BLOG

czwartek, 14 marca 2013

Codzienna inspiracja latami 60'

Dzisiaj zrobiłam dla Was makijaż wykonany głównie kosmetykami Celia. Do zrobienia oka zainspirowałam się jednym z makijaży Audrey Hepburn, moja wersja jest typowo dzienna i jeżeli chcecie uzyskać efekt z lat 60' to oczywiście obowiązkowe są blade usta i mocno wytuszowane rzęsy.
Większość kosmetyków, którymi wykonałam makijaż są z firmy: CELIA
Oczy: Jedwabista kredka do oczu Celia -  01, eyeliner w żelu Rimmel, tusz do rzęs - pogrubijający WOMEN Celia, black. Cienie: 17, 14, 18 Celia.
Brwi: Jedwabista kontórówka do oczu Celia 07, modelujący żel do brwi Celia,czarny. Korektor rozświetlający pod brwi Celia.
Usta: pomadka 501 Celia.
Twarz: Revlon colorstay, róż 01 Celia.

Kochani ♥ już w najnowszym numerze Magazyn Moda & Styl - ogólnopolski kwartalnik (w kwietniu) pojawi się moja sesja z KOTY 2 photostorytellers ♥

z najlepszym chłopakiem na świecie! :)


143 komentarze:

  1. jakie cudownie pomalowane oko! :) szkoda, że ja tak nie umiem :) Super wyglądasz w takiej fruzurze jak na sesji :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mega fotogeniczna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooooo....... czego mogę pozazdrościć, bo ja niestety jestem mega nie fotofeniczna..

      Usuń
  3. Uwielbiam Cię!!sesja wspaniała!!!!dzięki Tobie zdecydowanie częściej się uśmiecham!!!inspirujesz swoimi makijazami!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. hej kobietko! jak Ci służy podkład z Revlona ? zastanawiam się nad jego zakupem, jednak jestem po małych przejściach, mianowicie okres dorastania zostawił mi kilka pamiątek - małe plamki bądź kilka płytkich dziurek, moje pytanie - czy jest on dobrze kryjącym podkładem ? ;) JESTEŚ MEGA BABKA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i kryje dosyć dobrze (chociaż niekoniecznie wszystko), natomiast u mnie był jednym z powodów który przyczyniał sie do nieustającego trądziku :/ Dlatego nigdy w zyciu już go nie uzyję...

      Usuń
    2. Prawdopodobnie używasz podkładu zbyt wcześnie. Cera trądzikowa "goi się" z wiekiem i w takim przypadku nie należy używać żadnych podkładów, bo zapychają pory i pogarszają tylko stan cery. Lepiej stosować jedynie mleczka i toniki oczyszczające, a w przypadkach poważniejszych skorzystać z porady dermatologa, bo można to skutecznie leczyć.
      pozdrowienia.

      Usuń
    3. Revlon dobrze kryje, ale jest bardzo ciężki. Mi wysuszał skórę, ciężko było go zmyć. Nawet po usunięciu makijażu płynem micelarnym i żelem do mycia twarzy na buzi czułam silikonową warstwę. Poszukaj czegoś dedykowanego cerze problematycznej może 123 bourjois?

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia :) I nie mogę się doczekać sesji! Ale buty to chyba dużo za duże ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najwspanialszy chłopak?bo innego nie mialaś i nie bedziesz miała to co masz pisać..nie znasz innych a wypowiadasz sie tylko o sobie jak to jest najlepszy i wogole..żałosne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Ty co znasz ją tak dobrze, że wszystko wiesz? zazdrość w oczy kole.

      Usuń
    2. Żałosna.. pff.. zazdrości i tyle!! Pewnie sama jest pryszczata, gruba i śmierdząca i nikt jej nie chce :D

      Usuń
    3. Anna Szymczyk14 marca 2013 13:21

      JA RÓWNIEŻ WYPOWIADAM SIE O SWOIM MĘŻCZYZNIE, ZE JEST NAJWSPANIALSZY! BO JEST ALE DLA MNIE. I JESLI PISZE ZE JEST NAJWSPANIALSZY, TO DOWOD JAKIM DARZE GO SZACUNKIEM I JAK BARDZO GO KOCHAM.I W TAKIM KONTEKSCIE NAPISALA DOMINIKA. I MOZLIWE ZE NIE MIALA I NIE BEDZIE MIEC INNEGO CHLOPAKA, BO JEST SZCZESLIWA PRZY TYM. I ZALOSNA TO TY JESTES CZEPIAJAC SIE O TAKA BŁACHOSTKĘ.


      DOMINIKO PRZESLICZNIE WYGLADZASZ!;)

      Usuń
    4. To jest najwspanialszy chłopak bo DOMINIKA jest z Nm szczęśliwa :)- to najwazniejsze
      Do tego wysoki przystojniak- Dominika gratuluję:)

      Usuń
    5. może i nie miała, ale to jest doskonały dowód na to że to miłość, która zdarza się raz na milion związków, ale co tu dużo mówić taka osoba jak ty i tak tego nie zrozumie. Dominice zazdroszczę a ciebie mi żal, z takim podjeściem nigdy nie znajdziesz w życiu tego co spotkało Dominikę.

      Usuń
    6. Hm..są gusta różne Dominika jest ładna a Patryk hm..te włosy jakby ściął i np szklła kontaktowe by założył to lepiej by wygladał bo tak to nie koniecznie..ale ty Dominiko jestes boska:)

      Usuń
    7. Anonimowy z 16:07 No i po co ten komentarz na temat wyglądu Patryka? Czy w związku dwojga ludzi chodzi tylko o atrakcyjność fizyczną? Czy Dominika pisząc "najwspanialszy" miała na myśli "najprzystojniejszy/najpiękniejszy"? Chyba raczej nie. Każdy powinien wyglądać tak, żeby się czuć dobrze ze sobą (i ewentualnie tak, żeby podobać się swojemu partnerowi/partnerce, ale to drugie jest mniej ważne;)). "są gusta różne"... i tego się trzymaj ;) Patryk ma już w domu specjalistkę od wizerunku i to jej porad powinien słuchać ;) albo robić ze swoim wyglądem to, na co on ma ochotę:)

      Anonimowy z 12:44 przerażasz głupotą. Współczuję ci twojego intelektu i wrażliwości. Mam nadzieję, że poza internetem jesteś trochę mądrzejsza/mądrzejszy, chociaż szczerze w to wątpię.

      Usuń
    8. Co się czepiacie anonima?? Wyraził swoje zdanie, a wy już na niego najeżdżacie. Przecież takie ma prawo!! Nie każdemu sie musi podobać i odpowiadać to ,co Dominika robi!! Śmieszy mnie Wasze podejście, że skoro sie wyraził źle, to już jest zazdrosny. Ale czego tu zazdrościć?? Kosmetyków? Mogę sobie kupić, wyglądu?? Brzydka też nie jestem i potrafię zadbać o siebie, cieszę się, że jestem zdrowa, nikomu też niczego nie zazdroszczę, chłopaka mam więc wszystko ze mną w porządku. Dla Dominiki brawa, że potrafiła się wybić, ale wg mnie ( POWTARZAM, WG MNIE I MOJEGO SKROMNEGO ZDANIA!KTORE I TAK ZARAZ BEDZIE HEJTOWANE) to juuż się staje niesmaczne.

      Usuń
    9. BRAWO ZA WYRAŻENIE ZDANIA:) ale i tak Cię skrytykują:)

      Usuń
    10. Anonim z 12:44 "wyraził swoje zdanie" na temat Dominiki, a czytelnicy Dominiki "wyrazili swoje zdanie" na temat komentarza Anonima... ;) Zgodnie z twoją teorią wszystko jest więc w porządku ;)
      Akcja wywołuje reakcję, wiec nie wiem, o co te pretensje Anonimowy z 16:56. Opcja "Odpowiedz" służy m.in. do "czepiania się". Anonim z 12:44 wykazał się głupotą, więc został skrytykowany przez czytelników Dominiki.

      Usuń
    11. Teoretycznie tak, praktycznie nie.. Widać, że nie można powiedzieć złego słowa, bo od razu zostanie się zaatakowanym. To co? Wszyscy mają słodzić i mówić jaka jest piękna ( to swóją drogą :)) i super itd itp , trzeba też być otwartym na krytykę.

      Usuń
    12. Co innego kulturalnie wyrazić swoje zdanie "sorry, ale nie podoba mi się bla bla", a co innego wyzwać kogoś od żałosnych, dokopać (nigdy innego nie będzie miała? Co to, cholera, ma być?!) i czepiać słówek (bo z tego co wiem większość zakochanych dziewczyn pisze w pamiętnikach o swoich chłopakach jako o najwspanialszych, a przypominam, że blog to rodzaj pamiętnika).

      Usuń
    13. "trzeba być otwartym na krytykę"... no jasne, ze trzeba, ale TYLKO I WYŁĄCZNIE na krytykę konstruktywną, prowadzącą do rozwoju, a jeżeli nie konstruktywną, to przynajmniej taką, która (w przeciwieństwie do tej w komentarzu z 12:44) nie jest popisem chamstwa i głupoty.
      Nie wiem, skąd w niektórych ludziach odwiedzających polskie blogi to przekonanie, że bloger to taki człowiek, którego można krytykować zupełnie bezkarnie i wypisywać na jego temat, co nam tylko ślina na język przyniesie.
      Poczytaj sobie, Anonimowy z 20:49, czym jest netykieta. A jak ci się nie chce tego robić, to przynajmniej zrozum jedną prostą rzecz: są osoby, które jak widzą cudze chamstwo, to na nie reagują. Inna sprawa, że pisanie o kimś, że pewnie jest gruby i pryszczaty, też nie jest popisem kulturalnego zachowania. Ale w necie tak to już zazwyczaj jest: oko za oko, ząb za ząb.
      Jeżeli piszesz o kimś bzdury, to zapewne po chwili przeczytasz oszczerstwa na swój temat... ja tu nie widzę nic zaskakującego.
      Komentarze z 16:56 i 20:49 są moim zdaniem kuriozalne, bardzo naiwne i pełne hipokryzji. Blogerkę można krytykować do woli, ale o chamskich anonimach nie można złego słowa napisać... ciekawe rozumowanie;)

      Usuń
    14. czy uprawiacie seks???czy nie???a może jakieś zabawy....

      Usuń
    15. Anonimowy z 30 marca 21:13 - pomyliłeś portale.
      Wszyscy Anonimowi -
      dlaczego nie stać was na ujawnienie się?

      Usuń
    16. czyli nie uprawiają:(

      Usuń
    17. Do Lizawieta- są Anonimowi, bo nie każdy musi mieć tu konto- proste.

      Usuń
  7. Muszę kupić ten numer jak tylko wyjdzie! Jesteś niesamowicie piękna i zarażasz pozytywną energią! Zawsze gdy mam gorszy dzień zaglądam na Twojego bloga lub fejsbukową stronę, a to natychmiast ratuje mój nastrój. Dużo miłości, Dominiko :) Bądź dalej naszym jasnym promyczkiem :) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tutaj się zgadzam w 1oo% taka energia i pozytywne myślenie nie zdarza sie codziennie! :))) Bawią mnie anonimowe komentarze :O

      Usuń
  8. ej Anonimowy weź się zacznij leczyć! Ciekawe z kim Ty dzielisz życie, pewnie z kotem bo na nic innego nie zasługujesz, jak chcesz się powyżywać to wyjdź do ludzi a nie wylewasz swoje żale na blogu dziewczyny która mimo przeciwności losu cieszy się życiem. Pozazdrościć można i pogratulować a nie bezsensownie komentować!

    Dominiko jak zwykle super look!

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej a co Ty chcesz od kotów ?? :D Czasem kot jest lepszym przyjacielem niż człowiek, nie warto zwracac uwagi na ludzi ktorzy tylko anonimowo potrafią obrażać ludzi ... to chamstwo i brak poszanowania drugiego człowieka.

      Usuń
  9. Śliczny makijaż :) zdjęcie z chłopakiem rewelacyjne :) widać wielkie uczucie gołym okiem :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ja czytam takie okropne komentarze to mi sie zal robi niektórych ludzi!!!po pierwsze pisze ktos anonimowo(nie masz odwagi pokazac swojej twarz?) po drugie cieszysz sie Dominiko na przekór wszystkiego zyciem i to wkurza innych ludzi!!!zazdrosc i zawisc!!co sie z tymi ludzmi dzieje?!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały makijaż i zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny makijaż choć jeśli chodzi o buty są o wiele za duże co nie fajnie wyglada:/ nie wiem czy wiesz dominiko widzialam antyblog dominiki budzynskiej wspolczuje ze ludzie potrafia tak negatywnie podchodzic..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaki antyblog? pokaż

      Usuń
    2. też widziałam go;/ dziwi mnie że ludzie tak robią;/ poszukam strony i wrzucę Ci Dominiko jak pozwolisz ewentualnie skasuj go

      Usuń
    3. No i po co o takich rzeczach piszecie? Nie lepiej skupić się na pięknych pracach Dominiki, cudownemu przesłaniu i energii jaką ta cudna Dziewczyna daje innym?

      Usuń
    4. Wystajace palce nie oznaczaja ze buty sa za duze lub wypchane, wiekszosc drogich marek np. Loubitony specjalnie tak kroja buty,
      nie wszystkie buty sa takie same

      Usuń
    5. buraku laubotin ,nie loubitony,ale cóż jaka właścicielka,takie komentujące

      Usuń
  13. Troche prawdy jest w tym co anonim pisze..

    OdpowiedzUsuń
  14. Pani Dominiko-makijaż rewelacyjny,dziewczęcy,idealny na randkę z chłopakiem/mężem.
    Uśmiech zniewalający,szczęście aż z Was tryska,a cała reszta jest mało ważna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam twoje mega pozytywne nastawienie do życia:) Masz talent , zarówno do robienia makijażu jak i fotografii ;) Piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż!!! A Wasze zdjęcie razem.. CUDOWNE!! <3 pełne miłości :) Pozdrawiam serdecznie Kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  17. ale wspaniała kreska na powiece IDEALNA! mi nigdy nie wychodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie ma to jak nosić za duże buty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne nie są za duże, tylko mają taki krój, że mają taki przód. Boże, czemu te anonimy tak hejtują...

      Usuń
    2. wątpie żeby aż taki krój miały;/

      Usuń
  19. Wow! Ale ty jesteś piękna!!! W dodatku makijaż genialny. A zdjęcie z chłopakiem przecudowne.

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zwykle cudo!:)i zdjęcie z chłopakiem ekstra:) wyglądasz jak kocica;) jakbyś chciała go zjeść:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ślicznie wygladasz! W ogóle jesteś jak laleczka z porcelany <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Acompanho suas maquiagens e adoro!!! Você é uma pessoa cheia de luz!! Parabéns!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Na tym zdjęciu z Patrykiem on wygląda naturalnie i chłopięco, a Ty jesteś przesadnie wystylizowana. Wyglądasz 10 lat starzej od niego i ten widok nie jest fajny. Wyglądacie jak z dwóch różnych światów, nie współgracie ze sobą w ogóle.

    Ale sama w sobie jesteś śliczna :) Po prostu ktoś strasznie źle Cię wystylizował do zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam. Zdjęcie pokazuje, jakbyście byli z dwóch różnych światów. On wygląda bardzo naturalnie, a Ciebie sztucznie wystylizowali :(

      Usuń
  24. zgadzam się z tym że Ty na zdjęciu z Patrykiem wyglądacie jak z dwóch innych światów-on chłopiec,Ty seksowny wamp :) ale jak zobaczyłam Ciebie na tym zdj.to mi kopara opadła-baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow ale ty jesteś ładna :) piękne zdjęcia, będę tu wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super makijaż .. od czasu do czasu tez pozwolę sobie na coś takiego
    świetny blog, przyjemnie się czyta i ogłada
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. jestes super fotogeniczna:) powiem szczerze ze tez chcialam blond wlosy ale mam czarne brwi i niebieskie oczy wiec nie wiem jak nby mi to wyszło.Tobie pasuje idealnie.:)Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brwi tez sie rozjasnia przeciez...

      Usuń
  28. Przepiękne jest to zdjęcie z Waszej wspólnej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana masz niesamowity talent! najbardziej żałuje tego, że mieszkasz zbyt daleko ode mnnie....gdyby było inaczej nie miałabym problemu z makijażem ślubnym;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cuuuuudnie, jak ja bym chciała zeby moje oko tak wyglądało z kreską :<
    A to wspólne zdjęcie jest przesłodkie, nie mogę się doczekać kolejnych zdjęć ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Dominika slicznie wygladasz a to zdjecie z twoim chlopakiem przeurocze,
    przepiekny masz profil i naprawde cie podziwiam ;)
    Z przyjemnoscia OBSERWUJE!


    ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

    Zapraszam rowniez do mnie na ROZDANIE,

    do wygrania moja ulubiona pomadka amerykanskiej firmy LIME CRIME - Glomour101,

    gliterowe eyelinery SEPHORY itp

    klaudiamayer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. kocham Twojego bloga,oglądam go z mamą i chłopakiem każdego dnia,jesteś super,miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam! To mój makijaż, rzadko sie z nim rozstaję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś piękna :D Właściwie to nie musisz się malować :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny makijaż!:) Wyglądasz bosko!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. mimo tylu problemow w moim zyciu i rozterk zagladajac do ciebie usmiecham sie patrzac na tak ppiekna i wesola dziewczyne - nadajesz mi sensu zycia i usmiechuu na twarzy tak jak moje dzieciaki;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś przepiękna. A makijaż - świetnie wykonany, podoba mi się, bo to mój standardowy "dzienniak". :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ile masz wzrostu ? wydajesz się być maluutka :))

    OdpowiedzUsuń
  39. http://passion-make-up.blogspot.com/16 marca 2013 19:44

    świetny makijaż i cuuudowne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana, jak zawszę pięknie :) A ta fotka z chłopakiem jest zniewalająca :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna z Ciebie dziewczyna, śliczny makijaż ... chciałabym choć w 70% posiadać dar malowania się ... :*

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczny makijaż, tylko Celia a takie cudeńko;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękny makijaż.A w ogóle jestes pełną wdzięku, przesliczną i utalentowaną dziewczyną.Pozdrawiam serdecznie. Poza tematem: jedni mają ograniczenia fizyczne a inni intelektualne.Te drugie są cięższe.

    OdpowiedzUsuń
  44. Gdybym mieszkała bliżej Ciebie chciałabym żebyś zrobiła mi makijaż na mój ślub :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. jakbym nie miała co robić tez bym doszła do takiej perfekcji pewnie:) a tak za mało czasu niestety;/

    OdpowiedzUsuń
  46. Trafiłam tu przez przypadek i jestem zachwycona Twoją osobą! Jesteś przepiękna, pełna energii oraz życia. Tylko pozazdrościć Ci takiego nastawienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Robisz cudowny makijaż i do tego jesteś śliczną dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny ten makijaż. Jeszcze tu wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękny makijaż. Podziwiam zdolności oraz zachwycam się urokiem osobistym, który wręcz promienieje od Ciebie!:) Jesteś cudowna!:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jesteś genialna i przepiękna ! Makijaż perfekcyjny. Kiedyś przez przypadek wpadłam na Twojego bloga a potem go zgubiłam i długo nie mogłam znaleźć. Teraz znowu przez przypadek na niego trafiłam i dodaję do obserwowanych, żeby już nie zgubić :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jesteś niesamowita! masz super styl, masz osobowość, jesteś naprawdę cudowna! i tyle siły w sobie! dodaję Cię do obserwowanych bo warto!
    Pozdrawiam
    www.donciaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jesteś śliczna i bardzo inspirująca :3

    OdpowiedzUsuń
  53. Ty jesteś po prostu prześliczna i niesamowita! :) ratowanieswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. świetne makijaże, niejedna wizażystka może tylko pozazdrościć. Chętnie powspółpracowałbym z Tobą.../ www.portrecista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  56. Co za kreska....mi nigdy taka mnie wychodzi... :/
    foto z chłopakiem... bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  57. buty coś nie teges,chodzić byś w nich nie chodziła,to może lepiej,ze siedzisz

    OdpowiedzUsuń
  58. zajrzałam tutaj przez przypadek i teraz nie mogę iść spać, bo przeglądam post po poście i wprost nie mogę oderwać od Ciebie oczu! nie dość, że jesteś piękna to jeszcze tworzysz prawdziwe cuda!
    p.s. pochodzę z Twoich okolic więc jak będę w domu w najbliższej przyszłości to chyba się do Ciebie wybiorę;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Podkład z revlona jest świetny, sama go od dawna używam! :))
    http://www.sensationinwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  60. Trafiłam na Twój blog przypadkiem, muszę Ci powiedzieć, że oglądnęłam go aż do samego początku, troszkę nad tym posiedziałam lecz było warto. :) Boziu kochana jakaś Ty jesteś cudowna, pod każdym względem. :) I wiesz co taka osoba jak Ty umocniła mnie w tym jeszcze bardziej, że trzeba walczyć o marzenia. <3 Bardzo się cieszę, że Cię ujrzałam i dodałam Cię do obserwowanych, teraz mogę stwierdzić że jesteś moją najcudowniejszą inspiracją, człowiekiem z którego mogę czerpać wszelki wzór. :) Ah jakie to cudownie uczucie. ;)Z każdym postem dalej zachwycałaś mnie coraz bardziej, to jest cudowne. :) Chciała bym być taka jak Ty - czyli idealna w każdym calu. :) Nie pomyśl sobie, że słodzę Ci od tak sobie, piszę to prosto z serca bo jesteś wartościową osobą dla mnie. :* Od razu zapraszam na swój blog, który dopiero "raczkuje" na którym będę pokazywała moje wyroby uszyte przeze mnie i nie tylko. :) :*

    Pamiętaj kochana, zdobyłaś moje serce, trzymaj tak dalej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Jesteś Śliczna zaobserwuj proszę !!!
    http://franki13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Na pewno nie będę oryginalna jak powiem, że jesteś przepiękna! W ogóle to nigdy nie potrafiłam się malować, po prostu jest to dla mnie czarną magią i pewnie nic tego nie zmieni, ale i tak będę tu często zaglądać bo uwielbiam oglądać piękne kobiety. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne są Twoje makijaże :) uwielbiam je :)
    pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  64. Błogosławieństwo Pana nad tym blogiem!

    OdpowiedzUsuń
  65. Wszystko super! Wygladasz niesamowicie,a zdjecie z chlopakiem bardzoooooooo mi sie podoba :)
    Podziwiam Cie bardzo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie potrafię zrobić takiego makijażu oka i chyba nigdy się nie nuaczę, heh.

    Pozdrawiam Cię ciepło!

    http://nude-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. świetnie pozujesz, genialna twarz do zdjęć! przy okazji świetne makijaże na blogu! gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  68. od dzisiaj jesteś moją inspiracją ;)
    zapraszam na mój blog: bluegirl.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. uwielbiam takie makijaże! są przecudowne!:D

    OdpowiedzUsuń
  70. Zachwycił mnie Twój blog,Ty i Twoje spojrzenie na życie!!Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  71. kocham kocham kocham <3 rób, to co robisz dalej, bo jesteś godna podziwu :*

    OdpowiedzUsuń
  72. Jesteś wspaniała,życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  73. heeey, a gdzie kolejny post?! :D czekamy z utesknieniem :D
    twoj talent... brak mi slow!!
    moze chcesz zobaczyc mojego bloga?
    http://factory-of-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Ta czerwień jest nieziemska:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Dowiedziałam się o Tobie i Twoim blogu z gazety. Czytając artykuł i oglądając Twoje zdjęcia, zostałam zarażona uśmiechem. Z każdego zdjęcia na którym jesteś, emanujesz optymizmem i radością. Takiego szczerego uśmiechu w dzisiejszych czasach ludziom brakuje. Twój talent jest wielki i niesamowity. Uwielbiam to co robisz.Trzymam kciuki bardzo mocno za dalsze sukcesy i życzę powodzenia. Pozdrawiam Cię serdecznie i czekam na kolejne makijaże i stylizacje.
    Basik


    A gdybyś miała ochotę zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Jeej, jaki fajny blog! *_* Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego, dopiero zaczynam.

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. wow twoje makijaże są świetne:) a cały blog jest niesamowity<3

    zapraszam również do siebie http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetny makijaż uwielbiam Audrey. Jesteś śliczna!
    Blog bardzo ciekawy;)
    +obserwuje
    Zapraszam do mnie http://elena-blogg.blogspot.com
    Będę szczęśliwa jak pozostawisz po sobie komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetny makijaż.. a ty jesteś śliczna!
    Bardzo mi się podoba twój blog. Obserwuje :))
    i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Omg, ale TY masz sliczne wlosy! ;d W ogole piekna jestes...
    p.s obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  81. Też bardzo lubię taki makijaż, a Tobie w nim ślicznie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  82. Fajnie, że masz taką siłę! :)
    www.donciaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. malujesz przepięknie! ;)) zazdroszczę talentu.
    też trochę próbuje.. niestety u mnie to dopiero początki i póki co mam na to b. mało czasu..
    zapraszam do mnie www.seelka.blogspot.com ; ))

    OdpowiedzUsuń
  84. Nie dość, ze śliczna, to utalentowana. No i zarażasz dobrym nastrojem i uśmiechem!

    OdpowiedzUsuń
  85. Powiem jedno.Jesteś niesamowita!Super makijaże :)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetny makijaż! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com
    Konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Przepiękny makijaż, a Ty jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Makijaż cudowny, ile bym dała abym taki umiała sobie zrobić ;(

    OdpowiedzUsuń
  89. Podziwiam Cię z postu na post co raz bardziej.Ja,stara baba,ograniczam się do pudru i tuszu do rzęs;każda bardziej odważna próba makijażu odpada,nie będę robić krzywdy otoczeniu...:)Śliczna jesteś,mądra i zdolna,tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  90. Hi, аlwaуs і used to check web site postѕ here
    іn the early hours іn the mornіng, aѕ i lіkе
    to find out mοre аnd moгe.


    Му ѕitе; szukam-dziewczyny.net

    OdpowiedzUsuń
  91. Bardzo pasuje Ci taki makijaż, świetnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Pięknie! Wyglądasz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  93. trafiłam tu przez przypadek, strona jak to strona... fajna, ale wiele takich w necie...ALE TE OCZY!!! z takimi " perełkami" każdy makijaż wygląda dobrze, takich " patrzałek" zazdroszczę;). Co tu dużo pisać, kobieta z takimi oczami to skarb...
    Pomimo to, że z natury jestem zawistną i wredną babą...to muszę przyznać, że Ty, jesteś śliczną kobietą, na prawdę piękną babką, i aż mnie skręca, bo ja nawet " zrobiona" to moje oczy zostają daleko w tyle...

    OdpowiedzUsuń
  94. Mam pytanie czy Revlon Colorstay ci służy? Jaki masz odcień? ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  95. idealne kreski!
    http://letjeti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń