male-agd/higiena-i-uroda/lokowki/ Będę wdzięczna za opinię :) A jeśli chodzi o tą lokówkę, która sama kręci włosy to też naprawdę fajna sprawa :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem bardzo zainteresowana zakupem tej lokówki, czytałam o niej już naprawdę sporo recenzji i wszystkie pozytywne! Żałuję jednak że kosztuje ona tyle kasy, przy moim budżecie będzie potrzebna szybka pożyczka przez internet.
    Sądząc po efektach na Twoich włosach przekonuję się że mimo wszystko warto :)

    OdpowiedzUsuń