BLOG

czwartek, 31 stycznia 2013

SZMINKI

Najbliższe dni i wiosna na pewno będzie niezwykle kolorowa... szczególnie jeżeli chodzi o moje usta! Gdy nie mam czasu zrobić pełnego makijażu czy eleganckiego, mocnego smoky przed wyjściem z domu to zawsze stawiam na mocny i zdecydowany akcent na ustach, najczęściej jest to czerwień, neonowy róż, czasami pomarańcz albo fiolet. Na czas zimy totalnie odstawiłam szminki w kolorach nude i myślę, że szybko to się nie zmieni! :)

Dziś przedstawiam Wam zestaw, który dostałam od MintiShop, szminki Barry M (numerki na zdjęciach)

Który odcień Wam podoba się najbardziej?

*PRZEPRASZAM, że usunęłam niektóre numerki ze zdjęć - ale nie zgadzały się one z tymi ze strony sklepu.
W ostatnim konkursie, w którym do wygrania były dwie czarne sukienki, wygrywa:
Karolina, animilum@....Ania, anusia01232@.....
Proszę, wyślijcie swój rozmiar wraz z informacją, że wygrałyście konkurs + adres do wysyłki na sklep@fashionata.pl
*Organizatorem konkursu była Fashionata.pl

121 komentarzy:

  1. Ja to się chyba nigdy nie odważę na takie mocne kolory :)

    pozdrawiam, Karolina Budzyńska hehe :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rewelacyjna szminka w super cenie http://allegro.pl/szminka-dainty-doll-3-kolory-i3048736493.html

      Usuń
  2. Piękne kolory tych szminek ;)
    Zapisałam sobie kilka numerków, które kupię w niedalekiej przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 53 i 121... Piękne, moje kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. usta idealne, w każdym kolorze... Dominika jesteś jakąś boginią <3

    OdpowiedzUsuń
  5. A ta miętowa to który numerek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja miałam nadzieję zobaczyć ten miętowy kolorek na ustach, a tu taki psikus :P

      Usuń
    2. Przedostania na zdjęciu - TMLP 236, na ustach jest różowa! :))

      Usuń
    3. Dlatego właśnie piszę, że psikus :D Bo zmieniła kolor...

      Usuń
    4. a już miałam nadzieję, że ona rzeczywiście na ustach będzie miętowa ;(

      Usuń
    5. Co za szkoda :( Też liczyłam na miętowe usteczka!

      Usuń
    6. http://www.limecrimemakeup.com/products/MINT-TO-BE.html tu prawdziwa mieta:)

      Usuń
  6. Właśnie chciałabym zobaczyć jak kolor 'miętowy' wyglądałby na ustach? Mogłabyś to zrobić?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.limecrimemakeup.com/products/MINT-TO-BE.html :))

      Usuń
  7. 129 i 100, uwielbiam takie bladości! Jakie to szminki? ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże Dominika ty jesteś po prostu olśniewającą kobietą! człowiek patrzy na Twoje zdjęcia i nie może się napatrzeć! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. numerek 154 jest 2 razy :) z różowym się pomylilaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dzięki za zwrócenie uwagi. Beżowy to 154, a różowy to 145 :)

      Usuń
  10. Jakbym miała takie ładne białe zęby to też bym mogła tak fajnie usta malować.

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, a powiesz mi jak na zdj uzyskujesz takie swiatlo? chodzi mi np o zdjecie z kotem, czy uzywasz jakiejs dodatkowej lapmy, prosze, powiedz mi, bo chcialabym sobie zrobic sama taki autoportret z takim wlasnie oswietleniem:D jesli nie chcesz pisac tego tutaj z jakis powodow to moze na maila? hiuston13@interia.pl proszeeee:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodawaj więcej makijaży krok po kroku :) czarne powieki z tej notki są świetne ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Przedostania na zdjęciu - TMLP 236, na ustach jest różowa! :))

      Usuń
  14. chyba nie za dobrze ponumerowałaś te pomadki bo np. 151 na stronie sklepu to sunset która jest raczej czerwona a nie różowa jak na zdjęciu u Ciebie...a akurat zależało mi na tym kolorze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak - wlasnie widze, kilka numerów, które mam napisane na szminkach nie zgadzało się z tymi na stronie, tymczasowo usunelam numeracje i jak ustale z MintiShop dokładne numery, to dodam ponownie :)

      Usuń
  15. 160 <3
    ale to trzeba mieć takie cudowne usta,jak Twoje.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. 62 i 147 najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  17. 100 numerek :)
    slicznotko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. 54 i 160 :) Sliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne kolory szminek,jesteś piękną kobietą,masz super fotogeniczną twarz.Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za swatche, będą pomocne przy zakupach :) Kilka kolorków bardzo mi się podoba, a miętowa jest czadowa, już widzę miny ludzi widzących, ze używam takiej zielonej szminki, a na ustach róż :) Czego to nie wymyślą :) Te zdjęcie z rozmazaną szminką jest genialne, no i z kociakiem <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie odcienie są bardzo ładne. Podobają mi się wszystkie numerki, oprócz 100, 101, 129 - jakoś nie przepadam za takimi jasnymi kolorami na ustach. Szkoda, że ja mam bardzo małe usta, nie mogę przez to kupować wszystkich odcieni jakie mi się podobają ;/.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie są piękne, każdy na inną okazję! :)
    W ogóle to muszę to powiedzieć - jesteś wspaniała i tyle. Kota też masz przepięknego :) Rób dalej, co robisz, bo wychodzi Ci to rewelacyjnie.
    Ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne kolory! Zwłaszcza ta miętowa/różowa;)

    OdpowiedzUsuń
  24. makijaż z ostatniego zdjęcia BOSKI! Marzę o takim ale jakoś na razie nie wychodzi;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super szminki:D szkoda,że ta miętowa na ustach jest różowa:D bo wygląda całkiem apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  26. a czy wysuszaja usta? szukam szminki,ktora nareszcie nawilza usta a nie wysusza na wior
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolorki są świetne, zwłaszcza te intensywnie różowe. Ostatnie zdjęcie z kociakiem - przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Aj jakie cudowne wszystkie róże mi się podobają:D no i oczywiście przepiękne są wszystkie Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A długotrwałe są te szminki ? Bo ja ubóstwiam jasne odcienie różu, ale z natury mam krwiste usta i ciężko znaleźć mi szminkę która da mi wymarzony efekt i nie zatrze się po godzinie, bo przy jasne szmince i moich czerwonych ustach wygląda to komicznie :P

    OdpowiedzUsuń
  30. ale piekne kolory!i jaki słodki kociak <3

    OdpowiedzUsuń
  31. piekne kolory!
    mi do kolekcji brakuje koralowego;p no i kolorow ekscentrycznych typu niebieski:P

    OdpowiedzUsuń
  32. Droga Dominiko!
    piszę bo nie mogę się na Ciebie napatrzeć tak ślicznie wyglądasz.
    Podziwiam blond włosy i ciemną oprawę oczu. ( czarne brwi )
    Ja stopniowo rozjaśniam włosy ale obawiam się jak bede wyglądać posiadając czarne brwi ....?
    Jesteś tak piękną kobietą że w każdym kolorze ci ładnie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekna jestes.. udowadniasz, ze niepelnposprawna kobieta moze byc rownie atrakcyjna co ''zdrowa''. Dzieki Ci za to przywracasz wiare we wlasne mozliwosci.. Co robisz, ze masz tak pieknie biale zęby?

    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak to dobrze, że wreszcie jakaś firma w Polsce sprowadziła tu te szminki. Już od dawna mam na nie chrapkę. Kolorki są cudne ja chciałabym mieć najbardziej lavender i baby ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. numery ; 101,154,53 *____* zachwycają ! piękne są ;3
    Ponadto piękne zdjęcia ;3 ... to z kotkiem ! ... nie mogę się na
    Ciebie napatrzeć, jestem fanką twojej urody, zdecydowanie !

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne, makijaże profesjonalne;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne kolory :) również jestem zwolenniczką ciemnych kolorów ust i szaleństwa =D
    zapraszam do mnie, ja dopiero zaczynam :)
    ememmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. oiee linda amei seu blog,sua dicas

    seguindo
    retribui?
    http://regianealves2.blogspot.com.br/2013/01/httpeaigarotablogspotcombr.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  39. Najfajniejszy 54!! Poluje na taki odcień już dawno, dawno... DZIĘKI! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. konkurs na blogu: www.klaudia-synarska.blogspot.com - do wygrania set z produktami bielizny od firmy MARILYN :) zachęcam :) Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne makijaże ;) ślicznie.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. wszystkie są cudne i takie podkreślające urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. 101 <3 gdzie mogę taką dostać?

    OdpowiedzUsuń
  44. Możesz napisać jakich kosmetyków użyłaś do makijażu na zdjęciu z kotem? Nie chodzi mi o konkretne marki, tylko jakich odcieni cienia, kredka czy żelowy eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Trudno wybrać jeden najfajniejszy odcień, dla mnie wszystkie są piękne i chciałabym mieć wszystkie w swoim kuferku ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. moim zdaniem większość odcieni wygląda bardzo kiczowato i tandetnie nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie pomadki może uzywać lala,która całymi dniami siedzi przed lustrem,tylko kiczowate,ale wszyscy pieją z zachwytu,masakra,nie powiecie mi,że panna ,a tak uniwersalną urodę,że pasują do niej te wszystkie mazidła,heheheh

      Usuń
  47. Zapraszam do mnie kochana jesli masz ochote :)
    Jestes Piekna kobieta ,a moj blog przy Twoim sie chowa,ale zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Na ostatnim zdjęciu masz fantastyczny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  49. spora kolekcja szminek :) na każdy dzień inna ,już pisałam to na Facebook ale napisze jeszcze raz urodę naprawdę masz jak Menri Monroe a zwłaszcza w czerwonej szmince na każdym zdjęciu coraz piękniejsza :)


    Miłość zmienia ludzi na lepsze Zakochani od razu rzucają się w oczy wprost tryskają optymizmem oby tak dalej :) pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Menri??? kto to taki,ale tłuki cię tu odwiedzają,hehe,ale cóż,jaka treść bloga,takie czytelniczki

      Usuń
  50. Wow, ile kolorów :) Super! Ja jednak wolę klasyczne odcienie, czerwień i jej ciemniejsze odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. kochana skąd jesteś ? Ahh... Chciałabym żebyś umalowała mnie do ślubu. Właśnie kogoś takiego jak Ty szukam :):)

    OdpowiedzUsuń
  52. Twoje makijaże są cudowne masz talent a do tego pasję przez co wychodzi coś niezwykłego

    Zapraszam do mnie
    aagszaa.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak to jest że dostajesz tyle prezentów ? :>
    W jaki sposób reklamujesz te firmy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisaniem herezji,że wszystkie te mazidła,nawet chińskie badziewie jest super,poza tym ludzie się litują nad nią,proste

      Usuń
    2. hahaha w tym momencie to została pokazana Twoja zazdrość. Pewnie bardzo żałujesz że nad Tobą się nie litują. Masz racje Twoje życie jest tak zajebiste, że aż przykre.

      Usuń
  54. Jesteś piękna ! *,*

    ______________________________________________
    Zapraszam do siebie :)
    http://krzemien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. 121, SWIETNA! :) jakim aparatem i obiektywem robisz zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten kolor pod nr 54 jest cudowny!!!!
    ------------------
    zapraszam do mnie :)
    podkreslajackobiecepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. świetne zdjęcia :) Kolorki pomadek oczywiście też interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Kolor 54 <3 Szukam takiego od dłuższego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jeny, jesteś przepiękna! Czemu dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga?! Powiedz proszę co robisz, by mieć tak białe zęby?


    www.confassion.pl - mój autorski butik internetowy z ubraniami dla Blogerek i nie tylko :)


    OdpowiedzUsuń
  60. Jestem ciekawa jak prezentowałby sie kolor miętowy na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie potrafię się nadziwić jaka piękna jesteś! Aż mnie zazdrość zżera. Pozdrawiam gorąco! : DD

    OdpowiedzUsuń
  62. kurde, ale jesteś ładna :D
    a szminki mega, najbardziej podoba mi się bordowa, czerwona i jasny beż. MI osobiscie niestety wszystkie nie pasuja, ale do twojej urody kazda jest idealna !

    Obserwuje! Zapraszam również do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczna jesteś ;) ;**

    OdpowiedzUsuń
  64. Zdecydowanie imponująca kolekcja szminek :) My piszemy o sushi :)

    Pozdrawiamy,
    dwojedopoprawki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Dominika jesteś piękna! Podziwiam Cie całym sercem i nakłaniam żebyś dalej robiła to co robisz i nigdy nie przestawała się tak uśmiechać bo dajesz ogromny przykład! :)

    ||DashingMay.blogspot.com||

    OdpowiedzUsuń
  66. Wszystkie odcienie są piękne. Podziwiam Cię dziewczyno za swoją pasję, miłość do życia .. a Twoje makijaże są inspiracją dla wielu z NAS :)
    Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  67. Jesteś po prostu piękną osobą. Wszyscy co piszą podobnie, po prostu mają rację. Wystarczy rzut oka na zdjęcia i nie można myśleć inaczej. Ale tak poza tym to robisz fantastyczne makijaże. Ja jestem makijażowym obłędniakiem, ale już w pierwszych kilku obejrzanych postach znalazłam nowe inspiracje. Dzięki Dziewczyno za to co robisz! Bo wszystkie Dominiki to ekstra Dziewczyny, co nie?
    PS. Zdjęcie z kotem podwójnie cudne! Jak double espresso! ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Moimi ulubienicami są stonowane, delikatne, naturalne kolorki... :) Lecz Tobie we wszystkim ładnie... :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Super te kolory :) ja uwielbiam nie konwencjonalne kolory na ustach :) granaty zielenie :D ale to też po trochu związane jest z moim zawodem :D
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. ♥♥♥
    najlepsza!
    kobalt to zdecydowanie Twój kolor:)))

    OdpowiedzUsuń
  71. Love this! YOU ARE SOBEAUTIFUL!!! Sending love from New York City, hope you are well. Please follow me! & like me on Facebook (https://www.facebook.com/pages/Janice-Tran/348767021880027) ! I also recently entered a contest to be ELF Cosmetics new fresh face. Please vote for me here: http://www.exploremodeling.com/Casting/elfCosmetics2013/77855/Janice_Tran.aspx I so appreciate it! <3
    xx
    Janice
    <3

    OdpowiedzUsuń
  72. Fantastyczny blog! Piękne makijaże, świetne zdjęcia. Dołączam do grona obserwujących :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  73. robisz wspaniały makijaż !! najbardziej mi się podoba ten z kotem, taki lekki i te usta ...

    OdpowiedzUsuń
  74. Jesteś przepiękna! Powinnaś być inspiracją dla wielu ludzi! Mimo, że poruszasz się na wózku, jesteś szczęśliwa i czerpiesz z życia to, co najlepsze! Naprawdę, wielki szacunek!

    OdpowiedzUsuń
  75. hej, mam zamiar kupic sobie palete cieni (min.120 kolorow) :) jakiej firmy palete mi polecisz, chodzi o to, zeby cienie dlugo sie trzymaly :D ?

    OdpowiedzUsuń
  76. jak zaczelas malowac ? nauczylas sie tego wszystkiego sama? ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Śliczniee się malujesz i jesteś taka pieknaa :**

    Zapraszam:
    caloric-lollipop.blogspot.com
    diamentowa-dama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Zapraszam na spis-blog spisu blogów


    http://spis-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Najbardziej mi się podoba odcień 53 i 151 :) Nie wiem czemu ale jakoś nie lubię fioletowych odcieni na ustach...

    OdpowiedzUsuń
  80. rewelacyjna szminka w super cenie http://allegro.pl/szminka-dainty-doll-3-kolory-i3048736493.html

    OdpowiedzUsuń
  81. Dziewczyno! Jesteś niesamowicie piękna :)Jak widzę tu na blogu, czytasz to baaardzo często a i zakładam, że jeszcze częściej słyszysz. Robisz tak profesjonalny makijaż! Każda fota to arcydzieło:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Cześć :)
    Już od dłuższego czasu śledzę twoją stronę internetową i jestem pełna zachwytu wobec Twojej osoby! Masz w sobie dużo siły i mega pozytywnej energii! Jesteś przepiękną kobietą i robisz wspaniałe makijaże, a przy tym doskonałe zdjęcia.

    Ja mam do Ciebie pytanie odnośie zdjęć, które dodajesz. Robisz je sama? Używasz statywu? Jakiś lamp? Chodzi mi głównie o to jak robisz, że są one tak jasne, wyraźne i mają tak cudowną kolorystykę? I chciałabym się jeszcze dowiedzieć w jakim programie przerabiasz zdjęcia ;)

    Będę Ci bardzo wdzięczna za odpowiedź, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  83. I read this article fully about the resemblance of most up-to-date and
    previous technologies, it's awesome article.

    Also visit my web site ... creative group

    OdpowiedzUsuń
  84. Na serio świetny blog !
    Zaparszam na mój : http://modowyszpital.blogspot.com/
    Mam nadzieje , że się spodoba . Miło by było gdybyś dodała komętarz lub di obserwatorów .
    Z góry dziękuje . ♥

    OdpowiedzUsuń
  85. Ahhhh jak ja uwielbiam podziwiać tak cudowne makijaże, ja niestety przy pomocy cieni mogę zrobić na twarzy jedynie bałagan:) a to co dobrze mi wychodzi to kreska linerem :)

    hehe pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://myheartismysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Jesteś taka piękna i utalentowana. Pokazujesz takim zblazowanym i wiecznie narzekającym ludziom jak ja żeby cieszyć się z tego co mamy i żyć pełnią życia. Dziękuję:*
    Też bym chciała tak umieć, ale jeśli chodzi o oczy to potrafię namalować w miarę przyzwoite kreski, ale niestety nie tak ładne jak Twoje:< Zacznę ćwiczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Uwielbiam Twój makijaż. Jest zawsze wykanany w precyzyjny sposób. Aż mi się samej zachciało coś takiego tworzyć na własnych oczach.

    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  88. Uwielbiam Twojego kota i mojego też.:)

    OdpowiedzUsuń
  89. aaa jesteś piękna!!! Zapraszam na mój blog o urodzie aleksandra-uroda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Jesteś piękna a Twoje makijaże to arcydzieła, jestem pod wielkim wrażeniem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  91. LOL BLOGERKA WIELKA A POSTY DODAJE RAZ NA DWA MIECHY... CO TO MA BYC ?!

    OdpowiedzUsuń
  92. Jejciu ! Dominisia! szukam od dawna takiej szminki jak na ustach na 13stym zdjęciu.
    Jaki to numer?

    OdpowiedzUsuń