BLOG

sobota, 21 kwietnia 2012

never give up ♥

Cześć Kochane,


Chcę Wam się pochwalić, że jestem Ambasadorką FLORENTINES ♥
To wielka przyjemność i radość dla mnie współpracować z taką Firmą. Wczoraj dostałam dwa piękne prezenty, które na pewno nie raz zobaczycie w moich letnich stylizacjach. Bransoletka, na której wygrawerowałam sobie słowa: Gotowa na wszystko, a na wisiorku wygrawerowane jest - Never give up.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak mój makijaż, moja twarz zazwyczaj wygląda "na co dzień", wiecie, że lubię, a raczej uwielbiam wyrazistość. Ten kontrast, ta wyrazistość nie tylko jest prezentowana na blogu, ale istnieje też w mojej codzienności. Pierwsza opcja to brązowe przydymione oko (paletka Au Naturel Sleek) + jasne, pudrowe usta (konturówka E.L.F). Podkład, który mam na sobie to Flormar (Perfect Coverage Foundation). Policzki - Kulki Oriflame. Druga opcja to czerwień (szminka Besame - red hot), która połączona z niebieską bluzką, brązowym okiem i srebrną biżuterią może Wam się nie podobać, możecie uważać, że jest "za dużo", ja natomiast czuję się w takiej kombinacji ŚWIETNIE! :) Takie dwie wersje 'makijażowe' stosuję często. Która Wam bardziej odpowiada?

83 komentarze:

  1. zapiera dech!! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obieci pasuja a ja na sobie testowalabym pierwsza oopcje

      Usuń
    2. gratulacje siczna jestes

      Usuń
  2. musisz być taka piękna?

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne! Obie opcje sa rewelacyjne, sama uwielbiam wyrazistosc i ten efekt "wow" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. boska jestes! wole opcje czerwonąą!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestes cudowna! nawet nie wiesz,jaka radosc mam,kiedy spogladam na Twego bloga,na Twoje stylizacje,makijaz,to lepsze niz czekolada! i nie,nie ma tu przesady,jestes super!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! tyle jestem w stanie napisać. :]]

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwone usta wow !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z powyższymi komentarzami. Jesteś taka ładna. Ile ja bym dała, by mieć twoją urodę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. hhm jesteś ambasadorką Florentines? wow! gratulacje!! :O A co z Agnieszką Sienkiewicz? ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz, śliczny uśmiech :)
    I gratulacje z powodu zostania Ambasadorką!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna jak zawsze :)
    makijaż cudny :)

    paletka Au Naturel jest jedną z moich ulubionych (zaraz obok Bad Girl) :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. CO ZA MAKIJAZ! <333

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś PIĘKNA.

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż super:) lubię oglądać Twojego bloga choć jestem tu od niedawna... jesteś taka śliczniutka:):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. powalasz na kolana. wole wersja z bladymi ustami, ale czerwona na wieczór..też może bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteś piękną, wspaniałą i utalentowaną kobietą :)
    Wielki szacun !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi nie wychodzą takie piękności Au Naturelem jak Tobie. ;o ach, można by patrzeć i patrzeć na Ciebie godzinami. Cudowności moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  18. boska biżu! masz piękną buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale się rozwinęłaś !
    Gratuluję !
    Świetnie makijaże !

    OdpowiedzUsuń
  20. zapierasz dech<3<3

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś niesamowita!!!piękna biżu!
    A&J

    OdpowiedzUsuń
  22. dziewczyno jestes niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  23. trudno wybrać obie są śliczne:)
    piękna jesteś:* :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piekny makijaz.....czerwone usta sa super.....no i ta bizuteria...cud miod malina :,)

    OdpowiedzUsuń
  25. Makijaże jak zawsze piękne ♥ Naszyjnik również super ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. JEJUUU...JAK JA UWIELBIAM TEN CUDOWNY UŚMIECH <3
    ŚLICZNIE CI <3
    PIĘKNA... : *

    OdpowiedzUsuń
  27. jesteś absolutnie niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Stawiam na bardziej naturalne makijaże. Numer 1 najładniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. najlepsza jestes.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny uśmiech <3.
    www.wiola-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. jaki masz kolor tego podkladu? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mi osobiscie ta pierwsza dla samej siebie jednak wole delikatnosc :)
    za to tobie bardzo pasuja obydwie w tej czerwonej szmince wygladasz promienijaco ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje :* Piękne prezenty :) Dwie wersje makijażowe świetne, ale mi bardziej do gustu przypadła pierwsza :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś świetna i przede wszystkim piękna! Uwielbiam Twoje makijaże, a ten jest naprawdę świetny. :) Jestem pewna, że nie tylko mi poprawiasz humor i dajesz niezłego power'a. :) I gratuluję zostania ambasadorką tejże firmy, z pewnością na to zasłużyłaś. :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  35. booosko:))
    makijaż piękny!!

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna biżuteria, makijaż też :) Jesteś prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  37. laska, wyglądasz jak gwiazda filmowa!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję! jesteś bardzo, ale i to bardzo ładna! żebym ja umiała posługiwać się tak pędzelkami jak ty.. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. KOCHAMY CIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. czerwone usta - hotttttttttt

    OdpowiedzUsuń
  41. dla mnie jestes NUMBER ONE.

    OdpowiedzUsuń
  42. You have a beautiful blog with so many inspiring posts! Congrats on your work!
    Would you like to keep in touch following each other?

    OdpowiedzUsuń
  43. jaka ty masz śliczną buzię i uważam, że wcale nie jest za dużo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdecydowanie jesteś najpiękniejszą polską blogerką! I kropka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam!

      Usuń
    2. najsympatyczniejszą i najpiękniejszą! :))

      Usuń
  45. jesteś najlepsza, dziewczyno!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Twoj usmiech powala na kolana, ale nie mowie o usmiechu na ustach , tylko o Twoim usmiechu w oczach. Pieknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. NO SIEMA SAMOBIERZNA KARYNA, FAJNEGO MASZ CHLOPAKA SAMCA BETE

    GDYBYS ROLOWALA NA WLASNYCH NOZKACH NAWET NA TAKIEGO BYS NIE SPOJRZALA

    OH TY IRONIO LOSU XD

    OdpowiedzUsuń
  48. jesteś cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  49. wersja nude i wersja hot red, exxxxtra!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. nossa, nossa :)

    OdpowiedzUsuń
  51. DZIŚ SIĘ NA CIEBIE NATKNĘŁAM I CHYBA JUŻ ZOSTANĘ NA ZAWSZE!!! :]]]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez... ta sila,wiara,uroda, prowadzenie zycia,wszystko...

      Usuń
  52. świetne makijaże! a czy mogłabyś kiedyś dodać tutorial, jak wykonujesz krok po kroku makijaż? jestem zafascynowana Tobą ;-))

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne zdjęcia.:)
    Zapraszam na nową notkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  54. wygraj pokrowiec na Twoją komórkę : ) http://potworki-madziorki.blogspot.de/2012/03/candy.html
    wbijaj : *

    OdpowiedzUsuń
  55. powalasz na kolana! WYJDZIESZ ZA MNIE?

    OdpowiedzUsuń
  56. wspaniały blog!
    dodaje do obserwowanych :).
    zazdroszczę umiejętności robienia tak wspaniałych make up-ów !

    pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Mnie bardziej przekonuje naturalność w pierwszym zestawie jako makijaż do szkoły, ale w tym drugim jest coś co zwraca moją uwagę i jest zaskakująco odmienne, co bardzo lubię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Marzę o dniu, kiedy będę mogła wykonać chociaż jeden Twój makijaż :D Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub lakierze do paznokci Chanel? Zapraszam do mnie po szczegóły - spełniam Twoje marzenie :-) http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
  59. podoba mi się ta wersja z delikatniejszą szminką - jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. piękny makijaż:) a tak poza tym masz przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. piekna modelka! piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń