BLOG

środa, 1 lutego 2012

zakochaj się w życiu... :)

Cześć Dziewczyny!
Dzisiaj zrobiłam makijaż granatowy, moją perełką pośród kosmetyków, cieniem, który dostałam od mojej kochanej siostry. Jest to cień z M.A.C i jest wspaniały. Taki kolor świetnie kontrastuje z zielonymi/piwnymi oczami, tym kolorem najbardziej lubię się malować i polecam wszystkim zielonookim dziewczynom! Na ostatnim zdjęciu roztarłam go z cieniem, w takim śliwkowo-brązowym kolorze (maybelline), trudno mi stwierdzić jaki to kolor dokładnie. W zewnętrznym kąciku są przyklejone małe okrągłe cekiny, które błyszczą się na niebiesko. Przyklejałam je na klej do rzęs. Na pierwszym i drugim zdjęciu, dałam zielony cien z inglota. Takie połączenie, moim zdaniem dobrze wygląda do platynowych włosów, jasnej cery i do "zimnych" kolorów na zdjęciach.

Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to zapraszam na stronę na facebooku - KLIK :)


I pamiętajcie, żeby nigdy nie zapominać o uśmiechu! Na te mroźne wieczory najlepsze sposób na "rozgrzanie", to drugie 36.6 stopni obok nas, ciepłe słowa i dużo uśmiechu... Przy dobrej, gorącej herbacie i pysznej czekoladzie, przesyłam Wam uśmiech " na 32 zęby! " - podobno nic bardziej nie oczyszcza duszy, ciała i serca! :)

36 komentarzy:

  1. Chciałabym być taka śliczna jak tyy ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrowienia z Lublina! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. a jaka to pomadka :) ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje Wam!

    To bronzer na ustach, poprawiony bezbarwnym blyszczykiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. o boze idealny makijaz <3 brak mi slow!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż cudowny, kolory świetnie razem wyglądają. Jednak mnie, bardziej podoba się wersja z zielenią;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie! Może napisać jakiego podkładu używasz?? masz tak nieskazitelnie gładką cerę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje!! :))
    Tutaj akurat mam revlon color stay (ivory) ale on jest ciezki, na co dzien uzywam maybelline super stay :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jej boski! mi się strasznie podoba bo sama robię makijaż i uwielbiam kolo granatowy...naprawdę wielkie brawa dla Cb :] obserwuje i pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  11. podziwiam Cie naprawde:*
    a makijaz przepiekny, jestes sliczna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakbym się znał to bym coś napisał. Ale się nie znam to napisze tylko ,że napisałem komentarz.
    A więc:
    Napisałem komentarz.

    Ale nam się na informatyce i widzę, że źle się interpretują czcionki.
    Google ma z tym problemy i nie polecam stosowanie ich fontów. Standardowe "serif" i "seans-serif" są najlepsze. ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahaha! dzieki za uwagę! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie z tym zielonym! piękny granat!

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś niesamowita, nie raz to już powtarzałam i będę powtarzać w nieskończoność :) Mnie daleko do miłości do życia, ale robię co mogę! Makijaż bardzo Ci pasuje, chociaż tak pięknej buzi w każdym kolorze będzie ładnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dominiko jesteś tak pozytywną osobą, że pewnie zainteresuje Cię projekt innej pozytywnej osoby. Może już o nim słyszałaś. To projekt "Reportaż o Tobie". Parę słów o tym u mnie na blogu, a szczegóły na stronie www.happyholic.pl

    Myślę, że jeśli się przyłączysz, to wiele osób z ciekawością pozna efekty Twojego reportażu :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite makijaże i cudowne zdjęcia.Chodziłaś gdzieś do szkoły wizażu lub makijażu czy jesteś samoukiem?

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    http://tags-heels-bags.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie tu :) Gdzie jedziesz na ferie?

    OdpowiedzUsuń
  19. robisz przepiękne makijaże :)

    poznaj historię cudownej, niespodziewanej miłości.
    http://preferredcigarette.blogspot.com/2011/11/historia-pewnej-miosci.html

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś niesamowita !!!:D śliczny makijaż :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć ! Robisz genialne zdjęcia i makijaże !
    Podziwiam Cię za Tą chęć do życia, zawsze uśmiechnięta i radosna.
    Tylko brać z Ciebie przykład.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. CUDNY ::))\ JESTEŚ FANTASTYCZNĄ DZIEWCZYNĄ , BO JESZCZE PISZESZ JAK SIĘ POMALOWAŁAŚ I CZYM. JEST TO WIELKA RADA DLA NAS WSZYSTKICH WSPANIAŁYCH KOBIET , KTÓRE WIDZĄ CUDOWNY MAKIJAŻ A NIE WIEDZĄ JAK GO ZROBIĆ I JAKIMI CIENIAMI .
    DZIĘUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje makijaze sa cudowne tak samo jak i TY :) Goraco pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  24. na tym zdjęciu ostatnim przypominasz trochę alę janosz:) genialne jest <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę o nazwę lub nr. tego granatowego cienia M.A.K

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny makijaż! Mam nadzieję, że kiedyś sama stworzę coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super makijaze;)
    Jestes bardzo ladna;)
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne makijaże. Ładnemu we wszystkim ładnie:)pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestes piękna:)mój typ urody;)jakbym nie miał dziewczyny to kto wie hehe:)pozdrawiam ciepło:)<3

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawde Świetny makijaż ;]]]

    OdpowiedzUsuń