BLOG

poniedziałek, 26 marca 2012

granatowe oczy :)

"Życie nie jest sumą oddechów. Naprawdę żyjesz, gdy brakuje Ci tchu!"

Jeżeli oglądacie mojego bloga/stronę, to na pewno wiecie jak bardzo uwielbiam i jak często używam granatowego cienia - uważam, że fajnie kontrastuje z moimi zielonymi oczami. Dzisiaj właśnie coś w tym kolorze z małym dodatkiem czarnego + niebieski eyeliner.


 Kosmetyki jakie użyłam do wykonania tego makijażu są z Oriflame od - Kasi - Klik 


- kości policzkowe - Giordani Gold (natural radiance)
- rzęsy - Wonder Lash Mascara.
- cienie - Mono eye shadow ( Royal Blue i Asphalt Black)
- podklad - Giordani Gold Adaptive Foundation 
- brwi - Brow Definer Pencil
- eyeliner - Very me clickit eyeliner (blue)



34 komentarze:

  1. Zauważyłam jak często używasz granatowego cienia gdy wstawiłaś zdjęcie swoich paletek :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo matko ; o boski ten makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle przecudownie!
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne naprawdę bardzo mi się podoba. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny <3 Szczególnie, że wręcz ubóstwiam niebieski i wszelkie jego odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy zobaczyłam zdjęcie, przypomniało mi się ze gdzieś miałam granatowy cień. Ale co się z nim stało? Nie mam pojecia:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze zakochałam się w tym makijażu jest cudowny,prześliczny aż brakuje mi słów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż :) cała jesteś śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory:) Makijaz bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłoby fajne gdybyś zaczęła robić zdjęcia krok po kroku, wielu osobom to się przyda:) Piękny makijaż, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. łaaa :) pięknie wyglądasz, a może tak makijaż krok po kroku ?

    OdpowiedzUsuń
  13. a mnie ciekawi jakim aparatem robisz te cudowne fotografie ?

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zawsze cudownie cudownie cudownie

    OdpowiedzUsuń
  15. Te zdjęcia są chyba najlepsze ze wszystkich jakie dodałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna fryzurka, mi niestety nie pasują spięte włosy więc chodzę w rozpuszczonych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię taki ciemny granat, wygląda bardzo elegancko. Piękny kolczyk-rybka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekny makijaz i faktycznie wygladasz w nim olśniewająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja mam taki pomysł. Może od czasu do czasu, zaprezentowała byś jakieś modne spięcia włosów. Tak krok po kroku.Takie zwykłe proste koczki , czy coś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny! Sama by taki chciała, ale ja na pewno nie wyglądałabym w nim tak efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. moze pani slyszala o blizniaczkach z gorzowa wlkp Hani i Blance jestem ich babcia sa one pierwszymi moimi wnusiami nie wiem czemu tak sie stalo ale musze z cala pewnoscia powiedziec pani ze naprawde ma pani wielkie i to wielkie szczescie wiadomo ze chcialo by byc sie zdrowym ale zycie nas uczy chyba pokory jest pani piekna kobieta duzo pozytywnych wrazen u pani jest pani szczesliwa i taka niech pani pozostani nie moge sobie wyobrazic ze nie dane bedzie zobaczenie kolorow i piekna jakie nas otacza moim wnuczkom bo sa niewidome maja dopiero 2 latka i 3 miesiace horror tragedia

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie jak zawsze :)


    To nie Kobieta to Anioł :)

    OdpowiedzUsuń
  23. przepieknie malujesz!! granat rzeczywiscie idealny dla twoich oczu. wygladasz oblednie.


    pozdrowionka

    letthefashionbeyourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pieknie wyglądasz w tych kolorach. Ja też czaję sie na takie odcienie ale zawsze mam blokade :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O jej jak ty masz talent do malowania oczu!! Przepiekne dzieła Ci wychodzą.. te zestawienia koloró... zainspirowałaś:)
    Jakiej marki masz ta paletę?:) jak mozesz napisz maila:ilo2byilo.pl


    Chciałam Was powiadomić, że u nas na blogu trwa konkurs, może ktoś ma ochotę wygrać spersonalizowaną bransoletkę z ręcznym grawerem? Zapraszamy By ilo ;)
    http://stylebyilo.blogspot.com/2012/03/konkurs-rozdanie-na-by-ilo.html,
    Blogerki chętne do współpracy serdecznie zapraszamy: www.byilo.pl, szczegóły : ilo@byilo.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. A kiedy bedzie jakis tutaorial lub zdjęcia krop po kroku

    OdpowiedzUsuń
  27. ...brak słów...robisz to z pasją i to się liczy ;]

    Ja bym proponowała coś na wiosnę (lekkiego) w jasnych tonacjach lecz ciemniejsze są w moim guście ;p

    OdpowiedzUsuń