BLOG

sobota, 18 lutego 2012

VIPERA :)

Hej, Hej!

Nareszcie ten weekend, na który tak długo wyczekiwałam! :))

Chwilo trwaj! 

Ogromny rozwój mojego bloga i strony na facebooku w ostatnich dniach, wszystkie już nawiązane i jeszcze omawiane - współprace, wydarzenia związane z moim życiem osobistym, - to wszystko sprawia, że nie mogę przestać się uśmiechać i okazywać ogromnego zadowolenia.

"To okruchy tworzące całość... jakiej się nikt nie spodziewa!"

Jakiś czas temu dostałam zestaw kosmetyków marki znanej i sprawdzonej już dawno. Dzisiaj kilka słów o niej i makijaż zrobiony przy użyciu tych kosmetyków. Moje ulubione rzeczy z tej firmy to szczególnie fixery, szminki i lakiery do paznokci. Dostałam puder matujący(12) i brązujący/rozświetlający (709), dwie kredki do oczu w intensywnych kolorach - zielona (258) i niebieska (255) ,cień fioletowy - z drobinkami (79), lakiery(fioletowy- 886), szminkę (36) i fixer (105).

Pierwszy lakier to pękający, drugi - intensywny fioletowy: 


Koleżanka użyczyła mi swoich paznokci do zaprezentowania, najpierw fioletowy, a na nim pękający :)

Nie każdy lubi taki efekt jak widzicie powyżej, ja raz na jakiś czas - lubię. Można zrobić grubszą, lub cieńszą warstwę, w zależności od upodobań. Na ustach poniżej mam delikatną warstwę zrobioną pomarańczową szminką (gdy pomalujemy mocniej to usta są prawie neonowe)

Taki makijaż wykonałam z użyciem tych kosmetyków:


Życzę Wam udanego weekendu! :)

55 komentarzy:

  1. sliczne usteczka w tej pomadce!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny makijaż! jak każdy z resztą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny makijaż ;D
    Świetna jest ta pomarańczowa szminka (:

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna pomadka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie umiem sie malowac :(kurs potrzebny pomocyyy kamila

    OdpowiedzUsuń
  6. pracujesz dla vipery?

    OdpowiedzUsuń
  7. https://www.facebook.com/kamila.gradzik1

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba skuszę się na ten cień i fixer bo makijaż wygląda przepięknie, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie potrafisz wykorzystać kosmetyki do makijażu.Gdybym ja miała takie same kosmetyki, w życiu nie stworzyłabym tak pięknego makijażu!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mogłabyś zrobić filmik jak robisz makijaże :<

    OdpowiedzUsuń
  11. pomadka jest cudna ! w opakowaniu na taka nie wygląda, ale na Tobie - genialnia !

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kosmetyki z vipery, szczególnie lakiery;)
    Piękny makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakiś czas temu kupiłam taką samą pomadkę... ale u mnie jest zdecydowanie mniej efektowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. sprobuj nalozyc na usta podklad i wtedy pomadke, ja tutaj nalozylam ja malo, ale jezeli dam jej wiecej, to wyglada jak neonowa + jasna cera, to sie mocno odznacza. :)

    Dziekuje Wam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż piękny... Mam jedno "ale" dotyczące pękającego lakieru. Wartwa pękająca powinna idealnie pokrywać bazowy kolor... czego na zdjęciu nie widzę.. W efekcie moim zdaniem paznokcie wyglądają dość niechlujnie :/ Niestety... Cała reszta zdecydowanie na TAK :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. makijaż-rewelacja! delikatny, a zarazem wystrzałowy! super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. makijaż super.. :) zazdroszczę talentu.A na pękający lakier najlepiej nałożyć potem bezbarwny, kolor jest bardziej intensywny i popękany lakier nie jest taki matowy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny odcień pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyno inspirujesz mnie ! jesteś jednym słowem genialna ! Na pewno będę tutaj zaglądała codziennie ! Strasznie spodobała mi się pomadka idealny odcień na teraźniejsze trendy :)) Niebieski pękający lakier też jest super ! :)

    any-day.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Makijaż piękny jak zawsze,śliczny odcień pomadki, Tobie również życzę udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam te pomadki! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. super makijaż:)chyba sobie zakupię ten cień z drobinkami:)

    OdpowiedzUsuń
  23. swietny makijaz ;) niektore z tych kosmetykow interesujace ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny makijaż :)

    ZAPRASZAM NA ROZDANIE: marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś przepiękną dziewczyną! I podziwiam Cię za Twoje podejście do życia! Nic tylko brać z Ciebie przykład. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. WOOW nic tylko brać z ciebie przykład. ! wejdziesz na mojego bloga i go skomentujesz. ? http://widzialam-jednorozca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Przypadkowo natrafiłam na Twojego bloga. Jestem pod WIELKIM WRAŻENIEM. Jesteś piękną ,przepiękną kobietą , Twoje makijaże są niesamowite, Twój styl bycia jest zarażający optymizmem. Czytam bloga ,a na mojej buzi widnieje uśmiech uśmiech i jeszcze raz uśmiech. Z Pewnością Cię dodaje do obserwowanych ! ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam prośbę :) Wstawiłabyś filmiki, zdjęcia jak robisz kreski eyelinerem? I jaki jest najlepszy? Który polecasz?(w flamastrze, płynny czy jeszcze jakiś inny) z góry dzięki:* ~etlle

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny makijaż, i piękne usta ♥


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. łaaaaaaaaał :) To jest cudowne ♥ próbowałam sama coś takiego zrobić, ale dla mnie to "czarna magia".;)Dziewczyno masz ogromny talent który ewidentnie wykorzystujesz . To co robisz jest piękne i ogromnie Ci tego zazdroszczę . Chciała bym tak jak Ty cieszyć się życiem :)
    życzę powodzenia i jeszcze wielu sukcesów ;).

    OdpowiedzUsuń
  31. Makijaż piękny! Wspaniale Ci do twarzy w tej pomarańczowej szmince. I stąd moje pytanie... Czy kiedyś trafiłaś na kolor szminki bądź cienia do powiek, który całkowicie do Ciebie nie pasował? Patrzę na Ciebie i tak sobie po cichu myślę, że do Ciebie pasuje cała paleta barw - wraz ze wszystkimi odcieniami! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=5477143
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  33. hmm nie wiem nie doczytałam może ?
    ale jaki numerek ma ten złotawy pyłek ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczny makijaż!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny makijaż :D!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny makijaż, a odcień pomadki taki jaki od dawien dawna szukam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. jesteś piękna!!!!!!!! a urode masz cudowną

    OdpowiedzUsuń
  38. niesamowita uroda i niesamowie makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jesteś bardzo ładna tylko szkoda ze na wózku

    OdpowiedzUsuń
  40. hej wspaniałe makijaże robisz obserwuję je od dawna:) kolory zachwycają, sama bym się chciała takie cudownie kolorowe make-upy robić:)
    jaki nr /nazwa koloru vipery - jest dla tego pomaranczu?

    OdpowiedzUsuń
  41. Po prostu nie wierzę że tak ładna i zdolna dziewczyna jeździ na wózku! Podoba mi się w tobie ta chęć dążenia do swoich marzeń i wyznaczonych celów :) Uwielbiam się malować a ty robisz to jednym słowem zajebiście! Uwielbiam Cię Dziewczyno :D ;**** Marlena :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam lakier z VIPERY w swojej sporej kolekcji. Kosztował 10 zł i żałuję każdej złotówki- lakier nie kryje, schodzi jak guma z paznokcia, słowem syf i malaria...Lakiery z H&M są połowę tańsze a dużo lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  43. fenomenalny makijaż!usta mają świetny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  44. dla sprostowania - FIXER jest przeźroczystym płynem (utrwalaczem do cieni), natomiast to co widać na zdjęciu w słoiczku to cień sypki GALAXY

    OdpowiedzUsuń
  45. mogłabyś podać numer tego cienia z vipery?, bardzo mi przypadl do gustu!!!

    OdpowiedzUsuń