BLOG

niedziela, 23 lutego 2014

LUNATICK COSMETIC

Dziewczyny! :-)

Jakiś czas temu dostałam cudowności od Lunatick Cosmetic, jestem zakochana w kolorach cieni i pigmentacji błyszczyków! Błyszczyki są tak gęste i tak kryjące, że można nimi malować cuda! Dzisiaj przedstawiam Wam pierwszy - granatowo zielony makijaż z błyszczącą kreską. Usta są dwukolorowe! Makijaż nie na wyjście do sklepu, ale na przykład do sesji zdjęciowej taką kombinację - polecam! :-) 

Kosmetyki które użyłam:
Cienie i złota kreska (uzyskana przy pomocy duraline z Inglota) to pigmenty Lunatick. (Dracula's Dream, Franken Lime Stein, Dr. Jekyll).
Sztuczne rzęsy: Motives by LR.
Podkład: standardowo mój ulubieniec: Revlon ColorStay (150/Buff)
Policzki: Sleek zestaw do konturowania Light.
Usta: mieszanka dwóch błyszczyków Lunatick - Fioletowy: Grave heart shift. Różowy: Pout Off


Mój facebook: KLIK
Mój instagram: KLIK


31 komentarzy:

  1. Jejuu , te zdjęcia są przepiękne ! Nie moge się napatrzeć , usta rewelacyjne , makijaż oka również

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się kombinacja szminek i złoty eye-liner :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite połączenie cieni. Jak zwykle makijaż zniewalający ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem jestem niestety na nie, po prostu mi sie nie podoba calosc :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ten zielony cień jest przepiękny, jak zawsze idealny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne usta! Piekne kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny.....lubię kolory dlatego jestem zachwycona:P

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze czadowo :) usta mnie powaliły

    OdpowiedzUsuń
  9. zniewalajacy ! sam makijz, ale zdj<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko, jakie usta! To przejście z jasnego odcienia do ciemnego jest świetne!

    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie jak zawsze, a usta genialne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś niesamowita, nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bosko masz niesamowity talent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. https://www.facebook.com/TheLazyStudentBodyWorkOut zajrzyjcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przedłużone rzęsy czy taki dobry tusz? jak tak to jaki? buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny - hipnotyzujący - genialny :)
    u mnie wciąż trwa Walentynkowy Konkurs - Serdecznie Zaprazam :))mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. O mamo! Piękny makijaż, dopracowany w każdym calu :-) Pierwsze słyszę o tej firmie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na mojego nowego bloga<3
    Zapraszam do obserwacji :P jeżeli zaobserwujesz to napisz w komentarzu :*
    Bardzo dziękuje :D
    http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko perfekcyjne: usta, oczy, twarz, a nawet zdjęcie :) uwielbiam Twoje makijaże :) (zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, także mile widziane uwagi perfekcjonistki :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś taka śliczna...
    Uwielbiam Twoje makijaże!
    Zapraszam do odwiedzin u mnie :) dopiero zaczynam..
    http://gosiiexblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, te usta są niesamowite! czy wiesz może gdzie można kupić te farbki?..... pozdrawiam serdecznie, Rene

    OdpowiedzUsuń