BLOG

wtorek, 25 marca 2014

MAKE UP

W dzisiejszym makijażu postawiłam na oczy i na usta. Mieszanka kobaltowego, fioletowego, błękitnego i jasnego brązu do tego różowe błyszczące usta i fioletowe paznokcie! Wiosna już niedługo więc nie zapominajcie o duuużej ilości kolorów! :) Często mi piszecie wiadomości, w których pytacie o najlepsze kosmetyki, zaznaczając aby ich cena nie była wygórowana. Piszecie, że chciałybyście zacząć swoją przygodę z makijażem, ale nie macie środków na takie kosmetyki, jakie widzicie np. w moich makijażach. Dzisiaj chciałam Wam powiedzieć, (i pokazać "żywy" dowód) ze ćwiczyć możecie na przeróżnych, często bardzo tanich kosmetykach. Dajcie sobie czas na dojście do wprawy, próbujcie na sobie. Pamiętajcie, drogie nie zawsze oznacza, że lepsze! Cienie (i pozostałe kosmetyki), którymi wykonałam dzisiejszy makijaż znajdziecie na stronie Kosmetyki z Ameryki. A koszt cieni to tylko 1.99 PLN, pigmentację możecie sami ocenić na zdjęciach poniżej! :-)

Kosmetyki, którymi wykonałam makijaż:
Oczy: Miss Sporty (128, 115, 123, 112), rzęsy Ardell.
Usta: NYC (405) + odrobina błyszczyka.
Twarz: Loreal new true match (natural ivory) + odrobina Revlon colorstay (150), róż Maybelline, bronzer i rozświetlacz Sleek.
Paznokcie: Manhattan (30J).


32 komentarze:

  1. No i pięknie zresztą co tu dużo się rozpisywać jak zawsze mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, ale przestrzegam, że po takich cieniach można mieć porządne uczulenie, lepiej więc nie próbować ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że coś jest tanie, nie znaczy od razu, że jest nie dobre i może zaszkodzić ;)

      Usuń
    2. Właśnie !! Ja uwielbiam markę Miss Sporty :)

      Usuń
    3. Oczywiście :) Ale jednocześnie może być mniej bezpieczne - ja jestem alergiczką, nawet nie tak silną, ale jednak wiem, że z kosmetykami należy czasem uważać. Miss Sporty mnie uczula :(((. Chociaż nie powiem, ze marka jest zła.

      Usuń
  3. Tak wiele za tak nie wiele! Piękny makijaż kosmetykami osiągalnymi dla mas ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta szminka jest poprostu rewelacyjna:) sama mam taką samą i jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne!:) Cudownie do siebie pasuje. Ja mam fioletowy cień z Miss Sporty, ale okazał się być nieodpowiednim odcieniem dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż..... kolor szminki bardzo mi się podoba :) I cudowny żywy dowód, że nie trzeba wydawać wiele na kosmetyki aby wyglądać świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny makijaż i Ty w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dominiko ! uwielbiam Twoje makijaże i jestem zachwycona Twoim talentem , sama bym tak chciala <3 nigdy nie przestawaj tego robic ! <3
    + mam jeszcze pytanko małe , jakim aparatem robisz zdjecia i jakim obiektywem ? ;) bardzo zalezy mi na odpowiedzi ! :*
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po raz kolejny zachwycam się tym, jak pięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie ywglasz tobie to chyba wszystko pasuje;]

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piękny makijaż !!! :) przepieknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, jesteś taka śliczna, że napatrzeć się nie mogę. Zazdroszczę Ci takiego talentu do robienia makijażu. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio szaleję z fioletami na paznokciach ;)
    Jesteś bardzo ładna, twój uśmiech mnie zawsze powala.
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny makijaż, zawsze byłam przekonania, że blondynkom mało jakie kolory pasują a tu proszę ! takie zaskoczenie :) ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Mieszasz takie same kolory podkładów co ja! ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dominika! jesteś moją inspiracją nie tylko w temacie makijażu czy fotografii, ale także radości z życia i tego co przynosi. Jesteś wielka! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny makijaż!! Szkoda że nie robisz zbliżeń oka na otwartym, zamkniętym

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś piękna! :) Choć nie lubię takich kolorów na powiekach, to niesamowicie podoba mi się Twoje połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow nie spodziewałam się, że drogeryjne kosmetyki mogą tak fajnie wyglądać, piękne makijaże tworzysz.

    ---------------------------------------------------
    http://malina-make-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakaś ty piekna kobieto! :) I na ciele i na duszy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie można dostać nowy true natch?? Nie ma go w drogeriach:-(

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny pomysł na makijaż nie jest zbyt mocny i ładnie podkreśla urodę ;) Ps śliczne kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello, to ja Tosia, muszę uznać, że niesłychanie ciekawie opisujesz twojego bloga, wielce ochoczo na niego wstąpię jeszcze nie raz, pozdrawiam Ciebie, buziaki !

    OdpowiedzUsuń