BLOG

środa, 11 grudnia 2013

Brązowy makijaż - KROK PO KROKU

Oko w odcieniach brązu to mój ulubiony makijaż. Pasują do niego blade i mocne usta. W zależności od intensywności koloru może być dzienny i wieczorowy. Dziś prezentuję Wam krok po kroku makijaż paletką Hean (High Definition Nude 411) + złota kreska zrobiona przy użyciu pyłku z Vipery (105). Makijaż jest klasyczny, matowy z połyskującą kreską, idealny na Wigilię.

Wewnętrzny kącik oka rozświetlam jasnym matowym cieniem, a w załamaniu i na dolną linię rzęs daję odrobinę jasnego brązu.


Zewnętrzny kącik przyciemniam ciemnym brązem, na środek powieki dodaję trochę brudnego różu. Robię grubą złotą kreskę, która fajnie podbije kolor naszej tęczówki szczególnie zielonej i niebieskiej.


Na koniec robię czarną kreskę eyelinerem, która sprawia, że nasz makijaż jest bardziej wyrazisty. Jednak nie jest ona konieczna. Tuszujemy rzęsy i to wszystko! :-)


A Wy jak często stawiacie na brąz na oczach lub złotą kreskę?

53 komentarze:

  1. ja własnie najczęściej uzywam brązowych cieni:) ale teraz muszę się wyposazyć w złoty eyeliner bo efekt jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Chociaż fanką kresek nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł ze złotą kreską!:) muszę zastosować, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosty makijaż a efekt powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z jakiej firmy jest ten złoty eyeliner?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że tylko obrazki oglądasz ;)

      "złota kreska zrobiona przy użyciu pyłku z Vipery (105)" :)

      Usuń
  6. Dominiko jesteś przepiękną dziewczyna! A myślę że Twoja energia, radość i pogoda ducha sprawiają ze stajesz się jeszcze piękniejsza!
    A makijaż cudowny, sama uwielbiam brązy na co dzień;)

    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo nam się podoba ~!
    u nas też są świateczne makijaże ;)

    Pozdrawiamy,
    www.dirtyheelstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż mistrzowski!
    Sama lubuję się w brązach :-)
    Kochana zdradź proszę, czym wykonujesz makijaż brwi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej brązem z paletki Sleek au naturel i sleek oh so special, zależy czy chcę uzyskać mocniejszy efekt czy nie :)

      Usuń
  9. Przepięknie! Złoto-czarna kreska wygląda zjawiskowo! Ja uwielbiam brązy i na co dzień najczęściej właśnie taka kolorystykę preferuję w makijażach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tobie ślicznie w mocnych kreskach, ja się jakoś nie czuję dobrze w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dominko jakiej firmy cieni użyłaś? :) Szukam idealnego odcieniu brązu i nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :) Chyba muszę sobie sprawić taki pyłek z Vipery ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Delikatny ale cudowny :) tak jak ty

    OdpowiedzUsuń
  14. Robisz przepiękne makijaże i wspaniale ujmujesz je na zdjęciach! Jak Ty to robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyszedł Ci ten makijaż, uwielbiam tą kolorystykę, sama chetnie poeksperymentuje =)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny makijaż, zainspirowałaś mnie na Święta, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczny make up, uwielbiam brazy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest genialny! Nie jestem nawet w połowie dobra jak Ty, ale mam nadzieję, że uda mi się odtworzyć to cudo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej Dominiko :)
    Niedługo szykuje mi się studniówka niedaleko Zamościa i zastanawiam się czy mogłabyś zrobić mi makijaż. A jeśli tak, to za ile?
    Będę szalenie wdzięczna za odpowiedź, ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy blog ;) Jestem tu pierwszy raz. Pełen podziw dla Ciebie.
    Fajnie się go czyta ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Wesolych świąt!
    www.mkujawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. delikatny i piękny, chyba użyję tego pomysłu na makijaż na zbliżającą się kolację Wigilijną! :)
    Dominika inspiruje świątecznie! <3

    -----------------------------------------------------------------------
    o Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej: http://mialmaespanola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny makijaż :)) Ja również jeżeli się maluję używam najczęściej brązu. :)) Świetne piszesz posty i zdjęcia.
    Czytając twoje posty i o tobie zrozumiałam, że naprawdę warto cieszyć się każdą sekundą w życiu. Dziękuję :))
    Pozdrawiam.
    http://liisiialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Quite insightful submit. Never thought that it was this simple after all. I had spent a beneficial deal of my time looking for someone to explain this subject clearly and you're the only one that ever did that. Kudos to you! Keep it up
    Dragonballz games golf

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie ten złoty eyeliner jest fantastyczny! muszę zaglądać częściej , bo na Święta znów dostałam zestaw do malowania a mnaluję się rzadko :) Magicznych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny makijaz! Bardzo mi sie podoba bo uwielbiam taki zestaw kolorow. :)

    Pozdrowienia MagicByMaggy: http://magicbymaggy.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam swoje dwie ulubione kredki z GOSHA- brązową i złotą :P U mnie na oczach są bardzo bardzo często :)
    www.hellomymotivation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba, świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I just couldnt leave your website before letting you know that I really enjoyed the useful information you offer to your visitors Will be back soon to check up on new posts
    Disney Games

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie wyświeca sie ten cien, taki świeży przez to jest.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jej jakie śliczne *.* + obserwujemy?

    http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Przegladalam blogi i napotkalam Twoj =) Cudowne makijaze

    OdpowiedzUsuń
  32. skusiłabym się na taką złotą kręskę na powiece, bo pewnie dodaje 'charakteru' przy spojrzeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. masz piekny kształt oczów to i każdy makijaż pieknie wygląda ja mam opadające powieki ciężko mi coś stworzyć, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. często!
    pięknie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny nie jest za mocny co bardzo mi sie podoba ;) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej. Nominowałam Cię do Libster blog Award :)
    Zapraszam http://piasek-kropka4.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny, mimo wszystko, delikatny makijaż, a ta złota kreska jest po prostu magiczna. Już sobie wyobrażam, jak pięknie się mieni w wieczornym świetle. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  38. super blog ! obserwuję ! zapraszam też do mnie gdyż mam mało czytelników ! :( http://kuzynki2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. I just found your blog and I'd like to say, that is amazing! You have awesome design, beautiful photos and interesting posts!

    Would you like to follow each other? Let me now in my blog)

    www.dianacloudlet.com

    Diana Cloudlet

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie :*
    Zapraszam do mnie www.wirginiathings.blogpost.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://wirginiathings.blogspot.com/2014/02/w7-rajstopy-w-sprayu-medium-glow.html?m=1

      Usuń