BLOG

poniedziałek, 9 grudnia 2013

WINTER

Zima to najlepsza inspiracja do wykonania niebieskich, białych, błyszczących makijaży. Szczególnie grudzień inspiruje do "nakładania" różnych błyskotek na nasze oczy. Ja standardowo postawiłam na brokat, mój ulubiony dodatek do makijażu na specjalne okazje, zawsze wybieram czarny błyszczący na setki kolorów lub granatowy. Tym razem postawiłam również na srebrny. Makijaż w dwóch wersjach, blade i mocno różowe usta.

Kosmetyki które użyłam do makijażu:
Twarz:
Podkład, REVLON colorstay, odcien BUFF/150,
Bronzer&rozświetlacz SLEEK (zestaw to konturowania twarzy),
Róż Hean.
Oczy:
Cienie, SLEEK Celestial, 
Czarny eyeliner Hean, 
Tusz do rzęs Hean, 
Brokat(plastry miodu/piegi)
Brwi: paletka Sleek Au Naturel.
Usta:
Wersja jasna: rozświelacz do policzków + beznarwny błyszczyk.
Wersja różowa matowa: Sleek matowa pomadka Brink Pink.
Wersja różowa błyszcząca: Sleek matowa pomadka Brink Pink + bezbarwny błyszczyk


I jeszcze jedna zimowa inspiracja w odcieniach fioletu i mocnego różu. Również Sleek Celestial, chociaż paletka jest głównie błyszcząca, a preferuje matowe cienie, niesamowicie mi się spodobała!


Na zdjęciu mocne czarne smoky, roztarte ciemnym brązem + baaardzo błyszczące oko! Nie każdy z Was lubi takie świecidełka więc przedstawiam Wam dwie wersje. Matową i błyszczącą. Po prawej stronie dodałam czarny brokat, błyszczący się na miliony kolorów (plastry miodu/piegi), który idealnie wtapia się w czarny cień i widać tylko błysk drobinek! :) A Wy którą opcję wybieracie? :)

41 komentarzy:

  1. Wszystkie makijaże wspaniałe, ale ten pierwszy jest genialny! Nie mogę się na niego napatrzeć!
    Ja w ogóle uwielbiam Twoje makijaże! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wersja różowa błyszcząca genialna!
    chyba wypróbuję na wieczorne wyjście.. Dominika jak zawsze inspiruje! :*
    --------------------------------------------------------------------------
    http://mialmaesespanola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny make-up, przepiękna twarz! podziwiam Twój wspaniały talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne ! masz taki talent ze padam na kolana!
    i jak Ty to robisz ze tryskasz taka energia?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten brokat, nakłądasz go na bazę cyz klej czy co? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakladam go na klej do rzes i nigdy nie mialam przez to problemow z oczami,ani z trwaloscia makijazu, jezeli jednak masz wrazliwe oczy - nie polecam. Sa specjalne zele/kleje do brokatu :)

      Usuń
  6. Przecudne makijaże, wyglądasz jak księżniczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje makijaże, są po prostu perfekcyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehh pięknie! Królowa zima!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne makijaże:) Czarny z brokatem bardoz mi się podoba - idealny na Sylwestra:)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześlicznie we wszystkich makijazach :) a czapa zimowa,booooska :))) Pięknaś Ty :*

    OdpowiedzUsuń
  11. zachwycona jestem Twoimi makijazami , masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wersja z naturalnymi ustami bardzo mi sie podoba! :) Taka sliczna,cukierkowa i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale z Ciebie piękna kobietka <3 a makijaż cudowny ;)) też bym chciała umiec wykonać takie cudo ;p niestety totalne ze mnie beztalencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaczynam lubieć zimę w Twoim wydaniu :-D piękny makijaż. Pomysły i wykonanie są rewelacyjne! Wyglądasz fantastycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Jednak najbardziej spodobało mi się to ostatnie oko, czarne z brokatem *.* mogłabyś dodać zdjęcie całej twarzy? jestem ciekawa jak to się prezentuje w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I adore this blog layout . How was it made? It is really good!
    jeux de gratuits

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza propozycja idealna!
    +delikatne usta w jasnej wersji <3

    OdpowiedzUsuń
  18. przepięknie az brak mi słów ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że w końcu jest wpis niedotyczący konkursu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ojej świetnie Ci wyszło, w sumie jak zwykle;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz jako pani zima :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie piękne usta zapraszam do mnie na bloga http://kuzynki2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuję!!! piękna dziewczyna, piekne makijaże, masz wspaniałą pasję pozdrawiam :) i podziwiam za tą własnię siłe!!!!!!!!!!! :**

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz jak elfka :) Cudnie :D Aż miło patrzeć na twój uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ten makijaż zimowy na górze to najpiękniejszy z Twoich dotychczasowych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zimowy make up rządzi, jak królowa śniegu, gdyby tylko usta był zmrożone jakimś kolorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna TY, śliczne makijaże :) Mogłabyś mi powiedzieć, gdzie można zakupić taki brokat na powieki albo usta ? :)
    zapraszam do mnie http://lladyemma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Te zimowe makijaże są obłędne! Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestes przepiekna i masz mega talent . Pozdrowienia od Ilony ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś niesamowita! Uwielbiam czytać twoj blog, jesteś inspiracją dla wielu ludzi, dla mnie rownież. Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga http://lovebabyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajnie się czyta twojego bloga, i śliczna jesteśś.. :)) Trafiłam na twojego bloga i na pewno nie wyjdę, bez zostawienia czegoś po sobie :d Może wzajemna obserwacja myślę, że to fajna sprawa, po prostu obserwuj, ja się na pewno odwdzięczę :D Jeszcze raz fajnie tu <33
    Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś prześliczna a Twoje makijaże to czysta perfekcja:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Każdy makijaż jest piękny! W każdym Ci pasuje :) Ale pięknemu we wszystkim pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale Ty jesteś piękna :) W tym fioletowym makijażu oka wyglądasz bajkowo.

    OdpowiedzUsuń