BLOG

środa, 9 maja 2012

trochę blasku na oczach.

Trochę blasku! - makijaż z użyciem małych cyrkonii na paznokcie, w kolorze niebieskim. Jest naprawdę baardzo trwały, cyrkonie/cekiny na oko przykleiłam jak zwykle na klej do rzęs. Sposób na łatwy, a naprawdę robiący wrażenie makijaż.
Cienie - Glazel.
Rzęsy - Flormar.


KONKURS! :)
Do wygrania 3 zapachy Adidas, napisz w komentarzu dlaczego to własnie Ty powinnaś dostać perfumy Natural Vitality i koniecznie zostaw swojego maila!
Organizatorem konkursu jest Adidas.
14.05.2012 - Ze zwycięzcami skontaktowałam się mailowo. 

180 komentarzy:

  1. asiamat86@o2.pl
    chcę wygrać bo chyba drugiej takiej perfumiary jak ja świat nie widział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak każda z nas chciałaby wygrać, ale tylko wygra ta wyjątkowa :) powodzenia dziewczyny :)

      Usuń
    2. wygra szczęściara :)

      Usuń
    3. myszaa1990@wp.pl

      Jaa chce tee perfumki...Będą pasowały do mojej kolekcji bo z "adidasa" jeszcze nie mam :/ :*

      Usuń
    4. Decydujacym argumentem za moja wygrana jest fakt ze uwieeeeeeeelbiam kolor fioletowy, wszystko co fioletowe czyni moja buzke usmiechnieta :) Zatem Dominiko do dziela: uczyn mnie wlascicielka tego fioletowego cudenka, hehehe ;) pozdrawiam

      madziabawolska@interia.pl

      Usuń
  2. dlaczego to własnie ja powinnam dostać perfumy Natural Vitality?
    Ponieważ skończyły mi się już wszystkie perfumy,obecnie nie mam już żadnego,a że uwielbiam perfumy Adidas bardzo cieszyłabym się z wygranej!:)

    majta_14@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już od dawna lubię Twoją stronkę i mam Twojego bloga w obserwowanych :) a perfumki bardzo by mi się przydały, ponieważ idę na spotkanie z kolegą... a wiadomo, że piękny zapach jest świetnym afrodyzjakiem, co nie ukrywam bardzo by mi się przydało ;) pozdrawiam serdecznie ! zantii@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. kasiaulaszek20@wp.pl

    żeby ładnie pachnieć xD haha:D
    Zwłaszcza,że mam uczulenie na perfumy i jest mi ciężko dobrać jakikolwiek perfum. Help me!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niunia18229@wp.pl.
    oprocz tego ze lubie ladnie wygladac lubie tez ladnie pachniec:)fajnie bylo by dostac taki prezent w koncu nie dlugo mamy Dzien Dziecka :) a kazdy z nas ma jeszcze cos z dzieciaka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. angelika.martko@wp.pl

    Chciałabym wygrać ponieważ bardzo podobają mi się te perfumy. Miałam okazję u znajomej zobaczyć jak pachną i jestem nimi zachwycona ponieważ przypominają mi zapach z dzieciństwa. Nie wiem nawet czemu, ale tak jest. A ja lubię wracać do dzieciństwa dlatego też fajnie byłoby mieć te perfumy. A jest jeszcze jeden powód dlaczego chcę zostać ich posiadaczką. Od dawna szukam zapachu który zawróci mi w głowie a ten właśnie mi zawrócił a jak na razie nie mam kasy aby wejść w ich posiadanie dlatego też fajnie byłoby je wygrać.

    Obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. katarzyna.lopacka@interia.pl
    Najwazniejszym powodem jest to, ze jeszcze nigdy nic nie wygralam;D A taka nagroda jak perfumy to cos wspanialego;) Pozatym idzie lato, czas na zmiany wiec moglabym zaczac od zmiany perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  8. andzikaaa@interia.eu

    Uważam, iż to ja powinnam wygrać, ponieważ ładnie i oryginalnie pachnąc sprawie radość sobie i Mojej Drugiej Połówce :*

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję jako Gwasyneidr :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gredziol6@wp.pl.
    chcialbym wygrac ten perfum dla mojej dziewczyny sprawic jej mala przyjemnosc:) oboje lubimy produkty ADIDASA i jestesmy z nich zadowoleni:)

    OdpowiedzUsuń
  11. marzenkusia@o2.pl

    bo chcę ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. agrygiel@interia.eu
    Bo jestem ciekawa zapachu i takiego perfumu jeszcze nie miałam. ;) A poza tym uwielbiam twojego bloga bo można tu znaleźć wiele rad jak się malować i wiele dobrych rad, które są potrzebne w życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jam powinna wygrać zapach, bo bardzo pasuje mi do makijażu, który zrobiłaś a dla mnie stał się inspiracją na imprezę i tylko dola uwieńczenia stylizacji i pełni kompozycji w wymiarze 5d właśnie takiego zapachu mi brak. O tak!
      uwuwuw@poczta.onet.pl
      annawacowska@wip.pcz.pl
      anna.wacowska.9@gmail.pl

      Usuń
  13. jeejku mam taką i zapach jest naprawdę cudowny, świetny i kobiecy, uwielbiam go ! walczcie dziewczyny, walczcie, bo warto !:))

    OdpowiedzUsuń
  14. patunia-15@o2.pl
    Perfumy Natural Vitality są odpowiednie na obecną pogodę, pachną świeżością i delikatnością. ;) Chciałabym je otrzymać ponieważ prowadzę aktywny tryb życia, a te perfumy są idealnym tego odzwierciedleniem. :)
    P.S.
    Dominiko podziwiam Cię od dawna, jesteś moją inspiracją na dzień dzisiejszy, życzę dużo uśmiechu na twarzy i radości z życia! :)

    Pozdrawiam, Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bo uwielbiam kolekcjonować butelki a takiej jeszcze nie mam:D

    OdpowiedzUsuń
  16. kamilbrzuzy@wp.pl
    chcialbym wygrac te perfumy dla najwspanialszej kobiety w moim zyciu mojej mamy:)jest to idealny prezent na Dzien Matki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam :)

    Potrzebuję czegoś różowego w swoim życiu. Czegoś nasyconego kolorem, ulotnego, a przecież niebywale trwałego, radosnego, letniego, wywołującego uśmiech... Chcę ubrać zwiewną sukienkę i pachnąca tymi wyjątkowymi perfumami, wybrać się na spacer w nieznane... Do lata, piechotą :)

    Polubione, pozdrawiam, Magda

    79magda@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym wygrać ten zapach różowy,
    gdyż jest on przeznaczony dla Kobiet sportowych.
    Ja jak najbardziej do nich należę!
    biegam,ćwiczę,tylko nocą w łóżku leżę.
    Mój mężczyzna wciąż mnie chwali,
    gdyż me zapachy czuć z oddali,
    chciałabym go czymś zaskoczyć!
    by mógł nowy zapach poczuć :)
    Z adidasa mam zielony,
    teraz pora na różowy!
    Jak go tylko wypróbuje,
    bardzo ładnie podziękuje!:)

    syla1991@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. m.kolakowska@wp.pl

    Nie będę ukrywać, że chciałabym wygrać te perfumy dlatego, że:
    1. jestem perfumomaniaczką
    2. kończą mi się wszystkie perfumy, które posiadam
    3. ciągle poszukuję ciekawych zapachów, a z tego co słyszałam ten jest dość przyjemny dla nosa
    4. nigdy nic nie wygrałam :-)

    Pozdrawiam,
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  22. hedkandii11@wp.pl
    witam ! po pierwsze to sledze Twojego bloga już bardzo dlugi czas, jestem zainspirowana wszystkim co tu opisujesz ;))), powracajac do tematu prefum, bardzo by mi się przydaly ze wzgledu na to ze kocham perfumy a niestety teraz mam ograniczone finasne... a uwielbiam wszystkie zapachy Adidasa ! na mojej poleczce stoja tylko puste flakoniki.. pozdrawiam serdecznie !!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Konkurs, a do wygrania perfumy Adidas'a..
    Już widzę, zwariowaną Miśkę, która spóźniona, ostatnim tchem biegnie za "uciekającym" pociągiem do Warszawy. Zdyszana, zabiegana ale ładnie pachnąca. A dzięki komu i czemu?

    Naszej Kochanej Dominice i nowym perfumom Adidas, które strasznie chciałabym posiadać.
    (eh, zapachniało podtekstem reklamowym, cóż - cała prawda o mnie)

    Buziaki,
    Dominika Miśka

    dominikaj22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. agusiak5@o2.pl
    Dlaczego ja? bo miło by było otulić swoje ciało tak intrygującą nutą zapachową i przy okazji zainspirować tym afrodyzjakiem innych przechodniów, którzy będą mieli szanse poczuć woń świeżości ;)
    Pozdr, Aga

    OdpowiedzUsuń
  25. secretrainbow@wp.pl
    Każda kobieta powinna mieć jakieś perfumy, dlaczego ja powinnam wygrać Natural Vitality ? Może dlatego ,że jestem bardzo aktywna ,a jak nazwa perfum wskazuje we flakoniku zaklęta jest "naturalna witalność " a jako osobie żyjącej pełnią życia i czerpiącą moc z każdego dostępnego źródła przydałaby się moc cudownego zapachu :) Doda on koloru ,albo może bardziej nasyci barwy każdej chwili kiedy będę ten zapach na sobie miała? a może siły witalne na prawdę mają wpływ na nasz wygląd i oczywiście samopoczucie? Każdy przyjemny zapach wywołuje konkretne emocje ,a z pewnością zapach tych perfum umiliłby mi rutynę dnia codziennego i pozwolił na chwilę wytchnienia i na zachowanie świeżości w każdej chwili mojego wypełnionego bieganiną dnia.
    Buziaczki :*
    http://www.photoblog.pl/secretrainbow/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy latem słońce świeci
      zapach piękny za mną leci
      A gdy spytasz:"skąd ta magia?"
      To odpowiem bez wahania,
      Gdzie kobieta pierwsza klasa
      są perfumy z Adidasa
      Dużo stylu i witalność
      przede wszystkim naturalność,
      wiara w siebie daje moc
      nawet w ciemną zimną noc
      Dziś Ci pięknie zarymuję
      bo tych perfum potrzebuję, :)

      Usuń
  26. mmmadlen@wp.pl
    Dlaczego ja? bo jestem aktywną dziewczyną, pełną naturalności a zapach będzie idealnie pasował do mnie:-)
    Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  27. Perfumami Pięknie Pachnieć Pragnę i Proszę o Podarowanie Pysznych i Ponętnych Perfum. Poniekąd Pamiętam Pierwsze me Perfumy i Pachniały Podobnie jak te Prezentowane Przez Piękną Panienkę Dominikę. Chcę Przypomnieć sobie Powiew Przeszłych lat i Pragnieniem mym Posiadać Perfumy te, więc Proszę, Proszę, Proszę, Podaruj mi je :)

    j_swiatowiec@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. na fb lubię :)
    obserwuję jako: Alieneczka

    a dlaczego ja?
    jestem perfumomaniaczką pełną parą ... a w swojej kolekcji nie mam ani 1 zapachu Adidas :( chętnie bym przetestowała i zapoznała ten uroczy flakonik z resztą mojej perfumowej kolekcji :))))

    OdpowiedzUsuń
  29. uwazam powinnam wygrac te perfumy, gdyz uwielbiam zapachy z firmy Adidas, a ponad to, zapach Natural Vitality, pomoglby mi kazdego ranka odnalezc witalnosc i energie, ktorej tak potrzeba by przebrnac przez dlugi i aktywny dzien ;)
    Pozdrawiam ;D

    kasiadar6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Izka235poczta.pl@onet.eu
    Dlaczego to właśnie ja powinnam dostać perfumy Natural Vitality?;> Napisze wprost..Ponieważ nigdy w życiu jeszcze niczego nie wygrałam..naprawdę miło byłoby coś w końcu dostać, gdyż powoli tracę nadzieję na to, że kiedykolwiek mi się poszczęści:) Cieszyłabym się więc gdyby spełniło się to moje małe marzenie;Dtym bardziej, że kończą mi się moje stare perfumy i potrzebne będą nowe..z nowym zapachem.I myślę, że właśnie TE NATURAL VITALITY byłby dla mnie ideale (chociaż jeszcze ich nie miałam)xD

    OdpowiedzUsuń
  31. Na facebook'u lubie juz od dawna :) Hm, powinnam wygrac? Moze i nie powinnam ale bardzo bym chciala :) Szczerze to jeszcze praktycznie nic takiego nie wygralam i tym razem pewnie nie wyjdzie, no ale do odwaznych swiat nalezy! Chcialabym, poniewaz stycznosci z perfumami firmy Adidas nie mialam, a jak mam okazje to dlaczego nie? Jak kazda kobieta uwielbiam perfumy i chcialabym miec na polce kilka zapachow wraz z tymi na fotografii wyzej :) Pozdrawiam:) lubieto791@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. CHCĘ WYGRAĆ TE PREFUMY BO SĄ ONE:
    A- ABSOLUTNIE:
    B- boskie
    C- cudnowne
    D- DLA MNIE
    E- esktrawagancki
    F- fantastyczne
    G- genialne
    H- hipnotyczne
    I- idealne
    J- JEDYNY TAKI!
    K- kultowe
    L- lekki
    M- MOJE!!!!!
    N- NAJPLEPSZE Z NAJLEPSZYCH!!!!!
    O- oryginalne
    P- piorunujące
    R- rewelacyjne
    S- STWORZONE DLA MNIE!!!!!!
    T- trendy
    U- upragnione
    W- wymarzone
    Z- ZAJE**STE!!!!!!!!!

    pozdrawiam
    kajtucha1@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Dostac perfumy bardzo bym chciała,
    radochę z tego wielką bym miała.
    Lato, plaża i zapach świeży,
    każdemu trochę relaksu się należy :)

    magdalenaaplacetyy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. :) ja będę oryginalna :)więc chciała bym te perfumy-bo nigdy takich nie miałam ale do szczęścia nie są mi potrzebne ...to po prostu kaprys-chęć powąchania czegoś innego:)ogólnie to używam perfum D&G albo escada i parę innych...więc jeśli macie chęć wysłania ich do mnie to z przyjemnością się nimi zaopiekuję :)poza tym chciała bym dodać-to nie ma nic wspólnego z chęcią zdobycia perfum to moje osobiste stwierdzenie do Dominiki-Jesteś Wielka Kochana!nie zmieniaj się!jesteś moją inspiracją (makijaże,fashion,zdjęcia)dla mnie bomba:)

    justynaraciborska1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Chciałabym aby perfumy te wpadły w moje rączki ponieważ aktualne które mam na własność mi się nie podobają a adidasa jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. invisiblejeans@gmail.com

    Ja chcę wygrać te perfumy, ponieważ śmierdzę :>

    OdpowiedzUsuń
  37. daiffie@wp.pl

    Dlaczego ja miałabym dostać perfumy? Może dlatego, że o tych jeszcze nie słyszałam, i chętnie bym sprawdziła ich zapach, bo lubię perfumy Adidasa :) Ponadto, wygrać coś, i móc na blogu napisać, że to od Dominiki Budzyńskiej - toż to marzenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Dominiko, ja powinnam dostać te perfumy, gdyż według mnie marka ADIDAS jest najlepsza! :) chciałabym bardzo móc poczuć ich zapach. cudowną rozkoszą byłoby je dostać i móc się nimi chwalić, że są one od najcudowniejszej DOMINIKI BUDZYŃSKIEJ <3 prowadzę aktywny tryb życia i perfumy tej marki są dla mnie wprost idealne! a, że wierzę w marzenia tak jak Ty, wierzę że i te marzenie się spełni i te perfumy dostanę! ;>
    nitka35@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam, moją imienniczę. :)

    Po pierwsze od dawna obserwuję i lajkuję na fejsbuku.
    Po drogie napawasz mnie energią każdego dnia!
    Po trzecie, aż żałuję, że nie mieszkam bliżej Ciebie, bo niesamowitym przeżyciem byłoby wziąć udział w Twojej sesji i oddać twarz w Twoje ręcę.
    Co do konkursu w sumie to przypadkiem na niego trafiłam bo od dawna przymierzałam się do Ciebie napisać. :)
    *Cóż fajnie byłoby wygrać perfumy bo w wakację lubię bujać się po upalnym mieście w swoim zapachu w tak piękne dni jak choćby dziś.

    Pozdrawiam z cieplutkiej Łodzi!
    (p.s. oznaczam w ulubionych.)
    Dominika

    dominisia3921@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. mala_gosia@amorki.pl

    Dostałam od dziadka imię Małgorzaty. Za imieniem tym kryje się natura kobieca. Spódnice, makijaż, wysokie buty, biżuteria. I perfumy. Znaki rozpoznawcze każdej kobiety. Ale patrząc na zdjęcie nagrody, przyszło mi do głowy, że mogłabym uwieść ich zapachem Mojego Mężczyznę;)Zna mnie już trochę, więc dla Niego chciałabym skorzystać z nowości;) aby go zaskoczyć;D Poczuć we dwoje powiew świeżości:) pozdrawiam Cię:) ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. Dlaczego ja mam dostać perfumy... a dlatego właśnie, iż mój chłopak dostanie za kilka dni świetne perfumy na urodziny a mi jest szkoda, bo brak już funduszy bym też sobie mogła jakieś kupić :( :)
    paulina_krok@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. edw.las@wp.pl

    Szansa jest jedna na milion, że wygram. Pomimo tego chciałabym spróbować. Dlaczego ja powinnam wygrać? : ) hmm. Po pierwsze może dlatego, że uwielbiam perfumy : ) mam obsesje na tym punkcie. Bardzo wiele kręci się wokół perfum dla mnie. Poza tym słyszałam, że dzięki perfumom, ogólnie zapachowi czasami czlowiek nieświadomie nawet kształtuje zarys człowieka. Poza tym, ADIDAS- zdecydowanie tak! :) Wiele z moich ulubionych perfum jest właśnie z Adidasa. Wiem, że są trwałe i większość naprawdę świetna : ) A ten też pachnie pewnie równie fajnie. Chciałabym mieć szansę się o tym przekonać : ) W głębi serduszka, mam nadzieję, że może, może, może to ja będę tą szczęściarą. Nigdy nic nie wygralam : ) warto było spróbować : ) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. gruszka10@buziaczek.pl

    Nie będę owijać w bawełnę tylko powiem prawdę a dlaczego by nie dlaczego maiłabym nie wygrać tej perfumy? Po raz pierwszy bym w końcu coś wygrała wiec chciałabym wygrać konkurs Dominiki Budrzyńskiej.Czytam twojego bloga myśląc ta dziewczyna jest wspaniała może wszystko wiec sobie myślę wiec i ja mogę:) Mogę! wygrać ten konkurs może akurat przytrafi mi się szczęście:) pozdrawiam jesteś moją inspiracją na zycie..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie będę brać nikogo na litość pisząc: "Nigdy w życiu nie wygrałam.Bardzo bym chciała,ale pewnie i tak mi się nie uda.Jest mi tak źle.."- bo nie o to chodzi.

    Wracając :) Nie oszukujmy się- każdy by chciał wygrać. Kiedyś miałam z marką ADIDAS (jeśli chodzi o kosmetyki) tylko styczność z żelami,które oferują oraz wszelkiego rodzaju dezodorantami i antyperspirantami,lecz z perfumami nie. Któregoś razu będąc w drogerii postanowiłam się w perfum ADIDAS'A zaopatrzyć,by po prostu wypróbować. Okazał się naprawdę rewelacyjny. Generalnie perfumy tej marki są w naprawdę przystępnej cenie i zgodnej pojemności oraz o pięknych kompozycjach zapachowych. Przede wszystkim są lekkie,nie duszą,lecz utrzymują się na skórze bardzo długo. Dają uczucie świeżości, zresztą sama nazwa tych perfum Natural Vitality, nawiązuje do tego.
    Gdy czujemy wokół siebie takie letnie,zwiewne,odświeżające zapachy,to wtedy samoczynnie działają z korzyścią na nasze samopoczucie. Robimy się spokojni psychicznie,natomiast naszą fizyczność pobudzają,dając uczucie przypływu energii. A poza tym kto nie lubi być otoczony takimi rozkosznymi zapachami perfum,których woń działa na nas jak poranny,letni prysznic ? :) Są idealne dla każdego,kto cieszy się życiem i dzień spędza aktywnie nie tracąc czasu,bo one z pewnością w tym pomogą- jednocześnie odprężając nasze zmysły :) Chciałabym wygrać,bo to wspaniała okazja,na zdobycie tych perfum.

    Pozdrawiam :)
    dniemirowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. tiniaa@vp.pl

    Jestem z natury leniwa, więc co ja się będę męczyć :D- Chciałabym dostać te perfumy, ponieważ mi się podobają, takich jeszcze nie. Mam nadzieje, że ich zapach doda mi chęci i pobudzi mnie do życia, oraz zmniejszy stres, który towarzyszy mi ostatnio na co dzień.. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. agnieszka-tamulewicz@wp.pl

    Dlaczego miała bym wygrać....to proste, bo nigdy nic nie wygrałam a był by to najszczęśliwszy dzień w moim życiu :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Jezu, nie moge sie napatrzyc na twoje prace!! Jestes cudowna i wszechstronnie utalentowana dziewczyna!! )))
    Pozdrowienia z Litwy.;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Chciałabym wygrać te perfumy bo...bo najzwyczajniej w świecie mnie nie stać na takie.Miło by było gdybym je wygrała. Cieszyłabym się niezmiernie . Jednak jeżeli jest osoba, która bardziej ich potrzebuje ode mnie...pogodzę się z tym. Chciałabym być taka silna jak Ty . Pozdrawiam . ; )
    terriblelove@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. wszystko dawno spełnione:)lubię perfumy ,ten zapach pasowałby mi do cieni do powiek,bluzeczki,torebeczki ,sądzę że troszkę podróżowiłby nie za różowe moje życie,pozdrawiam serdecznie
    numer27@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Twój fanpage lubię od niedawna, a bloga obserwuję mimo, że nie mam dodanego, bo sama nie posiadam własnego ani konta na gmail ani na google... postanowiłam, że jednak spróbuję w końcu zawsze jest nadzieja:)
    Perfumy chciałabym wygrać, dlatego że bardzo lubię tzw "nowe pierdołki", przyznam, że tego zapachu jeszcze nie miałam, ale zawsze bardzo podobały mi się perfumy Adidasa,więc pewnie i na tym bym się nie zawiodła. Są świeże, orzeźwiające, wprost stworzone dla spontanicznych i energicznych dziewczyn-czyli takich jak ja ;) Chciałabym też je otrzymać, gdyż to ogromne wyróżnienie dla mnie mieć coś od Ciebie. Nie wiem czy Ty też tak masz, ale często perfumy kojarzą mi się z osobami lub z sytuacjami. Wygranie tych perfum byłoby na pewno miłym faktem i zawsze gdybym go używała wspominałabym ten moment, no i Ciebie wraz z Twoją pozytywną energią! :)
    Pozdrawiam :)

    egendaszyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. joannazielin@wp.pl

    Nigdy nie bralam udzialu w konkursach poniewaz zawsze myslalam ze jest to przereklamowane i na pewno sie nie uda ;) Jednak patrzac na Twoje prace ktore sa strasznie inspirujace postanowilam "a co mi tam ". Bardzo mi sie podoba to co robisz i czym sie zajmujesz dlatego tez postanowilam isc Twoim zyciowym haslem 'Jest we mnie taka sila jaka w zyciu wam sie nie snila".Postanowilam zajac sie "stylizacja oczu" jak na poczatek wychodzi calkiem dobrze:) Mysle ze powinnam otrzymac te perfumy z racji tego ze sa tak piekne jak to czym sie zajmujesz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. oannazielin88@wp.pl

    Nigdy nie bralam udzialu w konkursach poniewaz zawsze myslalam ze jest to przereklamowane i na pewno sie nie uda ;) Jednak patrzac na Twoje prace ktore sa strasznie inspirujace postanowilam "a co mi tam ". Bardzo mi sie podoba to co robisz i czym sie zajmujesz dlatego tez postanowilam isc Twoim zyciowym haslem 'Jest we mnie taka sila jaka w zyciu wam sie nie snila".Postanowilam zajac sie "stylizacja oczu" jak na poczatek wychodzi calkiem dobrze:) Mysle ze powinnam otrzymac te perfumy z racji tego ze sa tak piekne jak to czym sie zajmujesz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. daga1191@wp.pl
    chciałabym wybrać ponieważ ciągle szukam nowych zapachów , obecny zapach ktory posiadam juz mi sie konczy , i chcialabym przetestowac ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Justynka8822@interia.pl

    Witam, po pierwsze bardzo ładny i efektowny makijaż z pewnością go wypróbuje :)
    Moja wypowiedz pewnie Cię nie zaskoczy, ale powiem tak masz talent, rękę i dar do tego co robisz. Nie muszę "Cię polubić" bo lubię Cię od dawna :) Z wielkim podziwem oglądam każdy twój makijaż czasem nawet sama próbuję zdziałać podobne cudo ale nigdy nie wychodzi to tak jak powinno wyjść :) cóż nie każdy może mieć talent i dar do tych samych rzeczy :) do tego Twoje zdjęcia, cóż są po prostu fenomenalne, i Ty na nich również :) Bardzo lubię Twój profil na facebooku i często tez tam zaglądam :)
    pewnie będzie wiele ciekawszych wypowiedzi, ale cieszę się że mogłam to wszystko tu napisać :) Gdybym mieszkała bliżej pewnie taki makijaż u Ciebie byłby największą nagrodą, ale inspiracje Twoimi zdjęciami muszą narazie mi wystarczyć :)
    A co do perfum fajnie bylo by je wygrać, pozatym nigdy w życiu nic nie wygrałam :) Ale nie są one priorytetem, chodź do prawdy było by miło coś w życiu wygrać :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :) Justyna

    OdpowiedzUsuń
  55. ankoor15@interia.pl

    Jedyny konkurs jaki w życiu wygrałam to kurs języka angielskiego który oczywiście okazał się nie ważny ze względu na to że danej szkoły językowej nie było w moim mieście, tak więc szczęście widać omija mnie szerooookim łukiem. Ostatnio ucieka coraz dalej i dalej ale staram się dzielnie je dogonić i szukać w życiu drobiazgów które dałyby mi szczęście i pozwoliły na chwilę zapomnieć o problemach które piętrzą się niemiłosiernie. Ponoć piękny zapach dodaje siły (tak a propo siły - zazdroszczę Ci jej).
    Pozdrowienia dla Ciebie ♥
    Gratulacje dla szczęściary której się uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Powód.. może być ich wiele.. Jak wiele osób jeszcze niczego w życiu nie wygrałam. ;D Chyba nie mam w zyciu szczęścia.. Może Ty odmienisz moją passę;D i tak szczerzę skończyły mi sie moje perfumy i mam brak środków na nowe :) Pozdrowienia Renata :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Powiem szczerze: zazdroszczę Ci tego uśmiechu na twarzy, tej cudownej lekkości, która się przewija na każdym zdjęciu, optymizmu, którego mogłabym się od Ciebie uczyć. Perfumy stałyby się dla mnie dobrym powodem, by przypominać sobie, że każda chwila bywa tak ważna- by ją zachować w pamięci- a jednocześnie tak ulotna, jak pstryknięcie aparatem...

    mail: karinakotulska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Dominiko,potrzebuję takich perfum ponieważ nie mam tyle energii,tego kopa do działania co Ty ! a taki zapach na pewno poprowadzi mnie przez szalony dzień na pełnych obrotach i z niesamowitą lekkością !

    OdpowiedzUsuń
  59. Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile przekazujesz pozytywnej energii innym osobom. Dzięki Tobie nauczyłam się patrzeć troszkę inaczej na świat. Znów zaczęłam się uśmiechać! Jesteś wspaniała i bardzo Ci dziękuje. Jesteś cudowną osobą. Dzięki Tobie zrozumiałam ile można w życiu osiągnąć nawet jeśli w życiu jest pod górkę.

    Pozdrawiam i całuję, no i zapraszam do siebie, prowadzę bloga z opowiadaniem i prywatnego. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  60. jedna z nagród powinna trafić do mnie, ponieważ lubię niespodzianki:)


    martynajojczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Lubię markę adidas jeśli chodzi o perfumy i nie tylko, tych jeszcze nie miałam, więc chciałabym wypróbować. :) asencja.94@o2.pl

    a makijaż jak zwykle piękny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  63. marlena.b3@wp.pl

    ... bo we mnie też jest taka siła, która dadaje mi siły w chorobie ... są słowa ludzi, które potrafią zranić... perfumy Natural Vitality doskonale pomagają przezwyciążyć wiatr wiejący nam w oczy ;) bardzo bym chciała taki jeden flakonik do siebie przytulić :)

    Pozdrawiam gorąco :**:

    OdpowiedzUsuń
  64. Chciałabym wygrać te perfumy, gdyż ostatnio wisi nade mną jakieś fatum i zdarzają mi się różne dziwne rzeczy. Na dowód tego powiem Ci , że wczoraj wybrałam się na spotkanie z fantastycznym chłopakiem, więc wystroiłam się w piękna sukienkę i obcasy i ruszyłam w drogę, niestety na jego oczach ochlapał mnie nadjeżdżający samochód od stóp po samą głowę. Proszę Cię przerwij to fatum ciążące nade mną i spraw, aby w końcu spotkało mnie jakieś szczęście.

    aldona.grabowska19@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. momik@vp.pl


    Ooo perfumy, z Adidasa?
    To nagroda pierwsza klasa!
    Jeszcze kolor... ah ten róż!
    Jeśli przegram no to cóż.
    Lecz ja je tak bardzo pragnę,
    I ten zapach... niech ja zgadnę
    Czy to lotos i magnolia?
    Na mej szyi z kwiatów kolia.
    Chyba drzewo sandałowe,
    jednym słowem wystrzałowe!!!
    No więc proszę bardzo skromnie...
    niech ten prezent trafi do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. piękny makijaż kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  67. aneta.kapka@wp.pl


    Poczuć świeżość na mej szyi :))Perfumy adidas mmm.. śliczne, kuszące i pięknie pachnące
    Idealne do mojego trybu życia :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Perfumki te to propozycja dla młodych, spontanicznych kobiet którym sport dostarcza wiele radości a ja taka właśnie jestem , uwielbiam Cie , podziwiam Twoj optymizm kazdego dnia i czerpie inspiracje z Twojego bloga. Dlatego właśnie chciałabym je wygrać ;-) Paulina R.


    paulinaruchala1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Chciałabym je wygrać,ponieważ:
    * lubię konkursy i lubię firmę Adidas.
    * nigdy nie miałam szansy wypróbować perfum tej firmy.
    * nigdy nic nie wygrałam,więc miło byłoby w końcu to zmienić :)
    * jest to szansa na to, że polubię te perfumy i kupię sobie drugą butelkę(kiedy już wykorzystam te,o ile wygram)
    * zbliża się dzień mamy i fajnie byłoby wręczyć jej coś oryginalnego, oprócz kartki własnej roboty ;))
    Email: Nataliaa144@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. rany kobieto! widziałam przed chwilą, że moja znajoma polubiła Twoją stronę na facebooku i z ciekawości kuknęłam, gdyż też interesuję się fotografią. Byłam w szoku co zobaczyłam - niesamowitą dziewczynę!:) Pierwszy raz spotkałam kogoś tak bardzo optymistycznie nastawionego do świata:) Radością mogłabyś obdarzyc tlum swoich fanów:)) Cieszę się, że znalazłam kogoś takiego. Urzekła mnie Twoja beztroska i odwaga do spełniania marzeń:) Na pewno będę tu wczesniej wpadała!:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Chciałabym wygrać buteleczkę tych perfum, ponieważ bardzo lubię firmę adidas.
    Po drugie; przydałby się nowy zapach w kosmetykach.
    Po trzecie; nie miałam okazji wypróbować jeszcze tych perfum. :)

    kakuna97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Dlaczego jest wiele powodów a jeden największy że kocham Adasia
    Kocham sport a Adaś mi w tym pomaga.
    O zapachu już nie wspomnę ,bo jak biegam ciągnie się ogonek za mną:)

    smerfetka2-83@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. 24agatka24@wp.pl

    Chciałabym dostać te perfumy, ponieważ lubię ładnie pachnieć, a te perfumy według mnie są idealne na cieplejsze dni, ponieważ można poczuć tą świeżość :) A kolejnym powodem jest to, że perfumy mi się skończyły i jestem zmuszona podbierać mamie ^^
    buziaki ; *

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie wiem czy ja powinnam otrzymać te puszę perfumy ale skoro jest konkurs to wezmę w nim udział. Powinnam je otrzymać ponieważ przydał by się nowy zapach na mojej półce pustych buteleczek po perfumach. Mam taką manię trzymania resztek perfum.

    Piszę w innym celu bo chciałam powiedzieć, że bardzo Cie podziwiam. Można powiedzieć, że w pewnym sensie jesteś moim autorytetem taką osobą którą podziwiam. Twoje życie jest tak kolorowe i piękne. Nigdy nie spotkałam się z osobą na wózku która ma tyle pasji i chęci do życia. Lubie jak dodajesz zdjęcia na facebooka, są piekne. Bardzo podobają mi się równiez twoje makijaże. Pozdrawiam Cię serdecznie. Dodawaj więcej zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. kasicka7@wp.pl
    mam okropne perfumy i powinnam wygrać te ponieważ nie chce już więcej sama jeździć w tramwaju:( no a tak szczerze to byłyby idealnym prezentem na dzień dziecka;p

    OdpowiedzUsuń
  76. renata08.01.91@o2.pl
    uważam że to właśnie ja powinnam je dostać, bo jeszcze nigdy nic nie wygrałam i nie dostałam a zawsze o tym marzyłam <3 skończyły się właśnie moje ulubione a wiadomo jak to studentka nie ma się nigdy kasy, albo nie starcza... :/ bardzo bym chciała je dostać a dostać je od Ciebie to prawdziwe wyróżnienie:D :*

    OdpowiedzUsuń
  77. aneczkam1330@gmail.com

    Od dawna lubię obserwować Twoją stronę, przez to wiem jak wiele można samej wykonać by stać się bardziej interesująca osobą dla płci przeciwnej, a dostanie od Ciebie tych perfum było by dla mnie zaszczytem :D

    OdpowiedzUsuń
  78. greenvampire@wp.pl

    hmm każda z nas na nie zasługuje bo każda z nas jest wyjątkowa :) chciałabym je dostać, a dlaczego hmm bo jestem mama dwóch maluchów i fajnie by było dostać takie fajne perfumy :) tylko nie myślcie sobie że mam bóg wie ile lat :P młodziutka jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  79. aneczkam1330@gmail.com

    Od dawna lubię obserwować Twoją stronę, przez to wiem jak wiele można samej wykonać by stać się bardziej interesująca osobą dla płci przeciwnej, a dostanie od Ciebie tych perfum było by dla mnie zaszczytem :D

    OdpowiedzUsuń
  80. diane-fashion@wp.pl

    Chciałabym otrzymać ten zapach ponieważ uwielbiam poznawać coś nowego, a nigdy nie miałam okazji powąchać tych z Adidasa. Myślę, że to dość silny argument, dlatego nie będę dopisywać nic więcej. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  81. marysienkaa91@wp.pl

    Chciałabym wygrać z jednego prostego ale niewątpliwie ważnego powodu: mam okropnego pecha i nigdy nic mi się nie udało wygrać. Może tym razem coś z tego wyjdzie;p

    P.S Podziwiam Cię już od dawna i gorąco pozdrawiam z Sanoka:)

    OdpowiedzUsuń
  82. canelle1005@gmail.com

    Może to niezbyt dobry powód ale majowa ze mnie dziewczyna i fajnie byłoby dostać taki prezencik urodzinowy:)) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  83. bozenka555@interia.pl

    Dlaczego chciałabym te perfumy... Bardzo lubię czytać Twoje posty, porady, jakieś nowinki ze świata mody i urody i tak samo jak Ty wszystko to kocham, a ponieważ byle czego na blogu nie polecisz a takich perfum nie mam, to chciałabym je mieć bo na pewno są fajne :) pozdrawiam i działaj tak dalej dziewczyno :*

    OdpowiedzUsuń
  84. Dominisiu droga, Twój konkurs dany mi od Boga!
    Mama ma urodziny, wszyscy mają smutne miny, bo niebawem już niedziela a tu pusto w portfelach!
    a na domiar zła wszelkiego - Matura- to coś wielkiego
    nie wiem więc,gdzie moja głowa,zapominam , coś gdzieś chowam
    a zapachy -ot atrakcje!- ratują mą sytuację!
    choć perfumy rzecz nabyta,radość byłaby obfita
    Gdyby córka,choć nieśmiała
    Dla mamy swej ten zapach wygrała!:))


    aga.juszczak@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. ponieważ jestem głodna nowości :)

    kat56@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  86. mateuszz7@wp.pl

    Chyba jestem jedynym facetem, który zgłasza się po damską perfumę,ale już wszystko wyjaśniam:) Moim małym marzeniem jest wygrana w konkursie. W tym przypadku moge wygrać coś więcej niż perfume ponieważ dla mojej ukochanej kobiety,która jest Twoja fanką i codziennie przesiaduje na Twoim blogu jesteś w pewnym stopniu wzorem do naśladowania. Dla niej będzie ta perfuma, a dla mnie jej uroczy uśmiech co dla kochającego chłopaka jest cenniejsze niż milion złotych.

    P.S sam osobiście podziwiam Cię za niesamowitą wolę życia oraz pasję,którą zaraziłaś już niejedną osobę. Pozdrawiam, Mateusz

    OdpowiedzUsuń
  87. Odpowiedz jest prosta.....<3<3<3
    "Bo ja mam tylko jeden świat
    Słońce, góry, pola, wiatr
    I nic mnie więcej nie obchodzi
    Bom marzycielem się urodził"<3<3<3:):):)
    nikolasilska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Chciałabym wygrać ten konkurs, żeby sprezentować perfumy mojej mamie. Ona strasznie Cię podziwia i uwielbia Twojego bloga. Niedługo są jej urodziny a u mnie cienko z kasą. No i myślę, że bardzo podobałby jej się taki prezent C:
    Ściskam Cię serdecznie, Aga.
    godajva@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Może dlatego powinnam wygrać,bo ostatnio dużo kasy na mnie poszło ,więc mama szybko mi nie kupi nic nowego,a moja jedyna(wiem,to straszne) perfuma mi się skończyła i rozpaczam,że nic nie mam.
    Dominika,didasek@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. są trzy argumenty przemawiające za tym, abym to ja dostała oto te piękne perfumy:
    * na mojej twarzy pojawi się uśmiech od ucha do ucha
    * dostanę je od najlepszej i najpiękniejszej blogerki, jaką znam i podziwiam
    * będę mogła psikać się nimi i stawiać czoła wszystkim ludziom, którzy kładą mi kłody pod nogi i mają nadzieję, że nic mi się nie uda.
    Dziękuję, że jesteś i że mogę patrzeć na twoje piękne makijaże, jesteś natchnieniem!

    carola0@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. różnorodność (nawet w zapachach) to podstawa :)
    olka283@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Tak czytam te komentarze i myślę sobie "matko, przy Nich to ja szans nie mam na wygraną", dziewczyny się starają, układają wiersze, piszą wyszukane argumenty.. :) A ja cóż, poetką nie jestem, wierszy nie piszę, do humanistki mi daleko, jestem raczej umysłem ścisłym:) Ale, no kurczę, co tu dużo mówić, i ja czasem chciała bym coś wygrać. Do odważnych świat należy, wolę spróbować i żałować niż żałować że nie spróbowałam:)

    stronę lubię od bardzo dawna :)
    marta9606@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  93. Kurcze po prostu chciałabym je mieć:)
    Ps. Twoja stronka jest świetna :)
    sweetgirls270@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Powinnan wygrac ten zapach kochana,bo po prostu powinnam,gdyz nigdy nic nie wygralam i w koncu trzeba to przerwac. Mam cicha nadzieje,ze wlasnie Ty Dominiko rozpoczniesz moja szczesliwa passe w wygrywaniu czegokolwiek.
    beataciesli@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. olgam@amorki.pl

    Chciałabym dostac te perfumy bo nadchodzi dzien mamy, ktora ubostwiam. Jest najlepsze istota na swiecie (tak jak przyjaciele ) ;))
    Oraz nadchodza moje urodzinki :)
    Pozdrawiam sedecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  96. mikalifestyle@wp.pl

    Hmm pytanei dlaczego akurat ja mialabym wygrac te perfumy? hmm moglabym napisac wierszyk na ten temat albo w jakiejs innej formei wyrazic swojej chec ich posiada :) tylko po co? Bede szczera i tyle... chcialabym je bo ... jeszcze nigdy nci nei ywgralam w zadnym konkursie...A dlaczego akurat ja? A czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  97. obserwuje Twoją strone na facebooku i tutaj i jestem pelna podziwu dla Ciebie jaką jesteś silną kobietą:) kilka razy bralam udzial w Twoich konkursach jakos los mi nie sprzyja , moze teraz sie uda I <3 ADIDAS
    pozdrawiam Klaudia;)
    klaudia.los29@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  98. martynka344@o2.pl

    Dlaczego to właśnie ja powinnam dostać perfumy Natural Vitality?
    Chciałabym sprawić przyjemność mojemu mężczyźnie. Często pojawia się w naszych rozmowach temat zapachu. On uwielbia perfumy Adidasa, więc dlaczego jego kobieta ma nie wypróbować tejże firmy?;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Bo wyplata mi sie drugi tydzien spoznia i ktos musi w koncu mi humor poprawic o !
    karolinaradek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Dlaczego akurat ja... hmm, może dlatego, że szczęście sprzyja radosnym i dobrym ludziom, tak mówią :) A słuchając się "ich" nabieram wiary w to, że i ja mam szansę :) Więc aby się przekonać muszę spróbować. I tak o to jestem i łapie kawałek ulotnej perfumowej mgiełki szczęścia :)
    angelika.lyczko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Długo się zastanawiałam dlaczego właśnie ja miałabym wygrać skoro udział wzięło tyle osób. Tak naprawdę dalej jest to trudne pytanie i ciążka odpowiedź. Może dlatego że akurat dziś los uśmiechnie się do mnie?

    Taki drobiazg a pewnie sprawi komuś ogromną radość. Bo przecież powinniśmy cieszyć się tym najmniejszym szczęściem - kiedy daremnie czekamy na to wielkie nie widzimy tego które jest w naszym życiu codziennie.


    nataliamodzelewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Ponieważ nigdy w życiu nic nie wygrałam i pewnie teraz też tak będzie ale cóż spróbuje jak to mówią śmiałość zawiera w sobie geniusz,..... siłę...i magię ...... kajtek1166@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  103. bo nawet moje koty wielbią Adidasa;)
    pozdrawiam, poilin@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Jestem już tak dużą dziewczynka...że mogę zapomnieć o zbliżającym się dniu dziecka :( a najbliższy pretekst do zażyczenia sobie perfumków mam niestety za pół roku :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa.. o mailu zapomniałam :D
      methea_wizaz@o2.pl ^^

      Usuń
  105. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  106. a ja bym chciała wygrać i podarować siostrze na urodziny :)

    bernadetta.mazur@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Chcialabym dostać te perfumy, ponieważ nigdy w życiu jeszcze nic nie wygralam :( a poza tym lubię takie zapachy I mam nadzieje,ze mojemu ukochanemu też sie spodoba. Marka adidas, to marka, do której mam zaufanie, jeszcze nigdy się nie zawiodlam I mam nadzieje,ze tym razem będzie tak samo :)
    Anna.lach.92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Dlaczego ja??a dlaczego nie :)nigdy niczego nie wygrałam a pozatym to bardzo chętnie bym podarowała go swojej mamie ,gdyż jej zawsze żal coś sobie kupić ,no a wkońcu niedługo jej święto:) mój mail; kasia.k.1985@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. a co z wczorajszym knkursem na facebooku ?? ogłoś wyniki o ile ktos wygral

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki były o pólnocy, wczoraj zostały wybrane dwie zwyciężczyni, z którymi już się skontaktowałam.

      Usuń
  110. Baaaardzo chciałabym wygrać owe perfumy,ponieważ jestem pewna,iż po użyciu nich będę "olśniewać" ich pięknym zapachem(jestem pewna,że taki jest),może nabiorę trochę pewności siebie,poczuje się pewniej nad czym ostatnio pracuję.Poza tym aktualnie moje ostatnie(i jedyne własne w życiu)perfumy się skończyły i jestem skazana na dezodorant i zdesperowana tym samym.Nie napiszę,że nigdy nic nie wygrałam,bo prawda jest inna,aczkolwiek było to dawno temu i już zapomniałam jakie to uczucie.Chcę sobie przypomnieć! :D Och może na moją korzyść zadziała jeszcze fakt,że 23 maja kończę 18-lat i byłby to dla mnie fajny prezent.

    e-mail: ammmy@op.pl

    Pozdrawiam,uwielbiam Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  111. Chciałabym wygrać te perfumy gdyż nigdy jeszcze nic nie wygrałam, a bardzo lubie perfumy adidasa:)

    daria560@interia.pl :)

    PS. śliczny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  112. 15 maja obchodzę urodziny więc byłby to dla mnie świetny prezent, tym bardziej, że jeszcze nigdy nic nie wygrałam;)
    balbina150590@o2.pl
    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  113. Myślę,że to właśnie ja powinnam wygrać te perfumy,ponieważ podarowałabym je mojej mamie 26 maja :) Wiem jak bardzo mnie kocha i ile dla mnie poświęca.Zdaję sobie sprawę z tego,że to tylko buteleczka perfum i na pewno nie wynagrodzi ona tego wszystkiego,co mama zrobiła dla mnie przez te wszystkie lata.Jednak mam nadzieję,że taki prezent wywoła chociaż uśmiech na jej twarzy,który tak wiele dla mnie znaczy :)

    P.S Serdecznie pozdrawiam i podziwiam Pani siłę,ambicję i niezwykłą kreatywność.Mimo przeciwności losu drzemie w pani niezwykły upór do robienia tego,co Pani naprawdę kocha.Dziękuję,myślę,że powinna być Pani wzorem dla wielu ludzi,którzy zwątpili w siebie :)

    joabas@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  114. perfumy Adidasa są zmysłowe i bardzo kobiece:) miałam okazje zetknąć się z nimi jedynie tylko w sklepie:(
    chciała bym wygrać te perfumy gdyż zakochałam się w ich zapachu!
    lecz jestem tylko uczniem i kieszonkowego nie dostaje :(
    taki prezent był by spełnieniem moich zapachowych marzeń!! :)
    pozdrawiam serdeczniee!! :*

    zaneta.kurlapska@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  115. nie bede nikogo beala na litośc ale chce wygrac bo jeszcze nigdy w zyciu nic nie wygrałam i nie znam tego uczucia byłoby mi ło /... pozatym uwielbiam perfumy , lubie odkrywac nowe zapachy a musze przyznac ze perfum z serii adidas jeszcze nie używałam wiec myślę ze warto byłoby sproboiwac .. :)) pozatym konczą mi sie perfumy i warto było by :powoniać: coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomnialam o mailu : natala123@gmail.com

      Usuń
  116. Witam chciałabym wygrać, ponieważ podobają mi się perfumy adidas. Jestm mama i nie długo jest dzień matki , jestem z synkiem od 3 lat w domku i czasami człowiek ma dość sprzątania gotowania i biegania za dzieckiem... i taki prezencik by sprawił mi ogrąmną radość. pozdrawiam
    monika_stuczynska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. wiosna,jak przyjemnie ,
    czy to szczęście czy to radość
    niech się stanie temu zadość
    a ja siedze już od rana
    i czuję piękny zapach przypominający powiew wiosennej bryzy...;) wprawia mnie to w moment euforii dlatego chciałabym czuć się tak codziennie używając perfum Natural Vitality;))dolcesegretoo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. Niestety nie mogę dodać Twojego bloga do obserwowanych bo nie posiadam ani gmaila ani bloga lecz i bez tego codziennie go śledze z wielkim zainteresowaniem, to dzięki niemu wzbudziłam w sobie zainteresowanie stylistyka, ciekawym make-upem, bardzo bym chciała wygrać ten konkurs ponieważ jeszcze nigdy nic nie wygrałam mimo tego że ciągle biorę udział w konkursach ;( i mam ciągle nadzieję że może jednak kiedyś mi się uda i to może nawet dzięki Tobie :) zostawiam maila ada.bortnowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Może zabrzmi to głupio i dziecinnie, ale lubię patrzeć na Twój blog, bo jest tak wspaniale kolorowy. Jesteś wspaniałą osobą -trzymaj tak dalej! Gratuluję fantastycznego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  120. li73ka@interia.pl

    Dlaczego powinna wygrać? - Bo nie lubię perfum, może bym się w końcu przełamała.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  121. zastanówmy się poważnie: komu najbardziej przydadzą się te nieziemskie perfumy? kto na nie zasłużył?.... hmm......
    tak więc jestem młodą studentką księgowości(zaocznie), na stażu w biurowcu pełnym ludzi i papierków, muszę przyznać że nie jest lekko gdyż ciągle gdzieś trzeba biec to po kawę to do ksera a do tego zbliżają się egzaminy potoki zaliczeń i im mniej czasu tym więcej nauki itp... heh ale zawsze znajduję czas by zobaczyć nowości w modzie z makijażami zarówno na blogu jak i na facebook'u u naszej kochanej Dominiki i nawet nie wyobrażacie sobie dziewczynki i chłopaki jaka była by to motywacja do nauki i powód do szczęścia dla kogoś tak zabieganego... :)pozdrowionka i buziaczki :)
    agataka1007@gmail.com (ps. konto na fb mam na innym email'u)

    OdpowiedzUsuń
  122. tak po prostu , zwaallegro@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. Dlaczego ja?Poniewaz chce miec na sobie zapach,ktory mnie otuli rzeska nuta,dodajac kokieteryjnosci,a zarazem swiezosci w jednym.Wiem,ze dobry zapach potrafi zdzialac cuda,pobudzic zmysly na tyle,ze wydzielany jest hormon szczescia i tak o to mamy usmiech na buzi.Dzieki nim mozna sie nastroic pozytywnie na caly dzien,miec energie i zapal na wszystko.To one mowia "dasz rade"!Zreszta bylyby dopelnieniem calego looku,staly by sie takim brakujacym kawalkiem puzzli.W moim przypadku to nie byloby zwykle psikanie ich na siebie,lecz sztuka,mimo ze jej nie widac,czuc ja doskonale.Zrenice sie rozszerzaja,jest ten blysk w oku i wiem,ze jestem gotowa na kolejny dzien z podbojem swiata;)

    moj email: patricia@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. sabinaguzowska@tlen.pl
    jak każda kobieta kocham piekne zapachy,miło byłoby wygrać:)fajny prezent urodzinowy a 13 właśnie są moje urodziny:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  125. Te perfumki byłyby miłą nagrodą po maturalnym stresie ;)
    Pozdrawiam:)
    szolcia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  127. Chciałabym wygrać ponieważ byłby to dla mnie ogromny prezent za maturki :)))

    natalia.wach@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. justynka511@gmail.com

    sądzę, że to ja powinnam go wygrać ponieważ właśnie kończą mi się przepiękne perfumy, jakie dostałam od narzeczonego, obecnie męża i wygrana uratowałaby mi "tyłek" ponieważ jeśli znów wydam nasze wspólne pieniądze tylko na swoje potrzeby (patrz: perfumy) to mąż mnie wyrzuci przez balkon wraz z kosmetyczką! Zrób mu, proszę, tą przyjemność, zasponsoruj mi perfumki, żebym nie musiała żebrać, tym samym oszczędzimy stresu mojemu wyjątkowo cierpliwemu małżonkowi, który zawsze przy pytaniu "kochanie, wejdziemy do sephory?", robi się blady i słyszę tylko siarczyste polskie "kurwa mać, ależ oczywiście" ;)) poprawisz tym samym moje relacje małżeńskie! Nic do stracenia, ponad to FANTASTYCZNY BLOG! pozdrawiam serdecznie. Justyna (justynka511@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  129. ew.niemczyk@gmail.com

    Idzie lato, powoli pokonując kolejne zakręty wkracza także do mojego ogrodu. Nadaje mu nowych, świeżych i żywych barw; żółci, niebieskości, pomarańczy, czerwieni i... fioletów. Uwielbiam rozkładać kocyk i z pasjonującą lekturą rozkoszować się każdą chwilą, każdym promieniem słońca i mijającego dnia. Czasem jednak nie chcę tylko leniuchować, chcę także działać, wstać, wyjść i udowodnić sobie, że potrafię! A niestety nie wynalazłam sposobu na skompresowanie domowego raju w formę mieszczącą się w mojej torebce. I tutaj pojawia się zapach Adidas, który będzie skroplonym zapachem mojego wewnętrznego spokoju, tak, abym zawsze wiedziała, że mam swoje magiczne miejsce na ziemi.

    pozdrawiam serdecznie, Dominiko! :)

    OdpowiedzUsuń
  130. magdulka0809@interia.pl
    uwielbiam zapach perfum Adidas. mam kilka flakoników tych perfum i właśnie chciałabym wygrać jeszcze te.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  131. Być świeżą mężatką to jest ogromy problem !!! Trzeba gotować, sprzątać, prasować, robić zakupy i nie mam czasu dla siebie. Pewnego dnia chciałabym zaskoczyć mojego męża pięknym wyglądem i fantastycznym zapachem swojego ciała. Aby w jego nosku został uroczy zapach perfum i wodził go za nos aż do moich stóp!!! może dzięki tym perfumom mój mąż zostanie moim podwładnym i część obowiązków weźmie na siebie :) POTRZEBUJĘ TAJNEJ BRONI!

    ewa687@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  132. Dużo razy brałam udział w konkursach ale nigdy nie mam tego szczęścia :( bardzo bym się ucieszyła jeżeli ktoś podarowałby mi taki prezent.. brakuje mi uśmiechu na twarzy a to chociaż na chwilę by mi go sprawiło .. pozdrawiam ciepło :)
    juszar17@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  133. Amazing
    Daily
    Intensive
    Deep
    Attractive
    Sensitive

    It's all about this perfume, I will be very happy if I can enjoy it.

    gusia88@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. Moja mama uwielbia zapachy Adidasa a tego jeszcze nie miała, ja również. :( Zbliża się Dzień Matki a moja mama byłaby zachwycona :)

    hondaa21200@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. ✿✿´´¯`•.¸¸.✿✿
    Nigdy nic nie wygrałam jak pewnie większość z Was, ale uważam, że żeby wygrać trzeba grać :D
    No to gram ;p
    Hmmm chciałabym je, bo każda z nas powinna zawsze ładnie pachnieć :P A ja chcę pachnieć NIMI!
    zaneta_chojnacka@wp.pl
    ✿✿´´¯`•.¸¸.✿✿

    OdpowiedzUsuń
  136. Dlaczego? Po prostu uwielbiam ładnie pachnieć :) Próbuje połączyć pasje kulinarna i fotografie, poza tym jeszcze szkoła ;) Dopiero się rozkręcam ale nie jest łatwo, sama wiesz... Ciągle jestem zalatana :) Na pewno by mi się przydały :D A takiego flakoniku na polce jeszcze nie mam :) hehe. Pozdrawiam :)

    natalie91_91@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. dlaczego ja? :D bo jeszcze nigdy nie wygrałam nic w żadnym konkursie i chciałabym, aby w końcu uśmiechnęło się do mnie szczęście ;)
    kasila@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  138. Dlaczego ja? No ba! przecież to oczywiste i nie muszę sie rozpisywać ! :) emiliaki@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  139. Konkurs, można wygrać perfumy, dlaczego uważam że powinny one trafić do mnie?
    Myślę,że mimo wszystko zapach,jakim chciałybyśmy my-kobiety pachnieć , powinien być lekki,świeży, orzeźwiający.Nie wiele jest perfum na rynku,które nam mogą zapewnić uczucie świeżej w każdej chwili . Gdybym to właśnie ja wygrała je, to nosiłabym je ciągle w torebce i w razie jakiegoś nieplanowanego spotkania,gdzie mało mam czasu by wziąć prysznic,wystarczy,że popryskam się tymi perfumami i nie muszę martwić się o to,że ktoś poczuje ode mnie zapach potu,bądż jakiś inny nie przyjemny odór.

    ulunia24@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  140. Dlaczego? ;) ponieważ tym zapachem odnajdę być może swoja drugą połówkę! ;)i byc może kogos oczaruje ! ;))
    Tekila185@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  141. i tak lubie Twoja stronkę w prawdzie od niedawna ale wydajesz się bardzo sympatyczna osoba i masz swoja pasje i w niej trwasz i sie rozwijasz i to jest fajne.Bloga nie mam ,a o perfumki nie proszę bo dziewczyny aż sie rwą żeby je dostać więc kto pierwszy moim zdaniem ten lepszy a mi nie chce się wypisywać i zastanawiać nad powodami dlaczego akurat ja chciałabym je dostać ,bo prawda jest taka że nawet nie wąchałam ich nigdy i nawet nie wiem czy mi sie podobają czy nie:)
    ale zajrzyj do mnie jeżeli masz prywatne konto na facebooku:)
    https://www.facebook.com/katarzyna.szelazek

    OdpowiedzUsuń
  142. Dlaczego powinnam wygrać akurat te perfumy ?

    Hmmm.. każda kobieta zasługuję na chwilę zapomnienia i każda z nas potrzebuje czegoś nowego w swojej kolekcji. Myślę, że dla niektórych z nas min. dla mnie byłby to świetny prezent na lato.

    czas w końcu poczuć się kobietą. :) POZDRAWIAM SERDECZNIE :)

    gwiazdka7@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  143. Dlaczego to ja powinnam wygrać te perfumy? :) Myślę, że chciałabym te perfumy, ponieważ niedługo mam urodziny i bardzo bym się cieszyła z takiego prezentu. Kolejnym powodem może być to, uwielbiam zapachy Adidasa i ten na pewno przypadnie mi do gustu. Jeszcze nigdy nic nie wygrałam. Może tym razem los się do mnie uśmiechnie.
    Karolina_sok@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  144. widzę ,że wszystkie dziewczyny nic nie wygrały nigdy:D no cóż ja też:D ale tak serio :u mnie ciężko z myciem więc fajny perfumik załatwiłby sprawę:)Już mam dosyć gromady much latających wokół mnie:D izace92@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. Chciałabym, aby te perfumy trafiły w moje rączki, ponieważ zapach kobiety powinien być odzwierciedleniem wszystkich najpiękniejszych zapachów świata dla mężczyzny, którego się kocha. Dlatego też chciałabym, aby mój chłopak czuł przy mnie, że może być w każdym zakątku ziemi, jeżeli tylko będzie blisko ;] hyacinthooculus@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  146. Dlaczego powinnam wygrać perfumy Natural Vitality? Ponieważ myślę, że te perfumy doskonale będą do mnie pasować pod każdym względem. Jej zapachy są odwzorowaniem mnie. Każdy z nich ukazuje moją inną cechę charakteru:
    czerwone - bo jestem wybuchową osobą
    różowe - optymistyczna część mnie
    zielone - jestem wierną osobą
    pomarańczowe- zbyt szczera
    Zapach Natural Vitality -kolor fioletowy(mój ulubiony) sprawiłby,że bym odkryła w sobie nową cechę charakteru. Pozdrawiam
    e-mail: Sandrunia1991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  147. Witam :)
    po pierwsze jestem zachwycona Twoimi pracami, jesteś wspaniałą osobą, trafiłam na ten blog całkiem przypadkiem i jestem pod wielkim wrażeniem Twojego talentu ;)

    Przechodząc do konkursu, uwielbiam zapachy Adidas ! A czemu chciałabym je wygrać? 13 maja właśnie obchodzę swoje 21 urodziny, myślę że byłby to fantastyczny prezent dla mnie, tym bardziej że moje perfumki są na wyczerpaniu :) Zapachy adidas są świetne świeże, energetyczne i sprawiają, że na twarzy pojawia się uśmiech . Serdecznie pozdrawiam
    monikatomaszewska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  148. a mam pytanie, czy konkurs trwa z 13 maja włącznie czy wyłącznie ?

    OdpowiedzUsuń
  149. Obserwuję na fb jako Zu S.
    na blogu mademoiselle zu
    a czemu powinnam je dostać? milo by bylo po prostu cos wygrac:) poza tym nie mialam jeszcze tych perfum a slyszalam opinie,ze sa naprawde sliczne wiec przyjemnie byloby je nosic w coraz to cieplejsze dni.
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  150. joasiasz@onet.pl
    Obserwuję na Facebook jako Joanna Szymuś
    Dlaczego powinnam dostać hym... ponieważ bardzo chcę lubię kosmetyki i kocham twój blog i było by bardzo fajnie gdybym wygrała :))

    OdpowiedzUsuń
  151. joasiasz@onet.pl
    Obserwuję na Facebook jako Joanna Szymuś :**
    Dlaczego powinnam dostać? hym... bo bardzo lubię kosmetyki kocham twój blog i fajnie by było gdybym wygrała taką nagrodę :))

    OdpowiedzUsuń
  152. sorki 2 razy mi się wysłało :))

    OdpowiedzUsuń
  153. katgrabarczyk@vp.pl
    Po pierwsze to chce ci powiedzieć że jesteś mega pozytywną osobą, obsewuje Twojego bloga, śledze na fejsie i robisz ogromne postępy, bardzo trzymam kciuki za Ciebie Kochana!
    a perfumki powinny powędrować do mnie hmm może to troche banalne, ale tak jak niegdyś Marilyn Monroe miała na sobie jedynie kilka kropel Chanel N°5 tak i ja chciałabym oczarować chłopaka, który wydaje mi sie być najodpowiedniejszy, jedną kroplą tych perfum! :)

    OdpowiedzUsuń
  154. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  155. Uważam, że ja powinnam zdobyć te perfumy, bo moje motto życia to Żyj chwilą. W każdym momencie może zdążyć się coś tak podobnego, że to akurat ja będę potrzebowała właśnie tych perfum Adasia ;)

    Również według mnie kobietki powinny bardzo dobrze pachnieć, żeby móc przyciągnąć do siebie samych przystojnych panów ;)

    anita.fatel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  156. Jak praktycznie każda kobieta uwielbiam dobrze pachnieć, słysząc opinie innych ludzi wnioskuje, że ten perfum jest naprawdę świetny przez co jeszcze bardziej chciałabym go wygrać ;)
    Drugim powodem jest fakt, iż mój perfumik jest na wykończeniu i potrzebuję nowego ;)
    Liczę na szczęście!
    ata9393@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  157. Powinnam wygrać te boskie perfumy Natural Vitality ponieważ „to nie ja byłam Ewą” i z pewnością to „nie ja skradłam niebo” chociaż właściwie pachnąc tym zapachem mogłabym śmiało skraść tego dokonać. „Jestem szalona” od zawsze, w sercu ja „I love rock and roll” a te perfumy niby różowe, niby owocowe i słodkie ale zdecydowanie mają w sobie tą rockową nutkę! Są w stanie rzucić na kolana tłumy a dlaczego? Bo działają na „Imagine”! Powiem Ci Dominiko szczerze, że bez niej nie będę miała „What a wonderful world”. Pochodzę z Mazur, czyli teoretycznie jest ze mnie niezły „Cud Natury”, brakuje mi jednak tego zapachu by dopełnić całości, a przecież „jestem kobietą, wodą, ogniem..” i zależy mi na tym by zniewalająco pachnieć! Powinna trafić do mnie również dlatego, że na samą myśl o niej mam „kolorowe sny” i „zielono mi” ;-) Ona działa na zmysły strasznie! A przy tym daje takiego powera, że może dzięki niej dostanę kopa w zadek i zrobię w końcu oszałamiającą karierę rockmenki, uwierz mi kochana „Mam talent” a wszyscy od zawsze mi mówili, że „Mam anioła głos” ;-) a wtedy moja „Autobiografia” będzie bogatsza o jeden rozdział, opiszę w nim oczywiście ten konkurs i wpływ wygranej na moje życie! „Cicha woda brzegi rwie” a Wy wybierzcie mnie chciałoby się powiedzieć ;-) Mam nadzieję, że uda mi się wygrać i będę miała straszną „Satisfaction”.

    siwucha007@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  158. Dlaczego to ja powinnam wygrać? No nie wiem, każdy ma to, na co się odważył, prawda? Więc odważyłam się wziąć udział w konkursie i liczę na szczęście :)
    solsilje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  159. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  160. Analizując pytanie zadane w poście: "Dlaczego właśnie ja powinnam dostać te perfumy?" mogę odpowiedzieć: Bo chcę!, jednak tak nie zrobię i napiszę coś innego. Związku tym, że wiosna pełną parą wkradła się między nas, trzeba się z nią zsynchronizować. Wszędzie dookoła cudowne zapachy kwiatów, a zapewne każda z nas chce być takim kwiatkiem, który przyciąga swoim wyglądem, zapachem. Każda z z nas chce zabłysnąć, wybić się spośród tłumu. Odpowiadając na pytanie: tak, chcę być wyróżnić się z tłumu dzięki cudownemu zapachowi Natural Vitality. Dziękuję :)

    aamsz92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  161. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  162. Powinnam dostać te perfumy na otarcie łez po niezadowalających nieoficjalnych wynikach z tegorocznych matur których część wciąż jeszcze przede mną :)
    a_nusia93@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  163. Dominiko, podziwiam!
    I również zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  164. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  165. Piękny makijaż ;) Zapraszam na konkurs ;p

    OdpowiedzUsuń
  166. Cudowne kolorki :D!

    OdpowiedzUsuń