BLOG

poniedziałek, 12 listopada 2012

KONKURS!

' To przecież Twoje życie jest, popełniaj błędy i naprawiaj je, gdy dotkniesz dna odbijaj się! Wykorzystaj czas, drugiego już nie będziesz miał.. ♥

Wszystkie dokładne informacje dotyczące kosmetyków znajdziecie na - Facebook.

' Cokolwiek zamierzasz zrobić, o czymkolwiek marzysz, zacznij działać. Śmiałość zawiera w sobie geniusz, siłę i magię.
 Niedawno dostałam prezent od Hairstore.pl jest to falownica! (http://www.hairstore.pl/babyliss-pro-falownica-do-wlosow-tytanowo-turmalinowa-bab2269tte-p2079.html ) Dziewczyny, używałyście? Posiadacie? Dzisiaj była moja pierwsza próba, muszę jeszcze dojść do wprawy, włosy po użyciu są falowane i uniesione. Pofalowałam również lekko grzywkę, włosy przeczesałam i przed kręceniem użyłam lotion stylizacyjny do loków, również od hairstore. -http://www.hairstore.pl/goldwell-stylesign-curl-twist-around-lotion-stylizacyjny-do-lokow-150ml-p2537.html 

Całość spryskałam lakierem :)


Mam dla Was propozycję makijażu (krok po kroku) np na Andrzejki, które już niedługo.

Zobaczcie jak wykonuję przydymione oko. :)

1. Na całą powiekę nakładam podkład. (Pod łukiem brwiowym dałam niewielką ilość rozświetlacza Benefit)

2. W wewnętrzny kącik nałożyłam szary cień.

3, 4, 5. - Pokreślamy oko czarną kredką (nie musi być dokładnie, ponieważ w następnych krokach na kredce będzie cień).
6. Nakładamy cień. (ja wybrałam fioletowo-granatowy).
7. Tym samym cieniem podkreślamy oko na dolnej lini rzęs.
8. Całość rozcieramy pędzelkiem do blendowania.
9. Następnie dołożyłam odrobinę czarnego cienia.
10. Rozcieramy dwa cienie,aby łączyły się ze sobą.
11. Malujemy kredką linię wodną.
12. W tym momencie moglibyśmy pomalować rzęsy i makijaż byłby gotowy. 
13. Jednak ja chciałam jeszcze coś dodać i tym razem zrobiłam kreskę eyelinerem.
14. Dodałam srebrny cień z Gosha.
15. Tuszujemy rzęsy.
16. Makijaż gotowy! :) 
Eyeliner czarny - Rimmel w żelu.
Eyeliner srebrny - Gosh.

Moje drugie, listopadowe pudełeczko GlossyBox:

- Baza pod cienie Cashmere. 

- Krem pod Glyskincare Oczy. 

- Serum do twarzy Lierac. 

- pielęgnacja skóry Happymore. (Krem i podkład) 

- Woda perfumowana CHLOE (miniaturka) - Jak na razie Mój NUMER 1 z listopadowego pudełeczka, piękny Zapach ♥
Kochani, wyniki poprzedniego konkursu są w ostatnim poście.
A dziś, specjalnie z myślą o Was i o Waszych włosach, mam dla Was konkurs!
Są trzy nagrody: 
Bon za 100zł, i 2x bon za 50zł na zakupy ze strony HairStore. 
Konkurs trwa od dziś do 17.11, wyniki będą w ciągu tygodnia od zakończenia konkursu.
Wszystko co musicie zrobić to wpisać swoje imię i maila na stronie hairstore czyli - KLIK - konkurs.
Organizatorem konkursu jest HairStore.
Dajcie znać czy się udało! :)

ŚCISKAM :*

50 komentarzy:

  1. ale ty jesteś piękna.
    I te szminki są piękne ;)
    będę musiała się zaopatrzyć w taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem tu po raz pierwszy i już wiem że nie ostatni..
    Kobieto! Jesteś dla mnie mistrzem, przybiłaś mnie do krzesła, aż nie mogę przestać na Ciebie patrzeć, na Twoją urodę, uśmiech, makijaż.! Na Ciebie.. cała Twoja energia i pozytywna energia wychodzi z Twojego bloga zarażając szczęściem.!
    Miażdżysz...!

    Jestem pooood OGROOMNYYM wrażeniem...

    Zostań moim guru ! ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Super makijaże step be step, rób takich więcej! :)))))) :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś naprawdę fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż :)
    wysłałam zgłoszenie do konkursu mam nadzieję że szczęście mi dopisze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle śłicznie, brązy są boskie :]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. wysłane zgłoszenie! dzięki

    OdpowiedzUsuń
  8. czekałam kiedy tu wrócisz bo trafiłam akurat w dniach gdzie gdzieś zniknęłaś ;)
    niesamowity blog i Twoja osoba :)
    dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dominiko wyglądasz rewelacyjnie w tym 'niegrzecznym' wydaniu (mam na myśli ten z fioletowymi oczami i kolcami na szyi) jednak dalej jesteś dla mnie ANIOŁEM!

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś dla mnie inspiracją!!!!!!!!
    cudowna z ciebie osoba:***

    OdpowiedzUsuń
  11. coo to masz takie piekne sliwkowe na ustach ?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetnie.Kochana rób więcej takich instruktarzy! Są super!
    Falownica daje fajny efekt, ale ja jednak wolę Ciebie w prostych :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale genialnie! I te usta, super ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. niessssamowita Domcia

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko się udało :) Podziwiam Cie za moc, mobilizację i siłę do życia :) Trzymaj się! Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokaż się bez makijażu! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. super makijaże :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś prześliczna i masz cudowne makijaże. Dominiko podziwiam Cię za to co robisz i kim jesteś, za Twój piękny uśmiech, który może dodać otuchy niejednej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś prześliczna mam wrażenie że jaki makijaż byś nie wykonała to i tak będziesz w nim pięknie wyglądała a mało kto ma taką urodę;) Twój blog napawa optymizmem;)Gratuluję bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś taka piękna a twój uśmiech napełnia optymizmem!
    Uwielbiam zdjęcia na którym szczerze się uśmiechasz! Dodajesz wiele motywacji!
    A jakie Ty masz włosy! ;D ach!
    Nie powiem który już raz oglądam te zdjęcia chyba z dziesiąty ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. piekne zdj piękna Ty piekne makijaze;)

    OdpowiedzUsuń
  22. www.imcarlaa.blogspot.com , zapraszam :)
    świetny blog ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś niesamowita! W dodatku taka piękna, że mi kobiecie trudno oderwać wzrok! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. udało się :)
    Jak Ty to robisz, że na wszystkich zdjęciach Twoje usta wyglądają tak zniewalająco? :D

    OdpowiedzUsuń
  25. PRZEPIĘKNE MAKIJAŻE... Ale zawsze byłyśmy pod wielkim wrażeniem Twoich pasji!
    W międzyczasie zapraszamy na fp naszych alternatywnych ciuchów - www.facebook.com/draculasisters :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wonderful Make up!! You are so Pretty!!! Greetings Jeannette
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  27. jesteś okropnie piękna:))) usta to rzeczywiście Twój atut,mają b.ładny kształt i ładnie Ci praktycznie w każdym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziewczyno! CZARUJESZ :*

    OdpowiedzUsuń
  29. zapraszam do mnie na konkurs :
    http://lifestoryam.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś absolutnie cudowna, nie dość, że jesteś piękna, to jeszcze tak pozytywnie nastawiona do życia! Nic tylko brać przykład :) Powiedz mi, w czym tkwi sekret Twoich zdjęć? A mianowicie, jak je doświetlasz? Są wręcz idealne...

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie Ty masz pomadki...
    aż mnie zżera zazdrość piękna tych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej! Ja też jestem z Zamościa :) znalazłam Cię na facebooku a tu proszę, blog :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :* buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. AMAZING!!!!LOVE THE MAKE UP WITH THE BROWN EYE SHADOW!!:))
    XX



    PS. LET US KNOW IF YOU WOULD LIKE TO FOLLOW EACH OTHER
    XOXO


    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam roz na ustacchhh :ppp serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. jak zawsze pieknie wygladaszDominiko
    zapraszam na mojego bloga o swiatecznej tematyce! wkoncu to juz 36 dni:D
    http://36merrychristmas36.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wydaje mi się, że ładniej Ci jest w prostych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jesteś piękną kobietą, a naprawdę duża ilość ludzi powinna uczyć się od Ciebie radości z życia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Twoje makijaże są nieziemsko perfekcyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Na wstępie uprzejmie proszę o niepodejrzewanie mnie o przynależność do mniejszości seksualnych, ale muszę Ci napisać, że jesteś prześliczna,jakbym była choć trochę tak ładna jak Ty, to nie nienawidziłabym siebie aż tak bardzo. Poza tym muszę Ci pogratulować siły, ja choruję neurologicznie niemal od urodzenia i czuje się przez to gorsza od innych,boję się wyjść z cienia, ukrywam siebie i to co we mnie siedzi jak się da, a na Twoim przykładzie widzę, że tak wcale nie musi być, i ograniczenia fizyczne nie mogą nam odebrać szczęścia i egzystowania biorąc z życia pełnymi garściami, jesteś dla mnie przykładem i faktycznie tej Twojej siły nie da się zmierzyć żadną miarą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. dzieki Tobie stałam sie bardziej pewna siebie... dziekuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Jesteś poprostu piękna.Brak mi słów.

    OdpowiedzUsuń
  43. Twoje spojrzenie jest hipnotyzujące...magiczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń