BLOG

czwartek, 19 kwietnia 2012

Szminki Flormar :)

Nie bój się dużego kroku, nie pokonasz przepaści małymi. Zawsze znajdzie się odpowiednia filozofia do braku odwagi. Twoje życie staje się lepsze, tylko wtedy gdy Ty stajesz sie lepszy. Poświęcaj tyle czasu na ulepszanie siebie, żebyś nie miał czasu na krytykowanie innych. Bez Twojej zgody nikt nie może sprawić, że poczujesz sie gorszy. Nie musisz być wielkim żeby zacząć, ale musisz zacząć, żeby byc wielkim! Puste kieszenie nigdy nie powstrzymały nikogo przed podjęciem działania, mogą to zrobić tylko puste głowy i serca... Nie wiesz po co to wszystko? ŻEBY BYĆ SZCZĘŚLIWYM! ♥ 


Początek trochę z miłości do życia, a dalsza część z miłości do... szminek! Kiedyś moje usta były zazwyczaj w kolorze przeźroczystym, dziś to się zmienia - eksperymentuję, próbuję, wyszukuję różnych kolorów i sposobów malowania. Pudełeczko ze szminkami powiększa się coraz bardziej. Wszystkie dzisiejsze makijaże wykonałam szminkami firmy Flormar. Pierwsza - zimny róż, druga - ciepły róż, trzecia - podobna do pierwszej, ale trochę bardziej intensywna. Czwarta - mój faworyt - intensywny fiolet! Uwielbiam. Piąta - również ten sam fiolet, lecz poprawiony czerwonym transparentnym błyszczykiem również Flormar.

Która wersja najbardziej przypadła Wam do gustu? :)

62 komentarze:

  1. Pierwsza najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga szminka jest boska )))

    OdpowiedzUsuń
  3. każda wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwieni mi brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie oprócz dwóch ostatnich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1,2,3 :) I wspaniały wstęp, ludzie często boją się działać, żeby się nie skompromitowac. Jak to mawia profesorka od poetyki: "Tylko głupcy nie boją się mówić, ludzi inteligentnych często zatrzymuje strach przed kompromitacja." Nie pozwólmy, by ludzie głupi rządzili naszym życiem, weźmy sprawy w swoje ręce I działajmy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przedostatnia mi sie średnio podoba, ale ostatnia zajefajna, masz ciekawe usta..

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tę pierwszą, jestem zaczarowana nimi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za słowa na wstępnie! AMAZING <3<3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. dwaaaaaaaaaa (:

    OdpowiedzUsuń
  11. co robisz że tak pięknie Ci się szminka rozkłada, bo mi ciągle jakieś niedociągnięcia :x
    co do notki zdecydowanie drugie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana a jak oceniasz te szminki? Długo się trzymają na ustach?
    Pytam bo chce zainwestować w zakup dobrej szminki, mam duże usta i wszystkie po chwili się tak wysuszają, czy też robi mi się taka linia przy styku górnej wargi z dolną? ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam mini szminki z avonu, naprawdę długo się trzymają i nie wysuszają ust !:)

      Usuń
  13. cudne kolory! będe musiała sobie taką sprawić;)
    obserwuję!;)

    i zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. byłabym szczęśliwa gdybyś podała nazwę, albo numer :) Nie pójdę do stoiska flormaru i nie powiem, o ta w kolorze oberżyny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mi najbardzoej podobają się nr. 1 i 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie sa piekne, ajednak ja bardzo lubie delikatnos i najbardziej podoba mi sie 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 5 jest genialna,gdzie i za ile można nabyć ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie druga, chodź ostatnia też jest przepiękna, ale taka mało na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gdybym ja miała takie usta:)
    A gdzie można nabyć taką szminkę? Na allegro są jakieś inne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podalam w opisie.
      http://flormar.com.pl/flormar/

      Usuń
    2. A numery odcieni? Błagam!

      Usuń
  20. Jak dla mnie wszystkie kolory poprosze kazdy ma w sobie to cos

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie najlepiej prezentuje sie nr.2:) jest cudny;)
    Szkoda ze sie nie maluje szminkami;D jakos nie mam do tego odwagi;D

    OdpowiedzUsuń
  22. dwójka mnie ujęła :) ale wszystkie są fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jasne odcienie najbardziej mnie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mogłabyś podać numerki, baaardzo proszę! najbardziej zależy mi na dwójce, muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  25. 2 jest boska!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie piękne, ale ostatni najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzecia wg mnie najlepsza. I w ogóle genialne są te teksty, które dajesz pod tytułem, bardzo optymistyczne :) Zachęcają do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi najbardziej przypadł do gustu kolor szminki nr 4. Zapraszam do mnie na konkurs

    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi przypadły do gustu pierwsze trzy :) Uwielbiam szminki!!

    OdpowiedzUsuń
  30. o rety! Wpadłam na Twojego bloga dopiero dzisiaj i jestem zachwycona! Dajesz od siebie tyle siły, że nie jeden człowiek dzięki Tobie nabiera wiary w siebie. Mam nadzieje, że kiedyś dopisze mi szczęście i będę mogła Cię poznać! Pozdrawiam i będę na bieżąco tu zaglądać!

    Wszystkie kolory na ten sezon cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  31. 1 i 3 to moje:) tez lubię makijaże mocne wyraziste:P zapraszam tez może ocenisz/cie:D pozdrawiam serdecznie:)
    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.147975958655783.28626.100003301408356&type=3

    OdpowiedzUsuń
  32. najbardziej podoba mi sie sentencja "zawsze znajdzie sie filozofia do braku sily" :) podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. podoba mi się, nie wiedziałam, że prowadzisz też bloga będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Proszę podaj numery albo konkretne nazwy szminek :) Chciałabym kupić drugą i trzecią...

    OdpowiedzUsuń
  35. hej, zachwycona jestem Tobą :-) chciałabym zapytać jaki jest numer drugiej pomadki? :) z góry dziękuję za odp! I pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  36. Czy moglabys podac numerek szminki ze zdjęcia nr 2? Bylam dziś na stoisku flormaru, probowalam wybrać taką jak Ty posiadasz, jednak po powrocie do domu, widzę, że kupiłam zupełnie inna:) z góry dziekuje za odpowiedz, pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Proszę o numer śliwki, błagam !

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam. Czy można prosić o numery szminek ?? :)

    OdpowiedzUsuń