BLOG

czwartek, 22 listopada 2012

wszystko się może zdarzyć!

'' .. Kiedy miałem 5 lat, moja mama zawsze mówiła mi, że szczęście jest kluczem do prawdziwego życia. Gdy poszedłem do szkoły, spytali mnie kim chcę być gdy dorosnę. Odpowiedziałem że chcę "być szczęśliwy". Powiedzieli mi, że nie zrozumiałem pytania. Ja im powiedziałem, że to oni nie rozumieją życia. '' !!! ♥


Hej Dziewczyny!

Jeżeli szukacie sposobu na interesujący makijaż ust, to chciałam Wam dziś podrzucić moją propozycję. Może coś Was zainspiruje.. Usta są dwukolorowe i mega-błyszczące!

Krok 1. Pudrujemy usta.
Krok 2. Obrysowujemy kontur ust fioletową szminką (pędzelkiem), albo konturówką.
Krok 3. Wklepujemy pędzelkiem, albo palcem szminkę tak aby przejście 
było w miarę płynne :)
Krok 4. Na środek ust dajemy różową szminkę.
Krok 5. Wklepujemy ją.
Krok 6. Poprawiamy fioletowy kolor,aby był jeszcze mocniejszy.
Krok 7. Dajemy różowy błyszczyk.
Krok 8. Całość poprawiamy bezbarwnym błyszczykiem.
Punkt 9. - GOTOWE :)

Użyłam fioletowej szminki Flormar SuperShine - "525"
Różowej Szminki Mememe - Hot Magenta "07"
Błyszczyka Flormar - SuperShine Lipgloss "126"
Bezbrawny błyszczyk Rimmel.

A poniżej prezentuję Wam też mój STUDNIÓWKOWY MAKIJAŻ, studniówkę miałam rok temu i zrobiłam smoky z dodatkiem brokatu, dużym dodatkiem brokatu! (Do tego pudrowa sukienka + pudrowe szpilki, loki i paznokcie takie same jak oczy).
Jeżeli lubicie błyszczeć i przyciągać wzrok to coś dla Was, na studniówkę, na sylwestra czy andrzejki. Kolor jaki wybierzecie oraz ile tych świecidełek będzie zależy od Was (jeżeli taki efekt Wam nie odpowiada, a chcecie zaszaleć to polecam drobinki tylko w zewnętrznym kąciku oka), świetnie wygląda granat, złoty i czarny. Ja wybrałam granatowy cień z inglota + drobne cekiny/cyrkonie do ozdób na paznokcie w tym samym kolorze, wszystko przykleiłam na trwały klej do rzęs i makijaż trzymał mi się CAŁĄ noc studniówkową. Polecam!!! :)

1. Pudrujemy powiekę.
2. Dajemy kredkę/bazę dla utrwalenia cienia.
3. Nakładamy cień w wybranym przez siebie kolorze.
3. Obrysowujemy nim oko.
5. Używamy pędzelka do blendowania i wszystko rozcieramy.
6. Dajemy klej do rzęs.
7. Przyklejamy drobinki (pędzelkiem lub palcem).
8. Stopniowo przyklejamy na całą powiekę.
9. Tuszujemy rzęsy (możemy przykleić sztuczne,jednak ja mocno wytuszowałam swoje.)

I gotowe! :)

Jak wiecie niedawno byliśmy z Patrykiem w Krakowie, weekend był niesamowity, a ja Wam chcę pokazać zapowiedź sesji z KOTY 2 !!! Jedno z tych zdjęć było na vouge.it!! :) 


Jeżeli chcesz być szczęśliwy - po prostu bądź.
Nie odkładaj szczęścia na później. 
Nie trać czasu na spełnianie cudzych oczekiwań.
Idź własną drogą.
Jeżeli jej znalezienie wymaga zmiany - zmieniaj.
Każda chwila jest dobra, by zmienić coś w swoim życiu.
Nie czekaj na idealny moment - wybierz moment i spraw, aby był idealny.
Cokolwiek jest Twoją wymówką, która powstrzymuje Cię od zmiany - już czas przestać w nią wierzyć.
Nie powtarzaj, że zaczniesz od jutra.
Dzisiaj jest jutrem, o którym mówiłeś wczoraj.
Zacznij teraz! ♥

75 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł z tym brokatem.
    Sama tak spróbuję *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. wybielalas kiedykolwiek zeby albo stosowalas jakies paseczki? bo masz strasznie biale!!:) rewelacja:> co do makijazu cudo jak zwykle!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tyle motywujących słów w jednym poście :) Masz przepiękny makijaż na tych ostatnich zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię twoje słowa ;) i zdjęcia ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku nigdy nie zapomnę jak widziałam Cię po raz pierwszy na studniówce Twojego chłopaka, już wtedy z K. zwrócilismy uwagę jaka piękna z was para i jaka jesteś śliczna, teraz po dwoch latach odkryłam Twojego bloga i jeszcze bardziej jestem Tobą zafascynowana :) Życzę dużo szczęścia i radości! Sliczna z Ciebie dziewczyna.
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczyna jak malina!! :D :*:* :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow usta i oczy niesamowite ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobne usta widziałam, ale w wersji czerwono czarnej,to była miazga!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nadzwyczajny makijaż . Jesteś przepiękna !

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy mogłabyś zdradzić jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zwykle piękne makijaże okraszone cudownymi cytatami, masz w sobie tyle siły i energii, aż zazdroszczę (chociaż o mnie czasem mówią to samo, ja się czuję słaba i bezbronna w środku) Pozdrawiam Krajankę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestes bardzo sexowno kobietka pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie oglądam wiadomości na tvnie z Tobą w roli głównej, cieszę się, że Cię docenili i że jesteś przykładem dla innych ludzi. Bardzo miło byłam zaskoczona, gdy zobaczyłam Twoje zdjęcia w wiadomościach. :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. O jeju!!! Rewelacja!! Twoje usta są dla mnie ideałem ust <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądałam przed chwileczką wiadomości w których byłaś w głównej roli. Tak jak napisała Lullaby super, że Cię docenili :) Momentalnie poczułam, że muszę Cię odszukać w sieci. Jestem bardzo mile zaskoczona propozycjami makijażu jakie proponujesz. Ja od niedawna ześwirowałam na punkcie makijażu i zamierzam wprawić się umiejętności robienia idealnego i oryginalnego makijażu :) Teraz już wiem, gdzie będę zaglądać gdy będę potrzebowała pomocy. Bardzo gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże jaka Ty jesteś piękna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam Cię dzisiaj w wiadomościach. Od razu wygooglowałam Cię hehe Kurcze.. jesteś nieziemską dziewczyną, piękną. I świetne robisz makijaże. Powiedz kształcisz się teraz w tym kierunku? próbujesz dostać się gdzieś jako makijażystka? myślałaś coś o tym?
    Pozdrawiam
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam jak zobaczyłam Cię dziś w tvn-ie! :) A jaka dumna byłam, że Cię "znam". Internetowo, ale znam. :) Jesteś taką pozytywną osobą, cieszę się, że pokazali Cię większej publiczności. Całuję, Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny ten makijaż, i oczu i ust :-) Jakie masz butki ostre :D super ! pozdrawiam i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. slicznie wygladasz :) i jakie masz cudowne wlosy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Co się stało że jeździsz na wózku ? Miałaś jakiś wypadek ? Pisałaś gdzieś o tym może ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne te usteczka:) Makijaż z brokatem też fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne te usta ;))

    Zapraszam na moje rozdanie : http://lovemeamore.blogspot.com/2012/11/uwaga-uwaga-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Może to dziwne, dla nie których napewno, ale ja dorosłam i jestem szczęśliwa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. patrz :))))

    Piękna, zadbana, ma fanów w sieci. Kobiecość bez barier

    Pokonują kolejne bariery, również dzięki internetowi. Jedna z takich piękności na wózku ma 50 tysięcy fanów na Facebooku. ("Fakty TVN")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  27. Jesteś niesamowita ! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę pięknie, usta jak i cała reszta bajeczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wooooow kobieto!!!!!!!!! jestes tak kolorowa, tak nieziemska!:OOO

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowny makijaż. i te usta . piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  31. jesteś prześliczna :) podpatrzę od Ciebie jakiś makijaż :) a może zrobisz coś takiego delikatnego do pracy?

    OdpowiedzUsuń
  32. Robisz bardzo staranne i piękne makijaże. Jesteś uroczą piękna dziewczyną. Widać, że jesteś optymistka, która może zmieniać świat. Brawo.Tak trzymaj.serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Boskie usta. Chcę ci poweidzieć że bardzo cie podziwiam i że jesteś dla mnie ispiracja, dowodem na to że można osiągnąc wiele rzeczy, jęsli sie tylko chce.

    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. jesteś śliczna naprawdę :)
    z przyjemnością obserwuję bloga :* !

    OdpowiedzUsuń
  35. MAKIJAŻ TYCH UST UWIELBIAM!!! ślicznie błyszczą, bez brokatowych dodatków!! takk!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne Usta i oczka !! :) masz ogromny talent
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo efektowne te usta! Świetna robota :) Muszę spróbować koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zakochałam się w Tobie, chciałabym tak wyglądać! Jesteś śliczna <3! Robisz też ekstra makijaż, na który np. ja sobie pozwolić nie mogę, nie każdy ma idealne białe ząbki :(
    Będę zaglądała do Ciebie częściej, świetny blog :D

    Dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Cześć. I ja się dołączę do zachwytów :) Prawda, jesteś piękna i taka radosna! :)
    Makijaże robisz cudne.
    Ale... mam jedno ALE. Pod wpływem Twoich notek kupiłam m.in szminkę MeMeMe. Kosztuje około 40zł i jest nie warta nawet 10zł... Ściera się szybciutko, sprawia, że widać tylko jak się odkłada w suchych ustach... No niestety, nie na to liczyłam. Ciekawa jestem, czy w "dobry" sposób je reklamujesz czy Tobie pasują czy też np. dostajesz je i malujesz się nimi tylko do zdjęć...

    Pozdrawiam.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  41. jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego bloga:)jesteś prześliczną dziewczyną,pełną optymizmu i radości myślę że wiele dziewczyn powinno brać z Ciebie przykład!
    co do makijażu to sama jestem kosmetyczką i uwielbiam się malować ,chętnie podpatrzę tu coś u Ciebie:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  42. wow! że też dopiero teraz tu trafiłam!!!
    REWELACYJNE makijaże, nie wspomnę o tym że oniesmielasz mnie swą urodą!
    będę zaglądać ;]

    OdpowiedzUsuń
  43. Zadam trochę głupie pytanie: nie masz efektu klejących się ust? A makijaż przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  44. Makijaż super, masz talent :) I jesteś przepiękną dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie mogę się napatrzeć na Twoje zdjęcia.. Olśniewasz kobiecością! Tryskasz energią i zarażasz optymizmem normalnie!!! Trafiłam tu przypadkowo, ale bede zagladac bardzo czesto. Światu potrzeba takich ludzi jak Ty :) Az chce sie zyc :)

    OdpowiedzUsuń
  46. perfekcja w każdym calu :) Masz talent nie z tej ziemi :)

    pozdrawiam :)

    add-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Makijaż jest po prostu piękny, precyzja w każdym calu, talent masz niezaprzeczalnie, cudownie, że potrafisz tak wspaniale go pielęgnować! pozdrawiam i dodaję!! ;-)

    cake-with-cream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Jesteś fantastyczną dziewczyną ;)Masz przepiękną twarz i wnętrze, trzymam kciuki za Twoje dalsze sukcesy, mam nadzieję, że trafisz kiedyś na okładkę amerykańskiego Vogue ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Więcej ciebie i częściej tu widzieć powinnam. Malujjjjjj :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiekne zdjecia. Bardzo chetnie tu zagladam;-)))) Pozdrawiam z Niemiec:-DDD

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak się cieszę że tu trafiłam.Choc mało sie maluję i nie szczególnie interesuję sie modą, zostaję tu na zawsze. Jesteś piękna i zakochałam sie w Tobię od kilku pierwszych zdań. Moje życie doświadcza mnie w zaskakujacy sposób i tez wiem że szczęscie jest tu i teraz! Ściskam Cię Dominiko!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. świetny post aby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja również cieszę się że tu trafiłam uwielbiam oglądać twoje makijaże jesteś piękną megautalentowaną dziewczyną :) Widać że kochasz to co robisz ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. taka bloggerka z ciebie a posty to jk 2 w miesiącu to jest dobrze... ;/

    OdpowiedzUsuń
  55. jesteś swietna ! mogłabyś dodać jakiś makijaż na studniówkę ?

    ZAPRASZAM CIĘ DO CZYTANIA I KOMENTOWANIA

    http://crystal-look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Sama w sobie też jesteś ładna.

    OdpowiedzUsuń
  57. You are soo beutiful! ;)
    Amazing outfit! :***

    Now fallow you.. you are so fine!

    OdpowiedzUsuń
  58. Jakich aparatów używasz? Jakie masz do nich obiektywy? :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Te usta wyglądają świetnie !!

    OdpowiedzUsuń
  60. Hej, masz śliczny kolor włosów. Jaką farbą je farbujesz? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. chciałam sie zapytać jakim programem obrabiasz sobie zdjęcia????

    OdpowiedzUsuń
  62. Prowadzisz świetnego bloga! :) Makijaż bardzo mi się podoba, obserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam Twoje Makijaże i Ciebie jestes zawsze taka usmiechnietaa ;))


    Dodaje do obserwujących i zapraszam do siebie :)
    http://magda-ladybebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękny blog, znajduje tu mnóstwo inspiracji! Powinnaś go zgłosić do bloga roku!!!!!

    OdpowiedzUsuń