BLOG

środa, 14 marca 2012

Każdy ma to, na co się odważy!

Jest we mnie ta siła co wiedzie do życia. Która sprawia, że wszystko jest możliwe.

Kilka dni temu nawiązałam współpracę z Szafomanią. Dzisiaj prezentuję Wam jedną z sukienek, w kolorze zielono - morskim i makijaż w zielono/morsko - czarnych barwach wykonany cieniami z Inglota.

Pierścionek dostałam od Florentines czuję do niego ogromne przywiązanie - ze względu na to, ze jest na nim wygrawerowany napis, który chciałam, czyli - WIERZĘ W NIEMOŻLIWE :)
A to kawałki dwóch sukienek, które jeszcze dostałam 
Teraz tylko wyczekuję wiosny i niedługo Wam zaprezentuję! :)

Miłego wieczoru!! :))

59 komentarzy:

  1. Piękna sukienka :) Możesz zdradzić markę lakieru?

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz rewelacyjnie:))
    bardzo pasuje Ci ten kolor!!!


    ZAPRASZAM na nowy POST!!!
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. aaacch jak patrze na Twój niebieski makijarz oka żałuje że nie mi nie pasuje taka kolorystyka do biłaje twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś piękna i jestem twoją skromną fanką. Bardzo lubię twoje stylizacja, a buty to po prostu kocham. Zgadzam się z przed mówcami bardzo ładnie ci w tym kolorze :) I masz po prostu cudowne włosy, wspaniały ten blog :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    Ania xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niesamowita !

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że te sukienki takie drogie.... Nie każdego stać nawet na jedna nie mówiąc o trzech na raz.....

    OdpowiedzUsuń
  7. najpiekniejsze buty i pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech Ci uśmiech nigdy nie znika z twarzy:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne! I zazdroszczę tak długich i pięknych włosów ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. śliczny pierścionek:) chciałabym taki:)

      Usuń
  11. Jesteś wspaniała i nigdy o tym nie zapominaj!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeesteś piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie Ci będzie :) wybrałaś najmodniejszą !
    Bebe

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję wraz z moją córką za info o fajnych klikach :)

    kliknęłam a sukienki same wyskakują.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś piękną kobietą i jesteś niesamowita!!:) pomimo, że los tak Cię doświadczył, Ty nie poddajesz się i idziesz do przodu, pokazujesz swoimi stylizacjami, że świat jest piękny.:)gratuluję Ci !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś taka piękna... :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam Cię, jesteś niesamowitą kobietą! (:

    OdpowiedzUsuń
  18. i tak nie możesz chodzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "i tak nie mozesz chodzic"
      co to za zalosny tekst?

      Usuń
    2. a Ty nie masz mózgu i też dobrze.

      Usuń
    3. co za.... bezmózgowiec. idiota/idiotka jakaś.

      Usuń
    4. nie może chodzić to nie musi ładnie wyglądać?

      Usuń
  19. Przepięknie wyglądasz, przepiekne stylizacje o makijazach az nie wspomne ;) na czym polega to ze za darmo dostajesz te wszystkie rzeczy od roznych firm???

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś niesamowita! I masz tyle wiary w siebie ;) bije od Ciebie radość i optymizm ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, pieknie wyglądasz!!
    ps. gratuluje zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dlaczego dostajesz tyle darmowych kosmetykow i ubran?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie czytasz dokladnie jej bloga skoro nie wiesz za je dostaje!!!!

      Usuń
  23. ale masz piękne buciki !!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. hej, a co powiesz na zaprezentowanie makijażu ślubnego? :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś piękną kobietom , która zna swoje wartości i czerpie z życia wszystko co daje radość! -podziwiam bardzo:)
    Świetny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestes cudowna. Śliczna dziewczyna...

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś piękna, ale już Ci to pisałam w Twoich szafowych stylizacjach ;) Zauważyłam, że coraz więcej szafowiczek zakłada swoje blogi. Ja tez postanowiłam założyć swojego więc zapraszam do przeglądnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaką używasz bazę pod cienie?

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak Ty tak perfekcyjnie sie sama malujesz??jakich uzywasz pacynek do cieni??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. milo mi to czytac :) uzywam pedzelkow -everyday mineals, mac, mario luigi

      Usuń
  30. Jesteś piękną kobietą i wózek nie dla Ciebie żadną przeszkodą . Podziwiam Ci i zazdroszczę tej pełni życia nawet w tej sytuacji w jakiej się znajdujesz , bo jest nie wiele osób którzy myślą tak jak Ty i cieszą się z życia . Rodzina i przyjaciele dają Ci siłę , może dlatego jesteś jaka jesteś i nie narzekasz na swoją sytuację a brniesz dalej z uśmiechem na twarzy ... Nasze problemy , u zdrowych ludzi obok Ciebie to pikuś.
    Bardzo fajny blog ;)
    Tak trzymaj ;)
    Pozdrawiam ,
    wonderful-world-of-beauty

    OdpowiedzUsuń
  31. makijaż jak zawsze boski!!! ale te szpile..mmm.. marzenie każdej kobiety.! Masz też przepiękną twarz i przepiękne włosy <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  32. podziwiam Cię;) Twoją radość życia, teraz niewiele ludzi ma taką pasję w sobie. i chęć do jej wykonywania w tak wspaniały sposób.
    pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie, jestem pod wielkim wrażeniem oglądając Twojego bloga! :)
    ps. Mogłabyś powiedzieć jakiego podkładu używasz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. jesteś prześliczną młodą kobietą (mam nadzieję, że nie zabrzmiało to z deka homoseksualnie!).
    Dodaję do obserwowanych - nie mogę się powstrzymać!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.konwaliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny blog, podziwiam to co piszesz i już obserwuję ;)
    Mam nadzieję że ty też będziesz, pozdrawiam ; >

    OdpowiedzUsuń
  36. piękny pierścionek.. cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś niesamowita! Jestem pod naprawdę wielkim wrażeniem. Mimo, że jeździsz na wózku masz w sobie tyle siły i radości! Oby było więcej takich ludzi jak Ty. Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestes sliczna i mega kreatywna. ;D <3 Nie jedna powinna Ci pozazdrościwszy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam twojego bloga :-) Zaraża pozytywną optymistyczną energia, której mi czasami brakuje :-) Aga

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę Pani tego ciągłego uśmiechu.. Chciałabym, żeby moje życie było tak kolorowe jak Pani :)
    O. z Radlina :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten makijaż jest NIESAMOWITY :) Dodaję do obserwowanych bo to najlepszy blog jaki widziałam ;)
    Może kiedyś dodałabyś filmik lub chociaż zdjęcia jak zrobić tak śliczny makijaż?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. te makijaże są rewelacyjne, można Ci pozazdrościć takiego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Podziwiam Panią, stylowo się Pani ubiera, wykonuje wspaniałe makijaże, radzi sobie z prowadzeniem blogów i tak świetnie się trzyma. Też bym chciała mieć taką siłę w sobie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna kobieta:) A do tego z takim pozytywnym podejściem do życia:) Życzę aby spełniło się wszystko to co sobie wymarzyłaś w 2013 roku. Pozdrawiam serdeczniasto i życzę dalszych sukcesów w prowdzeniu bloga i nie tylko.

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękne zdjęcia. Tak samo jak ty. Jesteś moją autokrytyką z której czerpie inspiracje na nowy dzień. Pokazujesz mi,że nie trzeba bać się życia lecz trzeba się nim cieszyć takim jaki jest. Dziękuję Ci za to.Dziękuję,że jesteś. Pozdrawiam.
    Johanna.
    PS. Zapraszam również na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń