BLOG

czwartek, 16 października 2014

PAŹDZIERNIK 2014

Cześć Dziewczyny!

Zaglądajcie na mój FACEBOOK

Odkąd pamiętam lubię markę Body Shop, zapach żeli pod prysznic i kremów jest powalający, mnóstwo owocowych zapachów sprawia, że ciężko się zdecydować tylko na jeden....Jako miłośniczka antybakteryjnych żeli do rąk, gdy tylko zobaczyłam, że Body Shop ma w ofercie pięknie pachnące żele nie mogłam się zdecydować na jeden zapach i takim sposobem mam mały zapas :-) Truskawka, kokos, grejpfrut...do wyboru! Ja swoje żele i żel pod prysznic o boskim zapachu mango mam ze strony: Kosmetyki z Ameryki.

Mamy piękną jesień, zapasy kosmetyczne zrobione, nie mogłam również zapomnieć o ukochanych rzęsach, ja jestem gotowa do pracy! A Wy? :-) Moje ulubione, długie, wyglądające jak naturalne rzęski to oczywiście Ardell, wybór macie ogromny - od dłuższych, do cieniutkich, gęstych i rzadkich, sprawdźcie same: rzęsy ARDELL.
Fiolowo - różowy makijaż, sztuczne rzęsy + jasne różowe usta :-)

13 komentarzy:

  1. Piękne makijaże. A propos żeli Body Shop, świetnie rozwiązałaś problem z podjęciem decyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spadłaś mi z nieba z tą stroną, na której można zakupić te żele!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ochotę na te żele antybakteryjne :3 lubię mieć w torebce, a wszystkie drogeryjne pachną.. sterylnością xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam rzęsy Ardel wyglądają cudownie :) śliczny makijaż :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Cię czytać i oglądać :) Dajesz takiego kopa w tyłek, że aż chce się żyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę wypróbować te antybakteryjne żele z TBS ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś przepiękną optymistką, wiesz? ;-)

    Pozdrawiam!

    blondynkaszukapracy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcia, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dominiko jesteś śliczna, zdjęcia niesamowite!!

    OdpowiedzUsuń