BLOG

poniedziałek, 27 lutego 2012

marzenia się spełniają!

Dzisiaj znowu, po raz setny przekonałam się, że marzenia się spełniają - Nigdy o tym nie zapominajcie. Nawet te, które uważacie za "nierealne", "niemożliwe" - tak naprawdę absolutnie WSZYSTKO jest MOŻLIWE! Uwierzcie mi, że wiem co mówię! :) To co jesteście w stanie sobie wyobrazić, jesteście też w stanie tego dokonać. Nigdy nie traćcie wiary w to, ze Wasze plany się spełnią, nawet jeżeli wszyscy dookoła się z tego śmieją, nie wierzą w Was. - To Wy musicie wierzyć w SIEBIE i DZIAŁAĆ - szczęście pojawia się tylko wtedy, kiedy tego chcecie i działacie! Więc.... Zróbcie coś w tym kierunku! W kierunku tego - czego pragniecie. Zróbcie pierwszy krok, nie musicie widzieć całej drogi, po prostu zróbcie pierwszy krok! Determinacja, nieustępliwość, jasno sprecyzowane plany i marzenia, pewność, że czegoś chcemy i wiara w to wszystko - są wszechmocne, przekonałam się o tym nie raz. Od dłuższego czasu wszystko to, o czym marzę tak po prostu zaczyna się dziać,spełniać.. to jest uczucie nie do opisania, radość wypełnia całą moją duszę i ciało, aż po koniuszki włosów!

A tym co wydarzyło się dzisiaj, pochwalę się Wam, jak tylko będę mogła! :)

Każdy ma to na co się odważy!

A na dzisiaj, coś słodko pomarańczowego, z dodatkiem różu i brokatu. (Użyłam paletę 120cieni i brokat do ozdób, rzęsy - Rimmel, brwi - Loreal)


Miłego dnia :)

43 komentarze:

  1. cuuudne <3


    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. asieniao.....cudowne.....uwielbiam makijaż z pazurem....jesteś niesamowita....POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny i soczysty:)
    ja jestem na etapie dołka emocjonalnego i jakoś nie widzę żeby coś się spełniało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny:) takie żywe kolory!:) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem wszystko na jedno kopyto.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ymmm chcialabym uslyszec ze np.zostaniesz mama;) To taki piekny stan.Sama chcialabym nia zostac , i dlatego wydaje mi sie ze wszystkie kobiety o tym marza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiesz nawet jak ci zazdroszcze i te makijaże!
    Monika.

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejny twój wpis dodaje mi otuchy do pokonywania dalszej drogi. dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny.
    Podziwiam Cię.
    Najbardziej boli ,gdy nasze marzenia spełniają się komuś innemu.
    Ale pozytywne myślenie i byle do przodu!
    POZDROWIENIA :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy odważyłabym się pójść do siebie do salonu w takim makijażu chociaż nie muszę trzymać się konwenansów, pracuję dla siebie więc mogłabym zainwestować w kolor..ale zdałam sobie dziś sprawę że boję się. Beże opanowały mój świat.
    Twojego bloga dodam do ulubionych z miłą chęcią. Niech inspiruje mnie do życia i optymizmu którego tak ostatnimi czasy mi brakuje

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  11. Niejedna dziewczyna może pozazdrościć ci urody i optymizmu. Jesteś naprawdę piękną, mądrą młoda kobietą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i prawdziwe słowa, o których tak łatwo zapomnieć w życiu codziennym.

    Buziaki od zamojszczanki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne i odwazne :))))

    any-day.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku ja chyba w życiu od nikogo nie usłyszałam taki mądrych słów, pełnych nadziei, radości i wiary:) jesteś naprawdę niesamowita bo jak widzę dla Ciebie nie ma barier, ani słów "nie dam rady" ; "nie uda mi się", aż się chce uśmiechać i żyć jak widzę jak działasz:) nastawiłaś mnie mega pozytywnie bo akurat energia mi jest potrzebna do zdania egzaminu;/ pozdrowienia od kolejnej osóbki z Zamościa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. łaa świetny efekt:)
    obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  16. jak Ty to robisz, że każdy z Twoich makijaży to majstersztyk...

    OdpowiedzUsuń
  17. Dominiko, ten optymizm, który w sobie masz, plus niesamowity talent do makijażu.. Stałaś się zapewne natchnieniem wielu osób... w tym moim :) Sama w życiu sporo przeszłam, jeśli chodzi o kwestie zdrowia, życia itp.. Cieszę się jednak, że są ludzie którzy znoszą wszelkie przeciwności losu i z uśmiechem brną do przodu :)

    Wytrwałości Ci życzę, na pewno będę zaglądać częściej, jesteś świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie Ci w tych mocnych makijażach, ale malujesz się czasem delikatnie? Tusz, kredka czy eyeliner i błyszczyk?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostro i z pazurrrrem :) Masz nie zwykły talent!!! Pogratulować :)

    a z jakiej firmy masz tą paletę 120cieni? POZDRAWIAM SERDECZNIE KAROLINA

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję Ci za Twoją siłę, która również mnie dodaje skrzydeł <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowity talent i uroda :) Zazdroszcze i pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Makijaż genialny! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Jesteś cudowną osobą, super zdolną, piękną, no po prostu mnie zatkało, nie jestem w stanie wydobyć z siebie odpowiednich słów!!! :) Będę bardzo często do Ciebie zaglądała. Ostatnio przechodzę ciężkie chwile, czasami nie mam siły na uśmiech i potrzebuję takiej pozytywnej osoby :) Sama zaczęłam dopiero prowadzić bloga i mam nadzieję, że się choć odrobinkę do tego nadaję, bo Ty masz naprawdę charyzmę i jesteś fantastyczna! A ten makijaż jest dokładnie taki, jakie lubię :) Zainspirowałaś mnie :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Dominika
    domada12@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś prześliczna i masz na prawdę ogromny talent. Jestem pełna podziwu dla Ciebie i tego co robisz, choć na pewno spotyka Cię wiele przeszkód w życiu i tak potrafisz się z nimi uporać. Gratuluję wiary w siebie, dążenia do celu i talentu :)
    Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
  26. AA jesteś niesamowita! Pierwszy raz wchodzę na Twojego bloga no i zakochałam się! Podziwiam ciee za determinacje i talent do zdjęć i makijażu! Jesteś wspaniała! Również robie zdjęcia, a Twoje makijaze są wprost cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomijając to , że make-up jest świetny to zwrócę się tu w kontekście samego wpisu . Jest niesamowity i wielu ludziom , takim jak ja , na prawdę on dodaję otuchy . Dziękuję Ci z całego serca , że wzmacniasz również Swoich czytelników . Widać ,że życie Cie dużo nauczyło i nadal uczy , jak każdego . ; ) Jeszcze raz , świetne .

    OdpowiedzUsuń
  28. nie samowite .. !

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak ty to robisz?!?!?
    To nie prawdopodobne...
    Mam do Ciebie wielki szacunek za to co robisz :)

    OdpowiedzUsuń