BLOG

czwartek, 13 listopada 2014

mieszkanka zdjęć :-))

' zrób dziś to, czego innym się nie chce, a jutro będziesz miał to czego wszyscy pragną. :)) stało się, 100 tysięcy obserwujących, 100 tysięcy osób na mojej stronie DOMINIKA BUDZYŃSKA - MAKE UP, to niewiarygodne co przez ten czas działo się i wciąż się dzieje w moim życiu. Dziękuję wszystkim, którzy we mnie zawsze wierzyli! A pierwszą osobą, która "zlajkowała" moją stronę był mój Ukochany, który od początku wierzył, że za jakiś czas... liczba będzie duuuużo większa i nieustannie mnie wspierał! :))

26 komentarzy:

  1. Jesteś cudowna, już od wielu miesięcy mnie inspirujesz ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia, wyglądasz przepięknie. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia i makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne jest to co robisz !!! Uwielbiam Cię. :) Twoje zdjęcia są przepiękne zresztą tak jak Ty. :D
    Pozdrawiam gorąco i życzę dalszych sukcesów w tym co robisz! <3

    A jeżeli ktoś chcę to zapraszam na mojego fanpage'a:
    https://www.facebook.com/zakreconepaseczki

    OdpowiedzUsuń
  5. _Cudowna Kobieta !! Piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś niesamowicie piękną kobietą i masz niesamowite szczęście, że masz taką miłość! :)))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    + u mnie: duuużo kraty, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu zawdzięczasz tak nieskazitelnie gładką cerę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia :) robisz piękne makijaże, jesteś piękna i utalentowana :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna kobieta, cudowne makijaże!
    http://nataliamakeupblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne makijaże, ładnie Ci w krótkich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! :) Myślę, że dla wielu bloggerek, i nie tylko, możesz być inspiracją i motywacją, żeby zawsze dążyć do celu i nie poddawać się :) http://alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wcale aż taka piękna nie jest.z każdej nawet najbrzydszej kobiety photoshop i makijaż,robi piękność.ciekawe jak wygląda rano,przed nałożeniem tej całej tapety hehe

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie tu u Ciebie. Makijaże są fantastyczne :)
    Pozdrawiam ciepło,
    www.gabrielapieczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś po prostu prześliczna!!:)
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, cudowna. prześliczna...Ile tak można? Co to wnosi do tematu oprócz tego, że panna popadnie (już pewnie popadła) w samozachwyt? Nawet nie uważa za stosowne odpowiedzieć swoim zaślinionym fankom, bo i po co skoro ona jest tylko od przyjmowania hołdów...

    OdpowiedzUsuń
  16. mówiąc najprościej - mistrzyni makijażu i wieeeelka optymistka w tak malutkim ciele :)
    dodaję do obserwowanych i pozdrawiam serdecznie! :)

    http://www.paniemm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo, że jestem facetem i makijaż raczej jest tematem co najmniej nie dla mnie - zaobserwuję. Dlaczego? Bo inspirują mnie ludzie, którzy są zawsze uparci w dążeniu do celu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś cudna!! :) Zapraszam do mnie www.myelementsofart.blogspot.com !!

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ Twoje makijaże są piękne! i to jak je fotografujesz! cudnie!:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś przepiękna.. Trafiłam tu przypadkiem i już podziwiam to, jak optymistyczną osobą jesteś i robisz to, co kochasz i wychodzi Ci to naprawdę świetnie. Szczęścia w miłości i samych sukcesów życzę :* Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś prześliczna, a twoje oczy mają niezwykły kolor;) inspirujesz mnie;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń