BLOG

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

makijaż: pomarańczowy, dzienny, różowe usta. :)

Cześć Kochane Dziewczyny!
Niestety dzisiejszy poniedziałek nie jest słoneczny, ale to nie powód aby rezygnować ze słonecznych kolorów np. na powiekach! :)

Użyłam paletki Sleek Paraquaya, brwi - Maybelline, rzęsy - Rimmel.
Do takiego makijażu możecie również dodać kreskę eyelinerem - zielonym, niebieskim lub fioletowym - aby uzyskać fajny kontrast :)


Kolejny makijaż wykonałam cieniami EveryDay Minerals.
To mój zestaw cieni z EDM:

Możecie zrobić mocniejszą lub delikatniejszą wersję, to moja - trochę mocniejsza - na co dzień:

+ Usta Rimmel Kate (16)
miłego dnia życzę i przesyłam duuużo energii!! :))
Konkurs w którym do wygrania były dwa bony 50 i 100zł na zakupy Stylowych Butków wygrywa:
50 zł - aknezz.blogspot@gmail.com
100zł  - turcja99@interia.pl
GRATULUJEMY!! :)

36 komentarzy:

  1. Oba makijaże wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informacje o wygranym bonie :) Odpowiedziałam na e-mail :)

      Usuń
    2. Mogłabyś mi napisać jaki kod wpisać aby wykorzystać bon, gdyż do północy jest darmowa wysyłka, już upatrzyłam sobie buty, które chciałabym dziś kupić:)

      Usuń
    3. Twojego maila podalam Pani od Stylowych Butkow, ona sie z Toba skontaktuje :)

      Usuń
    4. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  2. Śliczny pomarańczowy makijaż. Rzeczywiście bardzo energetyczny i pozytywny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś świetna, prowadzisz jakieś kursy lub szkolenia?

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne makijaże... :) uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kolory :) Nie miałam jeszcze okazji używać cieni Everyday Minerals ale chyba pora spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie Ty się nauczyłaś robić tak doskonałe makijaże?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem samoukiem :) ale milo mi to czytac, dziekuje!:)

      Usuń
  8. żebym ja umiała się tak malować.... Yhhhh... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://shinybox.pl/?ref=86f4a95 - darmowe próbki kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne makijaże, jesteś naprawdę świetna w tym co robisz. Mam prośbę mogłabyś jeszcze obok kosmetyków które używasz pisać ich ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne makijaże. ten pierwszy szczególnie przypadł mi do gustu. jest taki ciepły i wesoły. w sam raz na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak robisz zdjecia makijazy, ze wychodza ci takie ladne? jakies szczegolne oswietlenie lub sposoby? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię zdjęcia jak najbliżej okna, żeby było dobre światło. Niestety gdy pada deszcz lub robi się ciemno to muszę się męczyć z różnymi lampami.

      Usuń
    2. dziekuje za odpowiedz :) piekne makijaze, odwiedzam regularnie twojego bloga ;))

      Usuń
  13. Świetny po prostu rewelacyjny!

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. makijaż Paragyaya po prostyu przecudny :) szkoda, że nie pokazałaś całej buźki :(

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny pierwszy makijaz :D sama wczoraj smigalam w podobnej kolorostyce :) uwielbiam mocne kolorowe makijaze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny makijaż. Bardzo podoba mi się kolor szminki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zawsze piękny makijaż:)
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wpadłam przez przypadek i ...... z miejsca zakochałam się w Twoim blogu:)!
    Zostałam,zaglądam,podglądam i czytam:)
    Dobra robota!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle piekne wykonanie, jestes moim kolem napedowym do tego by sie nie poddawac i tworzyc to co sie kocha.
    Pozdrawiam pieknosci:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Pytanko mam :)
    Próbowałaś może jakiś kolorowych tuszy do rzęs? :) Jak tak, to jaki polecasz :D
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful posts on your blog, so many inspiring ideas!:)
    Congrats on your work! Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  22. Hey, naprawdę piękny makijaż!
    Mogłabyś pokazać jak się go robi krok po kroku?

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi się pierwszy cień;) taki intensywny;)

    świetny blog;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny makijaż tą paletka sleek :)

    OdpowiedzUsuń