BLOG

poniedziałek, 28 lipca 2014

Wakacyjny Konkurs

Dziewczyny! Razem z marką kosmetyczną Wibo, przygotowaliśmy dla Was konkurs! Możecie wygrać zestaw kosmetyków Lovely marki Wibo. Wszystko co musicie zrobić to polubić profil organizatora konkursu Wibo i Lovely

oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe w komentarzu pod tym postem zostawiając swojego maila kontaktowego i imie, pytanie brzmi:

Dlaczego to właśnie Ty powinnaś wygrać zestaw kosmetyków marki Wibo?
 - 
Na Wasze odpowiedzi czekamy 5 dni, wybierzemy spośród nich najlepszą!

Nagrodą w konkursie jest zestaw kosmetyków, którymi wykonałam makijaże z dwóch pierwszych zdjęć poniżej! 

Zestaw rozświetlających cieni do powiek nr 2 i 6.
Paletka nude make up artist.
Eyeliner matowy - granatowy.
tusz do rzęs volume booster.
Błyszczyk kiss lips nr 6.
Lkier o piaskowej fakturze nr 9.

W konkursie wygrała Pani Marta (dobiezka@*****).

Zaglądajcie na mojego facebooka i insta tam najwięcej nowości! - FACEBOOK & INSTAGRAM

80 komentarzy:

  1. Czeeeesc! uwielbiam sie malowac, stylizowac, czesac i uwazam,ze taki zestaw bylby spelnieniem marzen i pierwsza moja wygrana na tej stronie. Chcialabym go miec, poniewaz kocham nowosci i niespodzianki ! ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinnam wygrać kosmetyki marki Wibo, ponieważ mam chęć ogarnąć sztukę makijażu i uczyć się od najlepszych, czyli Dominiki ;) Mając dobre kosmetyki i świetnego mistrza będzie łatwiej osiągnąć cel :D
    Anastazja, anastazja.tomaszow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że kosmetki z firmy Lovely i Wibo powinny trafić do mojej kosmetyczki ponieważ udoskonaliło by to dążenie do celu makijażów takich jak robi Dominika oraż inne makijażystki :) Cienie pięknie podkreślałyby moje brązowe oczy , jak również eyelinery , błyszczyki oraz szminki wypełniały moje usta a korektory oraz podkłady zakrywałyby niedoskonałości mojej cery a tusz podkręciłby moje rzęsy :) Karolina karolka12@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, powinnam wygrać kosmetyki Wibo by móc pięknie wyglądać przy kawie Tchibo. Troszkę koloru kawy, troszkę mleka to na oku nie przegiętka. A, że uczę się i maluje to kosmetyki nie zmarnuje. ;) Krótką rymowanką kończę swoją nagonkę i poproszę o Wiboszkę. :)
    Kontakt: agnieszka.dobrucka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś taka piękna - tyle na temat !

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że powinnam wygrać kosmetyki marki Wibo, ponieważ robiąc makijaż lubię kombinować i stwarzać coś nowego. Mam jasną karnacje dlatego razem z kosmetykami marki Wibo ożywiłabym moją twarz. Zajmuję się robieniem zdjęć portretowych więc kosmetyki wykorzystałabym również dla moich modelek, aby udoskonalić fotografię. jordbaer1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo marzę o wygranej , chciałabym chociaż raz pomalować się firmowymi kosmetykami a teraz jak mam okazję coś wygrać to chcę to wykorzystać . makijaż sprawia mi wielką przyjemność , jesteś moją inspiracją . w pewny sposób malując się ukrywam swoje niedoskonałości , wiem że zawsze powtarzasz " człowiek ma to na co się odważy " - ja się odważyłam napisać do ciebie i bardzo , ale to bardzo pragnę wygrać te kosmetyki . wiem jak eksperymentujesz z kolorami , barwami i jak każda kobieta też bym chciała spróbować .
    uwielbiam makijaż , chodzę do szkoły na profil kosmetyczka - fryzjerka i wygrana pozwoliłaby podszkolić mi się w tej dziedzinie .
    mam nadzieję że spełnisz moje marzenie , pozdrawiam cię dominiko - Agata S .

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że wygrana pozwoli mi otworzyć swój mały świat na coś większego. Znam teorię, jednak chodząc po drogerii nie mam "odwagi", bo spróbować każdego z tych kosmetyków, mimo, że kusi! Sam makijaż uważam jako podkreślenie naturalnej urody, a wiem, że kosmetykami tej marki można zdziałać zarówno "naturalny image" jak i coś mocniejszego. Chciałabym tworzyć, działać w tym kierunku, otworzyć swoją drogę na podkreślenie naturalności. Ba! Chciałabym pokazać innym, że makijaż nie musi być trudny, ciężki. Wspieram polskie marki, uwielbiam je, wszystko co polskie. Są dla mnie naprawdę ważne, dlatego mając wybór - stawiam właśnie na Lovely marki Wibo. A myślę, że marzenia trzeba wspierać, najlepiej całym sobą i trwać w nich - do końca! :-)
    Virginia, virginia.flieger@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego ja mam wygrać zestaw kosmetyków? W sumie ciężko powiedzieć, bo każda z nas zasługuje na wszystko co dobre. Może dlatego, że kocham kosmetyki? Hmm...chyba każda kobieta je w jakiś sposób kocha, choć nie ukrywam, że mam obsesję kosmetyczną ;). A może dlatego, że w jakiś sposób mam zamiar związać swoje życie z kosmetyką? To chyba o wiele lepszy powód.
    Nie ma we mnie nic takiego, co wybija mnie sposób innych uczestniczek. Jedyne co mogę napisać, to, że swoją radość z życia wyrażam poprzez makijaż, który sam w sobie zawiera magię koloru.
    A teraz może jeszcze dołożę coś na dobry humor ;)…

    W kosmetyczce leży szminka
    W kolorze czerwonego winka
    Często zdobi piękne usta
    Co za widok! To rozpusta!-
    Słychać ochy, achy i wzdychanie,
    Wzrok przyciąga niesłychanie.

    Więc słuchajcie drogie Panie
    Same sobie pomagamy
    Gdy atuty podkreślamy!

    Kasia, kasiak_1234@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Dominiko :) Wygrana kosmetyków sprawiłaby mi ogromną przyjemność, nie stać mnie na oryginalne kosmetyki, czy też kursy kosmetyczne o których marzę. Uwielbiam malować siebie i innych, często inspiruję się Twoimi zdjęciami, lecz zawartość mojej kosmetyczki nie zawsze pozwala mi uszczęśliwić siebie idealnym makijażem :( Nigdy też nie udało mi się niczego wygrać, co też sprawiło by mi radość gdyby pierwszy raz się udało ;) wiem, że jest wiele chętnych osób, zasługujących na nagrodę niespodziankę. Chciałabym zaliczać się do nich ;) Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę pełnego przeróżnych barw tygodnia ;) Ania . to mój e-mail : annapolak-1991@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ich piaskowe lakiery oraz żółciutki tusz Curling Pump Up! Dlatego myślę, że z innymi produktami Wibo i Lovely też moglibyśmy się polubić ;-) Justyna, teresa_sz_zmc@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chetnie bym przygarnela kosmetyki wibo i lovely, poniewaz chcialabym zrobic rownie przepiekne makijaze na sobie jak Twoje Dominika ;)) a do tego potrzebne sa tylko kosmetyki ! Kasia, smolarek.k.j@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo marzę o wygranej , chciałabym chociaż raz pomalować się firmowymi kosmetykami a teraz jak mam okazję coś wygrać to chcę to wykorzystać . makijaż sprawia mi wielką przyjemność , jesteś moją inspiracją . w pewny sposób malując się ukrywam swoje niedoskonałości , wiem że zawsze powtarzasz " człowiek ma to na co się odważy " - ja się odważyłam napisać do ciebie i bardzo , ale to bardzo pragnę wygrać te kosmetyki . wiem jak eksperymentujesz z kolorami , barwami i jak każda kobieta też bym chciała spróbować .
    uwielbiam makijaż , chodzę do szkoły na profil kosmetyczka - fryzjerka i wygrana pozwoliłaby podszkolić mi się w tej dziedzinie .
    mam nadzieję że spełnisz moje marzenie , pozdrawiam cię dominiko - Agata S .
    agataszczepaniuk1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego ja powinnam wygrać kosmetyki... hmm to dość trudne, jak i zarazem proste pytanie :) jestem ich wierną fanką. Wcale to nie dziwne, gdyż uważam, że jakość kosmetyków z tej serii przewyższa znacznie jakość malowideł firm z "górnej półki". Mam tu na myśli na przykład firmy Maybelline czy Rimmel.
    Podam świetny przykład kredki do oczy w kolorze czarnym z serii Lovely - jak dla mnie przedmiot ten stanowi podstawę w codziennym makijażu. Kredka jest miękka, dzięki czemu nie podrażnia powieki oka. Świetnie rozprowadza się na powiece, dając niebanalny wygląd.
    Totalnym hitem firmy Wibo są lakiery do paznokci!! Kocham wręcz je za...
    1. KOLOR - emanuje intensywnością barw
    2. TRWAŁOŚĆ ! - po aplikacji lakier nie odpryskuję się przy codziennych czynnościach
    3. KONSYSTENCJA - idealnie pokrywa płytkę paznokcia....
    itp. Mogłabym wymieniać w nieskończoność zalety lakierów, ale te 3 są dla mnie najważniejsze! :)

    Chciałabym wygrać ten ZACNY konkurs by móc jeszcze bardziej i dokładniej poznać produkty marki Wibo! :)

    Anastazja, tazia6@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Dlaczego to właśnie ja miałabym wygrać ten zestaw? Szczerze mówiąc od kiedy tylko zobaczyłam, że jest możliwość wygrania tego zestawu, zbieram się do odpowiedzi dlatego to właśnie ja miałabym go otrzymać. Uważam że skompletowane produkty są naprawdę świetne. Nie chciałabym się nad sobą użalać i wygrać tylko dlatego, iż wzięłam kogoś na litość. Uważam że każdy w życiu ma to, na co sobie sam zapracował a chcieć to móc. Jestem młoda i nie należę do elity bogaczy, ale wiem, że jak chce się coś osiągnąć to wszystko jest możliwe, trzeba mieć tylko założone plany, cele i marzenia i nie siedzieć bezczynnie i działać. Ja swoje mam i nie będę siedzieć z założonymi rękami. Postawa Dominiki Budzyńskiej jest dla mnie wzorem do naśladowania. Dostać zestaw kosmetyków którymi na co dzień posługuje się tak utalentowana dziewczyna byłoby bardzo fajnie. Stanowiłby to dla mnie sentymentalny podarunek i taki, który dałbym jeszcze więcej energii do działania bo kojarzyłby mi się z Dominiką i jej dążeniem do szczęścia. Lubię się dzielić, więc cienie podarowałabym mamie a błyszczyk siostrze, bo ma urodzinki. Nie wiem czy wygram, bo każda z nas zasługuje na taki zestaw, ale cieszyc się będę nawet szczęściem innych.
    pozdrawiam gorąco Ania
    skawanna@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Nieodłączną częścią mojego życia jest moja pasja - fotografia. Pasjonują mnie artystyczne portrety. Powoli stawiam pierwsze kroki w makijażu, dlatego myślę, że kosmetyki Wibo byłyby mi w tym pomocne. Ubarwiłyby mi niejedną sesję i upiększyły modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie uczestniczę w konkursie, ale chciałam Ci powiedzieć, że jesteś prześliczna :) Ładnie Ci zarówno w blondzie jak i w ciemniejszych włosach. Wszystkie zdjęcia są super, ale to ostatnie najbardziej mi się podoba - wyglądasz po prostu obłędnie!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  20. Malowanie - zacna sztuka,
    barwami swymi wypełnia,
    gdy szarości pojawia sie luka. Uszczęśliwia, kreuje,
    wyobraźnie pobudza,
    bo makijaż wśród kobiet niezmierny zachwyt wzbudza.
    By sztukę malowania szeroko realizować, dobrze jest mieć wybór w kosmetykach, którymi chce się malować :)
    Stąd Dominiko moje w konkursie zgłoszenie i jakaż radość byłaby dla mnie za Twoje wyróźnienie :)
    Niech kosmetyki Lovely i Wibo sprawią, że zapanuje ,,nibo" :) - Marta z głową w chmurach ;) buziaki :* rudziutka_7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Chcę poczuć się jak księżniczka,
    przenieś się do bajecznej krainy,
    gdzie barwą zaczaruję swoje oczy.
    Wydobędę ich niebieską otchłań,
    a podkreślonymi ustami pokuszę nie jedną istotę.
    Tam gdzie zarumienionymi policzkami
    pokażę swój żywiołowy temperament.
    a na koniec zatrzepoczę zalotnie rzęsami

    Paulina: pindel.paulina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Profile lubię jako Kamila O.
    lylleill.lys@gmail.com
    Dlaczego powinnam wygrać? Choć markę (marki - zależy jak na to patrzeć) znam wcale nie tak długo, ponieważ sądziłam iż niska cena będzie równać się niskiej jakości, to rzadko coś kupowałam z Wibo/Lovely (na ogół błyszczyki). Jednak odkąd zaczęłam blogować to przekonałam się, że niektóre kosmetyki są świetne, a w dodatku tanie (choćby tusz Pump Up czy te eyelinery - granatowego jeszcze nie posiadam). I co warto dodać, to nasza rodzima marka, więc kupuję te kosmetyki wspieramy naszą gospodarkę. ;) W dodatku np. lakiery czy eyelinery są świetne i na pewno będę je wciąż kupować, bo warto. A że nie wyobrażam sobie już niemalowania się to rozumie się samo przez się, że kosmetyki kolorowe kupować będę, a ta marka zasługuje na to aby je kupować. Nie poznałam jeszcze wszystkich ich kosmetyków, bo u mnie w mieście i tak szafy są małe, ale chętnie próbuję nowości. A makijaż stał się dla mnie ciekawym eksperymentem, przy czym wciąż uczę się czegoś nowego. I po prostu chciałabym wygrać, bo to poprawia nastrój ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. niech wygra najlepsza! :) Aneta, tomaszewska-aneta@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Dlaczego to właśnie ja powinnam wygrać? Bo uwielbiam tworzyć makijaże :) Poprawia mi to nastrój :) Chciałabym wygrać, ponieważ nie miałam okazji używać kosmetyków z tej firmy, a uważam, że byłoby super poeksperymentować i wykorzystać coś nowego do codziennego makijażu!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Angelika

    andzia952@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej! Dlaczego to właśnie ja powinnam wygrać kosmetyki marki Wibo?- dlatego iż niebawem zostanę mamą i takie nowe cudeńka przydadzą się w mojej kosmetyczce by nadać buzi nowego świeżego wyglądu, po tak długim wyczerpującym czasie oczekiwania na dzidziusia, a także zakamuflować zmęczenie nocnymi pobudkami;) Jestem ,,zapaloną'' makijażystką amatorką, te piękne kolory na pewno się nie zmarnują a ja za ich pomocą udowodnię że każda mama nawet ta najbardziej zabiegana może wyglądać pięknie.
    Asia
    ziomalka1611@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam powinnam wygrac,by moc wyprobowac makijazu tak prezentowanego.uzywam niektorych kosmetykow wibo i wiem ze Maja korzystna cene i sa dobre,Na pewno przydadza,sie sie mnie. do.gosi@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Cześć ! :)
    Uczęszczam do jednej ze szkoł kosmetycznych, ucze sie w niej rożnych ciekawostek kosmetycznych. Kosmetyki oraz wiedza jaka posiadam pozwalaja mi na podkreslenie naturalnego piekna kobiety jakie ma każda z nas. Kocham poznawac nowosci, z marka Wibo nie miałam jeszcze okazji sie poznac. Uważam ze mogła bym sie z nia zaprzyjaznic i zdziałać cuda ;)
    Pozdrawiam Roksana ;)
    roxi_rokana@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. hej! :) interesuje mnie makijaż, stylizacje. Lubię się malować, lecz nie mam zbyt wielu kosmetyków, więc i możliwości niezbyt wielkie;/ chciałabym dojść kiedyś do poziomu takiego jak np. Ty Dominiko, w malowaniu^^ zainspirowałaś mnie, gdyż ja też jestem niepełnosprawna, ale nie potrafię znaleźć w sobie tyle siły co Ty... Byłby to mój pierwszy wygrany konkurs, było by CUDOWNIE!<3
    agaciuchaa@gmail.com, Agata

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam...bardzo chciałabym wygrać te kosmetyki ,gdyż bardzo lubię się malować ale nie mogę sobie na to pozwolić bo mnie nie stać na takie rzeczy dlatego chce spróbować ..

    OdpowiedzUsuń
  30. Kosmetyki firmy Wibo i Lovely odkryłam niedawno, zupełnie przypadkiem. Jestem bardzo zadowolona z ich jakości i ceny. Chciałabym je wygrać, żeby poznać je jeszcze bliżej.
    Anita
    anitadudek26@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć! :) Makijażem interesuję się od dziecka i wciąż się szkolę i dążę do tego, aby kiedyś, gdy stanę przed lustrem, powiedzieć: "Jestem z siebie dumna". Ciężko jest początkującym "na poważnie" samoukom, bez dużego budżetu, zgromadzić wystarczającą kolekcję kosmetyków, by mieć na czym pracować. Dodatkowo lubię testować kosmetyki, których nie miałam przyjemności używać, a z wyżej wymienionych przez Ciebie nagród nigdy nie korzystałam. Polubiłam markę Wibo przez ich tusze, które są na prawdę dobre, dlatego chciałabym wygrać "Twój" zestaw i go z przyjemnością używać, bo wiem, że się nie zawiodę, a przy okazji podszkolę swój warsztat. ;)
    Pozdrawiam, Iza, niktea@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam serdecznie! :)
    Powinnam wygrać, ponieważ make-up zrobiony tymi kosmetykami dodałby mi więcej pewności siebie. A kiedy człowiek jest bardziej pewny siebie, to i wszystko wokół nabiera więcej kolorów. Szczerze przyznaję, że z marką wibo nie miałam za wiele do czynienia (kiedyś miałam tylko jakiś jeden lakier do paznokci), więc fajnie byłoby móc wypróbować także inne kosmetyki. Wygrana sprawiłaby mi ogromną radość, ponieważ nie mam szczęścia w konkursach. Może akurat teraz mi się uda :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie Dominiko!
    Moje imię: Agata, e-mail: agatal93@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Myślę iż to w moje ręce powinny trafić kosmetyki marki wibo. Byla to moja pierwsza firma kosmetyczna po jaka siegnelam poznajac techniki makijazu. Lubie fantzjowac przy tworzeniu sztukina swoich powiekach. Tak bo makijaz to sztuka. Sztuka ktora my kobiety tak uwielbiamy. Z pewnoscia wygrana pozwolilby mi na doskonaleniu umiejetnosci gdyz swoja przyszlosc wiaze z wizażem. A majac kosmetyki tak swietnej firmy można być pewnym najlepszych wyników.Karolina karolciaxd.x3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej ! Myślę, że powinnam wygrać świetne kosmetyki marki Wibo, ponieważ kocham wyglądać pięknie i przyciągać spojrzenia makijażem a te kosmetyki mi na to pozwolą :) Absolutnie uwielbiam lakiery tej marki, bo manicure to kolejna rzecz którą kocham. A każdy chce robić to co kocha, makijaż i malowanie paznokci sprawia mi ogromną radość . A tusz Lovely " Pump up " to mój absolutny faworyt ! Byłabym niezmiernie szczęśliwa gdyby udało mi się wygrać :) Pozdrawiam serdecznie :) Marta , martisskadbwa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja myślę że powinnam wygrać kosmetyki Wibo ponieważ w końcu chcę pierwszy raz coś wygrać , a szczególnie takie kosmetyki ! :D
    Zapewne dodadzą mi więcej pewności siebie i uroku :D
    Pozdrawiam . ;)
    Kasia, e-mail : shadesoflove@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Chciałabym wygrać zestaw kosmetyków, ponieważ byłaby to dla mnie taka nagroda pocieszenia, po przebytej niemiłej, kilkudniowej wizycie w szpitalu. A dodatkowo za jakiś czas wybieram się na krótki wyjazd z chłopakiem do Krakowa i będę miała szanse zaszaleć z makijażem specjalnie na naszą randkę w tym magicznym mieście :)
    Warunki uczestnictwa spełnione, a oto mój email: eliksir1681@gmail.com
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałabym wygrać, ponieważ nie miałam jeszcze okazji zetknąć się z kosmetykami tej firmy, więc bardzo chętnie je przetestuję. :)
    Sylwia
    syzka1989@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam już kilka rzeczy marki Wibo, w swojej skromniej kosmetyczce, a ten zestaw byłby idealnym jej uzupełnieniem. Te cuda wzbogaciłyby moje wakacyjne i imprezowe makijaże. Kolory bardzo mi pasują. Wakacje to czas na odrobinę szaleństwa m.in. z makijażem, bo czemu by sobie odmawiać takiej przyjemności skoro wszystko wokół pięknie mieni się kolorami lata. Dodatkowo mając cały zestaw tych kosmetyków mogłabym bardziej poeksperymentować z makijażem nie tylko na sobie. Czekam na nie! :D
    Monika, bieniek_monika@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam. Jestem młodą dziewczyną , która bardzo lubi sie malować. Uwielbiam pozowac do zdjęć, ale żeby zdjęcie było ładne, makijaz musi być oryginalny, podkreślający atuty. Kosmetyki z Wibo (lovely) bardzo lubię. Ostatnio spodobała mi sie szminka w kredce !! Bardzo polecam. Ahh, dlaczego to JA powinnam wygrać, może dlatego ze nigdy nie mam szczescia w konkursach, bo lubie dobrze wyglądać, bo (jak pewnie każda) chce mieć świetne kosmetyki którymi będę mogła się chwalić. Mam nadzieje że wybierzecie mnie.
    Jagoda, jaga-09@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ukonczylam 3 letnia nauke w szkole gdzie nabywalam doswiadczenia jako wizazystka. Wybralam profil stylizacja i wizaż, ponieważ nie potrafilam wyobrazic sobie siebie robiaca cos innego za kilka/kilkanascie lat.Chce zdobywac coraz to wieksze doswiadczenie jako wizazystka. Bardzo intensywnie mysle rowniez o zalozeniu wlasnego kanalu na youtube gdzie moglabym recenzowac kosmetyki czy robic testy na zywo . Taki zestaw bylby idealny do nakrecenia pierwszego filmiku,zrecenzowania takiego zestawu,ale rowniez dzieki tym kosmetykom moglabym odtworzyc Twoj makijaz zaprezentowany na zdjeciach i tworzyc inne, co wiaze sie z udoskonalaniem moich umiejetnosci ;) W koncu trening czyni mistrza ;) moj mail : emilka321@onet.eu Pozdrawiam. Emilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeszcze nigdy nie wygrałam żadnego konkursu, wchodzę na Twojego bloga, a tu takie wspaniałe kosmetyki do zgarnięcia! Myślałam czy napisać wierszyk, myślałam też długo nad tym co powinnam tu powiedzieć, ale powiem po prostu to co czuję ;) Od niedawna prowadzę bloga o tematyce głównie kosmetycznej i marka Wibo i Lovely jest mi oczywiście znana. Posiadam kilka produktów tych marek, ale te które tu pokazujesz jeszcze nie testowałam ;) Najbardziej kusi mnie paletka (za którą często rozglądam się w Rossmannie, ale nigdy nie mogę na nią trafić) i piaskowy lakier, ponieważ jeden z tej serii już posiadam i jest cudowny! Na pewno taka wygrana sprawiłaby mi dużo radości i miałabym co testować i o czym pisać u siebie ;) Powiem szczerze, że nie mam zbyt dużego doświadczenia z makijażem i rzadko zdarza mi się eksperymentować, ale jak patrze na Twój cudowny makijaż to mam ogromną ochotę to zmienić i wykonać podobny ;) Te kosmetyki na pewno się u mnie nie zmarnują ;))

    Spełniłam wszystkie warunki, mam na imię Mariola, a mój email to bonjour26@o2.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wygrana byłaby moim oczkiem w głowie w szczególności przydałaby się na start do szkoły kosmetycznej, którą zaczynam od października - w końcu trzeba czymś pobrudzić fartuch kosmetyczny, to jest sztuka. Mam nadzieję na spełnienie jednego z marzeń, które na pewno jest do osiągnięcia, jak to mówią praktyka czyni mistrza natomiast do praktyki potrzeba jak najlepszych narzędzi i popełniania błędów, które później przerodzą się w bezbłędność. Łączenie pasji z pracą to pragnienie każdego.
    Aleksandra, brezza8@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Szczerze mówiąc nigdy niczego nie wygralam, jestem normalną dziewczyna, niczym się nie wyróżniam, nie mam wielkiej historii do opowiedzenia...:) jak każda dziewczyna chciałabym po prostu wygrać
    Aleksandra P. strawberry1995@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. hej,
    zestaw chciałbym wygrać dla mojej koleżanki, która jest początkującą wizażystką. Dlaczego akurat ona? Za każdym razem gdy potrzebuję makijażu do sesji, jest do dyspozycji. Każdorazowo tworzy niesamowity makijaż, dopasowany do urody, tematu sesji i upodobań modelki.
    Zestaw kosmetyków byłby wspaniałym podziękowaniem i wsparciem dalszej działalności mojej koleżanki Kasi.
    pozdrawiam
    Iza, i_z_a_b@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Dlaczego powinnam wygrac kosmetyki marki Wibo? Poniewaz jest to moja ukochana marka kosmetykow, ktorych namietnie uzywam. Uwielbiam ich tusze do rzes, pomadki, lakiery do paznokci i wiele wiele wiecej kosmetykow:) Szczerze moge polecic kazdej dziewczynie w kazdym wieku te kosmetyki. Kazdy znajdzie cos dla siebie:) Zaczynam swoja przygode z profesjonalnym makijazem i nie ukrywam, ze przydaly by mi sie nowe kosmetyki do przetestowania:) Paulina paupol1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam, ja z kolei myślę ze powinnam dostać nagrodę ponieważ uwielbiam bawić się kosmetykami, eksperymentuje z połączeniami różnych kolorów cieni, uwielbiam czasami zaszaleć , bardzo lubię czytać na temat zastosowania i udoskonalać swoje zdolności w dziedzinie makijażu:) Pozdrawiam Kinga - kinga.zawada1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + jak każdy mam pewne niedoskonałość i dzięki kosmetykom próbuje je jak najlepiej zakryć i uwydatnić moje zalety :)

      Usuń
  48. "Takie jest moje marzenie,
    żeby wygrać pudry, cienie
    oraz inne kosmetyki,
    będę robić różne triki,
    makijaże zrobię piękne
    w Twoją stronkę chętnie zerknę,
    Ty mnie zawsze inspirujesz
    z wielką pasją się malujesz,
    a mój chłopak będzie zachwycony
    i nie znajdzie sobie nowej żony,
    na wygranej mi zależy
    więc to wygram jak należy!" ;D

    To był taki krótki wierszyk ;) Dlaczego to ja powinnam wygrać zestaw kosmetyków??? Używam produktów wibo lovely od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolona. Bardzo często biorę udział w sesjach zdjęciowych i kosmetyki na pewno się przydadzą, tym bardziej że moja paletka na ostatniej sesji zaliczyła upadek z parapetu ;(
    kontakt: magda1512@opoczta.pl
    Pozdrowienia dla organizatorów!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cześć Piękni :)
    Taki zestaw byłby dopełnieniem mojej kolekcji. Uważam że marki Wibo jak i Lovely są na prawde dobre jakościowo, mają piekną kolorystykę i chciałabym mieć ich dużo więcej w mojej kolekcji. Niestety mieszkam w Niemczech i nie mam dostepu do kupna wyżej wymienionych marek. Na co dzień uczę się w szkole wizażu. Wszystkie uczennice pokazują swoje nowe kosmetyczne zdobycze. Oczami wyobraźni widzę jaką by mi radość sprawiło pokazanie koleżankom Polskich kosmetyków i uświadomienie ich ŻE CO POLSKIE TO DOBRE!, i nie tylko marki które są w drogich drogeriach są dobre, ale i takie która każda "szara myszka" ma na wyciągniecie ręki i nie gryzące się ze stanem portfela.

    Pozdrawiam Joanna.
    Joanna.Dukat@op.pl

    P.S. Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dlaczego to ja powinnam wygrać ten zestaw? Myślę, że słowa mojej mamy wytłumaczą wszystko: "wyślę Cię na odwyk, bo masz fioła na punkcie kosmetyków! ". i Taka jest prawda :) KOCHAM kosmetyki! Lubię testować nowe rzeczy, czytać o nowinkach i śledzić najnowsze trendy. Zaangażowałam już w moją obsesję ciocię z ameryki (po prostu MUSIAŁAM mieć kilka kosmetyków z NYC i EOS) oraz ciocię z Niemiec (nie moja wina, że nie ma w Polsce firmy Balea). Żadna promocja i okazja nie ujdzie mojej uwadze. A Polskie kosmetyki wspieram, kupuje i używam regularnie. A czarną kredkę z Lovely ubóstwiam i mam już chyba czwartą sztukę.
    pozdrawiam!
    P.S a obie stronki na facebooku, lubię już od dawna! :)
    elficznablog@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten zestaw kosmetyków powinien trafic do mnie bo jestem po prostu kosmetyko maniaczką !!! :) A jak na prawdziwą maniaczkę przystało uwielbiam wszelkie kosmetyki do makijażu czy wszelkich stylizacji :) Wiec zestaw ten powinien trafic do mnie żeby nie zmarnował sie w jakies mało uzywanej kosmetyczce ;) !! Ja go należycie wykorzystam :) Klaudia, klaudia.cielen@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Moim zdaniem to właśnie Ja powinnam wygrać ten zestaw, ponieważ odkąd zaczęłam używać kosmetyków to tylko z firmy WIBO ;) Efekty makijażu są po prostu zniewalające. Od małego pasjonuję się stylizacją i wizażem i w najbliższym czasie planuje pogłębiać swoją wiedzę na ten temat. Fajnie byłoby znaleźć w swojej kolekcji takie oto kosmetyki aby ją powiększyć ;) Sądze, że jak tylko dostaną się w moje ręce pójdą w ruch i każda pozazdrości makijażu ;)
    Alicja, alice942op.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Dlaczego moim zdaniem powinnam wygrać zestaw kosmetyków? Ponieważ są to kosmetyki świetnej firmy! Mam 17 lat uczę się w klasie fryzjersko-kosmetycznej, makijaże, stylizacje, są moją pasją, uwielbiam to robić! Wygrane kosmetyki przyczyniły by się do mojego dalszego rozwoju jakkolwiek to brzmi. Jestem przekonana, że moje klientki jak i koleżanki były by zachwycone jakością kosmetyków jak i wykonanym makijażem. Swoja drogą jeszcze nic nigdy nie wygrałam. Jednak postanowiłam spróbować. Byłabym bardzo szczęsliwa mając te kosmetyki, na pewno nie zalegały by na szawce tylko od razu poszły w ruch! :) pozdrawiam serdecznie!
    Paulina, pm209@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Powinnam wygrać, ponieważ używałam kosmetyków Wibo i Lovely zanim to stało się modne :)
    Obserwuję bloga jako ernestyna44
    FB Wibo i Lovely - Kinga C.

    OdpowiedzUsuń
  55. Wibo to firma na której można polegać, sprawdzona i ulubiona :) dlatego też byłabym baardzo szczęśliwa gdyby uzyskała możliwość wypróbowania kolejnych 'hitów' Wibo :) zwłaszcza, że zbliża się wiele okazji do testowania- wybieram się na 3 wesela w ciągu miesiąca! Wygrana pozwoliłaby mi na stworzenie trwałego i niepowtarzalnego makijażu, który wyróżniłby mnie z tłumu i z pewnością utrzymałby się na twarzy całą noc! Jeśli tylko Wibo da mi szansę to zrobię się 'chodzącą reklamą' firmy ! ;) ;)
    Magdalena, madzienka152@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Myślę, że dobrych kosmetyków nigdy za wiele na toaletce każdej kobiety.Taki zestaw pozwoliłby mi odwzorować letni makijaż, który wykonała Dominika ;)
    martucha17-90@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Tworzenie makijaży to dla mnie sama przyjemność - kształcę się w tym kierunku , często podglądam blog Dominiki i czerpię z niego inspirację do moich prac ;) chętnie popracowałabym na nowych kosmetykach . Pozdrawiam !!!
    Marta / marta710@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Może i coś imienniczce się trafi :) Zaopatrzyłam się w dobre pędzelki, tylko cieni coś mam mało! Mieć takie cuda - marzenie! Nigdy nie używałam innego eyelinera niż czarny, jestem ciekawa efektu :) Paletka nudziakowa - kocham naturalny, codzienny makijaż! Inspiruje mnie Red Lipstick Monster i chciałabym mieć czym odwzorowywać ją na swoim oku. Trening czyni mistrza :) Strony polubione, pozdrawiam. miska96@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  59. Witam :-) Kosmetyki chcialabym wygrac dla mojej kochanej siostry. Byłby to prezent w ramach podziekowania za jej cenne wskazówki jakie mi daje i cierpliwosc do mnie. Szczeze nie jestem w tym az tak dobra jak ona. Nawet jak jej ''jecze'' nad uchem, ze cos mi nie wyszlo, podchodzi i w przeciagu chwili potrafi zmienic cos co dobrze niewyglada w cudo. To ona w kategorii makijazu mnie prowadzi i za to jej dziekuje.
    Emilka emilia.m1994@onet.pl :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny blog ! zapraszam również do nas,są już wytwory naszej pierwszej przeróbki
    Może wspólna obserwacja.?
    Wpadnij będzie nam miło ;)
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Dlaczego to właśnie Ty powinnaś wygrać zestaw kosmetyków marki Wibo?
    Prawdziwa kobieta makijażem podkreśla swą urodę, uwidacznia swoją wewnętrzną radość życia, staje się barwną osobą, gdy jej powieki mienią się kolorami.
    Ja dzięki makijażowi i dzięki temu zestawowi kosmetyków marki Wibo, chciałabym wydobyć z siebie tą radość, którą na co dzień posiadam, uwidocznić ją dla innych. Robienie makijażu sprawia mi wielką przyjemność i radosc, chciałabym ją pokazać ludziom, lecz moja kosmetyczka mi na to nie pozwala, by choć trochę rozwinąć swoje zdolności makijażowe. Wierzę że dzięki kosmetykom Wibo i dzięki Twoim zdolnościom w temacie makijażu, choć trochę zabarwię Świat swoją osobą i swoim wewnętrznym ja.
    Ewelina
    mój e-mail: iceblume@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Witam :) Dlaczego to ja właśnie powinnam wygrać ?
    Dość często uczęszczam na sesje fotograficzne z moja znajomą, która bierze udział w różnych kursach fotograficznych :) Ona nie potrafi robić makijażu, więc to ja dobieram kosmetyki i maluję się :) Niestety co rusz powstają nowe pomysły, a nam brakuje kosmetykó:( Byłabym szczęśliwa, gdybym została obdarowana tym prezentem :) To jest bardzo świetna firma :)
    basiulek365@wp.pl, Basia
    Ps. Bardzo podziwiam p.Dominkę :) moja mama też była chora, ale ona niestety nie miała takiej pasji i tyle sił co p.Dominika <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam,
    Na wstepie chcialabym Ci powiedziec iz Cie uwielbiam - dajesz mi taka sile, jak nikt inny! LOVV <3
    DLACZEGO JA POWINNAM WYGRAC?
    Zawsze zazdroszcze Twoich wspanialych make up, ale po prostu NIE mam tyle pieniazkow, by kupic kosmetyki. Jedyne czego uzywam to tusz i podklad.. Chcialabym w koncu zrobic taki cudowny makijaz. Bardzo chcialabym wygrac te kosmetyki, zrobic wspanialy makijaz, wyjsc na miasto i poznac milosc swojego zycia. Od 4 lat jestem samotna, siedze w domu i placze. Dominiko, pomoz mi wyjsc do ludzi...

    magdamikoos@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Czemu ja powinnam wygrać? Bo dzięki tym kosmetykom będę jeszcze ładniejsza :) Bardzo sobie cenie ładny, schludny wygląd kobiety, Oczywiście musi być również kobiecy, oryginalny i stylowy. A patrząc po zdjęciach Twoich i marce kosmetyków - wiem, że osiągnę wymarzony efekt. Ważne by dobrze się czuć we własnej skórze i podobać się sobie. To zawsze pomaga, dodaje pewności siebie - lepiej się wtedy czuje w pracy, na studiach, w sklepie kupując nawet bułki na kolację dla mojego mężczyzny. O właśnie - mój mężczyzna! Każdego dnia staram się wyglądać dla niego coraz lepiej. Mimo, że kocha mnie taką jaka jestem - nawet z rana z poczochranymi włosami bez makijażu. Ale kiedy zaskakuje go nowym ubraniem, fryzurą bądź makijażem i mówi mi "jak ślicznie dzisiaj wyglądasz kochanie" "Jak ładnie dziś pomalowałaś oczka moja myszko" - to wiem, że rozpiera go duma, mając u boku piękną i silną kobietę. A i ja jestem szczęśliwa, wiedząc jak go takie małe rzeczy uszczęśliwiają i podobają mu się we mnie. Te kosmetyki na pewno by się do tego przyczyniły. A są naprawdę super! Jeśli wygram, będzie o jedną jeszcze bardziej zadowoloną kobitkę i klientkę więcej na tym świecie:) A jak będzie nas więcej to i świat będzie ładniejszy i bardziej uśmiechnięty. Pozdrawiam cieplutko!

    Ewelina
    lus.s@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej wszystkim kobietkom które tak jak i ja pragną wygrac konkurs :) a wiec dlaczego ja? Poniewaz uwazam ze w życiu wszystkiego trzeba spróbować wypróbować i przetestować a że tej marki kosmetyków jeszcze nie mialam wiec dlaczego nie :-) Pozdrawiam Tasia Tasiarzyna kasia1012@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Kosmetyki te towarzyszą mi od wielu lat, a kuszą swoją ceną a zwłaszcza jakością. Mają najlepsze tusze na świecie, nic nie jest w stanie ich pobić!
    A dlaczego to ja powinnam wygrać zestaw? Interesuję się makijażem od wielu lat, zebrałam już trochę kosmetyków od tych droższych do tańszych, natomiast wiele z nich to kosmetyki Wibo. By rozwijać się dalej jestem zdania, że kosmetyków nigdy za wiele, a taaaaaaaki prezent uczyniłby mnie szczęśliwą zwłaszcza, że wzbogaciłam się o porządnę pędzle. Może to właśnie ja zostanę wybrana z wielu dziewczyn które również chcą wygrać.

    MAM NADZIEJĘ, WIERZĘ, ŻE TO JA WYGRAM! :)
    zuza11@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Cześć! Powinnam wygrać te kosmetyki dlatego, że... lubię się malować ale nie robię tego często. Na większe wyjścia owszem, czuję się w tedy piękniejsza. Zapominam wtedy o wszystkich swoich problemach. wszystko znika, sama ze sobą, stoję przed lustrem i myślę sobie "ale jestem piękna". ewelina.w@poczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Hmmm.... Dlaczego ja powinnam wygrać te kosmetyki.... To bardzo trudne pytanie ponieważ tak na prawdę nie ma żadnego powodu bym to akurat ja je wygrała. Oczywiście zależy mi na wygranej tak taj każdemu. Nie maluje się za często ale od zawsze mnie to fascynowało. Obecnie uczęszczam do szkoły fryzjerskiej więc makijaż jest bardzo ważny w tej dziedzinie :) Bardzo mocno pozdrawia Kinga P ! kinga.pieterwas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Uczestniczę w sesjach, pozuję. Daję zawsze z siebie milion procent, chcę aby zdjęcia wychodziły jak najlepiej. W każdym razie to moje marzenie, które jak każde inne można zrealizować. Pozuję od maja 2013r. Ostatnio doszłam do wniosku, że oczywiście jak to bywa - zawsze są plusy i minusy czegoś, tak też czegoś mi brakowało zawsze na zdjęciu, które przedstawia mnie. Po długim przemyśleniu stwierdziłam iż trzeba zmienić makijaż. Zawsze używałam pudru i tuszu. Wpadłam na pomysł że to zmienię. Tak też nie tylko pomyślałam a zaczęłam działać od początku lipca. Dlatego... przydadzą mi się kosmetyki które są do wygrania. To kosmetyki warte uwagi, wiem bo czytałam w internecie na temat marki. Myślę, że też przyczynią się do moich efektów. Pozdrawiam serdecznie Dominiko, miłego dnia :) poczta: urodzonawewrzesniu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. pytanie jest niby proste ale jednak czy każdy to dokładnie wie, ja uważam że "powinnam" otrzymać taki prezent, hmmm, mniej więcej dlatego, że zaczynam przygodę z makijażem, chce wykonywać zawód kosmetyczki. Już zaczęłam bawić się makijażem, niestety nie dysponuje pieniędzmi tak bardzo by kupować dużo kosmetyków. Nie wiem czy to jakiś powód ale też byłoby mi bardzo miło, gdybym otrzymała owy zestaw kosmetyków. Pozdrawiam Sylwia :3 poczta: slw127@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetny blog , będę na niego często wchodzić , zapraszam na mojego , jakby co dopiero zaczynam :) Zaobserwowałam twój blog i liczę na to samo ;) Jakbyś miała czas i byś mogła to wspomnij o moim blogu w jakimś poście , będę bardzo wdzięczna ;) http://magddasssss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Jej jaka ty jesteś ladna <3
    szkoda, ze nie moge zaobserwowac :)
    http://realandamazing-artists.blogspot.com/ - zapraszam ambitna tematyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Jejku jesteś piękna! A makijaż marzenie :) bonny-sensation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. l absolutely fell in love with your blog, following you!<3
    Make sure you also check out my blog and follow me as well.

    http://fashionableperfection.blogspot.nl/

    Love John Setrodipo

    OdpowiedzUsuń
  76. Dominika, jesteś NIESAMOWITA! Mogę zapisać się do Ciebie na kurs?

    OdpowiedzUsuń