BLOG

wtorek, 16 października 2012

Wywiad - Olivia! :)

Cześć Kochani !! :)

Chciałam Wam pokazać, kosmetyki na których pracuję - moja praca, moja pasja, kocham to co robię, świat widzę w kolorach moich palet do makijażu!
Część moich kosmetyków, tym wykonuję to co każdego dnia widzicie, to uwielbiam!! :)) Połowa mojego życia, kocham to robić, jestem totalnym samoukiem i czuję że się po prostu z tym urodziłam, to właśnie chcę robić w przyszłości!! ♥ A tak to wygląda... ( i zaglądajcie na stronę na facebooku - tam zawsze najwięcej nowości - KLIK)
Kolorowy makijaż oczu, wykonany paletka - Beauties Factory - 180 cieni.
Usta - Pomadka Excellent nr 101 - Dziewczyny - uwielbiam tę szminkę! Jest biała, a gdy się nią pomalujemy - mamy różowe usta! Do tego jest baardzo trwała i się nie rozmazuje. Malowałam nią min. dziewczyny na studniówki, czy wesela i były zachwycone, bo ani razu nie poprawiały ust, pomimo tego, że jadły,piły. Tutaj mam delikatną warstwę, ale mam wrażenie, że im więcej, tym kolor intensywniejszy. :)
Podkład Maybelline SuperStay, ivory.
Oczy - Sleek Bad Girl i Sleek Good Girl

Pewnie już widzieliście na facebooku, a może też w gazecie, że jestem w listopadowym numerze Olivii !! :)
Było to niesamowite przeżycie i świetna zabawa, piękny apartament, niesamowici ludzie, dobra zabawa i u boku mój Patryk, który pomagał mi przygotować się do sesji. Chwilo trwaj!
To ON kręci mnie i cały mój świat, śmieje się ze mną, wzrusza, pomaga we wszystkim, nosi na rękach, tańczy, rozmawia, przytula, całuje, wierzy we mnie bezgranicznie i kocha - niewyobrażalnie mocno i JEST, nieustannie. W złych i w dobrych chwilach. ♥
Kochani !!
Chcę Wam podziękować za tysiące wiadomości, setki komentarzy i "lubię to", jesteście niesamowici! Niedawno liczba osób na mojej facebookowej stronie przekroczyła 40 tysięcy!
Nie tak dawno minął rok, odkąd udostępniam Wam moje makijaże, fotografie, - rok odkąd przekazuję Wam garstkę mojego życia. Niezmiernie cieszę się, ze jesteście ze mną! Oceniajcie, komentujcie i udostępniajcie!!! Uwielbiam Was! Dziękuję ♥
" Przetańczyć z Tobą chcę, całą noc! " :)
moja studniówka, styczeń 2012 :)
Dobrego Dnia Kochani!! :)

W ostatnim konkursie wygrała:
Magdalena
meggamericangirl@wp.pl

91 komentarzy:

  1. ile kosmetyków ;oo

    OdpowiedzUsuń
  2. Gazetę kupiłam i widziałam wzruszasz mnie i zachwycasz zawsze:))
    pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niesamowita. Piękna i taka tryskająca energią. Uwielbiam takie kobiety jak Ty;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam cię odkąd trafiłam na twojego facebooka, jesteś niesamowita, masz wielki talent! Chciałabym żebyś to Ty mnie wymalowała na moją studniówkę. Aj zazdroszczę tym którzy mieszkają blisko Ciebie. Jesteś wielką motywacją! Dziękuję, że potrafisz się uśmiechać i motywujesz innych do uśmiechu! Pozdrawiam Karolina z Oświęcimia

    OdpowiedzUsuń
  5. To biegnę jeszcze po gazetę! Wytnę i oprawię, bo Twoja energia cudownie na MNIE WPŁYWA

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowita ^.^ pierwsze zdjęcie porwałam na moją tablicę na weheartit :) a gazetę dzisiaj kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamusiu ja też chcę takie zbiory <3

    Ty to masz taki pocieszny zaciesz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! gazeta?! gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym umieć malować choć w 1/3 jak Ty! <3

    naprawdę PODZIWIAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam Cie za sile, odwage i optymizm, a tak wogole to sliczna dziewczyna z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Cię czytać, dajesz mi zawsze taki ładunek pozytywnej energii, że uśmiecham się nawet w najbardziej beznadziejny dzień :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś niesamowita! Bije z ciebie taka energia!
    A wywiad cudowny już czytałam:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ masz kolekcję!:)
    Jak tak patrzę na Twoje zdjęcia, czytam Twoje wpisy, to rzeczywiście Twoje życie jest pełne przeróżnych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś piękną Kobietą :)

    Anna

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyno, nigdy nie widziałam ładniejszej kobiety od Ciebie! jesteś najpiękniejszą blogerką :D

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluje wywiadu w Olivii i tak fajnego faceta :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś niesamowita... inspiracją dla każdego powinno być twoje podejście do świata i życia !!!!
    piękny wywiad, fantastyczna kolekcja i cieszę się że twoją pasją też jest fotografia :D:D:D:D

    Pozdrawiam cieplutko w dość zimny dzień :) przynajmniej u mnie taki jest :D

    OdpowiedzUsuń
  18. trzeba wierzyć i działać! I Tobie się udaje wciąż! :) I widzisz to Ty jesteś niesamowita :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle piękne zdjęcia, aż czuję przechodzącą do mnie przez ekran pozytywną energię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW! Ile kosmetyków! Cudna kolekcja!
    Jesteś NIESAMOWITA. Pełna pozytywnej energii, optymizmu, radości, pasji... Oby tak dalej. :))

    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. musze to napisac bo jestem w szoku...jestes sliczna, masz swietny gust,super dobierasz ciuchy i dodatki do ubran,jestes pelna energii, silna, wytrwala na swoj sposob.

    podziwiam cie naprawde buziaki i zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile czasu zbierałaś te swoje cuda? Jak zwykle pięknie, a kolorowy makijaż oka -cudo
    Gratuluje i pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  23. obyś zawsze była taka uśmiechnieta i optymistycznie nastawiona do świata :))
    PODZIWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ta pomadka excellent jest boska!muszę sobie taką sprawić:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś Przepiękną pełną entuzjazmu kobietą!:) Nic tylko brać z Ciebie przyklad!:)
    Ale masz asortyment:D Też może się kiedyś takiego dorobię:p
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:):) :*

    OdpowiedzUsuń
  26. WoW - ja przez całe życie chyba nie będę miała tylu kosmetyków na raz ;p

    PS. Zapraszam do mnie - mam dziwną kosmetyczną zagadkę do wyjaśnienia...

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie chcę napisać tutaj jakiejś ckliwej wiadomości,ale..motywujesz mnie.Fakt,że nie rozczulasz się nad sobą sprawia,że wstyd mi za to,że ja kiedykolwiek to zrobiłam.Nie bierzesz ludzi na łaskę.Robisz to,co kochasz najlepiej jak możesz.Życzę ci wszystkiego najlepszego :) Dla takich jak ja,TY jesteś najwspanialszym wzorem do naśladowania! Dajesz mi siłę i wiarę w to,że osoba...delikatnie wyróżniająca się z tłumu,wcale nie niegatywnie!,ma takie same prawo walczyć o swoje marzenia jak każdy inny,pozornie pełnosprawny człowiek! Trzymaj tak dalej! xxo
    PS.Bardzo chętnie bym z Tobą porozmawiała.Czy to możliwe?

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałabym mieć połowę tych Twoich cudeniek :D
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Twój uśmiech powoduje uśmiech na mojej twarzy :) Kiedy oglądałam na facebook'u Twoje zdjęcia i zobaczyłam Ciebie uśmiechniętą od ucha do ucha to uwierz mi, że nagle zaczęłam się śmiać i po prostu byłam wtedy szczęśliwa :) Tego dnia nie miałam humoru, ale dzięki Tobie to się zmieniło. Jesteś bardzo pozytywną osobą, pełną energii, którą zarażasz innych, a na pewno mnie. Dziękuję Ci za to :*


    Teraz mam pytanie do Ciebie, od zawsze "bawiłaś się" pędzlami czy zaczęłaś od niedawna ? :)

    Pozdrawiam,
    P.

    OdpowiedzUsuń
  30. Niesamowite zdjęcia, apartament cudowny! Podziwiam Cię, jesteś niezwykłą kobietą! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. uśmiech na każdym zdjęciu - tak trzymaj. ;) prześliczne makijaże. a ile kosmetyków.! ;o

    OdpowiedzUsuń
  32. powiem szczerze że dawno nie widziałam tak pięknego makijażu.... masz przepiękne rysy twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  33. o takiej kosmetyczce marzy każda kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  34. KOCHAM CIĘ KOBIETKO !! :))

    OdpowiedzUsuń
  35. jesteś super! Miło ogląda się Twoje prace. Ania,xoxo

    OdpowiedzUsuń
  36. Ile ty masz kosmetyków :O Cudownie wyglądasz i pozazdrościć tej energii ;))))))

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapraszam do siebie wszystkich lubiących DIY

    OdpowiedzUsuń
  38. a co teraz robisz? studiujesz, odbywasz jakies kursy? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. pięknie tutaj:)piękna osoba,pasja-wszystko!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojaciee jaka kolekcja! Zazdroszczę "makijażowych" zdolności, bo moja są niestety znikome ;) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cześć. Jesteś cudowna i ciesze się, że dla nas piszesz. :)
    Gdzie można kupić tą cudowną pomadkę?
    Pozdrawiam,
    Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  42. polska cię uwielbiam kobietko! cały świat cię kocha!

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem pod wrażeniem tych cudnych kolorowych kosmetyków! zazdroszczę takiego dorobku, a kolorowy makijaż to arcydzieło! :) Jesteś jakimś cudotwórcom! :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Napisałaś kiedyś, że puste kieszenie nie mogą nikogo zatrzymać przed działaniem, chociaż Cię strasznie lubię to nie mogę się z tym zgodzić, studiuję, chciałabym poszerzać swoje umiejętności sama w domu, uczyć się makijażu niestety z powodu braku pieniędzy nie mam możliwości kupienia sobie palety, ani innych rzeczy potrzebnych do tego, także uważam, że pieniądze mają ogromny wpływ na nasze przyszłe życie.

    OdpowiedzUsuń
  45. chciałabym mieć te wszystkie kosmetyki! ;)
    świetne masz zdjęcia ;))))

    OdpowiedzUsuń
  46. piekne zdjecia. Bardzo podoba mi się Twoj makijaż ja nie potrafie dobrac odpowiednigo cienia do swoich oczu na dzien żeby wyglądać swierzo. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  47. You're so great!! Really nice blog and posts! I'm your new Follower!! I hope you visit my blog sometimes... Thank you! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  48. ale jesteś piękna :) / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. tobie pasuje każdy kolor! woow!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Niesamowicie zazdroszczę Ci tego optymizmu, ja niestety tak nie potrafię. A powinnam- pokonałam nowotwór, który na szczęście okazał się nie być złośliwym, poza tym cierpię na chorobę, która może doprowadzić mnie do niepełnosprawności ale póki co jestem sprawna i mogę wszystko. Ale nic z tym nie robię. Może brakuje w moim otoczeniu takiej dobrej duszyczki, która zaraziłaby mnie swoim optymizmem? Jesteś niesamowita, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. jak sie na Ciebie przyglądam to aż łzy kręca sie w oczach, jestes taka radosna! Taka szczesliwa! Taka zakochana! Powinnas poprowadzic jakies warsztaty o tym jak odnalesc swoje szczescie!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę samych sukcesów i niekonczacej sie miłosci!! :*

    OdpowiedzUsuń
  52. ma się ten 'sprzęt' którym działa się takie cuda ! *.*
    dobrze miec tak bliską i kochającą osobę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow, ale uzbrojenie. ;) Tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny " sprzęt " :)
    Chciała bym bardzo z tobą sesje ;)

    Wspaniale razem wyglądacie naprawdę, a gazeta jest już w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Genialnie : )
    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka ( zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną)

    OdpowiedzUsuń
  56. I dobrze, ze jestes samoukiem i nie zmieniaj tego, nie idz do zadnej beznadziejnej szkoly makijazu, ja popelnilam ten blad. Ok niby nie zalowalam ale teraz tak patrze na zdjecia ze szkoly- zenada. Moge sobie te zdjecia wsadzic..... nieprofesjonalne, a polowa zajec to makijaz z epok a nie jakies fantazyjne szalenstwa.

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna jesteś :) I taka uśmiechnięta :D aż bije od Ciebie pozytywną energią :)

    OdpowiedzUsuń
  58. zazdroszczę, Ci że zawsze jesteś tak pięknie uśmiechnięta :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jesteś moją inspiracją, podziwiam Cię!! I chce tak jak Ty zawsze mieć uśmiech na twarzy!! POWODZENIA <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystko zostało już w zasadzie powiedziane - piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Jesteś piękna, masz taką zjawiskową i delikatną urodę, pozazdrościć.
    a te makijaże.? CUDO. ♥

    http://renesansowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie przepadam za gazetami typu Olivia ale z wielką chęcią tam zajrzę

    OdpowiedzUsuń
  63. WOW. Co tu dużo pisać, jesteś piękna i robisz świetne makijaże. :)

    +Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu:
    http://immortalstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczne masz te zdjęcia - widać, że Cię Twój Mężczyzna bardzo kocha :)

    a ja Cię podziwiam i szanuję.

    Nie sądziłam, że jesteś aż tak młodziutka (to odnośnie zdanka 'moja studniówka, styczeń 2012')
    czyli Ty dopiero jesteś przed maturką?

    zazdroszczę Ci kolekcji butów <3

    OdpowiedzUsuń
  65. wooow masz imponujaca kolekcjie kosmetykow :):)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  67. Z ogromną przyjemnością chciałbym zaprosić Cię do odwiedzin mojego bloga. Jeżeli interesujesz się podróżowaniem, fotografią to uważam że znajdziesz tam wiele ciekawych inspiracji :) Ostatni post jest o tym jak wyjechać na studia za granicę, bazuję na własnych doświadczeniach. Jeżeli masz ochotę to zapraszam : http://lipoooo.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  68. Czytałam ten artykuł w Olivii :) prześliczne zdjęcia, na każdym wyglądasz zjawiskowo! pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga www.beautyholic3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Zakochałam się w twoim tęczowym makijażu - co za oczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  70. Dowiedziałam sie o Tobie dzieki artykułowi w Olivii. Uwielbiam takich ludzi jak Ty! Pogodnych, uśmiechniętych, dającym innym zastrzyk pozytywnej energii, motywujących do działania. Jakie to cudowne mieć pasje, realizować marzenia i czerpać z życia garściami wszystko to, co najlepsze. Jestem pełna podziwu. Samych sukcesów, szczęścia i wspaniałych dni! Będę tutaj zaglądać jak najczęściej, bo czuję, że odnajdę inspirację. Pozdrawiam ciepło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Trafiłam tu przypadkiem, ale już nie przypadkiem zostałam. Zachwycasz!

    OdpowiedzUsuń
  72. http://ryszawa.blogspot.com/
    wyróżniłam CIę ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Jestes piekna kobieta Podziwiam ciebie :D i uwielbiam czytac twojego bloga:)
    zapraszam do siebie http://blogowniamamusiek.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  74. Wlasnie wczoraj odebralam moje polskie gazety i przeczytalam artykol o Tobie.....zagladam tez na bloga. Jestes niezwykla osoba, spelniaj swoje marzenia dalej!!! Pozdrawiam z Niemiec:-DDDD
    Zapraszam tez do siebie:-)
    http://fromannawithlove80.blogspot.de/2012_11_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  75. Tylko pozazdrościć takiej kolekcji kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Fajnie :*
    U mnie nowy post ;)
    + obserwuj :))

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale mam szczęście, że znam Tę dziewczynę osobiście:) Dominika Wymiatasz! W wolnych chwilach ciągle siedzę na twoim blogu i profilu "fejsbukowym". Jesteś niesamowita:) Powodzenia:* Ola

    OdpowiedzUsuń