BLOG

wtorek, 20 marca 2012

Beauty blender & makijaż: kolorowy.

"Tyle było dni, do utraty sił,
do utraty tchu, tyle było chwil.. "

Na dworze robi się cieplej i coraz piękniej, więc żegnamy szarości na oczach, ustach i ubraniach! :)
Cienie, których użyłam to Sleek Acid i niebieski eyeliner z Vipery. 

Jakiś czas temu zaczęłam używać - BB - gąbeczkę do nakładania podkładu, różu korektora - wszystkich kosmetyków przeznaczonych do twarzy w płynie lub musie. 
Poprawne jej stosowanie to - zamoczenie jej w wodzie, lekkie osuszenie i "wklepywanie w twarz" tym jajeczkiem np podkładu. Po użyciu trzeba go umyć w specjalnym płynie.
O różowej gąbce/jajku słyszałam już dawno, byłam ciekawa jaka naprawdę jest - czy jest tak rewelacyjna, jak niektórzy się nią zachwycają? 

Gąbka ma ładny różowy kolor (który trochę się wypłukuje po myciu), nie ma w sobie lateksu, jest miła w dotyku, bardzo miękka i delikatna (po zamoczeniu się trochę powiększa i robi się jeszcze delikatniejsza). Powinna działać tak jak airbrush (technika rozpylania podkładu za pomocą specjalnego urządzenia.) "Nie robi smug, ani nie tworzy efektu maski"  - jednak uważam, że jeżeli ktoś ma dobry podkład i umie go nałożyć, to zrobi to również palcami czy pędzlem. Dla mnie "stemplowanie twarzy" tym jajeczkiem jest czasochłonne, szybciej robię to np palcami. Oprócz tego BB "zjada" podkład tak jak każda gąbka. Ja gąbki na co dzień nie używam - ponieważ przed nałożeniem produktu trzeba ją namoczyć, a po zrobieniu makijażu dokładnie umyć - nie mam na to po prostu czasu, wiem, że to niby tylko chwilka, ale jednak...Gąbeczkę możemy używać 6 miesięcy. Możliwe, że zainteresowałabym się nią ponownie za jakiś czas, gdyby kosztowała mniej, bo obecna cena moim zdaniem jest wygórowana - 79zł. 
Dziewczyny, które szukają nowych rozwiązań - może akurat wpadnie Wam w oko :)

I zdjęcie wywiadu ze mną, z gazety WOW magazine :)

31 komentarzy:

  1. w jakiej gazecie jeśli można wiedzieć ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ŁADNEJ DZIEWCZYNIE WE WSZYSTKIM PIĘKNIE:)POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś świetna ;) widać, że kochasz to co robisz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem jedna z Twoich fanek :))
    Ogladajac Twoje inspiracje,zaluje ze nie mam takiego cudownego talentu jak Ty :)
    Jestes swietna,pelna optymizmu kobieta,mimo tego ze zycie Cie skrzywdzilo...
    Byloby mi bardzo milo zobaczyc jak robisz makijaze krok po kroku :))
    Pozdrawiam cie kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyno, wielbię cię i podziwiam każdego dnia na nowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uważam, że cena to spora przesada :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny makijaż oczu. Do mojego oka najbardziej wpadł zjawiskowy kolor zielony. Czy mogłabym się dowiedzieć jaka to jest kredka?

    OdpowiedzUsuń
  8. twoje makijaże są po prostu śliczne ;)
    myślisz że makijaż "lazurowe wybrzeże" będzie pasował do jasnej karnacji i rudych włosów? ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej,zielony fajnie kontrastuje z rudym! :)

      Usuń
    2. dzięki ;*

      Usuń
  9. ja też nie jestem fanką BB. uważam, ze marnuje on podkład, jest drogi i w ogóle troche irytuje mnie sposób jego uzycia (namoczenie i każdorazowe mycie) Co prawda pędzle też trzeba czesto myć, ale nie za każdym razem.

    OdpowiedzUsuń
  10. tez mialam bb, ale był do kitu. No niestety ale w miare stosowania nie jest juz taki miękki, wpija ogromne ilosci podkladu i po pol roku stosowania wygląda jak wygryziony - przynajmniej w moim przypadku. zapraszam do siebie NUDELIPS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Ohh makija zcuudowny;)
    Ja jakos nie przepadam za stsowaniem gabeczek do podkladu.Wole to zrobic palcami;)

    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm gabeczki stosuje sie raczej juz po nałozeniu podkłądu - wlasnie dlatego ze chlona jego nadmiar z twarzy co sprawdza sie duuuuzo lepiej niz nakladanie podkladu gabka :) w obu przypadkach efekt jest super ale duzo lepiej jest nałozyc pedzlem i poprawic troche rozetrzec badz zebrac nadmiar gabka wtedy raz podkald dłuzj sie trzyma a dwa zdecydowanie lepeij wyglada. Ale gabka za 80 zł plus specjalny płyn.. hmm kosztowny trick jak na co dzien. zwykle gabeczki sa zdecydowanie lepsze;) za 8 zł no do 12 mamy np 8 gabeczek , ktore roznwiez mozna umyc - nie w specjalnym plynie ale w zwyklym zelu do twarzy , badz wyrzucic po kazdym użyciu, jak kto woli ;) efekty takie same, a koszty zdecydowanie mniejsze. Ta gabeczka za 80 zł tez sie z czasem zużyje, a ja pudełeczko chyba 8 sztuk tez mam na jakies pol roku ;) oczywiscie dbam o nie i jak mam czas to dezynfekuje jakos raz w tyg. jesli gabeczki uzywa sie samodzielnie i przechowuje w pudeleczku nie trzeba jej myc codziennie mozna co drugi dzin w zajeznosci czy nakladamy / poprawiamy podklad czy korektor - od zabrudzenia gabeczki. ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BB to gąbka do nakładania podkładu, a nie do jego "POPRAWIANIA" ...

      Usuń
  13. piękny makijaż :)

    co do gąbeczki to wydaje mi się, że to raczej taki gadżet niż coś co faktycznie jest nam potrzebne, więc pewnie bym się na nią nie zdecydowała, szczególnie za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za kolorowymi makijażami, ale ten jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Cię za to jaką jesteś piękną i silną kobietą, robiącą do tego piękne makijaże :) Oczywiście obserwuję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz wpadłam na Twojego bloga, i szczerze mówiąc: wzruszyłam się! Pałasz tak niesamowitym optymizmem i energią, że aż pozazdrościć! W dodatku, robisz przepiękne makijaże! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. JESTEŚ NIEZWYKLE PIĘKNĄ I POZYTYWNĄ OSOBĄ, CUDOWNIE, ŻE UŚMIECH NIGDY NIE ZNIKA CI Z TWARZY :) ALE CZY BĘDZIESZ MOGŁA KIEDYŚ CHODZIĆ?

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny makijaż, chciałabym aby Mi kiedyś ktoś taki wykonał bo sama niestety nie mam ręki do czegoś takiego:)


    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. masz mega talent!!!!! uwielbiam twoje posty, choc nie zawsze komentuje. BB nie uzywalam bo wlasnie slyszlalam ze zjada podklad. pozdrawiamy

    letthefashionbeyourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie się spisujesz jako wizażystka, fotograf, stylistka widac ze jestes uzdolniona. Gratuluje siły i determinacji. Podbijaj świat dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ jesteś piękna!... Kibicuję Ci całym sercem i duszą. Pozdrawiam serdecznie i gorąco.

    OdpowiedzUsuń