BLOG

niedziela, 13 kwietnia 2014

HAIR

Najbardziej lubię swoje włosy gdy są lekko pokręcone, podniesione u nasady i trochę sztywne. Gdy kilka dni temu wybierałam lokówkę szukałam grubej, takiej, którą mogłabym uzyskać efekt lekkiej burzy na włosach. Zdecydowałam się na BaByliss PRO: TUTAJ. Moje włosy lekko skręciłam, rozwaliłam i jak zwykle dałam sporą ilość lakieru i uzyskałam efekt właśnie taki, jak najbardziej lubię.

Makijaż wykonany kosmetykami KOBO, mocne usta w kolorze różowym (Colour Trends 108), a oczy klasyczne mocne smoky eye (102,104,116)

Zaglądajcie na mojego facebooka! TUTAJ. :-))

39 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do obserwowania zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne włosy i przepiękny makijaż! Uwielbiam czytać twoje posty :*

    http://tocouwielbiam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz i świetny makijaż :*

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, przepiękny makijaż i włosy :) wyglądasz jak laleczka :)) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz włosy :) Mi niestety nie pasują falowane włosy.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak osiagnelas tak idealna biel zebow?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszła Ci ta fryzurka. Piękny kolor szminki

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia masz prześliczny kolor włosów i świetny makijaż ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt jest swietny, takie uczesanie bardzo do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukam właśnie fajnej lokówki... ;))
    Przepiękny makijaż, usta idealne na wiosnę i lato!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudowny makijaż!!:) Uwielbiam mocniejsze kolory szminek.
    Ja też mam lokówkę babyliss, muszę kiedyś o niej zrobić posta :)
    Przepięknie wyglądasz, zdjęcia są zachwycające :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ochotę na taką lokówkę, bo czasami mam marzą mi się fale na włosach. Piękny makijaż, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty to masz co krecic :P Ja mam jeszcze za krotkie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś moim MISTRZEM i inspiracją!! życzę Ci jak największych sukcesów i szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne masz oczka! W ogóle jesteś śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze zdjęcie przepiękne, jesteś bardzo fotogeniczna :) Szminka pięknie się prezentuje, muszę się jej bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żal mi cię:( Wypacykujesz się, wystroisz, a i tak tylko siedzenie na wózku ci pozostaje:(

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz:)
    zapraszam do mnie http://vougelisha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś problem ze znalezieniem odpowiedniej prostownicy do grzywki. I w końcu znalazłam w Tesco:)
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne usta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Domyślam się,że masz wiele innych zalet,ale pierwsze co mi się rzuciło w oczy---jaka Ty jesteś piękna !!
    pozdrawiam i wszystkiego dobrego !

    OdpowiedzUsuń
  22. zapraszam na mojego bloga www.milosciszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz idealne włosy ! :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna jesteś! I dodatkowo masz taki cudny uśmiech, że od razu się nim zaraziłam:D

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna jesteś. Chciałabym żebyś kiedyś mnie tak pomalowała heh marzenie. Zapraszam Cię do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna jesteś i super zdjęcia
    Zapraszam do mnie http://mylifeisfashionxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. jesteś piękna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Inspirujesz :) stylizacja piękna, wszystko do siebie pasuje. Świetnie dobrana szminka, nie powiedziałabym nigdy że będzie tak pasować do brązów.

    OdpowiedzUsuń
  29. wygladasz fantastycznie :)!

    OdpowiedzUsuń
  30. Znalazłam Twój Blog przypadkiem :)
    Jestem powalona twoją urodą i talentem :)
    Jesteś Piękną Kobietą!

    OdpowiedzUsuń
  31. Co za uśmiech :)) Makijaż piękny
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. bo w takich włoskach Ci najśliczniej :) zresztą pieknej kobiecie we wszystkim pięknie ;) !

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice post. I used to be checking continuously this
    weblog and I'm impressed! Very useful info specially the ultimate section :) I deal with such
    information much. I was seeking this certain info
    for a long time. Thank you and best of luck.

    My web page; מתקין דלתות פנים

    OdpowiedzUsuń