BLOG

czwartek, 18 kwietnia 2013

Xlash :-))

Pod koniec stycznia zaczęłam stosować Xlash na moje rzęsy codziennie, aż do dziś - jedno pociągniecie pędzelkiem przy linii rzęs. Odżywkę zaczęłam stosować bez żadnych obaw o moje oczy, czy też powieki, ponieważ stworzona jest ona z naturalnych składników roślinnych i nie stwarza żadnego zagrożenia dla naszych oczu.  Zamierzam stosować ją wciąż, aby utrzymać efekt takich rzęs, czyli mega długich - szczególnie gdy je mocno wytuszuję. Dzięki stosowaniu Xlash obecnie przestałam używać sztucznych rzęs, - a obcy ludzie pytają czy mam przedłużone, albo przyklejone rzęsy! Co jest naprawdę bardzo miłe :-)) Pierwsze efekty według producenta widoczne są po 3-4 tygodniach, ja pierwsze dłuższe rzęski zauważyłam już po 2 tygodniach.  Obecnie minął 11 tydzień stosowania i zamierzam stosować odżywkę nadal, aby ten stan się utrzymał :) A czy Wy dziewczyny używałyście jakichkolwiek odżywek? Jak efekty?

Oprócz tego mam dla Was zniżkę, (49zł) na hasło "DOMINIKA" - KLIK, możecie dzięki tej zniżce kupić Xlash za 150zł - 3mil. (wystarcza na około 5 miesięcy kuracji). Zniżka jest ważna do 12 maja 2013r.

Na zdjęciu: 1. moje rzęsy przed stosowaniem odżywki, 2. podczas stosowania, 3. mocno pomalowane rzęsy w trakcje "kuracji Xlash" :-))
Jeżeli macie ochotę obejrzeć kilka makijaży i zdjęć z ostatnich dni i tygodni, poniżej mam dla Was całą mieszankę zdjęć, którą już mogłyście zobaczyć na facebooku. :-))

71 komentarzy:

  1. Genialne! Może skorzystam z tej zniżki bo do tej pory Xlash była dla mnie za droga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. troche droga ale efekty olsniewajace:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje zdjęcia bardzo mnie inspirują! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stosowałam revitalash ale jest sporo droższa a po tej też jest super efekt:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Cię... jesteś dla mnie siłą napędową...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te zimowe fotografie :) A efekt kuracji, faktycznie, widać!

    vamppiv.blogspot.com
    sylwiablach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super efekt ;) Makijaże piękne, zwłaszcza ten w turkusach przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaze genialne! A że zniżki skorzystalam i dziekuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o jezu, jaka biżu i jakie buty!
    a makijażem zachwycam się wiecznie. marzysz mi się tak, że aż kiedyś normalnie do Ciebie przyjadę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahh te Twoje makijaże:) piękne i inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  12. boskie makijaze talenciaro Ty jedna ! skad te bransoletki boskie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Super makijaże, jak i efekt po odżywce.

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś mega zdolna, podziwiam cię że masz pasje w którą tak dogłębnie wnikasz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny efekt!:) A makijaże piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś piękna i Mega zdolna, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, ale różnica!
    Jak zwykle przepiękna makijaże:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz ogromny talent. Ja jestem z siebie dumna, gdy uda mi się zrobić prostą kreskę kredką. Makijaże z diamencikami są świetne.
    Pozdrawiam Cię! : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello!Like your blog,and this is my first time here.What do you think about following each other.Just let me know and I'll follow you back... :D Kisses

    OdpowiedzUsuń
  20. ale jesteś utalentowana <3 skąd są te śliczne plecione bransoletki?

    OdpowiedzUsuń
  21. JESTEŚ PRZEPIĘKNA... :)



    Pielęgnacja włosów latem- zapraszam : http://villainouuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. no faktycznie rzęsiska są piękne, oj kusi kusi ta odżywka.
    Pozdrawiam Cię mocno :)


    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz mega śliczne oczy!! :)
    Makijaże świetne!

    OdpowiedzUsuń
  24. A jak się przestanie używać tej odżywki to co wtedy?? jest to jednorazowa kuracja jak długo utrzymuje się efekt??

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz tutaj jestem,przypadkowo. Ale będę zaglądała zdecydowania częściej. Śliczna jesteś, jako dziewczyna mogę pozazdrościć urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny makijaż z pomarańczowym cieniem- chyba wypróbuję....Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. makijaże naprawdę wymiatają! też chciałabym tak umieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakochałam się w każdym z tych makijaży, w zdjęciach - CUDO! Atrakcyjny blog i autorka ;) Ja chciałabym Cie zaprosić do mnie, byś dała mi opracie, pomocną rekę podczas próby, której zostałam poddana --> kindofeveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. przecudne makijaże oczu.Jesteś Śliczna.Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Twoje makijaże, są cudowne!
    Przy okazji zapraszam do mnie po wiele inspiracji :)
    http://galaxyinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. zakochałam się w tych czarnych szpilkach, są niesamowite! Ja nigdy nie miałam odwagi pomalować ust tak wyrazistą szminką, nie wiem nie mogę uwierzyć w to, że dobrze w niej wyglądam ;<

    rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś tak piękną, cudowną i radosną kobietą, że polubiłam Cię od pierwszego przeczytanego posta. Zarażasz pozytywną energią i nie da się Ciebie nie lubić. Stajesz się dla mnie jednym ze wzorów do naśladowania...

    http://verliefd-op-mode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie piękne makijaże *___* Jak ja Ci zazdroszczę! Też bym chciała się tak malować ! :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. jejciu jaki super blog ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. podoba nam się, obserwujemy i zapraszamy do obserwowania nas :) http://kateandbee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow! Super makijaże! Najbardziej podoba mi się fioletowa szminka na ostatnim zdjęciu! Piękna!
    Zapraszam też do siebie!
    www.versos-inspiringmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam jak wrzucasz tyle zdjec, pytaneczko gorace tylko,
    co to za szminka na zimowym zdjeciu, taka fioletowa? Blagam ,odpowiedz,bo jest przecudna!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow, jakie cudowne makijaże! <3
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mogę wyjść z podziwu! Jesteś piękna masz wielki talent. Wiesz zostaje u Ciebie na dłużej!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem tu pierwszy raz i nie mogę wyjść z podziwu. Masz w sobie taki hart ducha!
    wow!
    a odżywka kusi, oj kusi.. Przy najbliższym przypływie $, skuszę się na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz piękne rzęsiska, usta, oczy. Cała jesteś piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Rewelacyjne kolory - odważnie ale ładnie :)
    Zapraszam do mnie po odrobinę inspiracji
    www.facebook.com/Padoriaa :)
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  43. jak patrze na ciebie coziennie wygladasz piekniej jak aniol...podoba mi sie ten malunek oczu z pomaranczem ten tenczowy

    OdpowiedzUsuń
  44. Jesteś, prze artystka! Podziwiam Cię i życze dalszych sukcesów! Może chciała byś wziąć udział u mnie w rozdaniu kosmetycznym? z miejsca Cię zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Boskie te makijaże.. naprawdę. A na odżywkę z całą pewnością się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesteś niesamowicie piękną i silną kobietą!! Patrząc na Ciebie od razu człowiek myśli bardziej optymistycznie i się uśmiech a:) Bije od Ciebie pozytywne ciepełko :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Przed kuracją lepsze! Naturalność wychodzi z mody, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wychodzi, to tylko tutaj jej zabrakło. wszystko przesadzone, a przecież im mniej znaczy więcej

      Usuń
  48. Witam, mam pytanie czy będzie jeszcze jakieś hasło promocyjne na odżywkę xlash??? Niestety spózniłam się 1 dzień:( bardzo proszę o odpowiedź. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dolączam się do pytania, chętnie ym kupiła z jakas chociaz dleikatną zniżką :)

      Usuń
  49. ale jestes kolorowa :D
    kocham cię :D
    oszalałam :D

    OdpowiedzUsuń
  50. widziałam artykuł z Tobą w gazecie dzis ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. wow jestem pod wrażeniem tych różnych koncepcji na makijaż oczu :) widać że to twoja pasja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. te makijaże są po prostu BOSKIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Kobieto, nawet nie wiesz jak bardzo Cię podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Cześć dziołchy. Chciałam przy okazji powiedzieć, że takie blogi to mój jedyny ratunek. Mój wspaniały braciszek Adam Hofman zwykł mawiać, że jestem anty przykładem jeżeli chodzi o mój styl (nie mam drygu do układania włosów i robienia makijażu), ale dzięki Twoim poradom za jakiś czas pokażę mu fucka.

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne szpilki z kolcami!
    Śliczny makijaż :)!
    Obserwuję!
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga:
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Hej, jestem pierwszy raz na twoim blogu i jestem zachwycona makijażem! Powinnaś mieć swój własny salon!
    A odżywki xLash też używam i potwierdzam skuteczność!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Magda.

    OdpowiedzUsuń
  57. Twoje makijaże są przepięknie genialne!!! Podziwiam i zastanawiam się kiedy wejdę to takiej wprawy!!

    OdpowiedzUsuń
  58. Twoje makijaże są przepięknie genialne!!! Podziwiam i zastanawiam się kiedy wejdę to takiej wprawy!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Twoje makijaże są przepięknie genialne!!! Podziwiam i zastanawiam się kiedy wejdę to takiej wprawy!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Twoje makijaże są przepięknie genialne!!! Podziwiam i zastanawiam się kiedy wejdę to takiej wprawy!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Stosowałam revitalash teraz myśle,że czas na xlash. Przekonałaś mnie a poza tym kocham Twoje makijaże;)



    make up blog Monystic:)

    OdpowiedzUsuń