BLOG

poniedziałek, 12 marca 2012

Makijaż: naturalne podkreślenie oczu.

Ludzie wierzą, że aby odnieść sukces, trzeba wstać wcześnie rano - otóż nie! Trzeba wstać w DOBRYM HUMORZE :)

Czekacie na wiosnę?! Naprawdę nie mogę się doczekać kiedy w końcu będę mogła założyć moje wszystkie kolorowe szpilki i sukienki.

Zachęcam Was do kupienia marcowego numeru WOW magazine - wywiad ze mną. 

Rzęsy pomalowałam tuszem do rzęs, który dostałam w prezencie dzięki uprzejmości Revitalash. Otrzymałam również odżywkę stymulującą wzrost rzęs i brwi (zestaw "Kate Promo", ze strony podanej powyżej.) - o efektach powiem Wam po kilku tygodniach stosowania odżywki. 

Rzęsy są po pomalowaniu miękkie i naturalnie wyglądające, tusz wydłuża moje rzęsy, nie pogrubia ich.


Przesyłam dużo energii :>

25 komentarzy:

  1. Wygląda faktycznie bardzo naturalnie, a zarazem świetnie !

    Zapraszam na konkurs:
    http://marysia-k.blogspot.com/2012/03/konkurs-z-zielonykotpl.html

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za dawkę energii ! ;)
    śliczny, naturalny makijaż
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę. ja nie potrafię malować oczu - w ogóle! :P tylko tusz i zwykła kreska na dolnej powiece. myślisz ze jak bym cwiczyla doszlabym do perfekcji jak ty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przede mną jeszcze wiele, na pewno muszę się dużo nauczyć, ale wiem, że to co już umiem - to z tym sie urodziłam, czuję to w kościach! :D
      A za Ciebie trzymam kciuki! :)

      Usuń
  5. Jesteś genialna! W daaaalekiej przyszłości, jak będę wychodzić za mąż 'zamawiam' Cię na moją makijażystkę! <3

    Mogłabyś dodać zdjęcie, jak malujesz te cienie na górnej powiece i pod dolnymi rzęsami? Jestem kompletnie zielona, jeśli chodzi o makijaż:( pomalowanie rzęs to dla mnie apogeum możliwości heh ;)

    Pozdrawiam Cię serdecznie;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :):)
      Ok, postaram się, jak będę miała chwile więcej czasu zrobić to o co pytasz. A Tobie jezeli ciężko jest podkreślić oko na dolnej lini rzęs to spróbuj to zrobic cienkim pędzelkiem (mozesz nawet patyczkiem do uszu, jak nie masz cienkiego pędzelka) i patrząc się w górę - podkreślic oko! :)

      Usuń
    2. Dziękuję;)! Jesteś prawdziwym aniołem!

      Usuń
  6. Używałam odżywki do rzęs z tej firmy. REWELACJA! Naprawdę polecam, efekt już po trzech tygodniach jest niewiarygodny. Po wytuszowaniu rzęs nie mieściły się za okularami (moje własne rzęsy to praktycznie ich brak). Cena jest dość wysoka, ale naprawdę warto! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również słyszałam wiele pozytywnych opini na jej temat, od jutra testuję! :)

      Usuń
  7. masz niesamowity talent!

    pozdrawiam, N.G.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam, że jest super i daje naprawdę niesamowite efekty. Niestety jej cena jest kosmiczna:( Nie mogę sobie na takie cudo pozwolić. A może znasz jakąś tańszą odżywkę do rzęs i coś polecisz? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka z Eveline ta z czerwonym krzyżykiem jest świetna.Kosztuje jedyne 11zł i naprawdę świetnie działa:)Jest koloru białego i można ją nakładać nawet przed tuszem:)

      Usuń
  9. Przeglądając Twojego bloga napełniam się pozytywną energią.
    Mogę pogratulować tylko zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, jesteś prześliczna! Robisz piękne makijaże! ;) Dopiero polubiłam Twój profil na fejsie i podziwiam Cie za to, że mimo niepełnosprawności jesteś pogodna i taka utalentowana :) Ja też jestem niepełnosprawna, ale nie mam takiego talentu :( Co prawda mogę chodzić, ale mam tylko 1,22m wzrostu. Jak znajdujesz modne ubrania w swoim rozmiarze? A może masz wzrost zdrowych dziewczyn? Przepraszam, że tak pytam, ale dla mnie buty na obcasie to nieosiągalne marzenie, modne ubranie też ciężko dostać, a już na pewno nie mam takich ślicznych jak Ty ;)
    Pozdrawiam, Kama

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaże fenomenalne ;) przeglądając Twojego bloga pozytywna energia aż zaraża ;p
    jedyne co, to uważaj, żeby nie malować skórek u paznokci :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś... niesamowita ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie się cieszę, że znalazłam Twój blog :) przepiękna z Ciebie dziewczyna, tak pełna optymizmu! i te makijaże <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana a gdzie można nabyć taką maskarę?? pozdrawiam i podziwiam każdą Twoją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest podane na samej gorze :) mozna kupic na http://www.revitalash.com.pl/

      Usuń
  15. Ha! dolaczylam do blogerek wiec cie i tu znalazlam :P :*

    OdpowiedzUsuń
  16. wlasnie zaczynam poszukiwania tej odzywki. cena wysoka ale moze warto. lepsze to niz doklejanie rzes 1:1

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez uzywam i jest CUDOWNAAA! Uzywam od 5 miesiecy i mam meega dlugie rzesy siegajace az po brwi! Naprawde warto! Jest baardzo wydajna, poniewaz caly czas uzywam tego samego opakowania, a jak potrzasam to slychac, ze jeszcze sporo jej zostalo w srodku. Zdecydowalam, ze naprawde nigdy, przenigdy nie przestane jej uzywac! Tylko Ci so sprobowali wiedza o czym mowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam na rozdanie http://www.p-s-fashion.blogspot.com/2012/03/83-rozdanie-buty-deezee.html

    OdpowiedzUsuń