BLOG

poniedziałek, 24 listopada 2014

rzęsy ARDELL



Od pewnego czasu jestem fanką sztucznych rzęs. Do makijażu wieczorowego, sylwestrowego, makijażu na randkę, a nawet makijażu codziennego, zamiast grubej warstwy tuszu, który czasami obciąża moje rzęsy stawiam na delikatne cieniutkie sztuczne rzęski! Wiele osób, gdy słyszy "sztuczne rzęsy" widzi już te długie wystające za brwi plastikowe rzęsy, na szczęście mamy rzęsy ARDELL! Cieniutkie, lekko wywinięte, wyglądające bardzo naturalnie i wielka zaleta - są tanie! Koszt to tylko 19.99, przy odpowiednim zadbaniu i wyczyszczeniu z kleju po każdym makijażu możemy używać ich nawet kilka razy! Jedne rzęsy do 5 makijaży? To możliwe, pamiętaj tylko oto, aby zadbać o nie po każdym odklejeniu, wyczyścić i odłożyć do opakowania :-) Dostępne na pasku, w kępkach i połówki. Ja uwielbiam te na pasku! A Wy? Jakie wybieracie? Rzęski Ardell idealnie współgrają z klejem DUO! W Drogerii Kosmetyki z Ameryki znajdziesz swoje wymarzone rzęsy, ja swoje już mam! W większości makijaży publikowanych na moim facebooku, znajdziecie mnóstwo makijaży z tymi rzęsami.



12 komentarzy:

  1. O tak, muszę w koncu spróbowac. :D
    Sylwester i moje urodziny w jednym to najlepsza okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ardellki niezawodne :) Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzęsy! :)
    Widziałam Cię w Szczebrzeszynie jakiś czas temu. Czy się nie mylę ?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam ich tak dużo ja Ty, bo raptem dwie pary ale również je uwielbiam i na tych dwóch napewno się nie skończy :) Piękny makijaż, genialnie współgra z jasnymi włosami <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tylko trio od Adrell i chciałabym mieć inne jeszcze, może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny makijaż! oczy po prostu zjawiskowe...
    http://nataliamakeupblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Który model rzęs najbardziej polecasz ?:-) mam w przyszłym tygodniu pewną imprezę, chcialabym zainwestować w te cudeńka, jednak nie wiem które będą najlepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy potrafisz coś doradzić na zupełnie łysą powiekę?
    Bo niestety żadne z próbowanych przeze mnie rzęs się nie trzymały.
    Na pewno jest to kwestia kleju (miałam Duo), bo przecież sztuczne rzęsy przykleja się do skóry a nie do naturalnych rzęs (więc teoretycznie nie powinno mieć znaczenia czy masz swoje rzęsy i ile ich masz), ale może i jakieś specjalne lekkie rzęsy są potrzebne?
    Spotkałaś się z czymś takim?
    Klej oprócz tego że mocny, musi być antyalergiczny, bo pamiętam, że miałam oczy czerwone i piekące/łzawiące próbując dokładać kleju by jakoś się rzęsy nie odklejały-a i tak się odklejały.
    A i coś gdzieś kiedyś mi mignęło o sztucznych brwiach??
    Spotkałaś się z czymś takim?
    Boję się trafić w kiepskie ręce jeśli chodzi o makijaż permanetny, bo miałam kiedyś i niestety nie był zadawalający. Od razu było widać że to namalowane/wytatuowane brwi. A wiem że można zrobić to tak by wyglądało naturalnie i ładnie. (Tylko gdzie/u kogo?:)) Czasem na grouponie itp są takie makijaże już od 100zł (a np w renomowanym salonie brwi i górna kreska ok 1500zł), ale to tym bardziej strach, że kiepskie farby i wykonanie. Bo niestety rzadko okazje cenowe rzadko idą w parze z jakością itp-a przynajmniej JA nie miałam szczęścia.
    No ale o ile brwi zawsze jakoś tam można samemu namalować choćby kredką, to chciałabym wreszcie znaleźć jakieś odpowiednie rzęsy&klej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń