BLOG

piątek, 6 kwietnia 2012

Paletki Sleek :)

Hej!

To są moje wszystkie paletki Sleek.
Dziś wykonałam makijaż paletką Original (pierwsza po lewej).


Podoba Wam się takie zestawienie kolorów? W zewnętrznym kąciku przykleiłam kępki rzęs.

Kto miał do czynienia ze szminkami Sleek, na pewno wie jak bardzo intensywny kolor można nimi uzyskać.
To moje 3 perełki.
Brązowa - naked, różowa - baby doll, czerwona - candy cane 

A żeby nie było za nudno to.... :)

Oprócz tego, prezentuję Wam również rozświetlacz, błyszczyk Sleek i MeMeMe ( z lusterkiem i lampką! :P )
Pierwszy kremowy cień/rozświetlacz - ja stosuję pod łuk brwiowy i na kości policzkowe. Błyszczyk Sleek - różowy, bez drobinek (jestem nim pomalowana na kolejnym zdjęciu), a następny to właśnie ten z lusterkiem i światełkiem. :)

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych życzę Wam - moim stałym i przypadkowym czytelnikom bloga, tego co zwykle - żebyście nigdy nie zapomnieli co w życiu jest najważniejsze, żebyście zawsze mieli w sobie taką niezachwianą wiarę w niemożliwe. Choć teraz się powtórzę, bo zwykle życzę Wam tego samego, to jednak wiem, jak bardzo to wszystko jest ważne w życiu i nie widzę powodów, abym nie miała tego powtarzać.
Pamiętajcie, że liczy się szczęśliwie "teraz", liczą się ludzie do których mamy 100% pewności i, że życie zaskakuje! - wtedy gdy najmniej się tego spodziewamy. Nigdy nie wracajcie do tych złych chwil. Żyjcie tak, żebyście mieli co wspominać. Nie bądźcie odważni - bądźcie SZALENIE odważni. Nigdy niczego nie żałujcie. Kochajcie mocniej. Mniej chorej zazdrości, nienawiści, smutku, rozpaczy. Dużo, dużo więcej śmiechu! Mnóstwo miłości, szaleństwa, zero szarości. Wszystkiego co najpiękniejsze ode mnie - dla Was! :)

54 komentarze:

  1. uwielbiam Cię gwizadko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te pomadki Sleek, chyba się skuszę na jakiegoś nudziaka
    make-up jak zawsze super :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny makijaz oczu,rewelacja,zakochalam sie w nim i niestety bede musiala go sobie zrobic;P nie moge sie napatrzec,jest taki wyrazisty lecz delikatny...ahhh<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz podać mi dane tej 1 szminki, jasnoróżowej ;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.kosmetykomania.pl/pl/p/Sleek-MakeUp-TRUE-COLOUR-Trwala-pomadka-do-ust/393
      to ta pierwsza? :)

      Usuń
    2. ZAZNACZ BABY DOLL PO PRAWEJ :)

      Usuń
  5. Masz niesamowite usta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mogłabyś zdradzić nr tej beżowej w środku :> ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bezowa to chyba kolor ,,Naked'' :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł z napisem LOVE YOU jest naprawdę świetny! Dzięki Tobie pojawił się uśmiech na mojej twarzy! Dziękuję!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. niezla kolekcja !!
    sliczna jestes :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze, jesteś niemożliwie piękna!
    A po drugie, zakochałam się w szmince candy cane,błyszczyku sleek i Twoim makijażu oczu - są obłędne! Gdybym tak nie miała dwóch lewych rąk do malowania ; (

    OdpowiedzUsuń
  11. Przymierzam się do kupna paletki Sleek, ale za nic w świecie nie wiem jaką wybrać na początek! Wszystkie są przepiękne! (;
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.nonsenzz.blogspot.com (;

    OdpowiedzUsuń
  12. Ło jezuuu, szminka różowa jest przeuroczaaaa!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. dziewczyno Twoje makijaże są wspaniałe ;)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś piękna - jak i te twoje makijaże, żałuję, że nie mam takiej precyzji z rękach ; >
    Buziaki ; * i zapraszam do siebie:
    http://makeupcreativity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja!:*

    Zapraszam na wielkanocne życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy Ty nigdy nie masz gorszych dni, smutkow, zmartwien?? nie wierze, taka osoba nie moze istniec,
    Wesołych Swiat,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne makijaże!
    Dodaję do obserwowanych :)
    Ta różowa szminka jest piękna, od dawna takiej szukam, skuszę się na zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  18. makijaż jest olśniewający! jesteś niesamowita :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny makijaż:) dodaje do obserwowanych :-) wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ciebie i twojego bloga!!

    Szminki i błyszczyki prezentują się bardzo ładnie. Widzę, że całkiem sporo nagromadziłaś paletek, do mnie idą właśnie dwie - oh so special i au naturel :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś sliczna;*
    Ja osobiście mam dwie paletki sleek monaco i oh so special :) dobrze mi słuzą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładny makijaż, kolory pomadek boskie (chcę je wszystkie;))
    Twój blog i Ty zarażacie optymizmem:) z przyjemnością obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  24. czemu ja tak nie potrafię się umalować!?
    a tak serio, przepięknie, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam Cię :)
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko cudowne! Zakochałam się w szminkach. ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. CO ZA PIEKNA POMADKA- BABY DOLL :) A CO ZA CUDNY BLYSZCZYK, JASNIUTKI NO CUDO... TYLE RAZY BYLAM W SUPERDRUG I ZE TEZ JESZCZE GO NIE WIDZIALAM TAM...

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny makijaż !!! Ja również jestem fanką paletek sleek :) Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  29. Te szminki są cudowne! A zdjęcia na Twoim blogu jeszcze bardziej! Napełniają pozytywną energią! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie wyglądasz ;] Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga
    Organizuję konkurs u siebie na blogu. Może miałabyś ochotę wziąć udział? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakochałam się w makijażach które tu zobaczyłam :)

    Zapraszam do mnie i oczywiście obserwuję i zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. po pierwsze dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)))

    poza tym jesteś fantastyczna, bloga czyta się jednym tchem! makijaże są po prostu zjawiskowe, połączenia kolorystyczne genialne !

    OdpowiedzUsuń
  33. Jezuuu! Dziewczyno! Jak dla mnie jestes genialna! Nie mam słów :))
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jak nazywa sie paletka 1 od lewej w drugim rzadku? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Właśnie poluję na taka kolorową paletkę :)
    Pozdrawiam i zazdroszczę talentu do malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dominiko, a jak nazywa się paletka pierwsza od prawej w 2 rządku? :)) obok Good Girl?

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne! Makijaże, buciki i Ty sama :) Gratuluję optymizmu i energii, nie przestawaj działać ;]

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam < 33
    + zapraszam na mojego nowego bloga
    eee-makeup.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowny makijaż:) Piękna jesteś;)

    OdpowiedzUsuń