BLOG

wtorek, 3 kwietnia 2012

Makijaż: wiosenny :)

Nie pozwól, aby ktoś ktokolwiek wmówił wam, że trzeba być zadowolonym z tego co się ma. Zawsze jest więcej do zdobycia i nie ma powodu żebyście nie miały tego osiągnąć.

Cześć Kochani! :)

Na stronie facebookowej, razem z Kasią, zorganizowałyśmy konkurs. Jeżeli jesteście zainteresowane to zajrzyjcie na facebooka! Konkurs do 8 kwietnia.(Do wygrania zestawy neonowych szminek i lakierów (możecie zobaczyć zdjęcia poniżej), które świecą/są neonowe właśnie w świetle UV + granatowy cień do oczu, którym wykonałam makijaż kilka postów wcześniej) Jak wygracie i sprawdzicie zestawy w świetle UV, to proszę Was o opinię! A ja na razie prezentuję Wam w świetle dziennym moje usta + paznokcie :)
Kosmetyki są z Oriflame.

Która wersja bardziej Wam się podoba? 

Byłam poproszona o zrobienie makijażu z użyciem kolorów: zielonego i fioletowego, jak Wam się podoba?
Rzęsy - Rimmel. Cienie, które wykorzystałam to - Paletka sleek ACID, (fioletowy, zielony, różowy i biały) 

Przypominam Wam o jeszcze jednym konkursie organizowanym na blogu - do wygrania bony na butki - KLIK. Życzę miłego dnia!! :))

32 komentarze:

  1. Według mnie druga wersja jest lepsza-z tym różem ;)
    a makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie!;]Czemu już nie prowadzisz strony Moda i Wizaż?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie wersje piękne.. A co za ząbki wspaniałe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wersja z rozowa szminka bardziej przypadla mi do gustu:)
    Twoja nowa strone juz polubilam;) i napewno czesto bede ja odwiedzac;)
    poprostu nie moge wyjsc z podziwu dla Twoich makijazy!:) sa cudowne:)
    Gratuluje ci kochana talentu!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. niee, pierwsza wersja jest lepsza :D
    oczka świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że zdecydowanie druga wersja jest lepsza :) Delikatny róż to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. booosko:)


    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ..pomijając makijaż, który jest fenomenalny, muszę Ci napisać, że masz B-O-S-K-I-E zęby..bardzo mi się podobają..

    OdpowiedzUsuń
  9. różowa szminka zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. makijaż piękny :D Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym tak wspaniale operować cieniami na powiece:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pierwszym zdjęciu są przepiękne paznokcie ☻

    OdpowiedzUsuń
  13. wersja różowa jest najlepsza. a makijaż przecudny :):):) jestem zachwycona!!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz przepiękną płytkę paznokcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. różowa wersja ;) piękne wiosenne zestawienie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  16. Druga wersja dużo bardziej przyjemniejsza ;)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla ciebie pierwsza wersja zdecydowanie lepsza! <
    Cuuuuudne kolory! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi tam sie bardziej podoba czerwona wersja ;) Tylko bym nie dała tych cekinów na paznokcie ;P
    + stronkę polubiłam :)
    Kama

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny uśmiech :) i paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Makijaż świetny i pierwsze paznokcie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie pierwsza i druga jest mega fajna.
    Bardzo ale to bardzo podobaja mi sie Twoje prace widze ze znalazlam skarbnice.

    OdpowiedzUsuń
  22. 2 wersja!!
    makijaż śliczny jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Makijaż jak makijaż:)ja nie moge sie napatrzec twoim pięknym ustom:*masz cudowny uśmiech:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Makijaż oka super - nie wiedziałam, że te 2 kolory tak świetnie się ze sobą komponują :) Noo ale żeby tak ładnie wyszło, to trzeba mieć talent!
    A co szminek, mi się bardziej podoba pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny makijaż, bardzo staranny -tak jak wszystkie :)
    a szmineczka przypada mi bardziej do gustu czerwona, jednak
    w różowej też jest Ci bardzo ładnie ;))

    zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Znalazłam Twój blog i zaczęłam go od niechcenia czytać. Ależ Ty masz pasji i energii ile siły w sobie. Każdy dzień albo przynajmniej jakaś część staram się spędzić z Tobą bo mi dajesz solidnego kopa.Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś po prostu wspaniała, masz tyle pasji tyle chęci do życia jesteś CUDOWNA!!! Dajesz wiele do myślenia ! Mam nadzieję, że będę kiedyś tak wspaniałomyślną osobą jak Ty !!! Dziękuję, że jesteś ! <3

    OdpowiedzUsuń