BLOG

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Studniówka.

Właśnie trwa okres studniówek, kreacje i makijaż gotowe? A Wy, dziewczyny, które miałyście już studniówkę jak ją wspominacie? Ja swoją miałam rok temu i postawiłam na pudrową sukienkę i granatowe oczy, jednak na studniówce u mojego Kochanego, dwa lata temu zdecydowałam się na klasykę, mała, czarna sukienka + przydymione oko.

Dzień studniówki chłopaka i swojej wspominam wspaniale!


 Dziś mam dla Was propozycję delikatnego makijażu, na studniówkę, na ślub, wszystko w wersji nude.
Do wykonania takiego lub podobnego makijażu niezbędny będzie dobrze kryjący podkład, cień w kolorze - jasny brąz, stonowany róż, brzoskwiniowy - wszystko zależy od tego w jaką tonację pójdziemy, ponieważ może to być również szary cień, a efekt będzie podobny, niezbędny będzie także jasny cień, najlepiej beżowy. Ja użyłam dwóch cieni, cienkich sztucznych rzęs, bronzera + na usta nałożyłam cień w pudrowym różowym kolorze + podkład - wszystko pokryłam przezroczystym błyszczykiem. Do makijażu możecie również dodać odrobinę rozświetlacza na kości policzkowe.


Podkład - True Match Loreal (odcien Vanillia). Oczy - Glazel (321), + sztuczne rzęsy, policzki - Bourjois, usta 
jasny różowy cień (Glazel - 302) + podkład + bezbarwny błyszczyk! :) Kolczyki - Swarovski


 Mam też dla Was propozycję brokatowego oka, nie dawno pokazywałam Wam granatowe oko całe w cekinkach, dziś proponuję również brokat na powiekach, ale w jasnym kolorze, + akcent na usta, który może być jak w moim przypadku fioletowy, ale też różowy, czerwony, bordowy... :)

Podkład - True Match Loreal (odcien Vanillia), policzki - kulki brązujace Oriflame. Oczy - brokat. Usta - filoetowa szminka Max Factor nr 56.

 Klasyczne przydymione oko, do wykonania potrzebny będzie czarny, ciemny brąz wpadający w szary i matowy biały lub beżowy.
 Lub granatowo - fioletowe smoky! :)
Matowe cienie glazel - s7, 331, 315 + czarna kredka.

 Wiele razy pytacie mnie o paletkę 180 cieni Beauties Factory, ja jestem bardzo zadowolona z pigmentacji kolorów - szczególnie kolorowych, - ale tych matowych - zazwyczaj tych używam, jedną wadą tych cieni, jest to, że sypią się podczas aplikacji. Ja nakładam je na świeżo nałożony podkład, podobny efekt da wam baza.
Ponizej makijaż wykonany BF + biały eyeliner Inglot.

Miłego dnia!

105 komentarzy:

  1. Dominika jestes przesliczna i w każdym makijażu wygladasz zjawiskowo:)a możesz napisac jakich cieni uzyłas do fioletowego smoky?bede wdzieczna:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. granatowo fioletowe smokey podoba mi się najbardziej :) ja swoją studniówkę miałam w tę sobotę, ale niestety nie wyczarowałam tak pięknego makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym była facetem to bym się w Tobie zakochała chyba hehehe jesteś niesamowita:) Niech ten uroczy usniech i pogoda ducha nigdy cie nie opuściły:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy makijaż jest przepiękny!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie jesteś mistrzynią! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jestes jedna z najpiekniejszych dziewczyn jakie widzialam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co byś sobie nie zmalowała to wyglądasz bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak, podpisuję się pod tym wszystkimi kończynami! :)))

      Usuń
  9. Masz niesamowite białe zęby Oo. Przepiękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kesteś cudowna, we wszystkim Ci pięknie, nawet jakbyś pomalował byle jak to i tak wyjdzie zniewalająco :) Tak tylko napiszę, że wyglądasz dużo dojżalej od swojego mężczyzny, przynajmiej na zdjęciu sephia :) Jesteś mega piękną kobietą. Szczęście bije od Ciebie oczami , uśmiechem uszami no wszystkim, kazdym słowem które piszesz na blogu, niezidentywikowane pokłady energii w Tobie drzemią jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. cześć. mogłabyś powiedzieć jakiego eyelinera używasz?

    OdpowiedzUsuń
  12. ten pierwszy makijaż jest cudowny <3 również na codzień:) a smoky nadal nie umiem zrobić mimo tyyyylu prób:(
    zapraszam do siebie:) dopiero zaczynam :) http://negativepositives.blogspot.com/

    Pozdrawiam,
    Dziewczyna z Noodli :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestes przepiekna!!! Na studniowce wygladalas jak istna ksiezniczka :) Z co do makijazy to najbardziej podoba mi sie niebiesko granatowy "dymek" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite makijaże :) Moja studniówka była kiiilka dobrych lat temu i pamiętam tylko, że krawcowa nie dała rady i ostatecznie szukałam kupnej kiecy w ostatniej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne makijaże, ten pierwszy, z delikatnymi ustami jest przeboski :)
    Pozdrawiam - imienniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Każda Twoja odsłona mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj kochana, ślicznie wyglądasz :) Ja mma studniówkę w tym roku dokładnie za 2 tyg. mam atramentową sukienkę, beżowe buty i kopertówkę i srebrna biżuterię :) Nie mam pomysłu na makijaż :/ mogłabyś coś przygotować, a ja potem dzięki Twojej pomocy bym to odwzorowała, bardzo serdecznie Cię proszę, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś śliczna i widać, że cieszysz się życiem ;).
    Życzę sukcesów i trzymam kciuki :****

    MK

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsze i fioletowe smoky ooo jest boskie:)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Brokatowe oko bardzo mi się podoba. Idealne na imprezę, zabawę. Pierwszy makijaż natomiast wygląda delikatnie, naturalnie. Kurcze, od dawna wiedziałam, że prowadzisz bloga, bo śledzę Cię na szafie i facebooku, ale zawsze jakoś makijażami niespecjalnie się interesowałam (jestem w tym kompletnie zielona, ale chyba muszę to zmienić, bo wkrótce mam urodziny i chcę zrobić coś dla odmiany, dla siebie).
    Już wiem jaki blog wędruje do moich ulubionych :)

    Od dzisiaj każdy post będę bacznie śledzić i komentować, wiec lepiej uważaj, bo będziesz miała kolka komentarzy więcej do czytania :)


    Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja studniówkę miałam 6 stycznia 2007 roku. 5 lat temu. Jestem juz po studiach i jak oglądam swoje stare zdjecia to chce mi się śmiać i jednocześnie płakać. Czasy liceum były rewelacyjne...

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne makijaże :) No i na ślicznej wszystko dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny ten z białą kredką, taki trochę jak Pocahontas <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziewczyno jesteś tak wspaniała że aż mnie zatyka!!! O urodzie nie wspomnę bo mnie po prostu zżera z zazdrości. Cudowna osóbka, cudowna:)))

    xxx // k

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz piękne zdjęcia w zbliżeniu oka - jak takie zrobić? :-) Lampę pierścieniową już mam. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale Ty śliczna jesteś. Za każdym razem jak wchodze na Twój probil to przepełnia mnie zazdrośc. Makijaż do dla mnie jedna wielka tajemnica.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś taka śliczna, że oczu nie mogę oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jesteś naprawdę piękna, a pierwszy makijaż wyjątkowo to podkreśla! :) Szkoda, że ja mam dwie lewe ręce do malowania...

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale Ty jesteś śliczna. I ten uśmiech :)
    spodobała mi się fioletowa szminka, od dawna na taką poluję i chyba znów wybiore sie na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ZAJEBISTEE!!!!!!! jak Ty robisz takie piękne makijaże:D chciałabym taki make up jak na początku.. buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny makijaż <3
    jesteś śliczna <33

    OdpowiedzUsuń
  32. prosze zrob filmik z makijazem

    OdpowiedzUsuń
  33. Pewnie nie napiszę oryginalnego komentarza, ale uważam, że jesteś cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam do Ciebie zaglądać, tak tu radośnie i kolorowo :) pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  35. PIĘKNE MAKIJAŻE I TY CAŁA JESTEŚ WSPANIAŁA! Ślicznotka :))))

    OdpowiedzUsuń
  36. Twój uśmiech jest zaraźliwy,naprawdę!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziewczyno, jaka ty jesteś śliczna!
    i jak ty to robisz, że masz taką ładną cerę?! wspaniałe zdjęcia, pozdrawiam, czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  38. nie wiem co Ci już napisać, ponieważ wszystkie te określenia na pewno widzisz i słyszysz 827363 razy dziennie... jesteś niesamowitą osobą.. tak pozytywną, i przepiękną na dodatek. Ideał ! :) cudowne makijaże, szkoda że ja wyglądam w cieniach na powiece dziwnie, ale może to dlatego że nie noszę i nie jestem przyzwyczajona. :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znałam nigdy osoby tak otwartej, szczęśliwej i potrafiącej przekazać to szczęście innym, zupełnie obcym osobom. Dziękuję Ci bo często brakuje mi wiary w to, że życie może być piękne. Czasem ludzie potrafią bardzo przybić na długi długi czas, co mnie się przydarzyło niedawno i nie opuszcza, ale gdy patrzę na Ciebie to uśmiecham się i mówię sobie, że mimo wszystkich przeciwności mogę wszystko :)
    Serdecznie Cię pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam pytanko, czym Dominiko miałaś kręcone włoski na studniówkę? :)
    Bardzo mi się podoba taka fryzurka.

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję za wszystkie komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  42. piękne makijaże:) ja robie sobie na studniówke złoto niebieski:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Pytałas się na blogu o mieszkania w Wawie ;) http://spijdobrze.com/?page_id=8

    OdpowiedzUsuń
  44. Nominowałam Twój blog do Liebster Blog Award !
    Sprawdź na moim blogu:
    http://monusia.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award-nominacje.html#comment-form
    Daj znać, czy bierzesz udział.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Twój uśmiech mnie robraja za każdym razem ;p też chce takie równe, białe zęby :c
    Greetings http://fleurifashionblog.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. jejku, jejku - jesteś cudowna ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. A ja mam do Ciebie praktyczne pytanie.. jaki podkład poleciłabyś do cery z widocznymi niedoskonałościami? Chodzi mi o wypryski i przebarwienia. wiem, że musi być mocno kryjący, niestety zawsze dobiorę o dziwo, za delikatny.. Może znasz marki i typy, ktore sa faktycznie kryjące, a nie tylko z nazwy? Z góry dziekuje za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  48. wzór do naśladowania! Twoje makijaże są nieziemskie! :)
    Urzekły mnie smoky eyes granatowe! ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Jaka z ciebie śliczna dziewczyna..jeszcze nie widziałam na tym blogu makeup'u w którym wyglądałabyś źle lub by ci nie pasował..wszystko doskonałe. Masz talent dziewczyno

    OdpowiedzUsuń
  50. Masz śliczną buzię,idealne rysy twarzy, nie spotkałam jeszcze tak prawdziwie naturalnej ładnej dziewczyny,większość na internecie koryguje wszelkie niedoskonałości za pomocą fotoschopa! A Ty nic nie musisz zmieniać jestem naprawdę pod dużym wrażeniem urody i nie tylko urody, talentu twojego również i podejścia do życia. A mam pytanie mam nadzieję że się nie obrazisz, ale wydaje mi się iż jesteś bardzo sczuplutka? Na buzi wcale tego nie widać.. Czy mi się tylko tak wydaje? Pozdrawiam serdecznie i udanego dnia życzę..:)

    OdpowiedzUsuń
  51. fajny blog :)
    zapraszam tutaj http://jednozyciewielehistorii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. jesteś niewiarygodnie śliczna!
    Obserwuję i będę z niecierpliwością wyczekiwać każdego kolejnego wpisu

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale masz piękne ząbki :) Też takie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ślicznie wyglądałaś! W ogóle jesteś śliczna! I taka radosna... Zazdroszczę Ci takiego podejścia do życia... Obserwuję i pozdrawiam;);**

    OdpowiedzUsuń
  55. pierwszy i ostatni makijaż urzekły mnie<3
    cudownie..:)
    +świetny blog-obserwuję!!:*

    OdpowiedzUsuń
  56. jaki brokat uzywasz? bo jest to tak ogolnie a nie kazdy dobrze wyglada :) bardzo prosze o odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Kolor ust na pierwszym zdjęciu wygląda świetnie. :) Szkoda tylko, że podkład je wysusza... :< Chociaż i tak pod błyszczykiem nie jest to takie widoczne... ^^

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ładnie ;) Ale cóż, pięknemu wqe wszystkim łądnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jesteś przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  60. Kochana, jesteś sliczna!:)) a mam pytanie- wybielasz zęby? bo masz takie bialutkie,piekne! zazdroszcze!:D

    OdpowiedzUsuń
  61. Dominiko, zajrzyj na mojego bloga;)
    Chciałabym choć jedną małą opinię od Ciebie!
    inspirattiion.blogspot.com

    Dodam, że niesamowicie mnie inspirujesz i kiedy mam zły dzień, narzekam i marudze, zawsze tu zaglądam i zapominam o wszystkich smutkach. Jesteś mega pozytywną osobą i naprawdę poprawiasz humor swoją osobowością!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Dajesz siłę do działania. Życzę Ci sukcesów i pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. popieram komentarze :-) wszystkie :-)a pierwszy makijaż uważam za najpiękniejszy, choć bardzo długo się zastanawiałam. Każdego dnia inaczej odbieramy bodźce jutro mogę to pierwsze miejsce przypisać 3 makijażowi i to jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  64. Jesteś zjawiskowa , niepowtarzalna :))) JA mam pytanie dotyczące Twoich włosów :) Czym je farbujesz ? U fryzjera ? czy robisz to sama w domu farbą ?:) Marzę o takim kolorku włosów ale jak na razie mi nie wychodzi .. :)
    Dziękuję za odpowiedź :)
    Pozdrawiam!!
    EWelina

    OdpowiedzUsuń
  65. jesteś dla mnie cholerną inspiracją, do ubioru i do makijażu. Jesteś śliczną osobą. Masz cholernie dobry charakter, widać ze jesteś pełna życia. Szanujesz każdą chwilę i cieszysz się z niej. Chciałabym spotkać kiedyś takiego człowieka jak Ty! Trzymaj się kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  66. Masz przepiękny uśmiech i jesteś bardzo pozytywną osobą :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Choć raz chciałabym sobie zrobić takie piękne przydymione oczka, zazdroszczę Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja tez bym chciała tak cieniować.... jesteś fenomenalna !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Przepiękne zdjęcia! I cudny kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Wyglądałaś prześlicznie na swojej studniówce. Super, że postawiłas na jasny kolor, bo do twarzy Ci w nim.

    www.confassion.pl - mój autorski butik internetowy z ubraniami dla Blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Zaniemówiłam, jesteś prześliczną dziewczyną a do tego masz wielki talent do makijażu...

    OdpowiedzUsuń
  72. Ale Ty jestes cholernie, zdolna. podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
  73. Twoje zdjęcia są cudowne ! :)
    czy mogę zapytać jaki masz aparat i obiektyw ?
    Nie mogę wyjść z podziwu ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  75. pięknie...pasuję ci każde kolory.... bo masz piwne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękne makijaże! :) Jesteś śliczna i ten uśmiech!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  77. jesteś moją inspiracją! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękne makijaże ;) Świetny blog ;) Zapraszam do siebie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Boże, dziewczyno, ale Ty jesteś piękna! Musisz iść na wybory Miss na wózkach, trzymam kciuki! Twłój uśmiech zaraża :D zapraszam do mnie na deser - goszadesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. prześliczne makijaże:) masz wielki talent:) szczególnie podoba mi się wersja nude. Mojej zdaniem w niej Ci najładniej:) Chciałabym żebyś pomalowała mnie na mój ślub:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ślicznie razem wyglądacie:)

    300mmponadchodnikami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń