BLOG

wtorek, 21 stycznia 2014

Zimowe popołudnie.

Hej Kochani!

Jakiś czas temu zrobiłam mieszankę moich ulubionych zdjęć, które wykonałam dziewczynom podczas sesji zdjęciowych, makijaż i zdjęcia mojego autorstwa. Przedstawiam moje urocze modelki! :)


Kilka dni temu założyłam swój instagram, staram się go uzupełniać systematycznie i chcę, aby byłby na nim wszystkie moje makijaże. Facebook bardzo ogranicza zasięg naszych dodawanych postów, dlatego pomimo tego, że niedługo wybije mi okrągłe 100 tysięcy polubień, tylko połowa lub nawet mniej z Was widzi moje posty. Mam nadzieję, ze zechcecie rzucić okiem na instagram: KLIK!

Na facebooku jestem najczęściej, również zapraszam na śledzenie nowości! KLIK :)))

Teraz chciałam Wam pokazać zestaw moich 15 perełek od ZOEVA i dzisiejsze nowości od MOTIVES COSMETICS :)
Czarny eyeliner rzadko gości w moich makijażach, czarne kreski z pewnością nie są moim ulubionym makijażem, zdecydowanie bardziej stawiam na smoky, chyba, że w grę wchodzi inny kolor niż czarny. Złote, granatowe, miętowe kreski to coś co uwielbiam! W ostatnich codziennych makijażach Duraline (Inglot), który z każdego cienia lub pigmentu tworzy nam eyeliner jest zdecydowanie jednym z moich perełek kosmetycznych! W ostatnim makijażu postawiłam na złotą kreskę.
Poniżej kilka wybranych zdjęć, których nie mieliście okazji zobaczyć, jeżeli nie używacie facebooka lub moja strona nie jest dodana do Waszych ulubionych. Kilka makijaży i trochę prywatności  :)

40 komentarzy:

  1. mix zdjęć - każde cudowne, szkoda że nie ma też osobno:)
    a Twoje czerwone usta genialne:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jesteś! Taka radość bije od Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super post, same piękności, piekne dziewczyny makijaże TY :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawsze super i pełna uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj każde cudowne zdjęcie :) Piękne makijaże u Cb oraz Dziewczyn
    Pełna uśmiechu *_*
    Śliczne.....i Cudownie
    Pozdrawiam Cię Mocno i Trzymam kciuki :)
    Alexsa

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te makijaże, zakochałam się *.* I śliczne sweterki :) http://alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i jeszcze lepsze makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne makijaże! życzę jeszcze więcej sukcesów nie tylko tych makijaż-owych, ale także w życiu prywatnym, pozdrawiam ;)

    http://iszsza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia makijaże jeszcze lepsze :)) cudowny blog ! ;) somethingwhatilike.blogspot :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś śliczna. Masz wspaniałego chłopaka i widać, że nie uległaś, że dążysz do szczęścia i jesteś szczęśliwa.

    deesignyourlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne to Wasze wspólne zdjęcie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne makijaże masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dominiczka ale Ci zazdroszcze TAKIEJ buźki ślicznej :)
    makijaże bomba :) !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze śliczna i uśmiechnięta p

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jesteś.

    Ale najbardziej zazdroszczę Ci tego, że zdajesz się być taka szczęśliwa. Nie wiem, jak ludzie to robią, że są szczęśliwi.
    Wiem, że to nie temat tego bloga, ale chętnie bym przeczytała jak to robisz, że jesteś szczęśliwa. Jakiś poradnik szczęścia czy coś. Chociaż podejrzewam, że po prostu jesteś szczęśliwa i już.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie modelki piękne, jedna najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne sweterki ! masz piękny kształt ust zapraszam do mnie http://kuzynki2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle wygrać. Genialna jesteś ! Talent!!

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się zdjęcia! Świetnie wyglądasz z czerwonymi ustami. Zazdroszczę ust :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię Twoje kolorowe makijaże ,bardzo Ci pasują :) .Świetne sweterki

    http://magicznelegginsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. http://2.bp.blogspot.com/-132bRrQcR4E/Ut6X1LzBdpI/AAAAAAAACxs/0jEW7jS37w8/s1600/1526844_784726848211547_1044228652_n.jpg wyglądasz tu obłednie ! stale zachwycam się Twoją uroda ;) przesliczna jesteś :) i w ogóle ten swetereK ;) podpowiesz gdzie go można dostać ?;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje makijaże są zawsze piękne i niebanalne. Strasznie gratuluje jednocześnie zazdroszcząc troszkę talentu :)

    http://hiddenmeaniings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowity blog, niesamowita osobowość, niesamowita uroda. Podziwiam Ciebie i jednocześnie Droga Dominika trzymam za Ciebie mocno kciuki w życiu. Masz niesamowity dar do fotografii i do makeup'u. Bądź wytrwała w swoich dążeniach i idź w tę stronę, jeszcze nie raz świat o Tobie usłyszy. Trzymaj się, będę tutaj zaglądać :)

    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  24. boski blog zapraszam na moj początkujący blog kosmetykabyhonka.blogspot.com :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. ile kosmetykow! :o

    zapraszam do odwiedzenia mojego nowego bloga www.flawlessflames.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejć jak pięknie kolorowo i pozytywniee ;) Makijaże są cudownee :) i Ty pięknaa ... Po prostu rewelacjaa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojejciu, jaka piekna sklejka ;)

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś taka piękna,a ten kolor włosów to bajka... :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś tak piękna,że nie sposób Cię przeoczyć lub zapomnieć;) Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń