BLOG

piątek, 11 maja 2012

Sleek MakeUp Pout Paint - makijaże ust.

"Dziś wiem - życie cudem jest 
Co chcę - Mogę z niego mieć. "


Hej Kochani! Niedawno dostałam kolejną ogromną paczkę, wypełnioną przyjemnościami po brzegi od Kosmetykomani z którą owocnie wspólpracuję. Dziś przygotowałam dla Was fantazyjne makijaże ust, do sesji zdjęciowej, do ciekawego projektu. Do wykonania tych makijaży użyłam farbek sleeka - Sleek MakeUp Pout Paint. -  Posiadam cały komplet, czyli 11, prezentują się tak: 
Są kolorowe, łatwe w użyciu, wystarczy mała kropelka aby pokryć całe usta. Można tworzyć nimi cuda, malować, cieniować, robić wzorki, mieszać kolory uzyskując dziesiątki innych kolorów. Można stosować w makijażu codziennym, jako błyszczyk/szminkę. Już dawno byłam tak zachwycona jakimś kosmetykiem tak jak teraz, tymi farbkami. Dziś prezentuję Wam kilka makijaży przy użyciu tych tubek. To dopiero początek.... :)
Wszystko zależy od Waszej fantazji...:)
Na poniższym zdjęciu na paznokciach chromowany lakier.
A po pracy.... :D
Fioletowo - pomarańczowy makijaż oczu. 
Cienie - Sleek Circus. 
DIP - IT Eyeliner Sleek - imperial purple.
Rzęsy - Rimmel. 
 A w następnym poście pokażę Wam na ustach moje najnowsze szminki Sleek + jedna MeMeMe.
Miłego dnia! :)

75 komentarzy:

  1. o kurde! super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał, cudne, na co dzień też bym stosowała, te mniej krzykliwe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiste!! cala ty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie :)
    obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://kolorowoipachnaco.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. co mam zrobic, zeby tez pracowac z takimi firmami?

    OdpowiedzUsuń
  7. no naprawdę kosmos, chciałabym mieć taki talent ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. wow świetne, dziewczyno, jak Ty to robisz?! Siła życia, uroda, charyzma, talent, poczucie pewności siebie, mieszanka perfekcyjna! Pozdrawiam Cie z całego serca i trzymam kciuki zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. są naprawdę boskie :)

      Usuń
  10. Świetnie, widać , że robisz to co lubisz , bez przeszkód :)
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  11. niebieskie i pomaranczowe usta <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i w ogóle wszystko ♥
    Uwielbiam to co robisz ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez to uwielbiam <33

      Usuń
  13. kurcze,pierwszy raz trafilam tu dosc dawno temu i nie spodobalo mi sie. bo mialas piekne zdjecia,cudowny usmiech i tyyylu fanow. i pamietam,ze mialam dziwne uczucia spowodowane tym,ze tak otwarcie umiesz powiedziec o swojej niepelnosprawnosci. kilka razy podczas tego czasu az do dzisiaj trafialam czy to tutaj czy na fb Twojego i nie moglam sie oprzec wrazeniu,ze chociaz Cie nie znam stajesz mi sie bardzo bliska i bardzo Cie podziwiam. dzis postanowilam dodac ten komentarz w sumie sama nie wiem czemu, chyba zebys wiedziala,ze to co robisz sprawia,ze nie mozesz miec przeciwnikow. mysle,ze mialam wtedy zly dzien i dlatego tak pomyslalam,a dzis wiem,ze wrecz Cie podziwiam bo robisz tak cudne makijaze,masz tylu fanow i jestes tak piekna,ze to az dech zapiera w piersi :) plus dodaje Cie oczywiscie do znajomych i do blogrolla ;)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczery komentarz i za prawdziwe słowa! :) To, ze jestem na wózku każdy wie i nie ma powodów aby to ukrywać, to nie jest i nigdy nie bylo tajemnica. Jeżeli coś się robi, coś się oficjalnie pokazuje światu to trzeba liczyć się z tym, że zawsze znajdą się przeciwnicy naszych działań, ale to nie powód by się poddawac. Dziękuję raz jeszcze i milo spotkać kogoś, kto również kocha wizaż! :) Milego dnia i spelnienia marzeń :)

      Usuń
    2. myślę,że po prostu pierwsza zaskakujesz ale to jest chyba właśnie lepsze niż ukrywanie,poza tym nie ma czego i chyba rozumiem Cię też bardziej niż niektóre osoby bo fizjoterapia jest moim drugim ja,szkoła,zawodem więc tym bardziej czuję większą więź z Toba oprócz wielkiego podziwu do Twojego talentu wizaizu i fotografii(ktorego Ci zazdroszcze bo dopiero w tym ost sie szkole :) )

      buziaki Kochana i bede Cie czesto odwiedzac bo nie moge sie oderwac od Twojego bloga :)
      :)

      Usuń
    3. a tak w ogole porobisz kiedys jakies ciekawe step by step ust np kolorowych? bo genialnie Ci to wychodzi :)

      Usuń
  14. paletka jest dość ciekawa, chyba sama skuszę się na któryś z kolorków... ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. zajebiste!! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. usta kosmiczne, jak Ty to robisz ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie u ciebie
    Pozdrawiam Dominiko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystko boskie, Ty niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  19. :)) Jejciuuu, pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś nie znosiłam makijażu ust(kojarzyło mi się to z błyszczykiem), aż do czasu kiedy nie dostałam szminki. Matko! Kocham wszystkie kolory i nie potrafię żyć bez tego dodatku. :D
    Ty za to robisz dodatkowo z tego dzieła sztuki. :)
    Czekam za kolejnym postem, bo kolory wydają się być świetne. :D

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, naprawde barrrdzo mi sie podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkie boskie, ale najlepsze niebieskie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dominiko a kolor peachy keen połączyłaś z białym czy jest on solo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugie usta, te pod niebieskimi zrobiłam jedna farbką - Peachy keen własnie, bez białego :)

      Usuń
    2. na mnie jest to bardziej pomarańczowe :/ na Tobie efekt jest przecudowny! :)

      Usuń
    3. Daj mniejszą ilość może? Jak da się więcej to jest bardziej "neonowo". Jaki kolor uzsykamy zalezy tez od tego jaki mamy swoj naturalny kolor ust, ja najpierw nalozylam podklad na cala twarz + na usta :)

      Usuń
  24. Kuuurde, kuszą mnie strasznie te farbki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnee :) ja nie umiem sobie malować ust ciemniejszymi kolorami bo wyglądam dziwnie i mam asymetryczne usta wtedy:( zostaje mi za to ciemniejszy kolorek powiek:)) zainspirowałaś mnie do prowadzenia bloga :)
    pozdrawiam cię serdecznie:))

    http://darusia994.blogspot.com zapraszam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie marzą mi się te Pout Painty i jeszcze te z OCC... aaaa :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Niebieskie mają piękne cieniowanie, a łososiowy - kolor! Przepiękne, czuje się skuszona. Jak z ich trwałością, nadają się 'na co dzień' czy tylko do sesji?

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu i... jestem pod ogromnym wrażeniem! Przełamujesz stereotypy, jesteś cudownym fotografem i makijażystką! Marzę o sesji wykonanej przez Ciebie, jednak mam dopiero 14 lat... Jeżeli kiedykolwiek będziesz w okolicach Łodzi, wal jak w dym do Łęczycy, umówimy się na sesję! Zdaję sobie sprawę, że raczej nie będzie ona tania, jednak dla tak cudownych zdjęć jestem w stanie poświęcić bardzo dużo! Pozdrawiam! Trzymaj się Dominiko! Nigdy się nie poddawaj!

    OdpowiedzUsuń
  29. Aaaaaaa!!!! MUSZE MIEĆ TE FARBKI!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam nigdy do czynienia z takimi farbkami

    OdpowiedzUsuń
  31. niebieskie ombre świetne!

    OdpowiedzUsuń
  32. niebieskie ustka przegenialne

    OdpowiedzUsuń
  33. widziałam te farbki już u Maliki chyba pierwszy raz...kuszą :D ale tak na użytek domowy to chyba nie potrzebuję :)

    piękne te cieniowane niebieściuchy <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna pigmentacja tych Pout Paintów :) Śliczny makijaż oka Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Łał... jestem zakochana w twoim blogu bez pamięci. Fantastyczne makijaże ;) Najlepsze usta to te "muchomorkowe" ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. Nic dodać nic ująć! Farbki marzenie :)

    A makijaż jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie mogę nadziwić się Twoim makijażom i Twojej urodzie. Jesteś tak pozytywna na zdjęciach, że tylko pozazdrościć i brać przykład! Uwielbiam oglądać Twoje nowe makijaże, może kiedyś się skuszę na coś tak odważnego, jednak na razie maluję się standardowo i skromnie. Oczywiście dodaję do obserwowanych i z niecierpliwością czekam na kolejna nową notkę :) przesyłam gorące pozdrowienia w niekoniecznie gorący dzień ;) i życzę by uśmiech nigdy nie zniknął z Twojej twarzy :)
    Magdalena.

    OdpowiedzUsuń
  38. A jak z trwałością tych tubek? Jej rewelacyjnie to wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Oczka pięknie pomalowane ;* a usta to bardzo ciekawy pomysł ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Te farbki niesamowicie się prezentują... A i mam małe pytanko, byłaś w piątek w pytaniu na śniadanie czy tylko mi się wydawało :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ZAPRASZAM SERDECZNIE :)

    http://modne-szycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Twoje zdjeica sa mistrzowskie! a u mnie rozdanie ;) zapraszam! to moje pierwsze :D, wiec jestem mega podekscytowana!

    OdpowiedzUsuń
  43. te farbki są genialne :) Podoba mi się też szalenie makijaż oka fioletowo-pomarańczowy. Paletkę Sleek Circus nawet mam, ale pewnie nie wyjdzie mi taki cudny makijaż jak Twój :(.

    OdpowiedzUsuń
  44. cienie idealnie dopasowane, nei mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  45. wyglądają naprawdę super xD i ile rzeczy można nimi wykonać, hmmm pewnie to też zależy od umiejętności :) a jak utrzymują się na twarzy? nie spływają?

    OdpowiedzUsuń
  46. Wpadłam tu przez przypadek i zakochałam się w Twoim blogu:)Masz mega talent.

    OdpowiedzUsuń
  47. hej :) Kochana masz w sobie tyle siły i energii no i tyle cudownych pomysłów, że chciałam Cię zaprosić do TAGu "czy wiesz, że...? więcej informacji u mnie :) może dowiemy się od Ciebie czegoś nowego :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. pewnie nie jestem pierwsza która to pisze, pyzatym bardzo rzadko zostawiam komentarze. ale jestem w mega pozytywnym szoku!. zobaczyłam Twoje zdjęcie na fb pomyślałam super dziewczyna, piękna, niesamowity uśmiech i w ogóle. te wszystkie kolory jakie zestawiasz na swojej twarzy powodują ze aż się serce cieszy. zmierzam dalej, wchodzę na blogspota i jest zdjęcie gdy siedzisz na wózku i to w szpilkach! coś niesamowitego! jesteś niesamowita:) dodatkowo z Lubelszczyzny co jeszcze bardziej wzbudza moja sympatie do Twojej osoby:) powodujesz uśmiech na ludzkiej twarzy:)) inspirujesz! tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  49. piękne są te niebieskie!!
    zafascynowałam się :))))

    zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  50. jestem pierwszy raz na Twoim blogu... i pluje się w brodę ,ze wcześniej go nie wyklikalam. jestem zakochana w Twoich makijażach i niewyobrażalnie pięknych światełkach w Twoich oczach :)
    Pozdrawiam !
    Zycze wszystkiego najlepszego!
    będę zaglądała tutaj częściej.
    Mielna

    OdpowiedzUsuń
  51. Jesteś rewelacyjna! Podziwiam, podziwiam i jeszcze raz podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudnie te usta wyglądają:) Świetny blog. Pozdrawiam:)♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Ha muszę wypróbować te farbki ;)

    OdpowiedzUsuń