BLOG

niedziela, 16 marca 2014

Moje ulubione aplikacje na samsung S3

Gdyby ktoś rok temu powiedział mi, że będę miała dotykowy telefon na pewno bym w to nie uwierzyła! Gdyby ktoś powiedział mi, ze będę go uwielbiała powiedziałabym, że to niemożliwe! :-)
Dziś jestem zakochana w moim Galaxy S3 i chciałam podzielić się z Wami moimi ulubionymi aplikacjami na android.

Z chęcią poczytam również o Waszych ulubionych aplikacjach! Napiszcie koniecznie! :-)

Tak wygląda strona główna mojego telefonu i na nim jedne z najczęściej używanych aplikacji:
- Serduszko po lewej stronie to aplikacja "CallMyLove" - dodajesz wybrany przez siebie numer i jedno dotknięcie sprawia połączenie jest nawiązywane.
- "Galeria" i "Moje pliki" - tutaj mam muzykę, książki, zdjęcia, notatniki itd.
- "mBank PL" - wiele ułatwiająca aplikacja, jeżeli musimy szybko sprawdzić nasz stan konta, zrobić przelew, doładować konto itd :-)
- "MAC Cosmetics" - jest to aplikacja która do naszych nagranych filmów lub zrobionych zdjęć dodaje ciekawe efekty "słońca" na zdjęciu.
- "Skype" ;-)
- "Mój kalendarzyk" - typowy kobiecy kalendarzyk.
- "Latarka" - często się przydaje :-)
- "1Tap Boost" - szybkie czyszczenie telefonu.
- "Adobe Reader" - dla kogoś kto lubi coś czasem poczytać. Polecam zdecydowanie!
- "Instagram" - moje początki z instagramem, dopiero się rozkręcam! 
- "Color Note" - notatnik w którym ustawiamy hasło i możemy mieć mnóstwo notatek.

Na dole standardowo: aparat, smsy, telefon, internet i pozostałe aplikacje.


Oprócz aplikacji widocznych na głównej stronie mojego telefonu muszę Wam wspomnieć o innych aplikacjach, które bardzo lubię! :-)

- "YouTube" - do szybkiego przeglądania filmów.
- "AppLock" - aplikacja, która blokuje nam wybrane przez nas aplikacje. Na hasło.
- "Smart App Protector" - bardziej zaawansowana aplikacja do blokowania hasłem, znakami lub wzorem. Bardzo przydaje się jeżeli chcemy, aby nikt nie miał dostępu do naszych prywatnych rzeczy na telefonie.
- "Ringdroid" - pozwala przyciąć piosenkę lub nagranie według naszych potrzeb. Uciętą piosenkę możemy ustawić na dźwięk telefonu.

Mam też kilka gier do których czasami zaglądam:
- "Temple Run 2" - biegamy człowieczkiem.
- "Subway surf" - bardzo podobna do gry numer jeden, tylko bardziej kolorowa.
- "Traffic Racer" - samochody.
- "Benji Bananas" - skaczemy małpką 
- "Kulki" - układamy kilka takich samych kolorów kulek obok siebie.
- "Eailway Bridge Free" - budujemy mosty.
- "Dumb Ways" - baaardzo śmieszna gra! Liczy się czas!  :-)

Jedną z moich ulubionych aplikacji jest SMS GO PRO. Możemy ustawić i dopasować wygląd naszej skrzynki smsowej jak tylko chcemy. Sami ustawiamy kolor czcionki, chmurek lub wybieramy gotowy szablon, których jest setki. Na zdjęciu niżej widzicie mój szablon z misiami, jest to jeszcze puste okienko bez kontaktu i bez wpisanej wiadomości. Oprócz wyglądu, możemy zaplanować sobie wysłanie wiadomości, która przesyła się automatycznie w zaplanowanym dniu o wybranej przez nas godzinie. Sms Go Pro posiada również ukrytą skrzynkę do której wrzucamy smsy, których nikt nie znajdzie.

21 komentarzy:

  1. Świetny blog . Bardzo fajnie się czyta. Też mam telefon samsung galaxy s3. .
    Z niecierpliwością czekam na kolejne posty i zapraszam do siebie http://moda-uroda-kosmetyki-dagmara-s.blogspot.com/ a jak Ci się spodoba zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany Dominika (trochę bezczelnie zakładam, że wolno mi do Ciebie mówić po imieniu mimo, że się nie znamy, ale to właśnie za sprawą atmosfery, która tworzysz na blogu mam wrażenie, że znamy się bardzo dobrze), jesteś prześliczną kobietą! Nie mogę się napatrzeć :) Dlaczego na blogu nie ma żadnej opcji obserwowania? Nie chce zgubić Twojego adresu, niecierpliwie czekam na więcej :) Pozdrowienia~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe slowa! Oczywiscie, że jest taka opcja! Na samym dole bloga, ale dzięki za uwagę - moze przesune ta opcje w inne bardziej widoczne miejsce! :)

      Usuń
  3. Też mam Galaxy S3 i kocham go szalenieeee :) Także używam "Mój kalendarzyk". Wszystko co do dnia idealnie się zgadza hihi Instagram to moje małe uzależnienie :) może u mnie pojawi się post o aplikacjach ;] zainspirowałaś mnie hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ringdroid muszę sobie koniecznie ściągnąć!
    Uwielbiam mojego Samsunga Galaxy S2 :) I nie mam zamiaru go zmieniać, dopóki działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najczęściej używam aplikacji Messanger i Google tłumacz - na zajęciach - bardzo się przydaje. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne aplikacje, chyba sama skorzystam z niektórych które podałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kiedyś bym nie pomyślała, że polubię i , że w ogóle będę mieć dotykowy telefon. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobrałem aplikacje do fotek, zobaczymy jak działa ;)
    Pozdrawiam P.
    www.bezowocny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam mam pytanie czy w tej aplikacji za motywy na SMS się płaci ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo daje na motyw i włącza mi się okienko Honey Theme i nie wiem co dalej....

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam serdecznie na rozdanko. Znajdzie się coś dla każdego ponieważ jest aż 5 zestawów co za tym idzie 5 zwycięzców. W tym m.in. Nowe balsamiki od organique http://pazurkiumyszy.blogspot.com/2014/03/rozdanie-wygrywa-5-osob.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nowy telefon, więc post dla mnie interesujący :) Dużo ludzi ostatnio widzę z tym Samsungiem :) Zapraszam do mnie : ruda-dziewczynka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :) Też mam ten telefon :P
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. makijaż z czerwona pomadką przesliczny :) idealnie pokazuje ze Tobie nei potzreba kg cieni i innych specyfików bo jestes piekna :) naturalnie wyglądasz jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hej :) mam takie pytanie odnośnie aplikacji "mój kalendarz" czy do korzystania potrzebny jest włączony non stop internet czy tylko w momencie jej włączenia? z góry dzięki za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Internet potrzebny jest tylko do pobrania tej aplikacji.

      Usuń
  17. Na poczatek duży plus za to, że Samsung Galaxy a nie Iphone :) Z aplikacji polecam Any.do taka prosta appka do zarządzania zadaniami, a z gier Fruit Ninja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej :) mam od dzisiaj s3 o chciałabym wiedzieć czy można zmienic czarne tło które jest np w wiadomościach w wybieraniu numeru ustawianiech itd..proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepsze blogi są stworzone z myślą o tym, aby podzielić się wiedzą, którą nabywało się z pasji lub zainteresowania. To jest jeden z nich - Polecam!

    OdpowiedzUsuń