BLOG

czwartek, 17 maja 2012

różowe włosy + make up

Cześć Dziewczyny! Jeżeli "polubiłyście" na Fb moją stronę to na pewno widziałyście już moje różowe włosy, zrobione "domowym" sposobem, ale jeżeli np nie macie konta na fb to przedstawiam Wam to tutaj! :)
Link do wlosów na fb - facebook :)
Dziewczyny! Kolor jest zrobiony naprawdę, nie komputerowo. Jednak jest to tylko mój jednodniowy domowy eksperyment, do "pierwszego mycia". Nie zamierzam rezygnować z blondu, ale raz na jakiś czas lubię jakieś urozmaicenie - nie tylko w makijażu :)

A zrobiłam to.... różowym cieniem do oczu! :P
Już Wam piszę jak to się stało..
Na pomysl wpadlam przez przypadek, gdy pewnego dnia malowalam oczy do sesji zdjęciowej, wzielam na palca wlasnie tej rozowy cien, ale poprawilam grzywke i przez przypadek przejechalam tym cieniem po grzywce.... i to mnie wlasnie zainspirowalo do zrobienia tak jak na zdjeciu, szybko to się robi - jakieś 10-15 minut to robilam. Po prostu okrąglym cieniem pocieralam o wlosy, pozniej palcami rozcieralam na cala dlugosc. Przykładamy cień na taką wysokość od jakiej ma się zaczynać kolor przyciskamy palcem i przesuwamy w doł dociskając. Cień się będzie kruszył i bedzie barwil wlosy na wybrany przez Was kolor! (robilam też niebieski + rozowy - w przejsciu wychodzil fiolet, też fajnie wyglada!). Zmywa się przy pierwszym myciu. Ja uzylam cienia rozowego Glazel, matowego. Do niebieskich polecam granat z Oriflame. To jak bardzo intensywny bedzie kolor zalezy od cienia. Ja to robilam na suchych wlosach :))
Aaa i na szyi czy ubraniach raczej nie zostawia sladów. Lekko zostawia slady na palcach gdy się scisnie wlosy i przejedzie po nich w dól. Ale to też tylko trochę. :)

Moje perełki - głownie Sleek oraz - Rimmel, Astor, ELF, Besame, Flormar, Oriflame, EDM. :)


Który odcień różu wybieracie? 
Pierwsze trzy Sleek .
Ostatnia MeMeMe.
Makijaż - Paletka Sleek Curaco. 

Pozdrawiam! :))

81 komentarzy:

  1. ale wlosy! ale sposob! mega! jestes naprawde szokujaca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem w szoku!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już widziałam na facebooku, ale ciągle zachwyca :)):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia szminka powoduje zawrót głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją uwielbiam, bo jest intensywna baaardzo :D

      Usuń
  5. ciekawy pomysł z tymi włosami! świetnie to wygląda :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. sposób SUUPEROWY! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo :) mememe ma piękne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I Anonimku tam wyżej... od razu widać, że te komentarze pisze jedna osoba :) wybacz Dominiko- mam alergię na takie "spamy" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, ale z drugiej strony nie każdy kto chciałby wyrazić swoją opinię ma konto, więc na razie nie blokuję dodawania anonimowych komentarzy. :P

      Usuń
    2. Oczywiście to rozumiem :) Aczkolwiek komentarze pisane co kilka sekund/ minut są troszkę podejrzane :P

      Usuń
    3. to prawdopodbnie dlatego, ze gdy dodam post prawie odrazu wstawiam go na kilka moich stron, ja np nigdy nie patrze na godziny dodania komentarza czy daty - bo zazwyczaj pokazuje mi inne niz są, nie wiem w czym jest dokladnie problem.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. nie wiem czy ja bym takie zrobila sobie, pomysl dosyc .. inny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. powinnas troszke bardziej rozetrzec szczegolnie zolty kolorek kochana :) a co do wlosow wypowiedzialam sie juz na fb- podziwiam Cie i moglabym sobie Toba wytapetowac pokoj! :D a i jeszcze jedno-takie fotki swatchy kolorow i szminek w Twoich ustach mega mi sie podobaja! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę super. ale nie dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, piękne i pasują Ci. Ja się odważyłam tylko na kilka różowych pasemek :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak lalka barbi ślicznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. az mi sie nie chce wierzyć że to cieniem do powiek:P myślałam ze jakimś tonerem czy sprayem :P fajnie wyszło :) ładnie ci w różowym :)
    tylko twarz na tych fotach jest dziwnie żółta w stosunku do szyji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już widziałam podobne komentarze dotyczące odcienia podkładu na facebooku, a ja albo ślepa jestem, albo po prostu mam dobrze ustawiony monitor, bo nic takiego nie widzę...

      Usuń
  15. ile szminek :D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję Wam, no sposób trochę może się wydawać dziwny, ale jednodniowy i skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Włosy wyszły świetnie:))
    A.

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny ten róż na włosach :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem Ci się zmyły? fajne.

    OdpowiedzUsuń
  20. próbowałam zielonym, też ciekawie :) zainspirowałaś do nowości.

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacyjnie ;) odlotowo ;) po prostu świetnie ! :)
    Powiedz mi jak dużo potrzebowałaś cienia aby uzykać taki efekt ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, 1/3, może połowe, ale ja mam bardzo długie włosy, a poza tym zrobiłam prawie całą głowę.

      Usuń
    2. no właśnie dlatego mnie to zainteresowało ;)
      bo chyba sama się skusze na taki eksperymencik :D
      w wakacje trzeba szaleć :D

      jeszcze raz ślicznie :)

      Usuń
  22. Efekt rewelacyjny :) i cudny makijaż oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś genialna! Na sesję jak znalazł, dzięki za podzielenie się pomysłem na farbowanie :) (chętnie wypróbuję, bo włosy mam słabe i farba niszczy :P )

    No i w ogóle masz piękne i zdrowe włosy, może na blogu też podzielisz się z czytelniczkami informacjami, jakich kosmetyków do włosów używasz, żeby tak wyglądały? :) (no chyba, że nic szczególnego nie robisz i po prostu takie są :D )

    OdpowiedzUsuń
  24. naprawdę super!:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne połączenie dotychczasowych zapowiedzi na fb :)

    a włoski wyglądają pięknie, zmyłaś już?
    jak ręcznik ,wanna i reszta?
    różowe ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tymi wlosami w zyciu bym nie wpadla ze to sprawka cienia :D Ale masz kolekcje szminek!!!!!!!! Łoooooo! W szoku jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jej, to wygląda genialnie!
    zawsze można poeksperymentować : )

    OdpowiedzUsuń
  28. A na ciemnych włosach wyjdzie?Bo się zastanawiam...

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł - jesteś szalona:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny pomysł:) oko świetne :) szminka najjasniejsza:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj bardzo mi się to spodobało ;* powiec mi czy można takie coś zrobić na ciemnych włosach? (brąz) i jaki bys polecała kolor żeby ładnie to wyglądało i było zauważalne;* Pozdrawiam i całuje:*:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Dominika KONIECZNIE musisz na swoim koncie na YouTube zrobić kilka filmików i nauczyć nas jak same w domu mogłybyśmy zrobić takie cudne makijaże jak Twoje! Jestem pewna że zrobiłyby furorę! Czekam już z niecierpliwością na pierwsze filmiki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pomysłowo ! U mnie niestety ten trik się nie uda, włosy mam na tyle ciemne, że rusza je tylko chemia... :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś naturalną blondynką , czy farbujesz włoski ? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pomysł na włosy- REWELACYJNY:)!! Coś dla mnie bo korcą mnie jakieś turkusowe końcówki, ale zostałabym zlinczowana farbując moje naturalne rudości :P. A makijaż zaskarbił moje serce bo w moich kolorach, na pewno wypróbuje na sobie:)!! Jesteś rewelacyjna w tym co robisz:)!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny pomysł. Myślałam, że to jakiś szampon koloryzujący.

    OdpowiedzUsuń
  37. wowo nie wiedzialalm ze cienie moga robic za frbe do wlosow :D
    super efekt koncowy :D
    ale ty masz mnostwo tych perelek :D
    a makijaz jak zawsze cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawy pomysł i to jeszcze jaką niekonwencjonalną metodą :D przeglądnęłam Twojego bloga i jestem pod wrażeniem- masz talent dziewczyno!
    ps. Też jestem z Zamościa :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zabarwiłaś włosy... cieniem?? :D
    Niesamowity efekt, nie spodziewałabym się, że może to wyglądać tak sugestywnie - zupełnie, jakbyś użyła do tego jakichś specjalnie do tego przeznaczonych kosmetyków.

    Róż pomadki - podoba mi się ta fuksja na końcu :)

    Jesteś piękną i zdolną dziewczyną, Dominiko - dziś przyszłam tu po raz pierwszy, ale już po pierwszych Twoich słowach/zdjęciach jestem przekonana, że jesteś kimś wyjątkowym.

    OdpowiedzUsuń
  40. O farbowaniu włosów cieniem to jeszcze nie słyszałam, co najwyżej bibułą heh:D A poza tym świetna kolekcja szminek i wogóle wszystko super:)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny pomysł z tymi różowymi włosami. Nigdy bym się nie spodziewała, że tak dobry efekt można uzyskać cieniami :) myślisz, że na ciemniejszych włosach byłoby to również widać? Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawi mnie czy na ciemne włosy też złapią kolor, ale nie wydaje mi się, chociaż warto spróbować, zawsze marzyłam o niebieskich końcówkach, bądź kilku pasemkach. :D

    OdpowiedzUsuń
  43. super pomysł, mi niestety nie wyszło (mam dość ciemne włosy) :((

    OdpowiedzUsuń
  44. super włosy !!!
    http://fashionistasdreamer.blogspot.com/ zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Twój blog jest najlepszy! Uwielbiam Cię! ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne !
    Ciekawe czy na brązowych włosach też by coś takiego wyszło :D
    Może dzisiaj wieczorem spróbuję.
    Słyszałam o malowaniu paznokci cieniami do powiek, ale o "farbowaniu" włosów pierwszy raz :D
    Pozdrawiam,
    Serafinia

    OdpowiedzUsuń
  47. obserwuję - przez te różowe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dominika, Dominika:) pamiętasz nasze żarty u B.F.S na temat chudości i tego, że ktoś do mnie powiedział że chyba mam zanik mięśni? do dziś śmieję się jak myślę o tym hheeeeheh:-) Blogowanie i mnie dopadło:-) Zapraszam Cię serdecznie do mnie:) http://cloibycloi.blogspot.com/ , jeśli spodoba Ci się dodaj mnie do obserwowanych:) pozdrowionka!:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Włosy świetne...też takie miałam zrobione tonerem do włosów trzyma się kilka tygodni:) pozdrawiam:)Ewela

    OdpowiedzUsuń
  50. wyglądasz wspaniale, jesteś niesamowita, za każdym razem kiedy odwiedzam Twojego bloga, uśmiech pojawia mi się na twarzy i dzień od razu jest lepszy:D.
    Dajesz wspaniałą, pozytywną energię, dziękuję!:D

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do odwiedzin mojego bloga, będzie mi bardzo miło:).

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie wpadłabym na to, świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  52. efekt jest przepiękny!! !! !!
    nie mogę się napatrzyc :))

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny pomysł! I efektowny ;D

    OdpowiedzUsuń
  54. swietnie wygladasz w rozowych wlosach :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam granat z Ori i myślę, że w weekend wypróbuję :) :*
    ZAPRASZAM NA ROZDANIE! DO ZGARNIĘCIA KOSMETYKI NATURALNE- marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Pozwól mi zamieszkać w twojej kosmetyczce Obiecuję będę cicho nie będę bałaganić :P

    OdpowiedzUsuń
  57. szalona i zdolna z Ciebie bestia .Jesteś obserwowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wow, nieziemsko!:) Ale miałaś farta z tym przypadkowym pomalowaniem włosów;) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  59. jesteś niesamowita! masz prawdziwy talent, makijaże są bezbłędne :) z ogromną przyjemnością dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Dominiko możesz podać nazwę pomadki na pierwszym zdjęciu?
    masz przepiękne usta!!!!
    resztę też piękną:)
    buzia

    OdpowiedzUsuń
  61. mało precyzyjnie napisałam ,chodzi mi o sleeka:)

    OdpowiedzUsuń
  62. MASZ MEGA BLOG! podziwiam Cię. masz talent. ;)
    życzę sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Pomysł godny uwagi naprawdę./...genialnie Ci to wyszlo..jak byś mogła zaszczycic mojego bloga swoja obecnościa byłaym mega szczesliwa. podziwiam cie na Fb i tutaj ...jednak nie napisąłam chyba zadnego komenta i musiałam to juz zrobic hehehe
    jestes rewelacyjna. zajebista i kochana..wymyslasz takie makijaze, masz takie fajne posty ze az chce sie je czytac. jestes mega popularna...i jak bys jeszcze do mnei zajrzala to poczułabym sie odrobine jak ty heheh...3mam kciuki za Cibei i czekam na coraz to nowsze pomysły :)pozdr

    OdpowiedzUsuń
  64. extra pomysł- na moich moge zapomniec- mam czarne

    OdpowiedzUsuń
  65. śliczna jesteś :)
    całośc makijaż, włosy i zdjęcia świetne!!:)

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja chyba wybrałabym pierwszy odcień szminki :D
    A co do włosów to świetne! Ja farbowałam na kolorowo tonerami, ale niestety strasznie zniszczyłam sobie włosy.
    A ogólnie to znalazłam Twojego bloga przez przypadek, ale podziwiam Cię za to, że jesteś tak pełna energii i radości. Jesteś też na prawdę bardzo ładna :) Życzę Ci, aby ten uśmiech nie znikał z Twojej pięknej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń