BLOG

wtorek, 5 czerwca 2012

nie szukam ograniczeń w możliwościach, lecz możliwości w ograniczeniach!

Cześć Kochani, "korzystając" z deszczowej i brzydkiej pogody dodaję na bloga, kilka zdjęć, - zdjęcia makijaży oraz zdjęcia z sesji zdjęciowych, które niedawno wykonałam. 

Zaglądajcie na Facebooka - KLIK :)

Na początek usta, które w tym roku odgrywają dużą rolę w moim makijażu.  Użyłam farbek do ust Sleek, o których już kiedyś pisałam. Można tworzyć cuda, są gęste i przypominają błyszczyk, lub szminkę (gdy nałożymy mniej). Która wersja podoba Wam się najbardziej? Mi dwie pierwsze! :)

 Pastelowe kolory - Sleek Brights, eyeliner w żelu - Sleek, rzęsy - Rimmel.

cienie - Myio, eyeliner - Sleek, rzęsy - Rimmel
cienie - Sleek Darks, czarny eyeliner, rzesy - Rimmel.

A poniżej kilka ujęć z sesji zdjęciowej.
Modelka - Anna
Makijaż i zdjęcia - ja.

76 komentarzy:

  1. usta świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podoba Twoje wykonanie make up i zdjęcia na końcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. te farbki są bardzo drogie :( ale dają ładny efekt,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogie? E tam.
      25 zł to chyba nie jest jakaś wygórowana cena za dobry kosmetyk.
      http://kosmetykomania.pl/pl/p/Sleek-MakeUp-Pout-Paint-farbki-do-ust-/391

      Usuń
  4. wielki talent <3333

    OdpowiedzUsuń
  5. moje marzenie to mieć z Tobą taką sesję zdjęciową **_**

    OdpowiedzUsuń
  6. te usta sa cudowne! zachwycalam sie nimi ostatnio na fb. Piekne masz usta, idealne do reklamy szminek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko piękne :) Usta pierwsze śliczne, naturalne... Ale te mocne kolory (czerwony albo ten koło niebieskiego) też są świetne! Cienie Myio też fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz coś w sobie dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś świetna ! :) ciągle mnie zaskakujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestes świetna !

    OdpowiedzUsuń
  11. przecuudne ! genialna jesteś <3
    Zapraszam Do Mnie na Konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz Ty talent dziewucho :) Te oczy są imponujące!

    OdpowiedzUsuń
  13. turkusowe oczka :) śliczne! usta zdecydowanie pierwsze takie naturalne :)

    ostatnie usta :D wywołały ogromny uśmiech na mojej buzi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. masz talent :) tylko pozazdroscic ci takiego talentu;) pieknie

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś bardzo utalentowana !

    OdpowiedzUsuń
  16. Dominiko, chciałam zapytać, czy obrabiasz w jakiś sposób zdjęcia, które tutaj wklejasz...?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś niesamowita :) świetne makijaże, idealne!! :)
    Zapraszam do mnie:)
    creation-by-anga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. i usta i oczy i zdjęcia są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten pierwszy makijaż, gnialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne masz usta !!
    piękne modelka i jej zdjęcia ! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie tam podobaja sie wszystkie kolory ust, a zdjecia bardzo fajne:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak się nazywa pierwszy kolor farbki ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi też podobają się te dwie pierwsze farbki ;) Śliczne makijaże, masz taki talent że za każdym razem zapiera mi dech w piersiach, ale to już nie moja wina! Jesteś oszałamiająca! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne usta! :) uwielbiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. naturalna blondynka ?

    OdpowiedzUsuń
  27. no i przez Ciebie chyba musze kupic te farbki sleeka :P

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne makijaże, cudne usta :) uwielbiam twój blog i Twój optymizm..

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś niesamowita! świetnie się malujesz i jesteś bardzo fotogeniczna! :)
    Obserwuję i zapraszam do udziału w konkursie!
    http://deleks.blogspot.com/2012/06/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  30. zdjecia z sesji sa cudowne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. aaa jestes cudowna. Wiele osob moze ci zazdroscic tyle pasji, radosci i wytrwalosci oraz talentu pozdrawiam, zajrzyj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś śliczna i masz taki talent :) Chciałabym umieć się tak pomalować ale niestety z kreską mam nawet problem :D Zapraszam do mnie www.street-fashion-palabra.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia z sesji:) A.

    OdpowiedzUsuń
  34. jesteś piękna i tak utalentowana!

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie . Chyba wpadne do cb na sesje ! haha

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo bym chciała żebyś zrobiła mi makijaż i sesję! Masz wielki talent, a Twoje makijaże są bajeczne! :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Boże jaka ładna i utalentowana! Jestem pod wielkim wrażeniem! Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni. Podziwiam Twoją siłę, i życzę Ci jak najlepiej. Pozdrawiam! Zapraszam do siebie przy okazji http://itssoridiculous.blogspot.com byłabym wdzięczna za dodanie mnie do obserwowanych, skomentowanie, czy polecenie mojego bloga. Z góry wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne są te farbki! Powiedz mi, ten drugi kolor jest prosto z tubki, czy mieszany? Jeśli prosto z tubki, to jaką ma nazwę? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie dość że uwielbiam Ciebie jako osobę - Twoją otwartość i pozytywne wibracje, to podziwiam Cię za Twoją pracę - piękne fotografie, zawsze dopracowane i cudne makijaże :) Zachwyt!
    Zaglądałam na fb teraz zacznę też tutaj :)
    Pozdrawiam Cię Dominiko! :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak oglądam Twoje zdjęcia to aż się uśmiecham. Jesteś ciepłą i niesamowitą osobą. Życzyłabym sobie spotykać w swoim życiu samych tak pozytywnych ludzi jak Ty. Nigdy nie trać tych iskierek w oczach. A sesja magiczna, pozować przed Twoim obiektywem to na pewno duży zaszczyt ;) Pozdrawiam! Paula

    OdpowiedzUsuń
  41. jesteś niezwykła, zaskakujesz każdego dnia. Piękne usteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. niezwykłe!!!! niebieskie usta są cudne!!!!

    pozdrawiam
    http://blogwbutach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Jej, dziewczyno masz talent! Zdjęcia i makijaż są olsniewające ;).

    OdpowiedzUsuń
  44. niesamowte zdjęcia piękny makijaż :) wyglądasz niesamowcie pięknie, trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Cześć Dominika mogłabyś podać namiary na te trzy szmineczki ze Sleeka chodzi o te odcienie różu z trochę wcześniejszego wpisu gdzie miałaś różowe włosy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. wiesz , JESTEŚ PRZEPIĘKNA !!! na prawdę <3
    i masz b. fajnego blogaska :), wpadniesz? dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluje fajnego pomysłu na bloga, jeżeli masz ochotę obejrzeć coś z mody zapraszam do siebie
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. jesteś piękna - i nie mówię tylko o wyglądzie zewnętrznym :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jesteś niesamowita ! i przepiękna !

    OdpowiedzUsuń
  50. Powiem szczerze, że jestem u CIebie pierwszy raz i szczerze powiem, że ogromnie Cię podziwiam. Jesteś silną, pełną energii otwartą dziewczyną z wielkim talentem i pasją;)

    Czekam na kolejne posty;)

    Pozdrawiam CIę serdecznie

    www.karabecker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. Hello
    Chyba nie będę oryginalna, jeśli napiszę, że energia bije od Ciebie niesamowita. Milo mi poznać, Ciebie poprzez notatki, które zostawiasz =)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  53. Znowu jestem zafascynowana!:)) Świetny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zastanawiam się nad kupnem paletki Sleek i chciałam zapytać, którą z nich uważasz za najbardziej podstawową? Zdaję sobie sprawę z tego, że jest to dość trudne pytanie. Jednak jeśli miałabyś wybrać jedną, która by to była?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bylaby to zdecydowanie Au Natural :)

      DZIEKUJE ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE! :)

      Usuń
  55. to co robisz daje mi tyle radości .
    Pisz dalej kochana ;*
    A makijaż normalnie cudo !

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam Cię!
    Za osobowość, za talent i urodę:*

    OdpowiedzUsuń
  57. NOWY POST!
    KONKURS! DO WYGRANIA TURKUSOWA SPÓDNICA H&M!
    http://love-drug-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Hej przypadkowo znalazłam blog- podziwiam Cię,
    Buziaki dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  59. masz ewidentnie dryg makijażowy :) nie boisz się eksperymentów, to widac :) świetne makijaże. Jestem zachwycona po prostu. Swoją drogą, Twoje usta powinien opłacić jakiś DIOR :) By miał najlepszą reklamę. są idealne do mocnych kolorów. zazdroszczę!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Ooo Ania, wchodząc tu nie wiedziałam że ją zobacze, jaki świat jest mały ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. co jak co ale oczy to ty masz śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  62. na drugim zdjęciu w pierwszym rządku jakato jest farbka?Jaki kolor? Śliczny! Najśliczniejszy z tych wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  63. After I originally lеft a comment Ι ѕeem to haѵе
    cliсkeԁ οn thе -Notify me when new comments
    are adԁеd- сheckbοx and from now οn whenеνer а comment
    is аddеԁ I recieve four emails with the same comment.
    Pеrhaps theгe іs a means you cаn гemove mе
    from that service? Cheеrѕ!

    My рage ... nowoczesne oświetlenie sufitowe

    OdpowiedzUsuń
  64. all the time i used to reaԁ smaller аrtіcles or reviews that
    аlsо clear their motiѵe, and thаt iѕ also happening
    with this ρost which I am гeading at this timе.


    My ωeblog ... http://www.Fc1.vortext.org/

    OdpowiedzUsuń
  65. What's up everyone, it's my fіrst go to see at thiѕ webѕite, anԁ
    post is rеally fruitful in favor of me, keep up ρosting thеse articleѕ
    oг reviews.

    My web page :: usługi rozbiórkowe

    OdpowiedzUsuń
  66. At this momеnt I am going aωаy to do my bгeakfast,
    once having my brеakfast comіng оνeг agaіn tο reаԁ fuгthеr news.


    Feel fгеe to surf to my web blog .
    .. zlewozmywaki ceramiczne

    OdpowiedzUsuń
  67. This is mу fiгst time pаy a νisіt аt here and i am actuallу
    imρressed to read all at alone placе.


    Feel free tо surf to my blog :: więźba dachowa Wąbrzeźno

    OdpowiedzUsuń