BLOG

poniedziałek, 4 marca 2013

Makijaże krok po kroku.

Jaki makijaż jest Waszym ulubionym? Akcentujecie oczy czy usta? Wiele razy pytacie mnie o rożnego typu smoky z dodatkiem koloru, prezentuję Wam kilka propozycji makijaży z dodatkiem koloru, z kreską, ale też kolorowych, mega błyszczących i szalonych ust, które nadają się szczególnie do sesji zdjęciowych, przy których ja wtedy uwielbiam zaszaleć z brokatem czy cyrkoniami, gdy maluję swoje modelki. Jeżeli macie jakieś życzenie makijażu krok po kroku, oczywiście piszcie w wolnej chwili postaram się zrobić.


74 komentarze:

  1. Nie uszłabym w takich butach za daleko :P pewnie tylko do drzwi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeciez ona w nich nie chodzi.

      Usuń
    2. Siedzi też się w takich butach ciężko :D

      Usuń
    3. DragonFly pisała o sobie, nie w odniesieniu do autorki bloga... Ale Wy dziwni jesteście.

      Usuń
  2. inspirujesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. To nic,ze Dominika w nich nie chodzi,kazdy ma prawo do wlasnej refleksji,ja tez bym daleko nie uszla ale chcialabym takie nosic i tak ladnie w nich wygladac!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalenie inspirujesz! Makijaż jest bezbłędny! A ty sama wyglądasz w nim rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dominika jesteś tak piękną dziewczyną że ja jako kobieta nie potrafię się przestać zachwycać. Twój facet ma ogromne szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. perfekcyjne te oczy! *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś piękną kobietą, ale przede wszystkim ogromnie inspirujesz ♥ A tak poza tym, z czystej ciekawości- ile masz par butów typu szpilki? =D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie :)
    odważę się i zaproszę do siebie :)
    http://ememmakeup.blogspot.com/
    to "świeżynka", powoli się rozkręcam, bo każdy od czegoś zaczynał....

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestes piekna, ale masz strasznie przesuszone wlosy, mylse ze od rozjasniania, polecam zabieg kreatynowy:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Po co dodajesz najpierw identyczne fotki na fejsa a pozniej robisz z nich post? Bez sensu i nie jest to ciekawe ani troche...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wchodź, nikt Ci nie każe, ani na smyczy nie ciągnie ;)

      Usuń
    2. nie liż dupy

      Usuń
  11. ale jesteś ładna ! I może zamieszkaj ze mną będziemy się wymieniać butami ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoje make up! Z Każdym kolejnym zachwycam się coraz bardziej, akolekcja butów - cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Inspirujesz, jak mało kto <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się nadziwić Twojego talentu do robienia makijażu! W życiu chyba nie udałoby mi się zrobić tego w chociaż 1/4 tak dobrze jak Ty. Jesteś ogromną inspiracją. ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ochote ukrasc ci wszystkie buty!

    OdpowiedzUsuń
  16. ten makijaż jest niewiarygodny.

    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne makijaże, drugi tutorial rewelacyjny :) ależ Ty cudne robisz te zdobienia na ustach:) a buty te kolczaste rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko wychodzi Ci tak perfekcyjnie, aż pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś świetna w tym, co robisz! A swoją drogą zainspirowałam się piegami na ustach ;) Może niedługo zrobię sobie mini sesyjkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zdecydowanie wolę podkreślić oczy^^ Piękne makijaże... Jesteś artystką!;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne makijaże :) Somokey z błękitem cudny, a usta rewelacyjne, zwłaszcza te czarne z gwiazdkami oraz z plasterkami miodku ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow ! świetny blog! Cudowne zdjęcia i takie ciekawe wpisy.. podziwiam.
    Byłoby miło gdybyś odwiedziła mojego bloga :) zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. jest tu niezywkle pięknie i kolorowo :) śliczne oczy!! piękne makijaże!! ciekawe stylizacje!! super:)

    OdpowiedzUsuń
  24. nr. 3 bardzo fajne i pomyslowe nigdy bym na to nie wpadla ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Po prostu uwielbiam Twój blog :) inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gwiazdeczki na ciemnych ustach ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś bardzo piękną kobietą, podziwiam Cię za ten cały zapał jaki masz w sobie, że idziesz przez życie dalej i niczym się nie przejmujesz.!
    Wielkie pokłony dla Ciebie kochana. ;*
    Pozdrawiam.!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejuś, ale masz piękną miętową bluzeczkę! Moja miłość od pierwszego wejrzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja nie umiem zrobić sobie kreski ładnej :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestes Niesamowita ;) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)
    http://makeupwithmyimagination.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  31. Weszłam na Twojego bloga przypadkiem. Najpierw zobaczyłam zjawiskowo piękną dziewczynę, która niewątpliwie ma ogromny talent jeśli chodzi o makijaże. Następnie, czytając Twoje posty, zachwyciłam się Twym optymizmem, wielką radością życia, zapałem, kobiecością, urokiem. I dopiero na końcu zwróciłam uwagę na zdjęcie w nagłówku bloga, na którym Twój ukochany obejmuje Cię siedzącą na wózku. I oniemiałam.
    Ja, zdrowa, w pełni sprawna fizycznie- zazdroszczę Ci, po prostu Ci zazdroszczę! Zazdroszczę tego, że tak pięknie korzystasz z uroków życia, że mimo niepełnosprawności potrafisz być szczęśliwa i rozsiewać wokoło taki "magiczny pyłek". W jednej chwili stałaś się moim "guru", drogowskazem pokazującym, jak być szczęśliwą. To szczęście i radość trzeba znaleźć w sobie. Dziękuję :) I dziękuję losowi, tudzież mojej przeglądarce, która skierowała mnie na stronę Twojego bloga. Jesteś niesamowita i powinnaś być przykładem dla każdego człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne te buty dostałaś, mega kobiece, najbardziej podobają mi się białe, połyskujące :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowne buty!;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś piękna! na zewnątrz i wewnatrz i taka kreatywna.Brawo! piękne makijaże , odważne, inspirujące - zaraz będę próbować.Pozdrawiam Cie serdecznie.Śledzę !

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaka ty jesteś GENIALNA!
    brak słów <3

    OdpowiedzUsuń
  36. co za inspirujące makijaże <3
    Dominko jesteś cudowna , jestem pełna podziwu <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczy prześliczne <333

    http://szafiareenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. To je překrásné líčení očí!♥ Taková inspirace:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow ale talent! Zazdroszczę takiego profesjonalizmu.
    Pozdrawiam Maya:*

    OdpowiedzUsuń
  40. tworzysz niesamowite makijaże, z przyjemnością dołączam do obserwujących
    i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. fenomenalnie.. !
    uwielbiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  42. Jesteś super!


    http://customlookink.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  43. talent.. ja niestety nie potrafię malować powiek.. jedynie co mi wychodzi te kreska.. i to nie zawsze.. hah :)
    super buty.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Twoje makijaże są imponujące :). Inspiruszesz i zachęcasz do działania :)
    Pozdrawiam myheartismysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. jak zwykle rewelacyjnie wyglądasz!!


    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Niesamowity makijaż :) Piękna jesteś *.*

    http://colorfulmadworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz takie piękne oczy! <3 Cudowny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja stosuję makijaż wyłącznie oczu ;) propozycja numer dwa mnie urzekła i na pewno przetestuję ją na sobie! ;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. wow nie wiem jak ty robisz te makijaże ale na pewno będę tutaj często zaglądać bo chyba jest to jeden z nielicznych blogów na których blogerka pokazuje takie piękne makijaże:) też bym chciała móc robić sobie takie piękne kreski :D

    OdpowiedzUsuń
  50. so beautiful . looking so nice lipsticks . lovely eyes .
    Parfum pas cher.

    OdpowiedzUsuń
  51. Siedzę z rozdziawionymi ustami i podziwiam :)
    Jesteś wspaniała !! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Czarno-czerwone usta zajebiste!!! Wszystkie makijaże piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kochana, czytam Cię i śledzę już od dłuższego czasu;** zainspirowałam się Twoim blogiem i postanowiła założyc swój i spróbować właśnych sił w blogowaniu:)) Co prawda dopiero początki u mnie ale zapraszam i mam nadzieję że Ci się spodoba;* pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  54. Jestem pod ogromnym wrażeniem!!!! mój problem tkwi w perfekcyjnych kreskach ale będę podglądać...
    Gratuluję bloga i zapraszam do siebie
    http://radyporadytestujemykosmetyki-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. masz przepiękny uśmiech! ; )

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz świetne makijaże i jesteś taka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jeny jaka Ty jesteś ślicznaa ;) ;3

    OdpowiedzUsuń
  58. ogromnie żałuję, że dopiero dzisiaj trafiłam na twój blog szukając swatche plateki Beauty factory. Blog rewelacyjny chiałabym mieć tyle pomysłów na makijaże i poza tym tak wspaniale je wykonywac jak TY Dominiko :)
    czekam na następną notkę
    Od dziś jestem Twoja wielką fanką i nie opszuczę żadnej notki
    Testuję, recenzuję, polecam ♥

    blog | facebook |

    OdpowiedzUsuń
  59. Jesteś wielka, naprawdę świetne posty, świetne kolorowe makijaże :) Tak trzymac !
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Odważne te makijaże. sama jestem chyba zbyt nieśmiała na takie. No i nie mam takiej urody, jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  61. przepięknie podkreślone oczy. Jednym słowem Wow ;-)

    OdpowiedzUsuń
  62. czym zrobiłaś czarno czerwone usta? Kredką czy czarną szminką?
    jaram się <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Jesteś fantastyczna

    OdpowiedzUsuń