BLOG

czwartek, 31 maja 2012

"nie bój się dużego kroku!"

Cześć Kochani!

Ciepłe dni bardzo mnie inspirują i motywują do działania, a jak sobie pomyślę, że jeszcze równo 30 dni do wakacyjnego wyjazdu nad morze, to po prostu....nie mogę się doczekać, ciągle tylko o tym mówię! :)
Dziś chciałabym Wam pokazać trochę prywatnego życia, trochę mojej codzienności i tego jak mijają mi wakacje.

Poniżej niedzielne popołudnie, Buty - KLIK.
Brązowe dzieci, prezent od - Pandoria.net.pl
Na zdjęciu poniżej są moje ukochane paletki sleek! ♥
Ciągle wzbogacam moją kolekcję, uwielbiam je i ostatnio na nich najczęściej pracuję. :)

80 komentarzy:

  1. kolorowa codzienność ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) czytając Ciebie mam zawsze usmiech na twarzy! Pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam twój pozytywizm:) tak 3maj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skończyłaś podstawówkę? Wiesz co to "pozytywizm"? wątpie...

      Usuń
    2. Hej, Dziewczyny,
      spokojnie, law & pis!
      - a może pierwszy anonim celowo zrobił taki neologizm i nie chodziło o ten "szkolny" pozytywizm - niektórzy czasem tak mają :)

      Usuń
  4. fajna kolekcja! ja mam sleek storm tylko.
    Miło czyta się Twojego bloga, mam podobne odczucia co RedLipstick. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. słodka i piekne buciki

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przepiękny uśmiech <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponująca kolekcja paletek :) Ja również uwielbiam tą firme:) Zapraszam do siebie będzie mi miło jak wpadniesz :) http://www.love---shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna! zazdroszczę kolekcji butów i kosmetyków!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ta dziewczyna na zdjeciu, to nie przypadkiem Paulina Sz***? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ;D Jaki ten swiat maly ;D i moze powiesz jeszcze, ze znasz Kamila, Adama i Ize K****, ktorzy mieszkaja za jej domem ;DD

      Usuń
    2. muszę znać, bo sama mieszkam krok od Pauliny domu :D A Ty skąd ją znasz? :)

      Usuń
    3. To jest rodzina K******, a Iza, Kamil i Adam to moja rodzina ;) A ich tata, to moj chrzestny ;DD i tak sie sklada, ze czesto u nich bywam ;) I mimo, ze juz dosc dlugo obserwuje Twojego bloga, to nie pomyslalabym, ze tak blisko mieszkasz ;))

      Usuń
  10. fajny uśmiech! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. sleeki <3
    przepiekny makijaz :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialnie Ci w smookey :) ile paletek <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ty masz mega uśmiech ♥
    A do jakiego miasta wyjeżdżasz, jeśli można wiedzieć? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczyy!!!śliczna jesteś Dominiczko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś jedną z piękniejszych kobiet jakie kiedykolwiek widzialam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. blond to twój naturalny kolor włosów ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mmmmmmmmmm.... jakie cudowne tęczówki :) tak bardzo chciałabym się zarazić Twoim optymizmem...

    OdpowiedzUsuń
  18. Hm dziewczyny gdzi kupię te paletki sleek ?
    Po prostu jesteś piękna :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow jaka kolekcja pozazdroscic :) buciki tez swietne

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże weszłam w te buty, a tam róóóóóóóóóż :D haha nie rób mi tego więcej :D :* Podobają mi się te nude, ale ja przymierzam się do czerwonych ^^ :*
    A.P. :*

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś wyjątkowo przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteś momentami podobna do Soni Bochosiewicz zwłaszcza na tym jednym zdjęciu pod zdjęciem z koleżanką:)

    OdpowiedzUsuń
  23. zajebiście, fajne naturalne zdjecia z koleżanką, a i zajebiste ciemne oczy

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia, piękne makijaże....pozazdrościć umiejętności! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne zdjecia,dobrze,ze tyle radosci wciaz w Tobie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. "póki radość jest w nas" :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale z ciebie piękna kobieta! I te oczy :)
    Najbardziej podobają mi się różowe obcasy i spodnie z zamkami :]

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie wyglądasz, cudownie podkreślasz oczy no i do tego te różowe szpilki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. dziewczyno, zazdroszczę Ci! tej energii, tego życia. Wiele dziewczyn marzy żeby być w tym miejscu co Ty!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestes śliczna:)mmmm:^**
    Zapraszam
    mr-joeblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne makijaże pokazujesz Dominiko. widzialam juz kilkanascie Twych prezentacji, ale najbardziej Ci jest dobrze tak naturalnie, jak na tej fotce tutaj z tą brunetką.... taki bardzo delikatny, stonowany makijaz, jestes bardzo mlodą osoba. Tamte owszem ladne , ale raczej tylko do prezentacji, wizazu, ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Boskie te różowe szpilki, szkoda, że dla mnie za wysokie :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zwykle super :) Można sobie przyjść do Ciebie na taki makijaż za drobną opłatą? :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocham sleeka :D moze kiedys dorobie sie takiej kolekcji ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj!:)
    Dopiero trafiłam na Twojego bloga i masz Kobito niesamowity talent!:)
    Tak pięknie malujesz i robisz zdjęcia, że ach...:)
    Nie mogę się napatrzeć:):):)

    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przez Ciebie popadam w kompleksy :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś mega pozytywna :) tak jak juz pisałam zainspirowałaś mnie do założenia własnego bloga :) to dopiero początek ale zapraszam http://stylishmotherhood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. patrze i nie mogę się napatrzeć, jesteś śliczna!! a brązowe szpilki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale Ty jesteś śliczna! ^^ poprostu mega fajny blog masz styl koleżanko! pozdrawiam i zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. wow piekny makijaz a ty to juz wogole.Jakim aparatem robisz zdjecia, jesli mozna wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam Twoj usmiech! a paletki sleek chce juz kupic od dawna jednak zawsze jest cos wazniejszego :(

    OdpowiedzUsuń
  42. CO Z TAMTYM KONKURSEM ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież wyniki podawała Dominika już w poprzednim poście konkursowym.

      Bardzo mi się podoba to zdjęcie na ulicy z koleżanką. Super wyglądacie.
      Trzymaj się cieplutko :]]

      Usuń
    2. tak, wyniki są przy konkursie.

      Usuń
  43. śliczna jesteś! cudowne włosy! i obłędny róż;)
    Fajny blog, dodaje do obs.;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jesteś profesjonalną wizażystką? ; ) Robisz świetne makjiaze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadnej szkoły w tym kierunku nie skończyłam, jestem samouukiem, ale maluję na wesela, śluby, sesje i inne okoliczności, dziekuje :)

      Usuń
  45. Super ! :) zazdroszczę wakacji moje zaczną się dopiero za 18 dni :) :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  46. ale jestes piekna!:) mozesz dokladniej opisac dlaczego jezdzisz na wozku? i czy jest szansa ze bedziesz chodzila? buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  47. ale Ty masz piękne długie włosy!:D
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło :).

    OdpowiedzUsuń
  48. jesteś zajebiście śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  49. Prześliczna dziewczyna! Można tylko pozazdrościć tak wspaniałej urody! i tak pozytywnego podejścia do życia! Tak trzymaj! Będziemy wpadać częściej, a tym czasem zapraszamy do siebie, tylko u nas "Kłosowy zawrót głowy" czyli krok po kroku! www.werbeautykor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zachwyciło mnie twoje podejście do życia! :) Chyba jeszcze nie widziałam kogoś tak zachwyconego wszystkim tym, co nas otacza, ukazujesz to w pięknych, różnorodnych barwach. Coś niesamowitego ! Przeglądając twojego bloga, widzę swoje życie inaczej, oczywiście pozytywniej ! :) Jestem pod wielkim wrażeniem, gratuluję sukcesów i życzę jeszcze wielu wielu innych.
    Ps. Jesteś piękna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. ahhh ale dużo paletek :) ja ze Sleek'a też uwielbiam :)) mam póki co 6szt., na pewno będzie więcej.... ;))))
    ale tak śliczne makijaże to mi nie wychodzą niestety


    pozdrawiam
    Alieneczka

    OdpowiedzUsuń
  52. Czemu musisz być taka śliczna ? *.*

    OdpowiedzUsuń
  53. Niesamowite są te szpilki, obcas bardzo wysoki a kolorek malinowy... super!

    OdpowiedzUsuń
  54. zakochałam się w tych szpilkach! <3


    podziwiam Cię za to co robisz , masz wielki talent i serducho :)


    Zapraszam na mój powrót w blogowaniu
    Pozdrawiam SAVIN

    OdpowiedzUsuń
  55. ślicznotka z Ciebie ;))) świetny blog !! ;* pozdrawiam serdecznie i całuje !;*
    CLAUDIA TRISH ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz CUDOWNĄ urodę :) i niesamowity talent i siłę! oby tak dalej :* :)

    te różowe buciki baaaardzo do mnie przemawiają i uwielbiam połączenie wysokie buty + rurki z zameczkami na dole :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Mam jedną paletkę Sleek, tą z dolnego rzędu, na samym środku. Dokładnie ten sam kolor mi się pierwszy zaczyna kończyć :) Śliczny brązik i pasuje do bardzo wielu makijaży, ja zwykle robię nim smokey z czarną kredką w stylu: http://images4.fanpop.com/image/photos/18800000/Mila-2011-SAG-Awards-mila-kunis-18874502-347-500.jpg i to właśnie Mila Kunis mnie zainspirowała :)

    Zazdroszczę tylu Sleeków, są super i czuję, że też zacznę zbierać!

    OdpowiedzUsuń
  58. http://1.bp.blogspot.com/-XtFyXjz87ck/T8eyKv8cPPI/AAAAAAAABgw/yewE90PDHXk/s1600/560355_471280482889520_1230827729_n.jpg czy mogłabyś zrobić zdjęcia krok po kroku jak wykonujesz ten makijaż i wstawiła a fb? byłabym bardzo wdzięczna! jest cudowny! zazdroszcze talentu, ja dopiero zaczynam eksperymentować z cieniami. :))

    OdpowiedzUsuń