BLOG

poniedziałek, 20 lutego 2012

Hej, hej!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać prezenty od Szaleo - różowy komin, wisiorek-zegarek i wisiorek - wąsy! Prezentuję Wam wszystko na mnie, ale mam w planach zrobić jakiejś pięknej dziewczynie sesję zdjęciową z tą biżuterią. / Szminka, którą użyłam, to ta, którą byłam pomalowana w poprzednim poście (od vipery), tutaj nałożyłam ją na małą warstwę różowej szminki i dałam więcej pomarańczy niż ostatnio, przez co kolor jest tak intensywny. 

Uwielbiam wizyty pana listonosza, który codziennie przynosi mi nowe paczuszki. Co w środku - zobaczycie niedługo! :))

33 komentarze:

  1. Ale dużo paczuszek :)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominika jesteś śliczną dziewczyna i w każdym kolorze ci do twarzy no ale najważniejsze jest to ze rozsiewasz dookoła jakiś magiczny zaczarowany pyłek który sprawia ze kiedy wchodzę na twojego bloga zaraz humor mi sie pooprawia dzięki ci za to pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz!! szaliczek który masz ubrany na pierwszym zdjęciu bardzo Ci pasuje:)
    PROMIENIEJESZ Życiem :)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jestes piękna i taka radosna :)
    Twoje makijaże wprost zachwycają! Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie, którzy przebywają w Twoim uroczym towarzystwie muszą czuć się prawdziwymi szczęściarzami :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nowości. Jesteś prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Cię podziwiam i zazdroszczę tego jaka jesteś :)
    Nigdy się nie zmieniaj! :)
    P.S. Masz przepiękny uśmiech... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie Dominiki są wiecznie uśmiechnięte?:D
    Bo ja też ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny blog, piekna kobieta, piekne zdjęcia!:) znalazłam Cię przez papilot.pl i wrócę na pewno - dodaję do obserwowanych:D

    zapraszam również do mnie:)

    pozdrawiam serdecznie,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, fajne prezenciki. Zapraszam do obejrzenia mojego najnowszego posta z make upem :)Czyli coś, co lubisz najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się Twoje makijaże, z pewnością jestem za tym abyś zrobiła choćby jeden post krok po kroku ^^
    Obserwuję bo jestem ciekawa Twoich następnych makijaży ; D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś niesamowita. Jest w Tobie tyle pasji, wyciskasz z życia co tylko się da. Naprawdę Cię podziwiam i cieszę się widząc jaka jesteś szczęśliwa. Życzę Ci by spotkało Cię jeszcze więcej szczęścia bo na to z pewnością zasługujesz, Pozdrawiam serdecznie =)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten lancuszek zegar strasznie mi sie podoba !!! :))

    any-day.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobny łańcuszek z zegarem :)
    Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skąd pochodzisz ? :) Chciałabym żebyś mogła mi kiedyś zrobić zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli możesz odezwij się na moją stronę :) Pozdrawiam !:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahh ile tych moich komentarzy :)
    Ja również robię zdjęcia tyle, że moje zdjęcia są baaaardzo amatorskie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jejuuu jesteś śliczna. Cudowne makijaże, z niecierpliwością czekam na kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne rzeczy i jak zwykle piękna Ty!

    OdpowiedzUsuń
  20. hej dziewczyny , mam do was pytanie , czy rejestracja na popilot.pl jest darmowa, i czy podczas użytkowania trzeba ponosić jakieś opłaty ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Trafiłam dzisiaj na Twoją stronę i jestem Tobą zauroczona!
    Wspaniałe jest to, że mimo przeciwności losu jesteś taką miłą i pogodną dziewczyną!
    Wiele osób może Ci pozazdrościć pięknego uśmiechu i optymizmu! Masz niesamowity talent, który rozwijaj i ciesz się radością każdego dnia! Życzę Ci wszystkiego najlepszego w karierze! wizażystki i w życiu osobistym u boku ukochanego. :)
    Do następnej notki!

    Pozdrawiam, Alexandra.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestes piekna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka Ty jesteś śliczna! I jaka radość bije od Ciebie! Aż miło wejść na Twoją stronę :)) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. robisz najlepsze makijaże jakie w życiu widziałam : O
    wszystko idealnie,nic sie nie sypie super!

    OdpowiedzUsuń
  25. przepięknie...jesteś taka ładna!!!
    fajny sklep:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Paulina / lewandowskap@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. naprawdę rewelacyjne makijaże i foty ,jestem pod wielkim wrażeniem...życzę powodzenia w dalszym rozwijaniu swoich pasji...malina-a@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń