BLOG

czwartek, 24 maja 2012

Malowanie włosów domowym sposobem. Cz. 2. :)

No cześć Kochani! ONiektórzy z Was na pewno już widzieli te wszystkie zdjęcia na facebooku. KLIK :) Obiecałam wstawiać zdjęcia moich kolejnych eksperymentów z włosami. Więc zapraszam do oglądania! (Jak zrobić różowe znajdziecie w poście poniżej albo na facebooku. 

Śmiesznie się czuję z takimi włosami, ale efekt jeszcze bardziej intensywny niż różowym cieniem! Tym razem użyłam bronzera do policzków sleek koloru pomarańczowego :)

Usta - farbka Sleek do ust :)



Makijaż krok po kroku - wykonany najnowszą paletka Sleek Brights
Eyeliner w żelu - Sleek i rzęsy Rimmel.
Baza pod makijaż: Pierre Rene - make up base all skin types.
Oczy - Kredka Pierre Rene - Carbon Black & Shadow,art pencil - niebiesko - czarna.
Cień Miyo - Sting no 31
Cień Miyo - Ambition no 40
Eyeliner - Miyo Glam eyes - srebrny.
Rzęsy - Rimmel
Podkład - Bourjois Healthy mix.

I trochę mojej codzienności... :)

83 komentarze:

  1. jesteś wzorem do naśladowania!!
    Zazdroszczę ci tego optymizmu, tego co dzięki niemu osiągasz i tak wielkiej detreminacji w dążeniu do celu! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja mam w takim razie inne pytanie. jak na ciemnych włosach (mój kolor to gorzka czekolada) zrobić coś fajnego jasnego, ale żeby nie wyglądac jak Michał Wiśniewski gdzie na czerwonych białe paski wyglądały jakby ptak narobił mu na głowę. mam w sobotę wesele koleżanki i zastanawiałam się nad czymś fajnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem ciekawa :)

      Usuń
  4. Nie pomyślałabym, że bronzerem można zrobić coś takiego, fakt lepiej wyglądasz w blondzie:)
    BArdzo podoba mi się Twoje ostatnie zdjęcie:) Jesteś przepiękna Dominiko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt jest po prostu wow ! Ty sobie możesz na takie eksperymenty cieniami, bronzerem itp robić bo masz jasne włosy, ja niestety mam ciemno brązowe i u mnie coś takiego nie wchodzi w grę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle siły i energii w tobie to aż piękne, a i przystojnego masz chłoapaka :D

    Gorące pozdrowienia, Alessandra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fajne kolorki ci wychodzą bo jestes blondynka a wiadomo ze jak na blond sie nałzoy inny kolor bendzie intensywny tobie to chyba w kazdym kolorze do twrazy super ci w różowych blog jest zarabsty

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy włosy nie brudzą wtedy ubrania?
    Zdecydowanie wolę Cię w blondzie, ale fajnie czasem poeksperymentować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy rewelacyjne, chociaż wolę Cie w blond:) uwielbiam Cie za to, że masz tyyyyyyle w sobie pozytywnych emocji:) A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoj mezczyzna ma wielkie szczescie ze Cie ma;niech trzyma Cie mocno mocno i nigdy nie wypusci z rak.
    Jestes piekna, utalentowana wzor do nasladowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, kocham go z całego serca i mam nadzieję, że tak własnie będzie :))

      Usuń
  11. ostatnie twoje zdjecie jest przepikene :)
    bardzo pasuja ci takie okulary :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piękna! ognista! ;-p

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie czasem pobawić się kolorem:) Też lubię pod tym względem eksperymentować:)

    OdpowiedzUsuń
  14. + za odwagę.

    OdpowiedzUsuń
  15. dominikooo, mogłabyś robić instrukcje makijażowe?:D:D:D bardzo by sie to nam przydało!:) całusy :):*

    OdpowiedzUsuń
  16. oczy pomalowane na niebiesko w Twoim wydaniu mnie zauroczyly :) bardzo lubie do Ciebie zagladac, fajny pomysl z tymi kolorowymi wlosami ale u mnie jako kruczoczarnej niestety nie wchodzi to w gre ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dodac baner wspolpracujacej ze mna firmy?? np. tak jak ty masz fleq czy szafomanie

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie, pięknie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, jesteś wspaniała!
    Uwielbiam Twojego bloga!
    Po pierwsze - patrząc na te różne kolory włosów mam wrażenie, że Tobie w każdym kolorze byłoby dobrze:D!
    Po drugie - pięknie wyglądacie razem z Twoim chłopakiem, życzę wam szczęścia i wszystkiego co najlepsze:).
    Po trzecie, zo, uwielbiam Twoje makijaże i zazdroszczę Ci bardzo takiego talentu, gdyby nie fakt, że mieszkasz dalego ode mnie, to prosiłabym, żebyś mnie malowała w dniu mojego ślubu:). Niestety nie mam takiej możliwości, dlatego proszę Cię,
    żebyś weszła na mojego bloga, zobaczyła moje zdjęcie i doradziła mi jak mam się malować, byłabym bardzo wdzięczna, jeżeli poświęciła byś mi chwilkę:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze piękna i jak zawsze w niebotycznych szpilach ;) Kochana jesteś wielka !

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze pięknie, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz w sobie tyle niesamowitej energii! Ja nie wiem jak Ty to robisz! ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszcze Ci kochana!! wchodzę setki razy na Twojego bloga i ciągle mi mało. ;]]

    OdpowiedzUsuń
  24. super! ja niestety ciemne włosy mam i nie umiem się pobawić z kolorami włosów :((

    OdpowiedzUsuń
  25. PRZEPIĘKNA.
    Pozdrawiam, Ewelina.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie dość że śliczna, drobna dziewczyna to pełna zapału i chęci do życia!
    Wielu powinno brać z Ciebie przykład!
    Oby tak dalej :*:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowita jesteś, podziwiam za każdym razem! :)

    Zapraszam do siebie, nowy adres bloga, zachęcam do obserwowania! :)
    http://diane-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja mam pytanie gdzie kupiłaś okulary?
    A Twój blog jest extra, a TY sama osobą godną naśladowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. DarknessPhoenix24 maja 2012 21:48

    Ten kolor jest obłędny <3 Uwielbiam swój kolor włosów, ale w takiej sytuacji zazdroszczę Ci Twojego. Powoli wchodzenie na Twojego bloga wchodzi mi w nawyk, choć pewnie gdybym nie widziała Cię prawie rok temu w Zwierzyńcu, nigdy nie zainteresowałabym się artykułem na papilocie i nie trafiłabym tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  30. ah... normalnie muszę w końcu się zebrać i wypróbować co wyjdzie na moim ciemnym blondzie :P

    OdpowiedzUsuń
  31. ZAPRASZAM DO REJESTRACJI , W CZERWCU JUŻ WYSYŁAJĄ PACZKI Z 5 KOSMETYKAMI ; ) http://shinybox.pl/?ref=ff4df48

    OdpowiedzUsuń
  32. przez Ciebie mam kompleksy! ;**

    OdpowiedzUsuń
  33. różowe włosy super, ale akurat rudy do Ciebie nie pasuje. Tłamsi Cię i zupełnie znikają Twoje piękne oczy

    OdpowiedzUsuń
  34. ale szalejesz :)))) jest w Tobie tyle zycia :) życze Ci jak najlepiej :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  35. Super, odważny kolor, ale ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mój wymarzony kolor włosów! Że też dopiero teraz tutaj trafiłam...eh..
    Masz prze-cudowną cerę! Zazdroszczę bardzo, bardzo, bardzo :))
    Pozdrawiam i będę tutaj często zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  37. o matko jaki kolor!!!!chce! jak to zrobic bedac szatynka? pewnie sie nie da....:( Bardzo ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  38. jesteś taka piekna że aż nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja własnie chyba wole rude! wygladasz w nich cudownie, tak samo jak w blond, piękna niewiasto :*

    OdpowiedzUsuń
  40. OMG :o pięknotka!*_*

    OdpowiedzUsuń
  41. co ja bym dała za taki kolor włosów ! :D ale ten sposób nie działa na moje.. mam za ciemne :)
    a makijaże są po prostu bajeczne !! ♥ pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
  42. Oglądam Twoje makijaże i powiem tak... jesteś cudotwórczynią, bardzo piękną. Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana, jesteś moją inspiracją, choć wiem, że się nie znamy. Ale stałaś dla mnie wspaniała jesteś, zaskoczyłam twoje życie to neonowe :)
    Wielbię w twój sposób, a zarazem chciałabym mieć taki włos co to ufarbowałaś na pierwszym zdjęciu... Chcę mieć taki kolor, w rzeczywistości jaki na prawdę jest kolor i mogłabyś mi podać nazwę tej próbki :D
    Bo kiedyś je ufarbuję może dopiero od września, bo w sierpniu biorę ślubu :D

    Moja inspiratorka,
    Katch
    Czekam jak coś odezwiesz

    OdpowiedzUsuń
  44. jak oglądam Twojego bloga czasami zapominam, że jeździsz na wózku. :> masz tak radosną i piękną twarz, że togo po prostu nie widać. podziwiam Cię, jesteś moją inspiracją.
    pozdrawiam i życzę jeszcze więcej energii.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  45. Kurczę, Dominiczko, kiedy tak na Ciebie patrzę, myślę sobie, że wózek w ogóle nie stanowi jakiejś ujmy, on współgra z Twoim image. Jesteś jak prześliczna ozdoba.
    Ludzie tacy jak Ty są nam bardzo potrzebni - nie tylko w przestrzeni wirtualnej.

    To zabrzmi dziwnie i być może głupio, ale uważam, że każdy przykry, [często anonimowy] komentarz, jaki Ci się trafił/trafi wynika z zazdrości i tym samym potwierdza moje słowa z początku komentarza. Bo właśnie budzisz zazdrość - i jest w Tobie ta siła :)

    Dooobra, spadam - się rozgadałam :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Przecudowny blog!Dodaje do obserwowanych:)Piękna z Ciebie dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  47. Jesteś fantastyczna, od dnia dzisiejszego stajesz się moją inspiracją! Ciesze się że trafiłam na Twojego bloga, bardzo Cie podziwiam... rób dalej to co robisz, bo jesteś w tym świetna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Prześlicznie wyszłaś na tym zdjęciu z chłopakiem i w ogóle Wy tacy piękni radośni!:) Jest moc!:) Ach te włosy, boskie!:OOO

    OdpowiedzUsuń
  49. Kurczę, jaka śliczna z Was para!:) Powodzenia!:)
    A Twój nowy pomysł na koloryzację włosów - rewelka, w życiu bym na to nie wpadła;)
    Bez problemu się to zmywa?:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Włosy odważne, ale przepięknie w nich wyglądasz, radośnie i pozytywnie :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  51. pomarańczowe MEGA!! ♥♥
    Jak dokładnie wygląda ta paletka? Bo szukam jej właśnie na allegro i coś kiepsko mi idzie.. :/

    OdpowiedzUsuń
  52. w tych włosach wyglądasz niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. A ja mam pytanko... czy już od urodzenia towarzyszy Ci wózek czy jakieś zdarzenie losowe Ci go podsunęło? jeżeli jest to zbyt osobiste pytanie to przepraszam, nie odpowiadaj :) tylko piszę prace na uczelnie o ludziach, którzy są szczęśliwi, a są niepełnosprawni od urodzenia tak jak Nick Vujicic :) i trafiłam na Twój blog zupełnie przypadkowo,a widzę, że jesteś inspiracją dla wielu młodych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Tu jest jak się maluje włosy nie tylko cieniami:)

    http://lov3.pl/DIY-Teczowe-koncowki-na-wlosach-bez-farbowania-a1063

    OdpowiedzUsuń
  55. Swietny efekt! makijaz genialny. Piekne zdjcia i usmiech szczesliwej kobiety!!!!!!!pozdrawiam , zapraszam do mnie i wspolnej obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  56. Hej, mam prośbę: Czy mogłabyś zaproponować coś dla małych oczu, by je optycznie powiększyć? Czy da się za pomocą makijażu? Jakich cieni unikać by ich dodatkowo nie obciążyć?

    i.bela

    OdpowiedzUsuń
  57. Widzę, że jest w Tobie ogrom siły. Podziwiam Cię za to i życzę Ci dużo szczęścia. To cudowne, że radzisz sobie i jesteś uśmiechnięta. Oby tak dalej! Takich osób powinno być więcej, którzy mimo tego, że są na wózku - potrafią się cieszyć życiem!

    Zapraszam do siebie. Na moim blogu trwa konkurs, w którym do wygrania jest wybrane przez siebie ubranie. Miłego wieczoru. :)

    OdpowiedzUsuń
  58. fajniutki makijaz wogole oczyska masz sliczne , dodaje do siebie

    OdpowiedzUsuń
  59. super zdjęcia ale to czarno białe wymiata:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Masz chyba najpiękniejszy uśmiech jaki w życiu widziałam! A makijaże jakie wykonujesz są bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  61. na prawde jesteś wspaniała! Patrząc na Ciebie, na Twoją pasje , aż chce się żyć. Obserwuje! zdecydowanie tak!

    OdpowiedzUsuń
  62. Jesteś przepiękną dziewczyną i masz ogromny talent, za każdym razem kiedy tu zaglądam coraz bardziej mnie zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń
  63. ale Ty jesteś ładna, ale ty masz talent, ja cię kręcę!

    OdpowiedzUsuń
  64. Zajrzałam tu przypadkiem... Nie spodziewałam się niczego, co tu zobaczyłam. Jesteś niesamowita! Pozdrawiam gorąco =)

    OdpowiedzUsuń
  65. Jesteś tak silna osobą ,że tylko pozazdrościć.
    Nigdy nie widziałam tak energicznej osoby ,która umie dać sobie radę w tym szarym świecie .
    Pozytyw od Ciebie tak bije ,że aż Mnie nakręciłaś do uwierzenia w siebie.
    Pozdrawiam !

    Justin

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne włosy, i te rude, i te z różowymi końcówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Podziwiam Cie Dominika :) Jesteś ładna dziewczyną ... Wszystkie chciałyby byc takie ładne jak Ty ... Nawet ja ... Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  68. źle zaznaczyłam ... Podziwiam Cie Dominika :) Jesteś ładna dziewczyną ... Wszystkie chciałyby byc takie ładne jak Ty ... Nawet ja ... Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczne makijaże , jesteś niesamowita :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. codziennie lubię tu zaglądać :) jesteś naprawdę wielka :)
    z Twoich oczu tryska pełno pozytywnej energii. Gorąco pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  71. Wow ! Co za kolor ! :) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wyglądasz naprawdę pięknie! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Mam prośbe do cb Dominiko czy byś była miła i zobaczyła mojego bloga i oceniła ok mam nadzieje że ci się podoba
    :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Czasem człowiek znajdzie siłę tam gdzie wydawać by się mogło, że nastąpił jej kres

    OdpowiedzUsuń
  75. W rudym kolorze również ci ślicznie:) zastanawia mnie tylko czy włosy nie brudzą ubrań?;)

    OdpowiedzUsuń