BLOG

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

makijaż: fioletowe usta.

' Jestem samolubna, niecierpliwa, popełniam błędy, tracę kontrolę i jestem czasami ciężka do zniesienia. Ale jeśli nie potrafisz znieść mnie kiedy jestem najgorsza, to pewne jest, ze nie zasługujesz na mnie, kiedy jestem najlepsza. ♥

Zapraszam Was na moją stronę Facebookową - tam najwięcej nowości - KLIK :)

Mówi się, że czerwone usta wymagają dużo odwagi, fioletowe podobno jeszcze więcej, ale gdy zrobimy to jak należy fantastyczny efekt murowany. Tak jak mogłyście zobaczyć w poprzednim poście czerwień uwielbiam łączyć z granatowym, lub białym kolorem. Natomiast fioletowy z czerwonym - nie wiem czy to jest "poprawne" łączenie kolorów, ale moim zdaniem chociaż efekt kontrastowy, odważny - to jednak naprawdę oszałamiający :)) Jeżeli macie ochotę eksperymentować z fioletowymi ustami, to na początek polecam kupić zimny odcień fioletu i według własnego gustu i karnacji dodawać trochę różu, czerwieni, aby go "ocieplić" :) Dziś przedstawiam Wam kilka kombinacji. Szminka 525 Flormar + czerwona szminka/ czerwony błyszczyk transparentny. Efekt jak widzicie fioletowo-bordowy, jest to zależne od tego jaką ilość czerwieni dodacie. Na pierwszym zdjęciu ust - usta cieniowane (kąciki - fiolet, środek - czerwień).
Zdjęcia przy świetle dziennym:

Zdjęcia przy świetle sztucznym:
Miłego dnia! :)

76 komentarzy:

  1. Astatine dwa twoje zdjecia sa niesamowite !!!!!! Nigdy nie pomyslalabym ze moan laczyc szminki a tu prosze genialny effect :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesc:) Bardzo zalezy mi na zakupie dwoch szminek Flormar z kilku postow ponizej, czy moglabys podac mi ich numery? BARDZO, bardzo prosze!

    Pozdrawiam,
    Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz proszę o którą Ci chodzi. :)

      Fioletowa to - 525 - http://flormar.com.pl/pomadka-supershine-supershine-lipstick/

      Usuń
    2. Chodzi mi o drugą zaprezentowaną - ciepły róż i o trzecią :)

      Usuń
    3. druga ze zdjecia to Flormar.com.pl long wearing L07, a ta 3 to L22 :)

      Usuń
    4. Dziękuję bardzo :):* Lecę kupić :D

      Usuń
  3. zajebiste zęby i usta :) i Ty :))

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz jak milion dolarów i w wersji ciemnej i tej "zerowej" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeżeli mialabym takie usta to tez bym sie tak malowala! ale nie mam :} dlatego wybieram kolory blade: beże, pastele. Ostatni kolor trochę taki "barbiee"

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja bym się na taki kolor ust NIGDY NIE odważyła :0


    pozdrawiam!!


    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestes śliczna!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie odważne kolorki na ustach :)! świetnie wyglądasz w takim mocnym odcieniu :)!
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szał ciał! Zjawiskowo... Twój aparat mowy mógłby spokojnie występować w reklamie pasty wybielającej ;) Piękny uśmiech :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz śliczne białe zęby ;DD
    Jaką pastą myjesz ?
    I prześliczne szminki .!

    OdpowiedzUsuń
  11. dokladnie, powinnas reklamowac jakas znana marke pasty do zebow! zglos sie!

    OdpowiedzUsuń
  12. zapierasz dech po raz XXX :)

    OdpowiedzUsuń
  13. to ostatnie zdjecie mega ;o !

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś niesamowita i taka MEGAAAAAA;) Robisz ogromne wrażenie urodą, a przede wszystkim osobowoscią:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona robi wrazenie wszystkim i na wszystkich! ZGADZAM SIĘ Z TOBA! :>

      Usuń
  15. ohh, jesteś po prostu nieksiążkowym kosmicznym zjawiskiem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś wielka!!! i do tego mega piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie widziałam piękniejszej osoby, a szminka fioletowa - wow,wow!

    OdpowiedzUsuń
  18. jestes zajebista :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "jesteś boginią moich snow, moich marzen i lękow"

    OdpowiedzUsuń
  20. beautiful girl :)

    XoXo/

    OdpowiedzUsuń
  21. achhh!!!!! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. numer 1 usta! piekne! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje makijaże i zdjęcia od początku mi się podobają i myślałam, że już nie mogą bardziej, ale widzę, że co post, to lepsze :D
    Pasują Ci te fiolety, a najbardziej mi się podoba, jak usta do tego połyskują... ostatnie zdjęcie boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. usta nr 4 the best!!

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurczę jakie Ty masz oszałamiająco białe zęby! A poza tym jesteś prześliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnemu we wszystkim ładnie:) Nie wyobrażam sobie siebie w takim kolorze, ale Tobie jest przepięknie! I te śliczne ząbki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś niesamowicie fotogeniczna, zazdroszczę:)
    Zapraszam do mnie
    Obserwuję i liczę na wzajemność:)

    OdpowiedzUsuń
  28. I love purple lips, the color is amazing! follow u, do u wanna follow my fashion blog :)?
    unknownlooks.blogspot.com
    XXX

    OdpowiedzUsuń
  29. ..super..ale- no właśnie!- do fioletowych i dzikich róży zęby muszą być białe- ty takie masz na szczęście i pozazdrościć :)

    fajny blog, pozdrawiam z Poznania :)

    http://blogwbutach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. swietna taka szminka , nabieram na nia ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz takie świetne zęby! I w każdy odcieniu jest Ci niesamowicie do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne kolory szminek też bym chciała tak wyglądać w szminkach:) Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. pierwszy raz trafilam na Twoj blog i uwazam ze jest swietny, bo niezykle energetyczny, wesoly i pogodny ;)

    do tego masz strasznie sliczna twarz, ftogeniczna

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepieknie,szminka nr4 mozna cos wiecej o niej?jaki nr i jaka firma?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś śliczna! Pięknaa i wgl .. niee wiem co piać ..
    !!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥
    ; * ; *

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś PRZEcudowna! ;) Uwielbiam czytać to, co piszesz i oglądać Twoje zdjęcia, nie mogę się napatrzeć ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś piękna i nie tylko wizualnie. Jesteś piękna tym, kim jesteś :) i zdecydowanie zajrzę tu jeszcze nie raz :* inspirujesz, zdajesz sobie z tego sprawę, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  38. http://shinybox.pl/?ref=86f4a95 - darmowe próbki markowych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny blog ;) polecam style-stylings.blogspot.com znajdziesz tam wiele stylizacji, wlasnie dla ciebie! mile widziane dodanie do obserwatorów ;)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. przeleciałam całego Twojego bloga, od początku, do samego końca. i nie mogę nie zostawić po sobie żadnego śladu. musisz być naprawdę wspaniałą osobą. a Twoje piękno widoczne na pierwszy rzut oka, to nie jedyne piękno które posiadasz. to w środku jest dużo ważniejsze. ono nigdy nie wyparuje jak woda.
    i na sam koniec, oczywista oczywistość - rewelacyjne makijaże!

    udanego weekendu, pozdrawiam ciepło! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. nie znalazłam innego bloga o makijażu, który by obiektywnie przedstawiał różne produkty :)

    a usta wyszły słodko!

    +OBSERWUJĘ !

    http://mystylemyworldandi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. kazdy kolor Ci pasuje swietnie :) mialysmy juz okazje poznac sie na maxmodels.pl - pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  43. mam pytanie :) jak ustawic zdjecie w naglowku bloga??

    OdpowiedzUsuń
  44. Kuszące usta:D pierwszy odcień- jak dla mnie- bomba!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja jakoś nie mogę się przełamać do tej czerwieni :( sądzę że nie zbyt mi pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczności ;* + zapraszam na mojego bloga, było by mi niezmiernie miło gdybyś coś skomentowała ; >

    OdpowiedzUsuń
  47. ślicznotka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    podziwiam Cię!wzór do naśladowania dla wszystkich :)
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  48. Od dawna zastanawiam się nad fioletową szminką i chyba teraz się skuszę :) Zapraszam do siebie!

    http://ladystylish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Marzę żebyś kiedyś zrobiła mi makijaż ! :)

    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  51. jak zawsze pięknie, dziewczyny od niedawna prowadzę bloga http://jeanettegloves.blogspot.com/ i serdecznie Was zapraszam do odwiedzenia, oglądania i komentowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczna jesteś :)
    http://smilepleasepleease.blogspot.com/ Dodaj komentarz do nowej notki ♥ Błagam cię <3
    +do obserwowanych , odwdzięczę się tym samym ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. nie mogę tego przeżyć jaka ty jesteś piękna ! :) i do tego masz takie śliczne, proste i białe ząbki, ideał ! :)))
    zaprasam na swojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  54. Powiem tak - ładnemu we wszystkim ładnie! :)) czy to będą czerwone czy fioletowe usta ;))

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem ciekawa co się stało że trafiłaś na wózek. Widziałam twoje zdjęcia z dzieciństwa i wcale na nim nie byłaś nie nalegam to tylko ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jesteś taka piękna i masz takie piękne zęby i usta, że w każdym kolorze pomadki będzie Ci ładnie, a przy Twoich brązowych oczach fioletowa pomadka wygląda świetnie.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  57. powinnas zacząc krecic na youtube filmiki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Jesteś przepiękna! Wyglądasz niesamowicie w różowych włosach, muszę to stwierdzić przejrzawszy zdjęcia. Chciałabym mieć taki fach w ręku przy malowaniu kresek jak Ty <3

    Przyjmij zaproszenie do rozdania ROMWE, 50$ na zakupy, sukienka i prezent niespodzianka to wszystko może być Twoje ;) Więcej w poście: http://aniesbrand.blogspot.com/2012/05/romwe-giveaway-1-winner-3-gifts.html

    OdpowiedzUsuń