BLOG

poniedziałek, 7 maja 2012

sesja zdjęciowa, makijaż - kolorowy. :)

Hej Kochani!

Z wizażem i fotografią wiążę swoją przyszłość. To zaczęło się rok temu i trwa do dzisiaj. Pokochałam tą całym sercem i duszą. Dziś możecie zobaczyć sesją z Anną, którą planowałyśmy już dawno. Zrobiłyśmy ją pewnym popołudniem, nie przeszkadzał nam nawet deszcz. Dużo kolorów, neonowo żółte akcenty - to coś co uwielbiam! Mam nadzieję, że Wam również się spodoba.

Oczy - paletki Sleek: Acid i Bad Girl
Podkład - Max Factor..

Poniżej możecie zobaczyć jaki zrobiłam makijaż Ani i jak wyszły mi zdjęcia. Które Wam się najbardziej podoba?

83 komentarze:

  1. świetne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) piękny makijaż, piękna modelka...ogólnie ekstra zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepeikne zdjecia ! makijaz i wszytsko wowogle zachwycajace |:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale przesyt! pozytywny! suuuper.

    OdpowiedzUsuń
  5. dałaś czadu;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne ! :))))) Kocham Twoje makijaże ! :)) Jesteś wspaniała ; >

    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  7. robisz wspaniałe make up'y :D.
    zazdroszczę Ci, bo sama maluję się ciągle bardzo podobnie, nie eksperymentuje z makijażem, ponieważ po prostu nie potrafię :|

    a tak na marginesie - jesteś przepiękna :)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze to bede powtarzala - jestes swietna W TYM CO ROBISZ!


    M I S T R Z Y N I !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem tutaj po raz pierwszy. Piękna Ty. Piękne makijaże, piękne sesje, fajne modelki dobierasz. Obejrzałam całego bloga. Naprawde jestes boska. Zdobędziesz świat. Za kilka lat będzie każdy CIEBIE ZNAŁ . :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie zdjęcia są cudowne !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze zdjęcie najlepsze:D ogólnie sesja i makijaż super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. NIESAMOWITE !! jestem pod ogromnym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej rewelacyjne 2 zdjęcie ma w sobie magię...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. makijaż świetny!ale opaska niepotrzebna

    OdpowiedzUsuń
  15. Może to nie do końca styl jaki lubię, ale wszystkie zdjęcia wyglądają bardzo profesjonalnie, zwłaszcza ostatnie :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjecia i makijażę świetne, jedyne co mi troche przeszkadza to ten brązer na skroniach(jak na moje oko za dużo go trochę), Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia mi sie podobają - super klimat ! :) Jesteś w tym dobra. Ale mam jedną uwagę, którą widać szczególnie na 2 ostatnich zdjęciach - podkład wydaje się za ciemny dla modelki, nie wiem czy to wina światła czy faktycznie tak jest :( Ale biorąc pod uwagę pierwsze zdjęcia wszystko jest OK, więc wydaje mi się, że to właśnie tylko i wyłącznie wina światła;) Nie odbieraj tego jak atak, po prostu moją pasją podobnie jak u Ciebie jest wizaż, dlatego takie rzeczy bardzo łatwo wyłapuję i po prostu to takie moje małe zboczenie zawodowe :)

    Też tak czasami masz ? :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no rzeczywiście trochę się odcna biała szyja...ale to pewnie oświetlenie :)

      sam makijaż jest śliczny, do tego te pazurki <3
      nie podobają mi się trochę miny modelki (mocno otwarte oczy na wszystkich zdjęciach p0oza 1 i ostatnim) poza tym wszystko super! cudne kolory :)

      Usuń
  18. piękny makijaż i świetne zdjęcia! :D

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale klasa! Jestem wizażystką z 5letnim doświadczeniem i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  20. makijaż fenomenalny, istny talent :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Boże, ale masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  22. Extra ;) Chciałabym siebie zobaczyć w takich kolorach hehe

    OdpowiedzUsuń
  23. świetną sesję zrobiłaś! Wszystko super, kolorowy świetne, ale modelka bezpłciowa, tylko włosy fajne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Makijaż jest obłędny:) Sesja całą jest świetna, ale najbardziej przypadło mi do gustu pierwsze zdjęcie:) pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  25. Makijaż mi się nie podoba... Ale ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  26. nie pomalowalabym sie tak, bo za mocno, ale zdjecia bym chciala :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale tęcza! magia, magia, magia **

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakochałam się w tym makijażu na pewno będe chciała go otworzyć na swoich oczach :) Zazdroszczę talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystko wspaniałe! makijaż prześliczny.. zdjęcia cudowne, ale pierwsze jak dla mnie najlepsze! Ja również zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale ślicznie!
    piękne kolory! : )

    OdpowiedzUsuń
  31. moje marzenie, zebys zrobila mi sesje zdjeciowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczny makijaż.
    Który ty jesteś rocznik ? nie masz w tym roku matury ?

    OdpowiedzUsuń
  33. ach oko boskie
    zapraszam na moje rozdanie
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2012/05/owiecccckowe-rozdanie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  34. super makijaż jak i zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. naprawde swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. jesteś piękna ale nie wiem dlaczego się tak oszukujesz... może czas zaakceptować to jakim się jest, a nie oszukiwać się, że to wspaniałe jeździć na wózku? nikt Ci tego nie zazdrości, wszyscy bardzo współczujemy, ale to nie powód, żeby się oszukiwać, zaakceptuj siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że dziewczyna robi to co jej się podoba to znaczy, że się nie akceptuje? Coś mi tu nie gra. Ty byś pewnie chciał(a), żeby zamknęła się w domu i płakała, jasne. Zresztą po co odpowiadam tak marnemu trollowi.

      Usuń
    2. Czasami ciężko się pogodzić ludziom z tym, że niepełnosprawna dziewczyna może być ładniejsza i zaradniejsza od tej "pełnosprawnej". Od Pani Dominiki pewność siebie bije na odległość. I przez bloga i na żywo. Co niestety nie jest spotykane u osób niepełnosprawnych. Nie dziwi mnie Twoja reakcja Drogi Anonimowy. Moich znajomych też to zszokowało. (Miałam kiedyś okazję Panią widzieć lecz brak odwagi był silniejszy i nie podeszłam, Dominiko), ale uśmiech widziałam. Przyjaznego wieczoru, oglądam Cię razem z córeczką.

      Usuń
    3. Przecież Dominika nie pisze, że "wspaniale jest jeździć na wózku", bez przesady... pisze, że ma wspaniałe życie pomimo iż porusza się na wózku, że wózek jej nie przeszkadza w prowadzeniu tego życia i w spełnianiu marzeń... co zresztą jest prawdą, bo widać, że dziewczyna realizuje się i odnosi sukcesy, więc gdzie tu jest oszukiwanie się? Po co na siłę szukać problemu tam gdzie go nie ma i umartwiać się? Gdyby miała mieć takie nastawienie, to na pewno nie osiągnęłaby tego co teraz i jej życie nie byłoby takie szczęśliwe.
      Sesja rewelacja :)

      Usuń
    4. Wybaczcie ze się wtrącę bo ja tu pierwszy raz!!! I z tego co widzę to właścicielka tego bloga akceptuje siebie w 100% dlatego tez jest taka szczęśliwa... Bo wiem jedno, ludzie tacy jak ona zasługują na pełen podziw ponieważ dzięki wielkiemu życiowemu nieszczęściu nauczyli się naprawdę żyć!!! A mało kto to potrafi!!! A w szczególności my, niby sprawni... ale tak naprawdę to my jesteśmy ułomni bo nie znamy prawdziwych wartości w życiu...
      Dominiko, naprawdę cie podziwiam za sile i dobra energie z jaka brniesz przez życie. I uważam ze jesteś przykładem dla wielu!!! Po za tym chciała bym cie dodać do obserwujących, ale nie widzę nigdzie takiej opcji (na górnym pasku już nie działa :/

      Usuń
  37. Uwielbiam Twoje makijaze i zdjecia,sa cudowne:*

    OdpowiedzUsuń
  38. tym makijażem powaliłaś mnie na kolana :))

    OdpowiedzUsuń
  39. ladne wlosy modelki, fajny makijaz, piekna ty i wybitna!!! :)))) :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Makijaż jest fantastyczny. Ileż bym dała, żeby umieć zrobić coś takiego! ;)
    Najbardziej podoba mi się zdj 4, wszystko jest idealne. Świetna robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkie zdjęcia cudne, a makijaż rewelacyjny!!!!Bardzo bym chciała, abyś mi taki zrobiła!!!Jesteś wyjątkową osobą!!!!!Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  42. Makijaż faktycznie mega wspaniały. Osobiście ostatnie zdjęcie podoba mi się najbardziej :D Jednak chociaż na jednym modelka mogła się uśmiechnąć, bo na pozostałych jej wyraz twarzy się nie zmienia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież to nie modelka wybiera zdjęcia. a make up- niesamowity ! :)

      Usuń
    2. nie modelka wybiera zdjecia, to prawda. Robi to fotograf, lecz to modelka ma za zadanie zmieniac ciagle miny, a nie miec ciagle taka sama mine. Chociaz rozchylenie ust, zamkniecie oczu, dlonie przy twarzy.. Styl zdjec, makijaz, skronie i światlo super.

      Usuń
  43. ubostwiam Cie <33

    OdpowiedzUsuń
  44. rewelacja, dzięki Tobie wiosna za oknem trwa 24h :)



    http://mystylemyworldandi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. kolory super :)
    http://ewelinaszajnar.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/EwelinaSzajnarMakeUP

    OdpowiedzUsuń
  46. cuuuuuuuudownie!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Generalnie jestem zachwycona Twoja osoba,tym co robisz, jaką czerpiesz z tego ogromną radość, z takich najzwyczajniejszych rzeczy, ze swoich hobby.. na prawdę to wszystko jest niesamowite nawet gdy wydaje się takie zwyczajne :)

    Robisz cudowne makijaze, zdjecia rowniez:) i bede tu nadal zaglądać tym bardziej że sama przepadam za fotografią :)
    Rób zawsze to co kochasz, bo na pierwszy rzut oka widać jaką sprawia Ci to radość :)

    http://beautythoughtslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna sesja!


    Zapraszam bialedrzwi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam te zdjęcia, uwielbiam ten makijaż!
    Dziewczyno jesteś niesamowita :)
    Te wszystkie kolory to tylko sprawiają, że pojawia się uśmiech na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej, przeglądam Twój blog i fejsa , powiem Ci że aż bije od Ciebie optymizmem;) i przyjemnie przegląda się Twoje strony. Dzięki Tobie także zachorowałam na wizaż, stylizację i paletki sleeka, chodź jestem o rok starsza od Ciebie. :-) Mam pytanie do Ciebie. Możesz mi polecic dobry puder, kryjący i trzymający się w miare dobrze dla cery normalnej,jasnej z oczami brazowymi?
    ja mam puder translucent z avonu(taki w czarnym opakowaniu) i średnio zadowolona jestem...
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedź:) Magda

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczny makijaż i świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. drugie zdjęcie mnie zachwyciło :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny makijaż! Intensywne kolorki tak jak lubię :) Nawet dodałam właśnie notkę na moim blogu o neonowych cieniach do powiek Flormar. Widziałam, że używałaś pomadek tej marki, to może i cienie przypadną Ci do gustu? Powiem jedno, sleek się nie umywa ;-)

    www.betty-makeup.blogspot.com Zapraszam, jeśli masz chwilkę czasu. Blog jest nowy i mało popularny :(

    OdpowiedzUsuń
  54. meeega pozaytywnie! makijaż i sesja cudowne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. jesteś niesamowita! *_* przepiękna! brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń
  56. ale makijaż zatkało mnie normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Super makijaż, fantastyczny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Niesamowicie wyglądasz :)Zdjęcia perfekcyjne :)

    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne zdjęcia i super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jesteś genialna wiesz? Wielu ludzi powinno brać z Ciebie przykład!

    Jeśli lubisz różne ciekawe fryzurki - zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  61. śliczny makijaż masz talent tylko pozazdrościć:)tez bym chciała taki:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zrób mi taki makijaż!
    pliiiis..:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne makijaże i zdjęcia robisz:) A jakiego aparatu używasz do robienia zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
  64. rozwój niepełnosprawnego to podstawa, sam jestem niepełnosprawny i znam zmagania na codzień. Zapraszam również do mnie www.niepelnosprawny.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. fajny makijaż na lato- pozdrawiam izyczę sukcesów (Super z Ciebie dziewczyna) :)

    OdpowiedzUsuń