BLOG

wtorek, 4 marca 2014

WARSZAWA

Kocham Warszawę. Każdy, kto zna mnie chociaż trochę wie o tym, że czuję się tutaj fantastycznie. To zdecydowanie miasto w którym jestem zakochana. Kiedyś Warszawa była moim największym marzeniem. Dzisiaj jest na wyciągniecie ręki.  Ludzie, tempo życia, ulubione miejsca, które stale odwiedzam. Cała ta Warszawska mieszanka, sprawia, że chcę tu być. Nie każdy kocha Warszawę, nie każdy ją lubi, niektórzy nawet nienawidzą, wciąż zapominając, że "niekochane miasto, nigdy ich nie pokocha". 

Dzisiaj weekendowa mieszanka zdjęć, miłego przeglądania! :-)

"Noce są zawsze długie,
a za dnia ciągły szum.
Mało kto to zrozumie 
dokąd gna zdyszany tłum."


25 komentarzy:

  1. ten uśmiech na twarzy mówi wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś takim ciepłym promyczkiem :) widać że jesteś szczęsliwa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ta Warszawa :) obecnie w niej mieszkam i niestety zachowanie ludzi tutaj mnie przeraża..

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestes piekna ;) uśmiech mi sie na twarzy pojawił gdy ujrzałam Twój uśmiech ;) taka pocieszna jestes ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś super <3 :) piękna na zewnątrz i od środka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mi szkoda, że w Warszawie byłam chyba tylko raz w życiu :D Musi to się zmienić!
    Jesteś przesympatyczną osobą, podziwiam Cię za tyle siły w sobie :)


    Pozdrawiam,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W Warszawie byłam tylko przejazdem na dworcu :P Może kiedyś tam zawitam :) Świetny mix zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądacie razem ze swoim chłopakiem. I ten Twój uśmiech! <3

    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam lubię Warszawę, zawsze była dla mnie dość zaskakująca i taka nierealna ze wzglęu na odległość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "niekochane miasto, nigdy ich nie pokocha". -świetny i prawdziwy cytat, to, co odtrącamy - odtrąca również nas..
    PS śliczna kobieta z Ciebie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z uśmiechem się na Ciebie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nigdy nie bylam w Warszawie, ale wstyd :(

    W tym roku jade w odwiedizny do ciotki i mam nadzieje rowniez sie zakochac :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się- Warszawa wzbudza skrajne emocje :) Sama mając lat naście, nie lubiłam jej. Pewnie takie coll mi się to wtedy wydawało, że jest ponad ten zachwyt :) A teraz? Żałuję, że mam okazję tak rzadko tam bywać.
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjęcia! A ja wolę Kraków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś piękna. I podziwiam Twój optymizm. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. zarażasz swoja sila swoim uśmiechem i optymizmem

    OdpowiedzUsuń
  17. :) aż muszę się wybrać do Warszawy w końcu :) A Kochana! Mega pozytywna osóbka :) z Ciebie i zarażasz uśmiechem i w ogóle prześliczna dziewczyna :) I na pewno będę zaglądać tutaj :) Pozdrawiam serdecznie i ściskam!:):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz najpiękniejszy uśmiech na świecie. Zazdroszcze Ci normalnie ;p
    pozdrawiam !

    http://gotta-dash.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiekna z Ciebie kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też uwielbiam Warszawę, To najpiękniejsze miasto na świecie:)

    OdpowiedzUsuń