BLOG

środa, 28 marca 2012

makijaż: kolorowy :))

‎' wszystko trwa, dopóki sam, tego chcesz. 
wszystko trwa, sam dobrze wiesz, że upadamy wtedy, gdy nasze życie przestaje być codziennym zdumieniem. ♥


Lubię takie dni i tygodnie jak te ostatnie, gdy wszystko w moim życiu osobistym i "zawodowym" dzieje się dokładnie tak, jak sobie zaplanowałam i tak jak chciałam. Życie staje się najpiękniejsze wtedy, gdy spełniają się nam nasze marzenia i gdy mamy obok siebie najbliższe nam osoby, które mogą się tym cieszyć razem z nami. Dzisiaj przedstawiam Wam makijaż wykonany kosmetykami Glazel i Besame, ale muszę się przy okazji pochwalić, że zaczęłam współpracę między innymi z firmą Rimmel i Adidas!! :))

Makijaż: kolorowe oczy + jasne, różowe usta. Oczy pomalowałam cieniami które dostałam od firmy Glazel.

Podkład - Bourjois (healthy mix) - pachnie owocami!! :D
Rzęsy - Rimmel
Brwi - Loreal
Policzki - zrobiłam cieniem do oczu Glazel

Jeżeli jesteście zainteresowani to możecie zamówić kosmetyki ze strony Glazel ze zniżką 10% na hasło " Dominika Budzyńska"

Usta pomalowałam szminką, którą dostałam od Besame jest to "Classic Color Lipstick" - Portrait Pink, półmatowe wykończenie szminka ma naturalny kolor, sprawdza się w moich codziennych makijażach :)

Całość wygląda tak:

Mam na sobie sukienkę, którą możecie kupić na Szafomani, niebawem na pewno pojawi się w moich wiosenno-letnich stylizacjach. 

Ostatnio wykonałam również tęczowe kreski (paletka sleek acid i beauties factory)

Chcę Wam podziękować za wszystkie głosy w konkursie na Dziewczynę Wiosny w Gazecie Zamojskiej! (nadal można głosować do 30 czerwca - "Aby oddać głos na Dominikę, wyślij SMS o treści sonda dziewczyna 12 na numer 71480. Koszt wiadomości SMS to 1,23 zł z VAT. " )

A na razie.. zostałam Dziewczyną Tygodnia Gazety Zamojskiej! :)

Życzę Wam miłego dnia i duużo, dużoo energii przesyłam! :))

62 komentarze:

  1. Mega! te kolory są genialne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominika jestes po prostu boska!!!!
    Kazda kobieta powinna z Ciebie brac przykład :*
    całuje mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak pięknie:) życze owocnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubóstwiam Twoje makijaże i kocham intensywne kolory <3
    Mam jeszcze pytanie. Szukam właśnie najintensywniejszych cieni do powiek jakie są tylko dostępne.
    Mogłabyś mi coś podpowiedzieć?

    Dziękuję z góry i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Polecam paletke sleek - acid (to ta neonowa), inglota, paletki 120cieni, lub 180cieni - beauties factory. To te takie moim zdaniem najfajniejsze - ich używam. :)

      Usuń
    2. Ze Sleek`a mam paletkę Au Naturel , z której jestem zadowolona i myślałam właśnie o kupnie tej Acid, ale kusi mnie różnorodność paletki 120 cieni w tym problem, że słyszałam opinie dziewczyn , że lepiej zainwestować w coś lepszego i dlatego się waham.
      Inglot ma intensywne cienie?

      Usuń
    3. ja mam 120 cieni z allegro, no name.. żadnej szczegolnej firmy i ta beauties factory 180 cieni - z obu jestem tak samo zadowolona, sypią się trochę, ale latwo sobie z tym poradzic. A inglot jest tez intensywny - lubie bardzo :)

      Usuń
    4. Chyba zainwestuję w Inglota , bo bd mogła je w salonie sprawdzić i potestować.
      Choć w sumie spotkałam się ostatnio z `niewielkim` oszustwem w drogeriach `Natura`.
      Testery cieni są dużo lepszej jakości i intensywności niżeli sam produkt :(

      Czy czerwony cień do powiek z makijażu z biedronką robiłaś Inglotem? Przepraszam ,że Ci tak głowę zawracam:(

      Usuń
    5. nie ma sprawy :) Biedronke robilam paletka 120 cieni. Z tymi testerami to tak samo jest z perfumami..

      Usuń
    6. Sam cień jest taki intensywny, czy dodawałaś coś do niego?

      Usuń
    7. Jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń
  5. przecudownie wyglądasz :)
    kolor pomadki bardzo mi się podoba takie lubię :D
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż i pomadka jest super! ale nie dałabym za tą pomadkę 85 zł! przesada!

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę masz talent:) Podziwiam Cię mało jest takich ludzi jak Ty, tak trzymaj:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne tęczowe oko, może również postaram się coś takiego namalować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś cudownaa :) I te Twoje makijaże :D mmm :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, makijaż jaki robisz to sama radość i energia!!! Cudowny! :) Naprawdę masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny makijaż!!:)


    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygladasz przecudownie:*
    Tylko pozazdroscic takiego wielkiego talentu:)
    Sama mam niestety do tego dwie lewe rece...

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne :D Ale mam małą prośbę :D Może masz jakieś fajne pomysły na makijaż ślubny ?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie najlepszym slubnym makijazem jest przydymione oko, ale moge zrobic cos innego za jakis czas. :)

      Usuń
  14. piękny makijaż, usta <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiec, tak na wstępnie chciałam napisać, że twój blog spotkałam przypadkiem i jestem szczęśliwa. Jednym tchnieniem przeczytałam i oglądnęłam stylizacje. Ale masz rękę do cudownego makijażu. Też bym tak chciała, jednak nie mam wprawy w tego typu rzeczach, wiele takich pięknych makijaży nie potrafię. Chciałam zapytać o cienie owej paletki, którą użyłaś do tej pięknej tęczy na oczach:). Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! :) co do makijazy - wszystko podpisalam :)

      Usuń
  16. Normalnie nie mogę, przepięknie <333

    OdpowiedzUsuń
  17. Ze wszystkimi komentarzami się zgadzam w 100%:) jesteś wyjątkowa i masz wielki dar:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. piekna całość;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ale to bardzo podoba mi się ten makijaż :) Ćwiczę takie na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje wspolpracy :) i tytulu dziewczyny tygodnia :)) a makijaz jest taki barwny i kolorowy, zreszta zauwazylam, ze ty lubisz takie pozytywne kolorki i chetnie takich ladnych kolorow uzywasz do makijazu. Zazdroszcze pozytywizmu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz pięknie! :)
    Nie wiedziałam, że jesteś ze Zwierzyńca :)
    Kochana pozdrawiam Cię z niedalekiego Krasnobrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo odważne kolory cieni - pięknie wyglądasz! A gdzie i za ile można kupić tą szminkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 85zł na ich stronie.. Szkoda, że taka droga :(((((((

    OdpowiedzUsuń
  24. http://www.besamecosmetics.pl/142,classic-color-lipstick.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję! Głosowałam na Ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny makijaż <3 masz bardzo ładną cerę i dzięki temu makijaż wygląda fenomenalnie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. trenuje Twoje makijaże na sobie, masz świetne pomysły. Zbieram na palety cieni :)
    Nie miałam czasu przeczytać jak na razie całego bloga więc pytam teraz czy to prawda że nie cienie lecz dobra baza pod nie decyduje o intensywności koloru? Jaka jest twoim zdaniem najlepsza baza w atrakcyjnej cenie?
    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. czy moge wiedziec o kolor tej pomadki jest super i gdzie mozna ja kupic

    OdpowiedzUsuń
  29. I jak Cię nie kochać? Kolejny świetny makijaż :) Prawdziwy powiew lata. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. jesteś wspaniałą, piękną a przede wszystkim SILNĄ kobietą !
    ogromnie Ci kibicuję !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podziwiam talent i nie tylko : ) Dalszych sukcesów i pięknych makijaży życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. super blog ;) świetne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja pieprze , zajebiste kolory !!! Naprawdę ciężko oderwać wzrok od tych oczu !
    Ale nie powiem, szminka też mnie urzekła :) Masz mega kobiece usta

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie wymalowane oczka aż zazdroszczę bo u mnie cienie się nie trzymają wszystko zjeżdża z powieki :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz bombowo! :) Ten makijaż idealnie do Ciebie pasuje, jest śliczny. Jak dla mnie już wygrałaś ten konkurs! =D

    OdpowiedzUsuń
  36. o tak,wiosenny i kolorowy look to jest to! slicznie w nim wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczny makijaż a Ty jeszcze ładniej w nim wyglądasz......gratuluje Dziewczyno z Zamojszczyzny..jesteś cudowna!!!!Dodaje do obserwowanych, zajrzyj do mnei jak masz ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jesteś niesamowita! Podziwiam Cię. Będę zaglądała częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie będę oryginalna mówiąc, że masz talent i piękne makijaże wykonujesz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. piękna twarz i makijaż. Zapraszam do mnie http://simplefashion26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. ale Ty jesteś piękna :o
    do tego wspaniałe zdjęcia

    no i Zamojska dziewczyna, czego więcej chcieć :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow, tylko pozazdrościć talentu. Nic dodać nic ująć! Niczym Bobbi Brown :)

    OdpowiedzUsuń
  43. zawsze pod cienie dawalas baze pod cienie??

    OdpowiedzUsuń
  44. Niestety dopiero dziś trafiłam tutaj. Jesteś piękną kobietą. Makijaże są doskonałe. Do tego zdjęcia robisz świetne. Gratuluję talentu. Uważam, że jesteś osobą do naśladowania. ;))

    OdpowiedzUsuń
  45. Jesteś piękną dziewczyną <3 i powiem Ci, że w sumie jeżdżąc na wózku w szpilkach jest o wiele wygodniej niż chodzić w nich po tych krzywych chodnikach ;D tego mogę Ci pozazdrościć ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. jesteś po prostu wspaniała!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Dominisiu wspaniały make up :) Bardzo pozytywne kolory - aż chce się w nich pokazać :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. hej ; * mam pytanie : gdzie nauczyłaś sie robić takie makijaże? ; )

    OdpowiedzUsuń