BLOG

poniedziałek, 16 lipca 2012

Malowanie włosów cieniem do oczu, cz. 3 :)

Cześć Kochane Dziewczyny!
Na początku chcę Wam z całego serca podziękować za smsowe głosowanie na mnie w konkursie Dziewczyna Zamojszczyny, wiosna 2012!

Zajęłam II miejsce! :)

Jeżeli zaglądacie na mojego bloga i na stronę na FB to na pewno widziałyście już moje różowe i pomarańczowe włosy zrobione "domowym" sposobem. Czyli - cieniem do oczu.
Z blondu nie zrezygnuję na pewno, to tylko jednodniowy eksperyment! :)
Przedstawiam Wam moją kolejną kombinację. Jeżeli chcecie poszaleć to sprawdzi się np. do sesji zdjęciowej.
Możecie próbować kolory jakie tylko Wam się wymarzą, może akurat będziecie zachwycone efektami.
Niebieski, z małym dodatkiem zielonego.. Na głowie mam coś w odcieniach niebiesko - grafitowego koloru? :)
Zrobione tak samo jak różowe, z tym, że niebieski jest bardziej zgaszony - tutaj instrukcja - KLIK :)
I makijaż - jako bazy użyłam eyelinera w żelu, kolor biały, Inglot.
Czarny eyeliner - Sleek w żelu. Cienie - Sleek Circus, + brąz z Maybelline.

52 komentarze:

  1. Gratuluję :)
    Makijaż cudowny,włosy mi troszkę nie leżą.
    Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pieknie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A na ciemnych włosach to wyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w niebieskich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie szkoda Ci cieni? Dużo potrzeba na takie włosy jak Ty? Proszę o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  6. włosy mi się nie pobają ale jako stylizacja fajny pomysł!
    a makijaż cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha dobre! pozdrawiam piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super pomysł z tymi włosami!:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. slabo... nie podoba mi sie!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak Cię uwielbiam za wszystko, tak ten kolor włosów jest paskudny :C i wyglądasz strasznie staro :C

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy pomysł, można czynić ombre :D

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W różowych milion razy lepiej Ci było. Te jakoś Cie posmutniają. Ja z kolei farbuję bibułą i uważam, że to super sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten kolor włosów kojarzy mi się z czasami baroku :D a makijaż jak zwykle w 100% świetny!!! i moja kolorystyka ;D Aga A.

    OdpowiedzUsuń
  16. mam tą paletkę, jestem bardzo zadowolona, chciałabym umieć zrobić taki makijaż jak ty.
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  17. najładniej w rudych i blond! :D Ale taki motyw też nie jest zły, gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy na ciemnych włosach wyszło by cokolwiek?:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł ;p ja robiłam pastelami ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje II miejsca!! No ale nic dziwnego, śliczna jesteś!
    Wersja w tych cieniowych włosach... hmmm dobry pomysł na Halloween;D bo efekt troszke ala czarownica;) jeszcze upiorny makijaż no i bym sie przestraszyła;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś genialna! :)
    Zapraszam na konkurs z Lilly Fashion.


    www.stylebyczarna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. naprawdę podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wpadłam przypadkiem! wow, jestem pełna podziwu entuzjazmu do życia, dodaję do obserwowanych bo na pewno tu zagoszczę jeszcze.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje 2 miejsca! Co do malowania cieniem, tak jak podobaly mi sie poprzendie wersje, ta niestety zupelnie moim zdaniem do Ciebie nie pasuje, bo baaaaaaaardzo Cie postarza. Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  25. inspirujesz kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  26. Te makijaże są oklepane i wszystkie na jedno kopyto a co do konkursow, to proszenie sie fanow na fb zeby na ciebie glosowali, jest slabe i nieuczciwe wobec innych dziewczyn!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och kocham anonimów .
      Dziewczyna jest świetna , myśli pozytywnie , zbiera fanów szybko i to jst dobre ze może na nich liczyć w sprawie głosowania !
      Niezłe włosy Dominiko ;)

      Usuń
  27. Podoba mi się ten pomysł ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawy pomysł z włosami :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny makijaż, ogólnie jesteś bardzo piękna;)
    obserwuje:) Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. troszeczke staro, ale i tak rewelacja^^

    OdpowiedzUsuń
  31. moim zdaniem lepiej wyglądają włosy jak mają "kolorowe" końce niż całość:)

    Zapraszam na konkurs:)
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/2012/07/wakacyjny-konkurs-wygraj-bransoletki-od.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł ale jakoś tak mam wrażenie że weselsze kolory bardziej cię rozświetlają :)
    I gratuluję choć jak większość uważam że należy ci się I miejsce

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteśmy po raz pierwszy na Twoim blogu i bardzo nas zaskoczył :) Pozytywnie! Świetne są makijaże, które tu zamieszczasz ;) Pozdrawiamy i obserwujemy .

    OdpowiedzUsuń
  35. zdecydowanie jasne kolory pasują nie dość, że do Twojej buzi to i do Twojego pozytywnego podejścia do życia! porzuć grafit na rzecz różu, ewidentnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz śliczny uśmiech. Co ja piszę... nawet oczy Ci się uśmiechają! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Podziwiałam ostatnio Twoje zdjęcia na facebooku, jesteś śliczną dziewczyną z wielką pasją :>

    OdpowiedzUsuń
  38. Jesteś piękną kobietą :) !

    OdpowiedzUsuń
  39. Thanks for your comment my Blog!! You are so beautyful, i love your hair!!!
    You haven´t a Primark Store, but you have INGLOT in Poland. And this is one Store we absolutly need in Berlin!!:)

    cu Marii

    OdpowiedzUsuń
  40. hej kochana! obserwuję Twego bloga już od kilku miesięcy, jesteś śliczna! :) zapraszam też do mnie, stawiam dopiero pierwsze kroki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wloski ladne :) ale zdecydowanie lepiej bylo ci z tymi rozowymi koncowkami :)
    pozdrawiam i milego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  42. jesteś bardzo ładna, ale niebieskie włosy ci nie pasują , bardzo dobrze że to tylko jedniodniowy eksperyment , w blondzie wyglądasz obłędnie ;) w pozywtywnym sensie oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesteś cudowna .
    Prawdziwy przykład dla wszystkich.
    Ładne włoski.
    Lecz w różowych końcówkach ci o wiele lepiej :D

    OdpowiedzUsuń