BLOG

sobota, 5 maja 2012

' To były piękne dni, naprawdę piękne dni... '

Jak minęła Wam majówka? Moja była wspaniała. Zdecydowanie to były najlepsze dni mojego życia! Jestem przeszczęśliwa, po tym długim weekendzie w Warszawie z moim Ukochanym mam jeszcze więcej energii, jeszcze więcej radości w sobie, która ciągle wypełnia mnie aż po końce włosów! ♥ Chwile, które przeżyliśmy, miejsca w które chodziliśmy, to jak świetnie razem nam się żyło - nie do opisania, a ja już wiem, że w Warszawie zostawiłam część mojego serca i na pewno tam powrócę... niebawem :)

' To były piękne dni, naprawdę piękne dni.. '


Kilka słów o mnie na laMode.info- KLIK.


Dzisiaj "nastrojowo" - makijaż trochę przypominający mi zachód słońca, krok po kroku - początki, jak Wam się spodoba to będzie więcej. Kosmetyki, które użyłam to paletka Sleek Circus i Sleek eyeliner (zdjęcie numer 3) Kajal Eyeliner. Fajnie służy jako podkład/baza pod cień, pomaga wydobyć kolor. Jest świetny, jako wielka fanka sleeka musiałam go mieć :) Rzęsy - Rimmel.

Usta nie muszą być nudne, nie zawsze muszą być czerwone, różowe lub nude, czasami mogą mieć niestandardowe kolory, a czasami mogą być dwukolorowe.. mogą się podobać lub nie, ale zawsze to coś nowego! może coś was zainspiruje do sesji zdjęciowej!:)))
1. Sleek Acid cień.
2. Glazel i Oriflame.
3. Poprawione błyszczykiem :)

Makijaże paletką Sleek Bad Girl.

I coś kolorowego, Sleek Circus:

Trochę majówki, trochę codzienności... 

Ciepłych majowych dni, gorące pozdrowienia! :))

56 komentarzy:

  1. Pięknie Ci w okularkach :) makijaż granatowy super.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie krok po kroku, bardzo profesjonalnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. żółte usta wyglądają rewelacyjnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie, ogromny talent! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi sie Twoj zachod slonca;) fajnie sie komponuje z kolorem Twoich oczu ;)

    Majowka mija spokojnie, niestety bez zadnych rewelacji :(, ale ciesze sie, ze Tobie czas mija przyjemnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno, nieziemsko.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie naleze do osob, ktore komus zazdroszcza - bardziej sie ciesze szczesciem drugiej osoby, ale powiem Tobie wprost - strasznie Ci zazdroszcze, ze ktos Cie tak kocha, nosi i jest przy Tobie, widac, ze jestes szczesliwa, tez bym tak chciala miec....

    OdpowiedzUsuń
  8. usta,oczy :O

    OdpowiedzUsuń
  9. masz jeden z najpiękniejszych i szczerych uśmiechów na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknotka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja mam za małe oczy, żeby malować się tak mocno :( bardzo mi przykro, może zrobiłabyś makijaż z użyciem pomarańczowych ust?

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zwykle super!!! ;oo

    OdpowiedzUsuń
  13. usta super, ale krok po kroku powala :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  15. zrobilabys cos delikatnego?

    OdpowiedzUsuń
  16. jestes naprawde super!

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne makijaze

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne profesjonalne makijaże! Widać, że jesteś szczęśliwa, fajnie się czyta takie pozytywne wpisy :) U mnie automatycznie się pojawia uśmiech, mimo że sama nie mam lekko.
    pzdr, Kam.

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne makijaże i zdjęcia z majówki również :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczne zolte usta i niebiesa oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne makijaże i świetny blog, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteś rewelacyjna! usta powalają!!!!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  23. makijaż jak zwykle rewelacyjny. Ja majówkę spędziłam nad morzem pogody co prawda nie było ale w dobrym towarzystwie nie sposób się nudzić:)pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  24. różowo granatowe usta mnie oczarowały!:D

    OdpowiedzUsuń
  25. zajebista laska ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. za je bi sta ! ! ! !! !!! ! !


    new ootd
    dagakusnierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia :) Robisz cudne makijaże :) Zapraszam do siebie będzie mi miło jak zajrzysz :) http://www.love---shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. jak dla mnie to kiepska kopia makijażu Katosu :/
    http://www.youtube.com/watch?v=OFcYzz4kckY&feature=plcp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ty tu widzisz jakiekolwiek podobieństwo prócz dwóch użytych kolorów to GRATULUJE :D

      Usuń
    2. A więc ten makijaż Dominiki to też "kopia makijażu Katosu" bo też się nazywa zachód słońca https://www.facebook.com/photo.php?fbid=374320915918811&set=a.216914674992770.66563.216911924993045&type=3&theater

      od dzisiejszego dnia nie nazywajmy naszych makijaży "ZACHÓD SŁOŃCA"!! i nie używajmy fioletu i żółci.


      Fajne okularki! Pozdrrr.

      Usuń
    3. zazdrość ludzka nie zna granic :)pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    4. Hahahahaha, no naprawdę podobny..........lol

      Usuń
  29. Świetny blog . Dołączyłam do obserwatorów i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. jesteś naprawdę niesamowita. podziwiam Cię z posta na post co raz bardziej i pod co raz większym wrażeniem jestem, a Ty niezmiennie mnie zaskakujesz.
    ogromne ukłony i szacunek dla Ciebie, naprawdę. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś wspaniała ! Masz śliczne usta , oczy ! Po prostu jesteś śliczna !
    Robisz świetne makijaże i stylizacje ! Jesteś nie smaowita !
    Pozdrawiam ;D ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej! Masz niesamowite oczy, jak to możliwe, że raz masz taki zielonkawy odcień, a raz piwne? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jaki mam kolor zalezy od slonca, lub jego braku :P jak jest słonecznie to mam bardzo zielone, jak jest zachmurzone niebo, albo ciemno to sa piwne :)

      Usuń
  33. BOSKAAAAAAAAAAAAA

    OdpowiedzUsuń
  34. podoba mi sie makijaz z paletka bad girl :) lubie takie ciemne dramatic eyes :) pozostale tez sa cudne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. ale piękne zdjęcia, nie mogę się napatrzeć :)
    świetne makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  36. boska, boska!

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne, jesteś niesamowita, inspirujesz i chwytasz z życia więcej, niż nie jedna 'zdrowa' osoba :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Skusiłaś mnie i kupiłam paletkę cieni sleek Circus na http://Cocolita.pl jest cudowna !

    Dzięki Dominiczko


    Pozdrawiam Becia.

    OdpowiedzUsuń
  39. łaaaaaaaaaaał :)
    ale naiwększy hit to zolte usta!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne makijaże ! Blog jest mega pozytywny, będę tu zaglądać!

    P.S Masz piękny uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  41. jestes boska, najlepsza na swiecie! :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz talent dziewczyno! świetne makijaże. :D

    OdpowiedzUsuń
  43. To że jesteś śliczna to swoją droga! A makijaże robisz po prostu Boskie! Zakochałam się w żółto niebieskich oczkach:D Czad!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestes wspaniała wiesZ? MASZ PASJE KOCHASZ ZYCIE POMIMO WSZYSTKIEGO. NAPRAWDE SZACUN

    OdpowiedzUsuń