BLOG

wtorek, 14 sierpnia 2012

Każdy dzień w Twoim życiu jest specjalną okazją! :)

" Mój przyjaciel otworzył szufladkę w komodzie swojej ukochanej i wyjął z niej mały pakiecik zawinięty w bibułkę.
- To -powiedział - nie jest zwykłe zawiniątko. To jest Jej bielizna osobista. Wyrzucił opakowanie i przyjrzał się jedwabnej, wykończonej koronkami bieliźnie. Kupiłem ją, kiedy pierwszy raz pojechaliśmy do Nowego Yorku, 9-10 lat temu. Nigdy jej nie założyła. Czekała z tym na jakąś specj

alną okazję. Więc dobrze.. Dzisiaj zdarzyła się ta odpowiednia okazja. Zbliżył się do łóżka i ułożył bieliznę przy Jej głowie, obok innych rzeczy - wczoraj, po krótkiej chorobie, jego żona zmarła. Potem, patrząc w moją stronę, powiedział: - Nigdy nie zostawiaj niczego na specjalne okazje. Każdy dzień w Twoim życiu jest tą specjalną okazją. " ♥


Ostatnio na moich ustach coraz częściej pojawia się gorąca czerwień w której czuję się naprawdę dobrze. Zazwyczaj używam tej matowej, ewentualnie błyszczącej, ale bez drobinek. Lubię to jak czerwień kontrastuje z moimi włosami :)

Sposób na szybki codzienny makijaż - polecam połączenie dwóch eyelinerów np w taki sposób jak ja poniżej. Niebieski - flormar, biały - inglot. :)
Kochani, mam dla Was zniżkę na kosmetyki Barry M ze strony MintiShop, 10% na hasło "dominikabudzynska". Hasło należy podać przy zamówieniu. Zniżka do końca sierpnia :)
Ja używałam lakierów do paznokci Barry M i kredek do ust. Chociaż dla mnie kredki mają za dużo drobinek (zdecydowanie wole matowe usta) to jednak podoba mi się w nich to, że są odpowiednio twarde, a nie tak miękkie, że aż "rozlewają" się na ustach jak niektóre podobne kosmetyki. (Niżej możecie zobaczyć zdjęcia ust pomalowanych wybranymi kredkami Barry M).
Natomiast z lakierów, które pokazywałam Wam jakiś czas temu jestem baaardzo zadowolona, całe wakacje mi służą i są to jedne z moich ulubionych lakierów do paznokci - bardzo intensywny kolor, co jest dla mnie najważniejsze w lakierach, o trwałości niestety nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ kolor paznokci zmieniam codziennie lub co drugi dzień.
„Nigdy nie odmawiaj zaproszenia. Nigdy nie opieraj się nieznanemu. Po prostu otwórz się na świat i napawaj przeżyciami. A jeśli się sparzysz? Cóż, trudno... Pewnie nie na darmo…” 

Na koniec chciałam Wam pokazać efekt pracy z Lusią.
Modelka - Ewelina.
Makijaż + foto - ja.
Miłego dnia! :)

63 komentarze:

  1. Lubię te kosmetyki, ale też tylko lakiery. Może skorzystam z Twojej promocji. Jak zwykle ładne fotografie.

    Dobrego dnia. K/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twoje fotografie, jestes wspaniala.

    OdpowiedzUsuń
  3. jaką farbą malujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku...jesteś PRZEPIĘKNA :O

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem pod wrażeniem :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten zielony eyeliner z flormaru! uwielbiam go <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mam ten niebieski, świetne połączenie z białym.
      Pozdrawiam Dominiko.

      Usuń
  7. jesteś piękna! ale to już wiesz!! :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny,smutny cytat... A co do zdjęć w czerwonej szmince- pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie Ci w tych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś przepiękna! masz ogromny talent! szkoda, że mieszkasz tak daleko ode mnie, nie miałabym wtedy problemu z makijażem na ślub;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna :) Wspaniale Ci w tej czerwieni. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna! słowa chwytają za serce. *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj,
    dzisiaj trafiłam na Twojego bloga w sumie przypadkiem (chociaż może tak na prawdę nie ma przypadków) i muszę się przyznać, że zrobiło mi się głupio, że czasem narzekam na błahe sprawy. Dałaś mi w krótką chwilę niezłego kopa i mam nadzieję, że nie na darmo;))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna jesteś kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale wyglądasz dojrzale, pięknie, oby tak dalej ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż :) Piękny makijaż również na modelce :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie Ci w czerwonej szmince! A makijaż oka łączący dwa kolory linerów to moim zdaniem świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś wspaniała!
    uwielbiam to co robisz.

    OdpowiedzUsuń
  19. jest i nasza Lusia2 :D
    uwielbiam Twoje zdjęcia! o makijażu już nie wspomnę!
    miło było zobaczyć Cię na żywo ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. twoje zdjecia sa boooskie !
    swietnie ci w czerwieni :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Czerwone usta wyglądają fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakiś czas temu trafiłam na Twojego bloga, przejrzałam całego i jakoś zgubiłam, cieszę się, że udało mi się go znaleźć :D Wyglądasz prześlicznie... jak zwykle, idealnie Ci w czerwonych ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jesteś jedną z najbardziej ciekawych dla mnie osób. to fanastyczne, że prawie w ogóle nie znika Ci uśmiech z twarzy. jesteś niezwykle inspirująca ;) cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś śliczna i bardzo optymistycznie nastawiona do świata ;)
    Świetnie robisz to co lubisz i trzymam za ciebie kciuki ;)
    Obserwujemy ? czekam na odpowiedz ;)
    cosmicdays.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super blog, zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. jestes przepiekna dziewczyna
    swietny blog, trzymaj tak dalej !!!! ;)
    zapraszam do mnie na ROZDANIE ;))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny tekst, świetne zdjęcia :) miłego

    OdpowiedzUsuń
  28. Można wiedzieć skąd ten cytat?;)

    OdpowiedzUsuń
  29. pouczajacy i zarazem smutny cytat.
    Makijaz rewelacyjny i do twarzy Ci w nim:)

    OdpowiedzUsuń
  30. http://shinybox.pl/?ref=fc4d84e zarejestruj się, polecaj i zbieraj punkty a dostaniesz pudełko z kosmetykami za darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam cie... nawet nie wiesz jak sie ciesze, ze trafilam na twoj blog :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pasują ci czerwone usta i uważam że jesteś bardzo ładna.
    Super blog, będę wpadać częściej.
    Wpadnij i na mojego http://lookslikeav.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Podziwiam Cię za tą siłę. Uwielbiam cię.

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz ogromny talent i świetne pomysły! Szczerze mówiąc nigdy bym nie wpadła na pomysł połączenia ze sobą dwóch eyelinerów :D Uwielbiamy Cię!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz prześlicznie. Podziwiam Cię za Twoją radość i optymizm, naprawdę potrafisz zarazić nią innych! Jesteś wspaniała. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz przepięknie! Zazdroszczę urody :)

    OdpowiedzUsuń
  37. to z zdjęcie z modelką jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam Twojego bloga <3 robisz przepiękne zdjeęcia

    OdpowiedzUsuń
  39. Bejb, słyszałam o Tobie i czytałam, ale nie wiedziałam, że prowadzisz bloga :)) Z przyjemnością będę zaglądać :* czeko buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  40. pięknie, cudowny kontrast między ustami a włosami :) wyglądasz na strasznie pozytywną osobę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. jesteś najpiękniejsza na świecie! :O

    OdpowiedzUsuń
  42. potrafisz wydobywać z innych piękno, nie ma co <3

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam czerwone szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. jesteś śliczna. Dawno temu widziałam twoje stylizacje na szafa.pl na której jestem od paru lat i później jakoś mi zginęłaś, nie wiem czy usunęłaś konto czy zmieniłaś je?


    dodaję Twojego bloga do ulubionych i będę się tu regularnie pojawiać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz bardzo ciekawy blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać swoje blogi do obserwowanych i informować się o nowych notkach.
    Pozdrawiam i zapraszam na mój blog http://diary-justysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. nie mogę przestać się zachwycać Twoimi makijażami!:)
    chciałabym tak umieć...:)

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam taki kolor na ustach niestety w przeciwienstwie do Ciebie do mnie jakos tak nie pasuje;( ...

    OdpowiedzUsuń
  48. This post I think is very useful for everybody of us. It's amazing. It has attracted my attention as soon as I' ve came to this page.

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdjęcia masz genialne, makijaż wbił mnie w krzesło!

    OdpowiedzUsuń
  50. swietne zdjecia :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne zdjęcia!!!Cudowny makijaż jesteś prześliczną kobietą;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam Twój styl, świetnie się ubierasz i malujesz ;) Czekam na nowe posty ^.^

    OdpowiedzUsuń
  53. Jesteś niesamowicie piękna! Oczy i usta <3 I świetne makijaże, ja oprócz kreski eyelinerem nie umiem nic :)

    OdpowiedzUsuń