BLOG

środa, 15 lutego 2012

Kosmetyki ELITE

Makiajż: Cienie (cienie poczwórne VIP) - są bardzo intensywne, do mojego makijażu użyłam pierwszego granatowego cienia (vip colors N 4A / VIP 3) i trzeciego złoto-brązowego. (vip colors N 6A) - tak jest napisane na opakowaniach - aczkolwiek widzę, że na stronie są inne numery kosmetyków. Użyłam też eyelinera, który widzicie na zdjęciu -  ma lekki połysk(ale nie ma drobinek). Podkładu (elite - podkład velvet) i bronzera (elite -  nr T299) Miałam problem z nabraniem podkładu na pędzelek, ponieważ podkład jest twardy, łatwiej pomalować się nim palcami niż pędzlem. Kolor też mi trochę nie pasuje, bo jest za ciemny i podkład jest za tłusty do mojej cery. Nie polecam - ściera się i robi plamy po kilku godzinach. Bronzer jest bardzo aksamitny w dotyku, fajnie się go nakłada i podoba mi się to jak prezentuje się na twarzy - zaraz po nałożeniu - ale po jakimś czasie również robi plamy, tak jakby w ogóle nie trzymał się na twarzy.. Możecie zobaczyć makijaż jaki zrobiłam przy użyciu tych kosmetyków - granatowo - brązowy.
*przepraszam za nieporozumienie związane z numerami, napisałam na blogu to, co mam napisane na testerach tych kosmetyków.

41 komentarzy:

  1. O matko! :o Jaka Ty piękna jesteś :D Podziwiam Twoją determinację i to w jaki sposób realizujesz swoje marzenia. Życzę szczęścia i dużo miłości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcie to ostatnie ❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś piękną kobietą, cieszę się, że tak świetnie sobie radzisz i się realizujesz. Naprawdę Cię podziwiam i życzę powodzenia w spełnianiu marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgorzata Wasilewska15 lutego 2012 16:50

    Piękny makijaż... kocham ciemne makijaże <3 Możesz powiedzieć którego dokładnie tego granatu użyłaś i brązu? Np. czy to były cienie z tych paletek http://makeupmarket.pl/pl/elite-poczworne-cienie-do-powiek-glamourous-eyes.html ? z których konkretnie?:) chetnie bym wyprobowała te kolory sa boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. super trzymaj tak dalej masz super talent i robisz to co kochasz:)powodzenia w zyciu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie jest piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem tu po raz pierwszy. Niestety nie potrafię malować się cieniami - a bardzo żałuję - czuję, że będę tu wracać właśnie po to, by popróbować. Mam jeszcze tylko jedno pytanie: czy jesteś naturalną blondynką? (pytam bo brwi są ciemne, co oczywiście blondynkom się zdarza, ale rzadko)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny makijaż, ten granat ma świetny kolor<3 ale powiedz lepiej co to za szminka na ostatnim zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Do Małgorzata Wasilewska. Tak to są cienie http://makeupmarket.pl/pl/elite-cienie-poczworne-vip.html dokładnie kolor VIP 3. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciemną blondynką, brwi od jakiegos czasu zaczelam podkreślać, mam troche jasniejsze.
    A usta ( te jasne) - to podklad, zmieszany z mocno rozowym blyszczykiem :P (tego blyszczyka tylko drobina - dla koloru)
    A na ostatnim - to zwykla czerwona szminka, chyba astor, nie pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ masz nieziemską urodę :)
    Jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny makijaż, ogólnie urodą powalasz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. witam, piekne wlosy! moglabys zdradzic jakie farby uzywasz? :) i w jakich ilosciach?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyno, jesteś cudowna!! Myślałam,że jesteś starsza, a tu się okazuje,że w moim wieku! Widzę, że też masz maturę w tym roku. Jesteś niesamowicie odważna, pozytywnie nastawiona do życia i w ogóle wszystko co najlepszee!!! :):):):):)
    a do tego jaka piękna i fotogeniczna :) Super styl, będe tu zaglądać do Ciebie :) świetne makijaże, pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś przepiękna! Masz po prostu hollywoodzki uśmiech i wspaniałe włosy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze Cię podziwiam, wywołałaś u mnie wielki uśmiech na twarzy, jestem starsza od Ciebie o 2 lata, a nigdy nie miałam takiej odwagi i energii by żyć. Pozdrawiam serdecznie! Aga.

    OdpowiedzUsuń
  17. masz talent. Ślicznie wychodzą Ci te make up'y.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej! Chciałam Cię zapytać, co planujesz robić po maturze? studia?
    Dobrze,że są na świecie tacy ludzie jak Ty. Też chciałabym cieszyć się życiem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś świetna, a w dodatku nieziemsko śliczna! Zarażasz swoją pozytywną energią. :) A w dodatku Twoje makijaże... Istny cud. :) Mam piwne oczy, ale nigdy nie próbowałam cieni w kolorze niebieskim co się z pewnością zmieni. :)
    Właśnie zyskałaś swoją kolejną fankę!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż nie wiem co napisać, budzisz we mnie tyle emocji.Jesteś dla mnie wielką inspiracją, twój optymizm, cudowne makijaże, piękna uroda. Wspaniała!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś FENOMENALNA!!!!! Piękna, pełna życia :) uwielbiam cię! :D Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przydałoby się więcej tak wspaniałych ludzi :-) Niesamowita z Ciebie osoba:-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Musiałam do Ciebie napisać, bo nigdy nie zdarzyło mi się, żeby blog zrobił na mnie takie wrażenie. Jaśniejesz słońcem w oczach, miłością, pozytywnym uśmiechem. Choć Cię nie znam, to wiem, że musisz być wspaniałą osobą. Nauczyłaś mnie trochę doceniać moje cudowne (dopiero teraz to wiem) życie. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś świetna!!! Zazdroszcze ci tej pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia i makijaż ;D
    Natknęłam się na twojego bloga na papilotku ;D
    Tryskasz niesamowitą energią ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnym czasie ;)
    +Obserwuję
    <3

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog :))) śliczna jesteś !

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyznam, że zwykle bardzo sceptycznie podchodzę do odkryć Papilota i wiele dziewczyn nie rzuca mnie na kolana. Ty rzuciłaś:) piękne, bardzo stylowe i staranne makijaże, bardzo ładne ubrania i zdjęcia. Pełna uznania Ruda:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej osoby:) Dzięki takim ludziom jak Ty na nowo zaczynam doceniać to co mam i kim jestem. Robisz bardzo ciekawe zdjęcia, a te makijaże są przecudowne. Z ciekawości zajrzałam na fanpage na fb i aż się uśmiechnęłam, bo jesteś starsza ode mnie o dzień:D Dziękuję za inspirację i życzę dalszych sukcesów:)))
    Pzdr Marta

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuje! Jesteś chodzącym aniołem na ziemi! naprawdę, dzięki Tobie zrozumiałam, że trzeba się cieszyć z tego co się ma naprawdę. Dzięki Tobie nawet najmniejsze rzeczy mnie cieszą! Jesteś wspaniała ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. przeglądam właśnie Twojego bloga i jestem w totalnym szoku! świetne stylizacje, podejście godne podziwu, a dodatkowo makijaże - POWALAJĄCE! Tak dalej!;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pełen podziw z mojej strony! I ogromny szacunek, a i odrobinę zazdrości. Ja tak dobrze nie radzę sobie z własnymi ograniczeniami, wciąż czekam, że zniknął zamiast jak Ty szukać możliwości, by się w nim odnaleźć.Gratuluję osobowości!

    OdpowiedzUsuń
  32. jestes wspaniala...napawasz zachwytem ludzi ...a swoja praca zadziwiasz ....jestem twoja fanka .....aniele....pozdrawiam Elvi Laura kloska-marcinkowska

    OdpowiedzUsuń
  33. co to masz za szminke ? chodzi mi o ta jasna ? bo bardzo ładna ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Mogę wiedzieć jakiej firmy masz pomadkę( proszę też o numer) na zdjęciu z granatowym makijażem oczu? JEST CUDNA

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta szminke "zrobilam sama" - podklad wymieszany z rozowa pomadka.

    OdpowiedzUsuń